Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+3
Nyera
Penelo
Amarath
7 posters

    Puolustusasemiin!

    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! Empty Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath To Syys 08, 2011 5:18 am

    Gin & Kurotora & Kagetora & Kasuga & 10 kogaa

    *Gin saapui hengästyneenä, joukon etunenässä kiviselle vuorelle ja tunsi suoranaista ylpeyttä ja onnea nähdessään rakkaan Gajoyn edessään. Gin pysähtyi ja hengitti kivistä, metsäistä tuoksua kirsuunsa ja sulki hetkeksi silmänsä, avaten ne uudestaan. Gajyo... sinun takiamme, olemme vaarantaneet henkemme jo niin usein. Ja teemme sen mielellämme uudelleen. Gin kiipesi verkkaisin askelin vuoren huipulle. Tämä, oli paikka, jonka ympärille hänen suurin osa muistoistaan kietoutui. Tämän juurella, sisällä, ympärillä, joka puolella oli tapahtunut kaikenlaista, niin hyvää kuin huonoakin. Ginille, se oli koti, turvapaikka. Akitauros kohotti leukansa korkealle ja antoi tuulen hyväillä kasvojaan. Noniin, Kasai.. olemme valmiita. Gin ajatteli.

    Kurotora ja Kagetora syöksyivät Ginin perässä Gajyolle ja hengästyneenä Kurotora jäi sen juurelle, kun Kagetora loikkasi pari askelta ylöspäin, leveähkölle kivelle. Uros käänsi katseensa isäänsä. "Oletko kunnossa?" Kagetora kysyi, ja Kurotora vain murahti vastauksensa. "Olen olen.. lääh lääh.. älä minusta huoli, lepään hetkisen." Kurotora sanoi ja istahti alas hetkeksi tasaamaan hengitystään.

    Kasuga saapui kymmenen toverinsa kanssa heti Kurotoran ja Kagetoran perään. Kogat katosivat hetkeksi ja levittäytyivät samassa ympäri Gajoyta. "Hoi, veljet. Teette nyt, kuten Gin käskee, mutta taistelemme yhdessä. Olen luvannut Tesshinille pitää meidät koossa." Kasuga vilkaisi ylipäällikköä ja sitten taivasta. Ja sen myös teen. *
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo To Syys 08, 2011 8:24 am

    Akatora

    Akatora hölkkäsi porukan taaimmaisena paikalle. Se katsoi Kurotoraa virnuillen samalla. "Olisi kannattanut tulla hitaammin. Eihän sinusta ole edes taistelemaan tuossa kunnossa." tuo sanoi, mutta vilkaisi veljeään huolestuneesti ennen kuin käänsi katseensa Gajyoon. ´Tämä paikka on ollut monen taistelun keskipiste. Tästä paikasta tulee paljon huonoja muistoja mieleen. Silmänikin meni täällä.´ Akatora murahti ja loikki varovaisesti ylemmäs Gajyolle. Melkein huipulla se pysähtyi katsellen ympärilleen. "Siitä onkin aikaa kun olen täällä viimeksi ollut." Vanhin kai totesi.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera To Syys 08, 2011 9:28 am

    Joe

    Kun savuin Gaiolle menin isäni vierelle ja laitoin siten istumaan ja katsoin hetken ynpärilleni.
    *Ourora on tainut jo lähteä.* Ajatelin ja huomasin siten Orionin tulevan metsältä.
    *Misäköhän Rigel,Kojiro,Suki ja Tsubomi ovat.*Mietin hetken.


    Orion

    Olin tulossa metsältä kun huomasin Joen ja Ginin palaneen Gaiolle mutaman soturin kanssa.
    *Muut ovat näköjään palasivat jo.* Ajatelin ja menin siten Joen luokse.
    "Tulite siten takaisin." Sanoin ja katsoin siten Akatoran.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Tesha To Syys 08, 2011 9:36 am

    Rigel

    Olin metsällä kun kuulin jotainääntä Gaioltta ja ajateli että ei varmaan tarvitse heti menä katsomaan ja sitten huomasin jäniksen ja syöksyin sen perään ja sitten löin pääni Sukiin päähän kun sekin oli jahtaamassa samaa jänisttä.mutta sain sen kuiten kin eka hampaisiini.


