Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


4 posters

    Taistelukoulutus

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga Pe Joulu 23, 2011 1:00 pm

    Kurojaki

    Kurojaki naurahti rohkaisevalla sävyllä. "Hyökkää vain Rigel. Olen kyllä valmis." Tuo sanoi mutta katosi sitten itse paikaltaan ja ilmestyi yhtäkkiä pennun viereen yrittäen lyödä sitä kylkeen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Pe Joulu 23, 2011 10:25 pm

    Rigel

    juoksin Kurojakia kohti kunes heitin siten hiekaa sen silmille ja hyppäsin sen taakse yritin viiltää sitä kylkeen ja siten uudestaan. Sen jälkeen aijoin tarttua hampaillani sitä niskasta.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga Pe Joulu 23, 2011 11:55 pm

    Kurojaki

    Kurojaki väisti hiekat viskaamalla päätään ylöspäin. ASitten se väisti ilmaan toisen yrittäessä viiltää ja samoin toisen viillon yrityksessä. Rigel kuitenkin oonnistui takertumaan Kurojakin niskaan. "Hyvää tuötä. Nyt taitaa olla viimeisen vuoro?" Tuo sanoi sitten ja laski Rigelin maahan (?)
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath La Joulu 24, 2011 4:41 am

    Kasuga

    *"Opeta sinä viimeinen, Kasai, niin minä aloitan tekniikan koulutuksen." Kasuga sanoi toiselle ja astui lähemmäs valmiita pentuja. "Noniin. Osaako kukaan teistä sellaisia liikkeitä, kuin Neji Ki, tai Neck The Killing?" Kasuga kysyi. Ne olivat perusliikkeitä, joita Kasuga voisi opettaa, mutta ei yllättyisi jos joku osaisi ne. Kasugalla oli myös pari muutakin tekniikkaa hihassaan.*

    // Kasuga on hahmopörssissä, mutta roolaan tämän pelin vielä loppuun (: //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha La Joulu 24, 2011 7:38 am

    Suki

    " Minä taidan olla seuraava." sanoin ja menin taistelu asentoon hyökäsin Kurojakin kimpuun, mutta se meni hieman ohi. * Voihan en tiedä pystynkö tähän.

    Hotaru

    " Minä osaan Neji kiin tapaisen teknikan miekan kanssa melkein kunolla." Sanoin aika ise varmana ja katsoin Kasugaa kunes vilkaisin muita pentuja.
    * Mitäköhän muut osaavat.* Mietin hetken.

    Rigel

    * taas Hotaru luule olevansa parempi kun muut.* Ajattelin ja katsoin hotarua hieman vihaisena. " Minä osaan jotenkin Neji kii tekniikan." sanoin ja vilkaisin siten Hotarua kunes katsoin taas kasugaan ja muihin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera La Joulu 24, 2011 8:13 am

    Orion

    "Minäkin osaan jotenkin Neji Kiin, mutta en osaa sitä aivan täydelisesti viellä." Sanoin ja katsoin Kasuga hetken. Käänsin katseeni sitte Sukin harjoiotuksee. *Aikookohan Suki hyökätä olenkaan Kurojakin kinpuun.* Tuumin.


    Tsubomi

    "Minä en osaa mitään tekinikoita, tiedän vain missä on karhun heikko kohta ja mihin kanataa iskeä." Sanoi ja vilkaisin muita hetken. *Se karhu saa kyllä maksaa viellä joskus mitä teki isäleni.* Ajattelin ja katsoin sitten harjoituksia.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga La Joulu 24, 2011 9:50 am

    Kurojaki

    Kurojaki katsoi Sukia tarkkaan ja huomasi ettei pentu ollut kovin taitava. "Yritä vain. Minä teen sinulle itsestäni extra helpon vastuksen." Tuo sanoi rohkaisevasti ja hymyillen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath La Joulu 24, 2011 12:04 pm

