Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+5
Tesha
Nyera
isisso
Amarath
Battouga
9 posters

    Mahdollisuus paratiisiin

    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Amarath Su Tammi 13, 2013 1:49 am

    Kurotora & Shorutora

    Kurotora ummisti silmänsä ja nyökkäsi Benille. Se kuuli tömähdyksen ja raotti silmäänsä, mutta Ben oli jo kadonnut. Shorutora näytti vähän hämmästyneeltä, sillä ei tiennyt Benin sokeudesta. "Onko Ben..." Kai aloitti. "Sokea." Kurotora sanoi ja nyökkäsi. "Vuosia sitten, kun menimme tapaamaan igoja, kogat olivat järjestäneet ansan ja juoksimme myrkkyohdakkeisiin. Ben oli niin hyväsydäminen, että antoi kaikkien muiden syödä vastalääkettä ensin, ennen kuin suostui itse, ja myrkky ehti vaikuttaa aisteihin." Kurotora selosti. "Igat ja kogat?" Shorutora hämmästeli sitten. Niistä tämä ei ollut edes kuullut. Kurotora naurahti. "Sinulla on paljon opittavaa..." Kurotora sanoi ja ummisti taas silmänsä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Battouga Su Tammi 13, 2013 2:48 am

    Kagetora

    Kagetora kuunteli Shorutoran kysyvää sävyä ja naurahti. Tuo kuitenkin huokaisi vielä miettiessään samalla Benin vanhenemista. Tuo muisti kyllä, että toinen oli törmäillyt joskus jo Hougenin aikaan. "Igat ovat vaaleita shinobi koiria. Akame on heidän johtajansa. Kogat ovat harjapäisiä ja heitä johtaa Tesshin," Kagetora alkoi selittämään pojalleen ninjoista.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Amarath Su Tammi 13, 2013 5:51 am

    Shorutora

    Shorutora mietti hetken Kagetoran sanoja. Akame...igojen johtaja. Niinhän se olikin! Mutta kuka oli Tesshin? "Eivätkös igat ja kogat ole enää huonoissa väleissä keskenään?" Shorutora kysyi sitten isältään, sillä oli kuullut jotain sen suuntaista.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Hyzgi Su Tammi 13, 2013 7:08 am

    Iguchi

    Iguchi katsoi Giniä ja huokaisi." Kyllä, olen hänen veljenpoikansa Iguchi." Tuo sanoi ja katsoi hetkeen maata häpeä silmissään." Minä olin nuorempana erinäköinen kuin nyt. Minulla on Rikin muisti ja sama viisaus silmissäni, sekä samassa paikkaa arvetkin. Muistaakseni minulla on siksi setäni muisti koska luulen isäni tehneen jotain muistilleni. Vaikka en tiedä mitä, isäni myös poisti edelliset muistini enkä muista mitään omasta menneisyydestä." Tämä sanoi ja nosti katseensa tarinan aikana Giniin."Akame kertoi että olen ollut hänen opissaan koska olin niin lahjakas.Minua kuulema voi käyttää hetkellisenä harhautuksena viholliselle." Tämä kertoi ja katsoi pieni suru silmissään serkkuaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Amarath Su Tammi 13, 2013 7:53 am

    Gin

    Gin kuunteli toisen uskomatonta kertomusta ja tutki Iguchia katseellaan. Toisessa tosiaan oli erehdyttävä samannäköisyys, tosin Rikin tuntevat kyllä tunnistivat eron, kun vähän aikaa katsoivat. Gin kuitenkin nyökkäsi. "Miten siinä niin on päässyt käymään? Uskomatonta..." Gin sanoi ja tahtoi sitten hiukan testata Iguchia. "Muistatko, kun tapasin sinut ensi kerran pienenä pentuna..mitä silloin tapahtui?" Gin kysyi, sillä ei voinut uskoa todeksi, että toinen tiesi asioita, joita Riki oli tiennyt.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Battouga Su Tammi 13, 2013 8:02 am