    Suki

    Kun löin pääni Rigelin päähän olin hieman ärsytynyt kun rigel sai jäniksen mutta siten huomasin Fasaanin joten nappasin sen itselleni.
    -ketkä ovat Giolla.Kysyin Rigeliltä ja katsoin Gaiolle päin ja Lähdin Rigelin kanssa katso maan ketkä Gaiolla on.


    Koshiro

    olin juuri tullut metsältä kun huomasin ginin ja muut Gaiolla.


    Viimeinen muokkaaja, Ryö pvm Pe Syys 09, 2011 6:11 am, muokattu 1 kertaa
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath Pe Syys 09, 2011 3:42 am

    Kagetora & Kurotora & Kasuga

    *"Pah, minä jaksan hyvin taistella vielä." Kurotora puuskahti ja nousi seisomaan. Kagetora katsoi hymyillen Akatoraa, ja sitten isäänsä. Sitkeä vanhus... Kagetora ravisteli päätään ja hymähti, kunnes istahti sitten kivelle. Kasuga ei ollut ennen käynyt Gajoylla, mutta oli kuullut siitä monenmoisia tarinoita, ja olikin siis hyvin tietoinen esimerkiksi Akakabootosta ja Kaibutsusta.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo Pe Syys 09, 2011 4:11 am

    Akatora

    Akatora katsoi veljeään. "Oletko ihan varma? Ettet olisi jo liian vanha?" se vitsaili, mutta rupesi sitten miettimään. ´Hetkinen. Kurotorahan on nuorempi kuin minä. Jos Kurotora on liian vanha taistelemaan, niin enkö minäkin sitten ole?´ tuo mietti hölmö ilme naamallaan. Akatora katsoi Orionin ja muiden suuntaan kun nuo tulivat metsältä. "Ai nuorempi väkikin on paikalla." Se sanoi hieman kovempaa.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  isisso Pe Syys 09, 2011 5:54 am

    Moss

    "Ja vanhempi." Kuului mossin ääni ja tuo laahusti esiin metsiköstä. "Huhhuh, kun oli pitkä matka, pitikö sitä juosta niin kovaa, ettäminä jäin jälkeen?" Moss kysyi ja istahti maahan Gajon eteen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath La Syys 10, 2011 12:41 am

    Gin & Kagetora & Kurotora & Kasuga

    *"Hyvinhän näytätte vanhemmatkin perässä pysyvän." Gin sanoi leikillään ja vinkkasi silmää Mossille ja katsoi sitten taivaalle. Tuuli ei ollut tuonut mukanaana uusia tuoksuja ja siksi toistaiseksi Gin oli rauhallisella mielellä. Kagetora nauroi katsoessaan Akatoran hölmistynyttä ilmettä. Kurotora murahti. "Äläpäs louskuta leukojasi, ISOveli, sinä se tässä vanhus olet.." Kurotora murahti, mutta jo hetken päästä tuon kasvot sulivat ilkikuriseen hymyyn. Kasuga katsoi ylipäällikköä. "Onko tietoa, missä päin Kasai on tällä hetkellä, ylipäällikkö?" Kasuga kysyi, mutta Gin pudisti vain päätään, eikä sanonut mitään.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera La Syys 10, 2011 2:41 am

    Joe

    Huomasin siten Rigelin,Kojiron ja Sukin tulevan myös Gaiolle myöhemmin Orionin perässä. Katsoin siten Orionin ja kysyin. "Onko Kasain alaisia näkynyt lähistöllä?" Sukia en tuntenut kovinkaan vaan olin nähnyt hänet Fuago-solassa enenkuin kuin hän lähti sieltä Gaiolle.


    Orion


    "Olin täällä kyllä neljä Kasain alista mutta me tapoime ne." Sanoin ja katsoin siten paikalle tulluta Mossia hetken ja hymyilin hieman kun Kurotora näytti hieman ärtyiseltä. Känsin katseeni site isoisäni.
    *Tulekoahan Kasain alaisia tänne lisää.* Ajatelin ja istuin siten Gaion eteen.


