Kotiseudulla

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Vs: Kotiseudulla

Viesti  Nankai lähetetty Su Heinä 31, 2011 4:49 pm

Rocket

Uros kallisti päätään. "Vai tarjoat sinä minulle paikkaa laumastanne? Onko Kasailla hyvätkin mahdollisuudet voittaa kaikki ohulaiset? Eikö ohulaisia muka ole enemmän?" Koira uteli innoissaan ja heilautti häntäänsä ystävällisesti. Sitä todellakin kiinnosti Kasain lauma. Ei se tosin ajatellut siihen liittyä, mutta tausta tieto ei koskaan olisi pahitteeksi. Uros tuntisi itsensä arvokkaaksi jos tietäisi kaikista laumoista hieman jotakin. Tosin huonot puolet olivat, että sitä saatettaisiin alkaa uhkailla...

Nankai

Viestien lukumäärä: 163
Ikä: 14

Näytä käyttäjän tiedot

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  penelo lähetetty Su Heinä 31, 2011 5:02 pm

Zen

Zen katsoi Rocketia ja kallisti päätään. "Tyhmäkö olet? Mitä olen tässä koko ajan puhunutkaan? Kyllä, tarjosin sinulle paikkaa laumasta. Siis jos se Kasaille käy." Zen lisäsi vielä. "Ja kyllä. Kasai voittaa Ohun varmasti. Ohun kenraalit ovat vanhoja ukkoja. Kasain kenraalit ovat nuoria ja vahvoja. Niin ja meitä on noin 750, että aika varmasti voitamme, ellei Ohun lauma saa kerättyä ihan joka ikistä rakkia täältä." Zen kertoi hieman ylpeänä. Se epäili vielä hieman, että voisiko Rocketia viedä lauman luo. `Toivottavasti siitä on edes johonkin, ettei Kasai käske Tensaita tappamaan minua.` Zen sai kylmiä väreitä kun ajatteli Tensaita. Sen tappajan hampaisiin ei kukaan halunnut. "No. Tuletko, vai et?" Zen kysäisi Rocketilta.

penelo
Admin

Viestien lukumäärä: 754
Ikä: 13

Näytä käyttäjän tiedot http://www.gingarpg.nettisivu.org/

Viesti  Nankai lähetetty Su Heinä 31, 2011 5:18 pm

Rocket

Uros kohautti olkapäitään ja hymyili. "Kai minä ainakin voisin pistäytyä tapaamaan johtajaanne. Hänen tapaamisensa perusteella päättäisin mielelläni tulenko mukaanne." Koira sanoi ja muisti yhtäkkiä erään asian. ´Minunhan piti olla Kofussa jo ajat sitten?! Ovatkohan Missile ja Jet jo sielä?´ Koira valahti yhtäkkiä kalpeaksi. ´Tai entä jos ne ovat satuttaneet itsensä...´ Borzoi värähti ja katsoi hetken aikaa tassujaan. "Mutta ensin minun täytyy hoitaa eräs asia kahden koiran kanssa." Uros sanoi ja kääntyi lähteäkseen.

Nankai

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  penelo lähetetty Su Heinä 31, 2011 6:50 pm

Zen

"Hyvä on. Mene tapaamaan niitä rakkeja. Tule sitten Kasain alueelle. Tiedät kai missä se on?" Zen sanoi hieman ivaillen. Sitten tuo juoksi Rocketin ohi kohti vuoria. Se kuitenkin kääntyi vielä katsomaan taakseen. "Muistakkin sitten tulla, tai saat minut perääsi!" Zen huusi `Tai Tensain, jos minulla olisi muuta tekemistä.` tuo ajatteli vielä, ennen kuin kääntyi lähteäkseen.

//Zen poistuu paikalta.//

penelo
Admin

Viestien lukumäärä: 754
Ikä: 13

Näytä käyttäjän tiedot http://www.gingarpg.nettisivu.org/

Viesti  Amarath lähetetty Su Heinä 31, 2011 7:12 pm

Thousand Dragon

*Nyt susi oli saanut haluamansa. Se murahti tyytyväisenä ja lähti melko varomattomasti paikalta. Kun Thousand Dragon hyppäsi seinässä olevasta reiästä ulos, parru narahti ja pudotti nokea alas. Mutta ei sitä varmasti kukaan huomaisi, sillä Thousand Dragon oli jo kaukana talosta. Se päästi suustaan ulvahduksen ja viisi joukkolaista syöksyi suden perään.*

//Thousand Dragon poistuu//

Amarath

Viestien lukumäärä: 1814

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Tesha lähetetty Su Heinä 31, 2011 9:28 pm

Rigel

Silloin paikalle tuli nuori akita usros joka oli ohi kulkumatkalla ja huomasi jonkun koiran suden perässä.
"-Mitä täälä tapahtuu minä sanoin.Ja lähti tuon koiran perään ja kysyi
-mitä täälä tapahtuu?

/Rigel kin lähtee aluelta/

Viimeinen muokkaaja, Ryö pvm To Elo 04, 2011 10:25 am, muokattu 1 kertaa

Tesha

Viestien lukumäärä: 695
Ikä: 16

Näytä käyttäjän tiedot

Viesti  Nankai lähetetty Su Heinä 31, 2011 9:37 pm

Rocket

Uros katsoi pientä akitan pentua ihmeissään. Pentu muistutti erityisen paljon Weediä. Voisiko se olla jotain sukua? "Minulleko puhut?" Se kysyi ihmeissään, sillä ei mielestään ollut tehnyt mitään erikoista. Borzoi ravisti turkkiaan ja lähti sitten kävelemään rauhallisesti pitkin Tokion katuja, kuitenkin jo pois päin kaupungista. Lopulta se pudisti päätään ja lähti kaupungista, kyllä pikkuinen yksinkin pärjäisi.

//Rocket poistuu alueelta//

Nankai

Näytä käyttäjän tiedot

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa