Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+3
ZTB
Battouga
Kimyo
7 posters

    Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 293
    Join date : 10.12.2012
    Ikä : 27

    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  Kimyo La Tammi 26, 2013 6:49 am

    Kaikki ovat varmasti katsoneet hopeanuolen, mutta miten siihen tutustuitte? Itse muistan sen aika hämärästi, kun olin 5v. No isoveli osti jostain hopeanuoli 2 ja sitä sitten katsoin joka päivä monta kertaa niin, että perheeltä meni hermot ja isoveli sitten aina piilotti sen kasetin, aina sen tosin löysin. Sitten muutaman vuoden päästä meille tuli kaikki muutkin kasetit ja katsoin niitä paljon. Muistan vuorosanatkin ulkoa Rolling Eyes Kuka muu on tutustunut hopeanuoleen lastenversion kautta?
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Vs: Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  Battouga La Tammi 26, 2013 6:59 am

    Hmm, itselläni tutustuminen on vähän hämärän peitossa... Kai mä vaan jostain sitä pätkän näin tai kuulin jotain ja sitten katsoin : D Lainasin kirjastosta kaikki animet kun tajusin, että ne ovat siellä. Harmi kyllä leikattuina versioina. Kuitenkin löysin netistä leikkaamattoman version joskus vuosi sitten ja katsoin täydessä komeudessaan. :3 Weedin näin kokonaisuudessaan netistä englanninkielisillä tekstityksillä... Mangat olen lukenut vasta animen katsomisen jälkeen ;P <3
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Vs: Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  ZTB La Tammi 26, 2013 7:07 am

    Hmm, taisin katsoa ensimmäisen kerran kun olin 5v. Katsoin ykkösen FinTV:ltä ja aloin katsoa hopeanuolta joka päivä. Sitten aloin keräillä hieman hopsu mangaa ja unohdin sen. Sitten viime vuonna tutustuin Weediin ja aloin keräillä sitä ja hopsua. Siinä oli lyhennettynä elämänHOPSUtarinani Razz
    Ginlanderz
    Ginlanderz
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 231
    Join date : 24.01.2013
    Ikä : 26

    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Vs: Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  Ginlanderz La Tammi 26, 2013 7:39 am

    Pienenä, joskus 5v naapurin kanssa katottiin se eka osa ja sit aina lainaa kirjastosta niitä leikattuja vhsällä Very Happy. Pari vuotta takaperin jotenkin löysin itseni kattomasta leikkaamatonta japanilaista versiota netistä ja kiinnostuin siitä uudelleen. Sittenkun sain tietoa weedistäkin niin aloin kunnolla tutustumaan ginga sarjaan, ja siitä eteenpäin olenkin uutisia sarjasta seurannutkin Very Happy
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Vs: Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  Penelo La Tammi 26, 2013 9:22 am

    Meillä on tainnut olla nuo leikatut Hopsut jo siitä asti kun synnyin :) Ainakin mitä vanhempieni kertomuksiin on uskominen, sillä siskoni, joka on minua kuusi vuotta vanhempi on kuulemma myös katsonut kyseisiä videoita pienestä pitäen. Katsoimme niitä sitten yhdessä ja yritimme pähkäillä, mitä sarjan alussa tapahtui, sillä vhs:mme oli niinkin hyvässä kunnossa, että esimerkiksi Gohein ja Shiron tappelusta Akakabuton kanssa ei näkynyt kuin pieni pätkä alusta. Meitä ihmetti myös Rikin kuolema, sehän oli leikatussa versiossa ensin ihan kunnossa ja sitten se makasikin jo verisenä maassa. Vuosia myöhemmin löysinkin sitten leikkaamattomat Hopeanuolet Anttilasta ja siinä samalla myös Weeditkin, joten olihan ne kaikki pakko ostaa silloin :D Sinä päivänä pidettiinkin siskon kanssa kunnon Hopeanuoli /Weed - maraton ja katsottiin kaikki jaksot yhteen putkeen. Aloin keräämään Hopeanuolta mangaan heti kun ensimmäinen tuli kauppaan ja luin myös muutamia Weedejä englanniksi netistä, mutta siellä sitä oli käännetty vain Georgen tuloon asti... Nyt sitten kerään niitäkin ihan suomeksi.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Vs: Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  Nyera Su Tammi 27, 2013 10:53 am

    Tutustuin siihen kun olin ekalla ja isä ja äiti osti aluksi veljilleni hopeanuolesta kaksi ensimmäistä filmiä. Katsoimme ne kaksi filmiä monta kertaa siskoni ja veljieni kanssa, sen jälkeen isä ostti kaksi viimeistä filmiä minulle ja siskolleni. Filmit ovat nytten kyllä jo hukassa ja vaikka ne olisikin tallella ne ei varmaankaan toimisi enään kunnolla.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Vs: Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  Amarath Ti Tammi 29, 2013 10:31 am

    Itse asiassa olin niin nuori, etten edes muista, mahdollisesti 4v olin? : D Katsoin niitä jo heti alusta asti ihan intona, koskaan en kuitenkaan ole omistanut. Kaverilla sen sijaan oli ja lainailin niitä aika ajoittain.
    Weediin tutustuin muutamia vuosia sitten ja omistan itse pari osaa, ja katsoin enkun kielisillä teksteillä loputkin osat netistä.
    Mangoja olen lukenut vain muutamia, mutten kovin innokkaasti..: D voisin kyllä lukea jos nyt saisin eteeni.

    Sponsored content


    Miten tutustuitte hopeanuoleen Empty Vs: Miten tutustuitte hopeanuoleen

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 3:14 pm