    Tsubomi

    Olin metsällä ja tutkin samalla hieman Ohun aluetta kun en ollut ennen ollut Ohun aluella paitsi Futago-solassa siloin kuin olin eksynyt isänästäni kun olimme meneet metsälle. Jonkin aikaa käveltyäni huomasin pienen puron ja kävin juomassa sittä. Katsoin siten taivalle muistelen isääni enenkuin hän kuolli. Haluasin unohtaa koko jutun mutta jostain syystä en pystynyt unohtamaan sitä kuinka isäni kuolli erään karhun kynsiin.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Tesha La Syys 10, 2011 6:14 am

    Koshiro

    katsoin isääni hetken ja kysyin sitten.
    -Isä luuletko että Kasai tulee tänne josain vahessa.Kysyin ja sitten ihmetelin missä Tsubomi oikein
    on kun sitä ei näkynnyt sen jälkeen kun lähdimme metsälle.

    Rigel

    Katsoin hetken Isoisää ja Joeta ja sitten menin Orionin viereen ja huomasin myös
    että Tsubomi ei ollut täälä.


    Suki

    Menin muista hieman kauemmas ja laitoin makamaa erään puun alle ja mietin mitä Ryön Isän laumalle
    oikein tapahtui. ja sitten silmistäni valui muutama kyynel.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera Su Syys 11, 2011 4:16 am

    Eräs Ohun soturi oli saapunut Gaion ja juoksi suoraan Ginin ja muiden luo kunes hidasti vauhtia huomatesaan jonkun vieraan penun olevan purolla ja katsovan taivaale. Siten se koira meni tuon penun luo joka istui hiljaa katsoen taivalle surulisen näköisenä. "Kuka sinä olet?" Tuo koira kysyi ja odoti vastausta.


    Tsubomi

    Huomasin jonkun koiran tulevan luokseni nousin siten ylös ja katsoin tuota Ohun soturia. "Minä olen Tsubomi." Vastasin ja katsoin takseni siellä ei näkynnyt ketään mutta haistoin tutun hajun ilmassa. Olin varmma että se olisi se sama karhu joka tapoi isäni ja isoisäni pari kukauta siten. Siten se Ohun soturi lähti jatkamaan matkaa kertomaan Ginille utiset. Lähdin siten sen Ohun soturin mukaan takaisin Gaiolle. Muistelin samalla sitä päivää kun näin äitini vimeksi.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo Su Syys 11, 2011 8:08 am

    Akatora

    "Pyh, en ole edes päivää sinua vanhempi, Kurotora." Akatora sanoi ja katsoi tuota iloinen ilme kasvoillaan ja kääntyi Mossia kohti. "No on täällä sentään joku meitäkin hitaampi ja vanhempi." se sanoi. Se lähti hitaasti tulemaan alas Gajyolta, mutta kompastui ja vieri muutaman metrin maahan. "Äh, ei ikinä, ikinä, pitäisi kiivetä tuolle julmetun liukkaalle vuorelle." tuo valitti ja pudisti päätään. Akatora käveli veljensä vierelle, muristen edelleen hiljaa kömpelyyttään, ja istuutui tuon viereen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Tesha Ma Syys 12, 2011 5:16 am

    Suki

    Nousin ylös kun kuulin jonkun tulevan meitä kohti ja aikamoisella vauhdilla ja sitten huomasin jonkun tulevan
    Gaiolle Tsubomin kansa.

    Löysin ginin ja olin aika henghästynyt kun olin juossut koko matkan mutsusta asti.
    -Gin Kasai on tällä hetkellä Mutsussa.Sanoin ja siten lehvähdin hetken.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath Ti Syys 13, 2011 7:26 am

    Gin & Kasuga & Kurotora & Kagetora

    *Kurotora nauroi veljelleen. "Vanhat raajat ne vain eivät enää taivu.." Kurotora vitsaili ja Kagetora loi tuohon hiukan tuiman tuijotuksen. "Papattaa ehditte papparaiset vanhainkodissakin. Lopettakaa tuo pelleily ja keskittykää!" Kagetora murahti mutta hymyili sitten hiukan silmää iskien. Kurotora päästi muka kauhistuneen huudahduksen. "Katsopas, Akatora, poikani on alkanut komennella minua!" Kasuga vilkaisi hiukan ihmeissään Kurotoraa ja Akatoraa. Olivatko he tosiaan Ohun sotureita? Osaisivatko he edes taistella? Ei kogalla ollut aavistustakaan, mihin kait pystyivät, ja niinpä tuo käänsi katseensa paikalle tulleeseen Sukiin ja sitten Giniin. "Mitä? Joko Kasai on hyökkäämässä.." Gin nosti päätään ja vilkaisi koiriin. "Kuunnelkaa! Nyt, olemme valmiina. Kukaan ei enää poistu kauemmas, korkeintaan hiukan alemmas Gajyon olinpaikasta. Kasai on Mutsussa, ja tulee tänne hetkenä minä hyvänsä."*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo Ke Syys 14, 2011 5:07 am