    Kasuga

    *"No, hyvät pohjat teillä jokaisella silti on." Kasuga sanoi ja katsoi rohkaisevasti Tsubomiin. "Elikkäs siis näin tietämättömämmille selvennyksenä, Neji Kissä tartutaan kiinni vaikkapa vihollisen kurkkuun tai vatsaan ja aletaan pyöriä nahanpala hampaissa, jolloin kurkku tai vatsa aukeaa. Neck The Killingissä pyöritään toisen kaulan ympärillä, yrittäen katkaista sen. Haluaisiko joku yrittää?" Kasuga sanoi ja haki sitten muutaman paksun harjoituskepin, ja laski ne puuta vasten. Kasuga näytti ensin Neji Kin; tarttuen runkoon ja pyöri hetken, jolloin runkoon jäi kuoppa. "Tässä siis Neji Ki. Ja tällainen on Neck The Killing." Kasuga sanoi ja hyppäsi kohti runkoa, pyörien sen ympäri muutaman kerran. Runkoon tuli syvät viillot, mutta se ei mennyt poikki, sillä koga ei halunnut katkaista sitä. "Noniin, kuka kokeilee?" Kasuga kysyi sitten katsoen pentuja.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Su Joulu 25, 2011 6:03 am

    Suki

    Yritin hyökäsin Kurojakin kmpuun ja viiltää sitä kaulastta siten hyppäsin sen taakse. * kumpa voisin piloutua.* Ajattelin vilkaisin siten muiten harjoitustta. * miksi minä olen aina se heikoin.* Ajattelin ja katsoin taas Kurojakia.

    Hotaru

    Katsoin kasuga hetken ja astuin eteen päin. " minä aloitan." Sanoin ja aloin pyöriä ja tartuin puun runkoon kiini ja tein kuopan siihen puun runkoon.
    * Ei se ole yhtä vaikea kuin teknika jossa käytetään miekaa.* Ajattelin ja katsoin siten kasugaa kun sain Neji kiin teknikan tehtyä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga Su Joulu 25, 2011 7:24 am

    Kurojaki

    Suki onnistui viiltämään kogaa ja tuo nyökkkäsi rohkaisevasti. Sitten urso yritti lyödä nopeasti ympäri kääntyessään Sukia selkään ja sitten kylkeen ilmestyttään nopeasti pennun viereen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Ma Joulu 26, 2011 1:45 am

    Suki

    Kun onistuin aluksi siten huomasin että kurojaki katosi ja ilmestyi viereeni ja osui minua kylkeen yritin väistää muutamia iskuja tiesin että en olisi kovin hyvä tässä vaikka olen paenut moina susia.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga Ma Joulu 26, 2011 2:34 am

    Kurojaki

    Kurojaki huomasi Sukin epävarmuuden ja päätti lopettaa harjoituksen. "Hmm, lienee paras että harjoittelet vielä. En tahdo hakata sinua. Menehän siitä harjoittelemaan muiden kanssa tekniikoita." Tuo sanoi rohkaisevasti hymyillen. "Kasuga, huolehdi pennuista. Minä lähden Gajyolle." Tuo sanoi ja nopeasti se loikki puita pitkin kohti Futago-solaa.
    //Kurojaki poistuu//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera Ti Joulu 27, 2011 4:45 am

    Orion & Tsubomi

    Orion katsoi hetken Hotarua kun tuo oli harjoitellut Neji Kiitä ja huomasi että Hotarun luonne ei ollut vieläkään mutunut. Sitten Orion huomasi Kurojakin lähtevän Gaiolle ja katsoi hetken sen perään kunnes käänsi katseensa sitten Kasugan. "Minä kokeilen seyúravaksi." Orion sanoi ja puri puun runkoa ja alkoi sitten pyöriä niinkuin Neji Kiissä. Kun Orion lopetti harjoituksen runkoon oli tullut reikä. Tsubomi katsoi Orionin harjoitusta tehdä Neji Kii hetken kunnes käänsi katseensa sitten Sukin.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Ti Joulu 27, 2011 8:07 am

    Kasuga

    *"Hyvä. Kaikki saavat kokeilla näitä kahta tekniikkaa. Mutta sitten opettaisin teille vielä yhden väistelytekniikan." Kasuga kertoi, ja käveli pentujen vierelle. "Tämä on hyvin käytetty ja ennalta-arvattava, mutta voitte muuttaa sitä, jolloin se yllättää aina." Kasuga sanoi ja hyökkäsi kohti puunrunkoa, väistäen ensin oikealle, sitten vasemmalle, ja sitten alas, kunnes hyökkäsi suoraan eteenpäin. "Tämä on muunneltu versio." Kasuga sanoi ja toisti liikesarjan, mutta kahden väistön jälkeen hyppäsikin ilmaan ja laskeutui puunrungon päälle. "Tämä ei ole vaikea osata, mutta hyödyllinen, jos ei ole kovin voimakas. Ja yksi tärkeistä tekniikoista on se, että jos vastustaja on suurempi ja painavampi, yrittäkää saada sitä kiinni tassusta ja horjuttaa tasapainoa niin, että saatte vastustajan kaatumaan." Kasuga selitti ja istahti sitten. "Nyt saatte kokeilla tekniikoita. Osaatteko itse muuten mitään erikoisliikkeitä?" Kasuga kysyi ja katsoi sitten merkitsevästi Hotaruun.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Ti Joulu 27, 2011 9:06 am

