Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


3 posters

    Yksin metsässä

    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ma Heinä 01, 2013 6:07 am

    Rōzu käveli synkässä metsässä yksin, kuten tavallisesti. Hän katseli ympärilleen ihmeissään, hän oli käynyt paljon Fuji vuoren lähettyvillä, mutta hän ei ole koskaan käynyt täälä metsässä. Seikkailun halu oli voimakas, joten ei naaras voinut vastustaa. Naaras säikähti vähän kun linnut lensivät lähellä olevasta puskasta. "Mitä perhanaa.." mumisi susikoira ja jatkoi kävelemistä. Metsässä oli kuulema pahoja susia.Pah!
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 168
    Join date : 05.02.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Lapua

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Powertty Ma Heinä 01, 2013 8:19 am


    Sugoi

    Sugoi oli matkustanut pitkän matkan hokkaidosta Fuji-vuoren lähistölle josta se aloittaisi pentunsa etsinnän. Susi käveli rauhallisesti kunnes se haistoi toisen henkilön, se käveli vieraan suuntaan varovaisesti. Uros hölkkäsi hetken kunnes se sai vieraan näköpiiriinsä.
    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ma Heinä 01, 2013 8:29 am

    Rōzu kuuli jonkun tulevan ja haistoi sen. Hajun perusteella kyseessä oli uros susi.
    Naaras katsoi ympärilleen nopeasti etsien sutta, sillä tuuli alkoi kääntyä mikä häiritsi naarasta.
    Voiko tämä olla ne pahat sudet joista naaras oli kuullut? Rōzu oli varuillaan ja päätti seistä hetken kuunnellen ja haistellen mistä päin uros saattoi tulla.
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 168
    Join date : 05.02.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Lapua

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Powertty Ma Heinä 01, 2013 8:42 am


    Sugoi

    Sugoi käveli näkyville kun se huomasi naaraan haistaneen sen. ''Hei, kuka sinä olet?'' Sugoi käveli lähemmäs naarasta. Minulla ei ole paljon aikaa olla paikallani, jos haluan nähdä pentuni pian. Sugoi ei tiennyt kuka sen pennuista oli selvinnyt mikä hidasti sen etsintöjä.
    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ma Heinä 01, 2013 8:48 am

    Rōzu katsoi uros sutta hetken miettien. Normaalisti hän olisi ärähtänyt, mutta oli sen verran väsynyt siihen. "Hei. Olen susikoira Rōzu." vastasi oransiturkkinen naaras keltaiset silmät hohtaen kuun valossa. Tuolla herrala oli kiire. Sen huomasi äkkinäisestä tervehdyksestä.
    Minneköhän sillä on kiire?
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 168
    Join date : 05.02.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Lapua

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Powertty Ma Heinä 01, 2013 8:56 am


    Sugoi

    ''Hauska tavata, olen Sugoi.'' Sugoi huomasi naaraan olevan vähän utelias. ''Olen menossa kaupunkiinpäin.'' Sugoi polki maata huomaamattomasti ja hieman hermostuneena. ''Mihin sinä olet menossa?''
    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ma Heinä 01, 2013 9:21 am

    Rōzu hymähti rauhallisesti. "Mitä te kaupungissa teette?" kysyi naaras ihmeissään. Aniharva menee kaupunkiin. Kuulessaan kysymyksen minne hän oli menossa Rōzu hymyili vähän.
    "En oikein tiedä.Menen minne huvittaa," vastasi naaras katsoen harmaata iso kokoista sutta. Joka vaikutti hermostuneelta.
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 168
    Join date : 05.02.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Lapua

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Powertty Ma Heinä 01, 2013 10:37 pm


    Sugoi

    ''Te? Olen yksin. Ja menen kaupunkiin etsimään pentuani.'' Sugoi kertoi pikaisesti mitä se oli nähnyt Hokkaidolla, eli sen perheen alueella oli ollut sen peheen hautoja, eikä kaikkien hautoja ollut joten joku oli jäänyt eloon. Sen täytyi olla pentu koska yksi haudoista oli isompi.
    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ma Heinä 01, 2013 11:10 pm

    Rōzu pudisti päätään. "Anteeksi, olin vähän ajatuksissani." sanoi naaras nolona. Uros oli menossa kaupunkiin etsimään pentuaan. "Etekö ole huolissane siitä, että olette susi. Ihmiset pelkäävät teitä?" kysyi susikoira miettien. Toki jos tuo susi keksii jonkun tempun hämätä niitä hupsuja ihmisiä niin eikähän se onnistu...
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 168
    Join date : 05.02.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Lapua

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Powertty Ti Heinä 02, 2013 9:26 pm

    Sugoi

    ''En mene keskustaan ja tuskin pentunikaan olisi mennyt. No, mutta minun pitää jatkaa matkaa, nähdään taas.'' Sugoi lähti kävellen Rözun ohi ja nosti vauhdin hölkkään vähän kauenpana.

    //Sugoi poistuu//
    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ke Heinä 03, 2013 12:11 am

    Rōzu katsoi kun uros lähti jatkamaan matkaansa ja pian se katosikin näkyvistä.
    Sinne meni. Huokaisi naaras ja mietti minne hän itse menisi nyt. Ilmeisesti tääläpäin on susia
    ,mutta ei niitä "pahoja" susia, joita hän oli kuullut. "Jospa jatkaisin Fuji vuorelle päin..." sanoi Rōzu itselleen ja lähti köppöstelemään vuorta kohti.


    //joku antamaan seuraa tälle nuorukaiselle//
    Tsumi
    Tsumi
    Villikoira


    Viestien lukumäärä : 28
    Join date : 29.05.2013
    Ikä : 30

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Tsumi Su Heinä 07, 2013 11:54 pm

    //Anteeksi, mutta oletko kenties keskustellut hahmon saannista isisson kanssa? Jos et niin hahmolla ei saa pelata!//
    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ma Heinä 08, 2013 12:23 am

    //Muistaakseni olen laittanut refin hahmostani ja tehnyt ilmoituksen että pelaan tällä hahmolla. Isissio kävi kuulema eilen ja on varmasti huomannut ilmoitukseni. Laitoin silti kun kerran ilmoititte tästä asiasta viestiä isissiolle. Kiitos kuitenkin ilmoituksesta. //
    Tsumi
    Tsumi
    Villikoira


    Viestien lukumäärä : 28
    Join date : 29.05.2013
    Ikä : 30

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Tsumi Ti Heinä 09, 2013 2:06 am

    //Juu, katsos kun isisson pitää silti kirjoittaa sinulle että hahmosi hakemus on hyväksytty. Vaikka hän olisikin nähnyt ilmoituksen. Niin kaikissa roolipeleissä on. Ilman sitä ei hahmolla saa pelata.//
    Rōzu
    Rōzu
    Kotikoira


    Viestien lukumäärä : 20
    Join date : 30.06.2013
    Ikä : 26
    Paikkakunta : Espoo

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Rōzu Ti Heinä 09, 2013 3:01 am

    //aaa no sitten. Katsos olen toisessa hopeanuoli roolipelissä ja sielä ei ole sellaista menetelmää, mutta jos täälä on sellainen niin tietysti minä odotan isissonin vastausta. : ) //
    Tsumi
    Tsumi
    Villikoira


    Viestien lukumäärä : 28
    Join date : 29.05.2013
    Ikä : 30

    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Tsumi Ti Heinä 09, 2013 7:33 am

    //Jaa, no hyvä että ymmärrät ^^//

    Sponsored content


    Yksin metsässä Empty Vs: Yksin metsässä

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 11:51 pm