    Akatora

    Akatora vilkaisi Kurotoraa ja Kagetoraa vihaisesti ja käänsi sitten katseensa Giniin. "Mitä?! Emmekö mene auttamaan Mutsun kenraaleja?!" se huusi ja nousi ylös tuijottaen vihaisena Giniin. "He auttoivat meitä sentään Akakabuuttoa vastaan!" vanha kai huusi, tajuamatta, että huusi juuri johtajalleen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath Ke Syys 14, 2011 6:06 am

    Gin & Kurotora & Kagetora & Kasuga

    *Käänsin katseeni rauhallisesti Akatoraan. "Rauhoitu. Siksi osa lähtikin Mutsuun ja meistä pienempi joukkio jäi Futago-solaan. Pyysin Shinaa tulemaan ilmoittamaan minulle heti, jos he tarvitsevat lisäapua. Mikäli näin on, meidän on jaettava joukkiomme täällä vielä puoliksi, ja lähdettävä Mutsuun, sillä emme voi jättää Futago-solaa. Kasailla on niin paljon alaisia, että he voisivat tuoda puolet Futago-solaan sillä aikaa kun me olemme Mutsussa ja he pääsisivät heti niskan päälle." Gin selitti, Akatora ei ilmeisesti ollut kuullut suunnitelmasta aiemmassa kokouksessa. Kurotora ihmetteli, miten Gin saattoi olla niin rauhallinen. Mutta ehkä se oli tarpeen taistellessa, hyödyllinen taito. Kagetora ei sanonut mitään, vaan luimisti hiukan korviaan sedän vaahdotessa ja vilkaisi sitten Giniä. Kasuga seisoi hiljaa sivummalla, eikä kommentoinut mitään.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera Ke Syys 14, 2011 6:54 am

    Orion

    Katsoin isoisän ja olin hieman samaamieltä mutta halusin että jotain tapahtuisi sillä oli hieman tylsää. Tapoinhan minä kyllä yhden Kasain soturin yhessä vaihessa mutta se ei oikein ritänyt sillä eise kovin vahva olut.
    Katsoin siten Tsubomin ja sihen koiraan jonka isä oli lähetänyt Gaiolle.


    Joe

    Olin isäni kanssa samaamieltä että ei kanata lähteä Mutsun sitä paitsi Weed,Yukimura,Akame ja Teshin ovat siellä eiköhän he pärjää ilman meitäkin Kasaita vastaan.


    Tsubomi

    Katsoin Ginin hetken kunes känsin katseni Akatoran kun hän huusi johtajalle.
    *ei ole kovin hyvä idea hutaa johtajalle.* ajatelin ja istauduin alas.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm Ke Syys 14, 2011 9:00 pm, muokattu 1 kertaa
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath Ke Syys 14, 2011 10:47 am

    // kommentoin väliin.. miten niin Gin ei ole enää virallisesti johtaja? (: Gin ja Weed ovat minun tietääkseni tällä hetkellä molemmat ikäänkuin ylipäälliköitä, ainakin infosivulla sanottiin niin //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Tesha To Syys 15, 2011 4:50 am

    Rigel

    Minäkin katsoin isoisää hetken kunes käänsin pääni.
    *Olisi kiva jos tapahtuisi jo jotakin.*Ja katsoin siten Sukiin ja siten Akatoraa hetken.

    Koshiro

    Minä olin samaa mieltä kun isä ja isoisä mutta olin myös samaa mieltä Akatoran kin kanssa en kuitenkaan sanonut mitään.
    *Pärjää köhän Weed ja muut tosiaan Kasaita vastaan.* Mietin hetken.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo To Syys 15, 2011 6:07 am

    //Jep, niinhän se on.//

    Akatora

    Akatora luimisti hieman korviaan, kun muisti tuon olevan johtaja, mutta ei ruvennut pyytelemään anteeksi käytöstään, vaan nyökkäsi hyväksyvästi ja istuutui alas. "Ääliö, ääliö..." se murisi hiljaa itselleen ja katsoi veljeään. 'Ihme. Tällä kertaa se olin minä, eikä Kurotora, joka rupesi huutamaan.' se mietti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath To Syys 15, 2011 6:59 am