    Hotaru

    Katsoin kun Kasuga näyti yhden väistö tekniikan. " Minä osaan jotenkin muutamia taistelu teknikoita vaikka ne ovat hengen vaaralisia itseleen ja muille ja yhden teknikan joka pysäytää vastustajan joksiki aikaa." Vastasin Kasugalle ja vilkaisin siten muita hetken. Siten yritin tehdä sitä väisö teknikaa jonka Kasuga näytti väistin ensin oikealta ja siten vasemmalta ja alas kunes hyökäsin eteen päin ja omasta mielestäni se meni oikein.

    Rigel

    " Montako teknikaa oikein osaat Hotaru.? " kysyin ja katsoin Hotarua hieman epäilevännä kunes käänsin katseeni Kasugaan. Siten tartuin puunrungosta ja aloin pyöriä ja tehdä Neji Kii teknikaa.

    Suki

    Katsoin sivulta kun muut harjotelivat teknikoita kun tiesin että minulta kestäisi kauan oppia ne tekniikat kuten aina.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera Ti Joulu 27, 2011 9:36 am

    Orion

    Katsoin kun Kasuga näytti väistö liikeitä. Käänsin sitten katseeni Hotarun joka kertoi osavansa muutamia tekniikoita. "Osaatko ne yhtä hyvin kuin sen äskeisen kun miekasi lensi." Sanoin hieman vitsiikänä ja katsoin sitten takaisin Kasugan. "Minä osaan ainakin Zetsu Tenrou Battougan." Sanoin.


    Tsubomi

    Katsoin Kasuga ja kuuntelin mitä hän sanoi. päätin sitten itse kokeilla tehdä Neji Kiitä ja iskin hanpaani puun runkoon ja aloin sitten pyöriä siinä yritäen tehdä siihen edes pienen reijän.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Ti Joulu 27, 2011 10:08 am

    Kasuga

    *"Hyvä, Hotaru." Kasuga kehui koiraa. "Teillä on homma hallussa heti alusta alkaen." Kasuga katsoi sitten Sukiin. "Yritä sinäkin. Minä autan, jos et osaa heti. Tarkoitus on käyttää nopeutta enemmän hyödykseen kuin voimaa, jotta liike pysyy pystyssä, ja sitten vasta kättää hampaiden puruvoimaa." Kasuga selitti ja katsoi sitten yllättyneenä Orioniin. "Se on vaikuttava tekniikka. Ja vaarallinen." Kasuga totesi ja nyökäytti päätään. Vasta nyt koga muisti, että pentuhan kuului akitasukuun.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Ti Joulu 27, 2011 10:59 am

    Hotaru

    Katsoin Orioni hieman vihaisen mutta rauhoituin kuitenkin. " itse asiassa niitä teknikoita minun pitäisi harjoitella joitakin mutta ne ovat hyvin vaaralisia kun joutuu käytämään miekaa siinä. ja osaa täydelisesti Raiko Kiban, jolla voin pysäytää viholisen joka lamantuu. muut teknikat ovat Kaze Ken, Kaiten
    Ken Battougassa ja Sora Tobu Ken Batoga. " Sanoin ja katsoin siten Orionia.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Ke Joulu 28, 2011 2:04 pm

    Kasuga

    *Uros oli vaikttunut niin nuoren pennun osaamista tekniikoista. "Vai niin. Voisitkohan kenties hiukan esitellä taitojasi?" Kasuga tiedusteli hyväntahtoisesti nuorelta koiralta.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha To Joulu 29, 2011 12:57 am

    Hotaru

    " Hyvä on voin näytää muutaman teknikan." Sanoin ja nosin ylös siten otin miekani esille ja katkaisin yhden oksan ja laitoin sen maahan siten hyppäsin puuhun. Siten hypäsin alas ja aloin pyöriä miekan kassa ja yritin että miekan terä osuisi puun oksaan ja päästin miekasta irti ja kun mieka tartui okasaan hyppäsin miekan päältä että se tartuisi paremmin sihen oksaan. Otin miekani siten pois oksasta. " Tuo oli Kaiten Ken Battougassa." Sanoin siten aijoin tehdä Kaze Kenin Juoksin täysillä puuta kohti että muista näyti siltä että olisin kadonut muide silmissä ja siten ilmestyin lähelle puuta ja viilsin siihen syvän kolon. " Tuo teknikka oli Kaze ken ja se jota käytin Kurojakia vastaan oli Sora Tobu Ken Batoga." Sanoin.



