Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Nyera
Amarath
6 posters

    Missä oikein olette?

    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 10 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Su Loka 09, 2011 8:23 am

    Retsuga

    Katsoin ynpärille ja ihmetelin hieman kun ei ollut näkynyt yhtään Kasain alaista lähistöllä. "Hasua lulisi että Kasai olisi yritänyt hyökätä Futago-solaan tai edes Gaion." Sanoin ja kulin siten Hyoman ulvonan ja katsoin siten sinne suntaan jossa Ryö ja hänen alaisensa olivat. "Mitä nuori herra eikö hänen pitänyt olla Futago-solan etelä puolella." Ihmetelin hieman mutta en menyt viellä paikalle.


    Takuya


    Huomasin siten kun Hyoma tulipaikalle ja känsin siten katseeni Ryötä päin. *Miten Kasain alaiset ovat voineet pästä Gaiolle huomamatamme.* Ajatelin ja katsoin siten Gaiolle ja lähdin siten itsekin Gaiolle muiden kanssa.


    // Takuya poistuu //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 10 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Su Loka 09, 2011 8:54 am

    Ryö

    "Menemme Gaiolle kun joitakin Kasain alaisia ovat toden näköisesti menneet tästä sinne huomaamattammme."Sanoin ja katsoin siten sinne missä Gaio on.*taidan lähteä Gaiolle autamaan ohun laumaa Kasain alaisia vastaan.*Ajatelin ja
    Lähdin alaisteni kanssa kohti Gaioa.



    Zenjirou

    Katsoin hetken Hyomaa ja siten Ryötä ja lähdin Ryön mukaan Gaion taistelemaan Kasain alaisia vastaan.


    /Ryö ja Zenjirou poistuvat aluelta/
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 10 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Su Loka 09, 2011 9:14 am

    Hyoma

    Susi kirosi mielessään ja kääntyi ryhmäänsä kohti. "Kymmenen teistä jää tänne, vaikkei kukaan varmaan enää tulekkaan. Ilmoitatte heti minulle, jos kuulette edes oksan risahtavan. Te loput tulette mukaani." tuo neuvoi ja kääntyi Gajyota kohti lähtien juoksemaan niin kovaa kuin pääsi, katsahtaen kuitenkin äkkiä taakseen, kun nuo kymmenen sutta levittäytyivät ympäriinsä.

    //Hyoma poistuu//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 10 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Ke Marras 09, 2011 8:24 am

    Diamon

    Olin saapunut futago-solan ja olin vieläkin aivan veren peitossa ja haavojani alkoi särkeä pahsti kun jatkoin juoksuani ja verta valui vain enemmän. "Minun on pästävä Gaiolle." Sanoin ja haistoin joitain susia jotka olivat lähellä jalkani eivät jaksaneet enään kantaa minua ja kaaduin maahan. *En aijo kuolla tähän.* Ajatelin ja yrittin nousta ylös mutta turhaan jalkani eivät toimineet. Huomasin paikalle tuleen joitain susia. "Viekää minut Gaiolle munulla on
    asiaa Ohun ylipälikölle." Sanoin ja katsoin Retsugan ja suljin sitten
    silmäni hetkeksi.


    Retsuga

    "Mitä tällä haisee veri." Sanoin ja menin sitten hajun suntaan ja huomasin maassa olevan pahasti havoitunut koira. "Kuka sinä olet?" Kysyin ja katsoin diamonin. *Tämä koira ei voi olla ainakaan Kasain alainen.* Ajatelin. "Hyvä on." Sanoin diamonille ja nostin sitten hänet selkääni. "Vahtikaa te seillä välin Futago-sola en ole kauaa." Sanoin Reiman alaisille ja lähdin sitten gaiolle.


    //Diamon ja Retsuga poistuvat hetkeksi//

    Sponsored content


    Missä oikein olette? - Sivu 10 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 11:58 am