Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


2 posters

    Varjomurhaajat

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Varjomurhaajat Empty Varjomurhaajat

    Viesti  Battouga Su Maalis 25, 2012 4:33 am

    Dorago ja Ikagawashi

    Dorago marssi määrätietoisesti tyhjillään olevalla igojen alueela. Se oli muutamia päiviä kierrellyt Honshulla ja levittänyt pahuuden hajua ympäriinsä. Se kulki virne naamallaan ja uros oli todella tyytyväinen itseensä. Se oli lähettänyt sotureit Japanin ulkopuolelle hankkimaan lisävahvistuksia. Dorago tiesi varsin hyvin että Ohulaisetkin tekisivät niin koska niillä oli alivoima. Dorago tiesi että hyökkäykseen menisi hetki ja toivoi että nuo ehtisivät valmistautua siihen mennessä. Pian tuo sai silmiinsä Itoh talon ja kaueampana näki palaneen talon rauniot. Tuo suuntsi kuitenkin kulkunsa kohti uutta Itoh taloa. Se pysähtyi ovelle ja jäi tarkastelemaan talon seinää. Se kuitenkin käveli hyvin nopeasti sisälle ja jäi tarkastelemaan paikkoja ja nyrpistelemään nenäänsä igojen hajulle. Kuitenkin sillä oli aaivstus että sitä tarkkailtiin. Siitä kieli hyvin mieto ja lievästi kissantuoksuinen löyhähdys. Se ei kuulunut kellekkään jotka uros tunsi.

    Ikagawashin tarkat silmät katselivat paikalle tullutta sakemannia varjooista. Uros makasi korkeala katonrajassa. Tavallisesti ton olisi voinut nähdä mutta koska uros pystyi sulautumaan varjoihin ei tuosta näkynyt kui silmät Tuo antoi äänettömän merkin Shadoudansa ryhmälle ja Dorago piiritettiin sekunneissa. Tui itse ilmestyi kissa vierellään Doragon eteen.
    "Miksi tunkeudut taloomme?" Tuo kysyi tiukasti. uo oli vallannut Itoh talon koska igoja ei ollut näkynyt pitkään aikaan.
    "Vai teidän? Kuka olet?" Dorago esitti omat kysymtyksensä tiukasti ja katsoi toista tutkivasti. Ikagawashi ei ollut kuulevinaankaan ensin mutta naurati sitten. "Minä olen täällä se joka esittää kysymykset Dorago. Nimeni on Ikagawashi. Ja nämä ovat Shadoudansa." Tuo esittäytyis itten ja tunsi jo toisenkin Kyllä tuo oli kuullut Ohusta ja Doragon valloituksesta.
    "Shadoudansa? Hetkonen...tehän olette se ninjaryhmä joka..." Doragon lause jäi kesken kun Ikagawashi virnisti. "..toimimme salamurhaajina? Kyllä." Tuo jatkoi toisen lauseen loppuu. Doragon virne leveni häijyksi. Se oli juuri keksinyt oivan idean.
    "Minulla on teille töitä. Tiedötte varmasti Ohun ylipäällikkö Ginin? Tappaka hänet ja tuokaa pää minulle." Dorago antoi työtehtävänsä noille omtuisille varjosusille. Ikagawashi mietti hetken.
    "Selvä, palkkioksi vaadin sinulta palvelusta kun aika koitaa. Läde nyt." Musta susi uros sanoi toiselle ja seuraavassa silmänrapayksessä koko Shadoudansa ryhmä oli kadonnut. Dorago meni ulos talosta tyytyväisenä ja lähti jatkamaan kohti kogien maita.

    Ikagawashi seisoi korkealla kalliolla meren ääärellä. Sen vierell istui musta kissa ja takanaan seisoi sitsemän muut synkkää sutta. Ne katselivat kaukana siintävää Hokkaidoa jossa niiden tehtävän kohde odotti. Koko Shadoudansa hyppäsi mereen ja matka kohti Hokkaidoa alkoi.

    //Dorago ja Ikagawashi poistuvat//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Varjomurhaajat Empty Vs: Varjomurhaajat

    Viesti  Nyera Su Maalis 25, 2012 5:19 am

    Ginkotsu

    Ginkotsu seurasi tilannetta hetken sivusta ja katsoi oudon ninja-joukon lähtevän. *Tuosta ninja-joukosta voi koitua harmeja.* Ginkotsu tuumi ja katsoi sitten Doragoa kun se lähti Igasta. Sitten se päätti seurata Doragoa hetken ja katsoi mitä se suunitteli.


    //Pikanen käynti Ginkotsu poistuu.//

      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 5:49 pm