    Suki

    Aijoin kokeilla Neji kiitä tartuin puun rungosta kiin ja aloin pyöriä kun lopetin puuhun ei jäänyt kuitenkaan kovinkaan mitään jälkeä. katsoin siten kun Hotaru teki yhden teknikoistaan. * Jos tuota miekaa pitää noin siihenhän voi tukehtua.* Ajatelin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera To Joulu 29, 2011 3:29 am

    Orion

    Orion katsoi Hotarua kun se näytti osamiaan tekniikoita. Orion hämästyi hieman kun Hotaru katosi hetken ajaksi kun se oli tekemässä Kaze Keniä. "Ei tuo Kaze Ken kovin vaaraliselta näytä." Orion sanoin ja piti katseensa Hotarussa kun se oli lopetanut.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Pe Joulu 30, 2011 6:52 am

    Kasuga & Tesshin

    *"Hmm.. mielenkiintoista." Kogakenraali tuumi ja katsoi sitten pentuja. "No, olette nyt oppineet taistelun perusteet ja näillä eväillä jatkatte itsenäistä harjoittelua." Kasuga sanoi pennuille. "Nyt vain odotamme ylipäällikköä hakemaan teidät.." Kasuga sanoi ja istuutui. Samassa eräs kogakoira tuli hänen luokseen. "Kenraali. Tesshin ilmoittaa, että Gin taistelee Kasaita vastaan." Tuo sanoi. Kasuga nyökkäsi. "Selvä. Mutta kuka vie pennut turvaan ja minne?" Kasuga ihmetteli. "Kas, lähetti ehti tänne ennen minua." Kuului tuttu ääni, ja Tesshin astui esiin. "Gin käski minun hakea pennut turvaan." Tesshin sanoi. "Vien teidät Mutsuun. Siellä on toisaiseksi rauhallista." Tesshin ilmoitti. "Kasuga, jää pitämään vahtia tänne." Tesshin sanoi ja kenraali nyökkäsi. "Oletteko valmiita lähtöön?" Tesshin kysyi pennuilta.*

    // Kasuga siis ei ole enää ropetettavani, löytyy hahmopörssistä jos jotakin sattuu kiinnostamaan (; //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Pe Joulu 30, 2011 8:16 am

    Hotaru,Rigel & Suki

    Hotaru katsoi Tesshinä hetken. * Minä haluaisin myös päästä sotaan mukaan.* Hotaru ajatteli. " Mitä entäs Isä." Rigel Kysyi tesshiniltä Suki katsoi vaan vierestä kun Tesshin tuli hakemaan niitä Mutsuun. * Minä luulin että olisimme meneet takaisin Gaiolle.* Suki Ajatteli.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Pe Joulu 30, 2011 9:12 am

    Tesshin

    *"Olen pahoillani, mutta Weed pitää puolustusta Gajyolla, ja jos sinne hyökätään, ette ole turvassa. Ja sitä Weed ei antaisi minulle anteeksi, jos veisin teidät keskelle taistelua. Mutta Hotaru, sinä et kuulu laumanpentuihin, ja olet vanhin. Sinuun ei ole samanlaista määräysvaltaa. Joten voit tulla mukaamme, tai lähteä isäsi luo, tai minne aiotkin." Tesshin sanoi pennulle. Hän toivoi, ettei Hotaru syöksyisi taisteluun. Pentu kyllä saattaisi hyvinkin pärjätä, mutta sota oli rankkaa nuorelle koiralle.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera Pe Joulu 30, 2011 9:36 am

    Orion & Tsubomi

    Orion katsoi Teshiniä hetken ja oli valmis lähtemään Mutsuun vaikka olisikin halunnut palata Gaiolle. *On varmaan turhaa väitää vastaan.* Orion tuumi ja vilkaisi sitten Hotarua joka luultavastikin menisi isänsä luo. Tsubomi katsoi vierestä kun muut puhuivat ja hänkin oli valmis menemään Mutsuun. *Minulle on ainakin ihansama minne meidät viedään turvaan.* Ajattelin.

    Sponsored content


    Taistelukoulutus - Sivu 4 Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 1:38 am