    Kagetora

    Uros pudisti kevyesti päätään. "Ei pitkiin aikoihin. Kurojakin syrjäytymisen jälkeen kogajoukko muuttui. Heistä tuli ystäviä keskenään. Niin minä kaiken olen käsittänyt," kai selitti toiselle sen mitä oikeasti tiesi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Amarath Su Tammi 13, 2013 8:05 am

    Shorutora & Kurotora

    Shorutora nyökytteli ja oli sitten kysymäisillään jotain isoisältään, mutta tämä veteli onnellisena sikeitä. Shorutora hymyili hiukan huvittuneena, kun Kurotora käänsi levollisesti heille selkänsä unissaan ja siirtyi mumisten päin kiviseinämää.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Penelo Su Tammi 13, 2013 12:13 pm

    Shiro

    Valkoinen akita oli jo saanut levättyä mielestään tarpeeksi ja se avasi hitaasti silmänsä. Ensimmäinen tunne, minkä se tunsi, oli jyskyttävä kipu murtuneessa etujalassa. Seuraavana tuli tunne siitä, että sitä tuijotettiin. Shiro kohotti katseensa ja huomasi muutaman Gajyon vartijan silmäilevän sitä epäilevästi. Samalla se kuuli nimensä mainittavan. Joku vanhempi vartija ilmeisesti selitti toverilleen, kuinka se näytti aivan heidän Suuren Johtajansa Rikin isältä, joskin hyvin nuorelta. Akita nousi nopeasti jaloilleen muristen raivoissaan ja käänsi selkänsä Gajyolle. 'Nähtävästi lauma ei ole muuttunut yhtään. Aina niin oikeudenmukaiseksi kutsutussa laumassa ei edes ole tarjottu apua haavoittuneelle, vaikka tuo olisikin auttanut erästä kenraalia pakenemaan kaksosilta... Olisi se pitänyt tietää, että saan osakseni vain oudoksuvia katseita', se mietti lähtiessään nilkuttamaan pois Ohusta. Uros halusi vain äkkiä kauas pois ja mahdollisesti jonnekin hoitamaan loukkaantunutta jalkaansa.

    //Shiro poistuu//
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Hyzgi Ti Tammi 15, 2013 9:33 am

    Iguchi

    Uros nyökkäsi ja alkoi muistella." Kun olit aivan pieni pentu tapasin sinut ensimmäistä kertaa kun olin metsästämässä Goheen kanssa. Me olimme jääneet jumiin viikoksi. Kun Takeda ukko yritti syöttää minulle omaa lihaansa, peräännyin. En halunnut niellä omistajani lihaa. Kun minua yritettiin pakottaa siihen Akakabuto ilmestyi suuaukolle ja hyökkäsin karhun kimppuun. Taistellessani Akakabutoa vastaan sinä ja Daisuke ilmestyitte paikalle. Yritin pelastaa sinut, mutta tipuin rotkoon enkä tiedä mitäsinulle tapahtui sen jälkeen. Kuitenkin näin sinut taas Benin seurassa kun kokosin teidät yhteen." Se sanoi ja katsoi taas Giniä viisaasti. Se ei tykännyt kertoa juttuja kuin olisi Riki, mutta sitä vain tuppaa tapahtumaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Amarath Ti Tammi 15, 2013 10:14 am

    Gin

    Mitä Gin oli kuullut Rikistä, ja ollut myös osallisena tapahtumia, toinen kertoi kaiken täsmällisesti oikein. "Uskomatonta." Gin sanoi ja katsoi sitten hetken menosuuntaansa. "Tämä on mielenkiintoinen tapaus, Iguchi. Palaan siihen mielelläni myöhemmin, mutta nyt, ystäväni kehotuksesta, menen lepäämään." Gin sanoi ja soi toiselle pienoisen hymyn, askeltaessaan sitten kohti perimmäisiä luolia.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Hyzgi La Tammi 19, 2013 7:41 am

    Iguchi

    Iguchi nyökkäsi ja päästi Ginin ohi. Itse se meni omaan luolaansa ja nukahti sinne.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Amarath Ke Tammi 23, 2013 4:42 am

    Gin & Weed

    Gin makoili hiljaa luolassaan, kun Weed tuli hänen luokseen. "Isä..sinulle taitaa olla tulossa vieras.." Weed sanoi varovasti. Äänensävystä Gin jo tajusi, ettei kyseessä olisi kuka tahansa vieras. Akita lähti jännittyneenä ulos ja kuuli samassa moottorikelkan ääniä. Daisuke..? Gin ajatteli mielessään hämmentyneenä. Kuului kovaa ulvontaa ja haukuntaa, kun Daisuke ryntäsi väistelevien koirien ohi kelkallaan. Vartijat eivät käyneet ihmisen kimppuun, kun nuori mies sammutti kelkkansa ja jäi istumaan sen kyytiin, villikoirien keskelle, joista useimmat pakenivat kauemmas epäluuloisina. "Voi Gin...onneksi olet elossa. Olen pahoillani Johnin puolesta, mutta hän selviää kyllä.." Daisuke sanoi. Jännittynyt Gin rauhoittui hiukan, muttei mennyt lähemmäs. Akita tunsi vielä hiljaa kytevän ystävyyden liekin heidän välillään, mutta se oli hautautunut uuden elämän ja velvollisuuksien alle. Gin ei ollut Gohein sanojen mukaan enää sama koira kuin ennen. "Ja Weed.." Daisuke sanoi huomatessaan nuoremman version Ginistä. Gin murahti hiukan varoittavasti Daisukelle, kun tuo astui pois kelkkansa kyydistä, ja tämä pysähtyi. "Anteeksi, Gin.." Daisuke sanoi ja meni takaisin. Gin tuijotti poikaa aavistuksen pahoillaan, mutta akita vain toivoi, että Daisuke olisi lähtenyt. Ei itsensä takia, vaan muiden. Gin tiesi, etteivät kaikki koirat pitäneet lainkaan ihmisistä. Ja tämä oli koirien asuinpaikka, jossa ihmisillä ei ollut sijaa. "Minä ymmärrän..." Daisuke sanoi ja käynnisti moottorikelkkansa, joka ärjäisi kuuluvasti. Taas muutamat soturit loikkivat kauemmas. Gin katsoi, kun Daisuke käänsi ja lähti etenemään tulosuuntaansa, kadoten pian näkyvistä. Lamea pakokaasun katku jäi vielä hetkeksi leijailemaan Gajyolle.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Battouga Ke Tammi 23, 2013 7:25 am

    Chitan

    Valkea aita jäi sivummalle kuuntelemaan Daisukea ja vilkuilemaan Giniä. Se läähätti juoksemisen jälkeen ja istui alas. Vasta Daisuken mentä uros nousi ylös ja tallusteli veljensä eteen. "Hän oli huolissaan. Hidetoshi yritti estää muttei kerinnyt. Ja nähtyään Johnin hän ajatteli kai, että sinullekin on saattanut käydä jotain," Chitan kertoi läähättäen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Amarath To Tammi 24, 2013 5:07 am

    Gin

    Gin vain nyökkäsi, pysyen hiljaa. Se ei tiennyt, mitä olisi sanonut. Se oikeastaan oli hiukan hämillään, että Daisuke välitti vieläkin. Mutta Gin ei tahtonut riskeerata mitään. "Toivotaan, että hän pysyy omiensa parissa. Hän ei kuulu tänne." Gin sanoi sitten neutraalilla äänellä, vaikka sisimmässään Gin tunsikin pienen pientä surua.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Battouga To Tammi 24, 2013 8:20 am

    Chitan

    "Ei kukaan ihminen kuulu. Meidän on silti pidettävä edes jotain yllä. Heistä ojn paljon apua. Ilman ihmisiä John olisi kuollut," Chitan täräytti totuuuden. Se oli kuullut sakemannin sydänpysähdyksestä mutta ei viitsinyt suoraan siitä mainita Ginille, ei vielä.

    Sponsored content


    Mahdollisuus paratiisiin - Sivu 12 Empty Vs: Mahdollisuus paratiisiin

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 5:07 am