    Gin & Kasuga & Kurotora

    *"Miten sinä nyt noin hiillyit.." Kurotora kuiskasi Akatoralle ja virnuili sitten. "Hah, ehkä olet viettänyt liian monta vuotta minun seurassani!" Kurotora jatkoi ja naurahti. Kasuga vilkaisi Giniin. Hän ei ollut koskaan nähnyt ylipäällikköä näin läheltä, eikä puhunut tuolle mitään. Niinpä hän aloitti: "Emme ole tainneet syödä mitään. Kasailla on kädet täynnä varmasti Mutsussa. Voisimme käydä parin kogan kanssa nopeasti hakemassa kaikille jotain syötävää?" Gin katsoi Kasugaa hetken mietteissään, mutta nyökkäsi sitten. "Hyvä ajatus, nälkäisenä on vaikeampi taistella." Akita katsoi muita ja tunsi omankin nälkänsä yltyvän, muttei syöminen nyt niin välttämätöntä ollut. "Otan vain kaksi kogaa mukaani, yksi heistä tulee salamana ilmoittamaan, jos vaikeuksia ilmenee. He osaavat hommansa." Kasuga vakuutti. "Tiedän, että osaavat, Kasuga." Gin vastasi kääntämättä katsettaan horisontista. Kasuga hiukan hämmentyi, miten koira tiesi hänen nimensäkin? Noh, kogakenraali otti mukaansa pari toveriaan ja he poistuivat lähimetsikköön.*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  isisso Pe Syys 16, 2011 4:31 am

    Moss

    "Hei Kogat, jos kerta haette ruokaa, niin tuokaas minulle yksi oiken murea Fasaani" Moss huusi Kogien perään. "Toivottavasti nuo nuoret kuulivat." Mastiff murahti ja laittoi makaamaan Gajo eteen sulkien hetkeksi silmänsä.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo Pe Syys 16, 2011 10:17 am

    Akatora

    Akatora mulkaisi veljeään, mutta rauhoittui sitten. "Hmm, eikös sinulle kannattaisi hakea ennemmin villisika, Moss? Ethän sinä fasaanista voi tyytyväiseksi tulla, kun löytyy tuota massa noin paljon." se virnuili ja kävi itsekkin maate. 'Hohhoijaa, eipä täälläkään mitään tapahdu. Olisi pitänyt lähteä Mutsuun nuorison mukaan.' Uros murahteli ja haukotteli pienesti.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera Pe Syys 16, 2011 11:27 am

    Tsubomi

    Katsoin Akatoran,Kurotoran ja Kagetoran ja tunsin olni hetken ulkopuoliseksi ja korvani menivät luimuun.
    Vaikka olin Ohun sotureiden lähellä tunsin kuitenkin että kaikki ei ollut hyvin. Minulla oli jotenkin yksinäinen olo vaikka olin sanut usia ystäviä mutta kaipasin isän joka oli kuollut kaksi kuukauta siten ja äitiäni jota en ollut nähnyt moneen kuukauten. Minulla ei jurikaan sisaruksia ja ne jotka oli olivat kuoleet samoin kuin isäni ja isoisäni.


    Orion

    Katsoin hetken Tsubomia ja huomasin että Tsubomi näytti hieman suruliselta jostain syystä.
    *Mikä Tsubomilla on?* Ajatelin ja katsoin siten Rigelin. En edes tiennyt miksi Tsubomi oli edes tällä. Toisalta ei hän ollut puhunut edes miksi lityi Ohun lauman.


    Joe

    Huomasin Tsubomin olevan hieman massa ja menin siten Tsubomin luo.
    "Tsubomi miksi muten tulit tänne?" Kysyin Tsubomilta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Tesha Pe Syys 16, 2011 10:01 pm

    Suki

    Katsoin hetken Tsubomia ja nousin ylös ja huomasin Joen menevän jutelemaa Tsubomin kanssa.
    Olin itsekin hieman masentunut kaikesta kokemastani ja ikävöin myös entistä laumaani,mutta tiesin kuitenkin että eise tulisi takaisin vaan surehtimalla ja pitäisi jatkaa etenpäin elämässä.Mutta se on hieman vaikeaa nyt kun on Ohun laumalla on sota menossa ja tiedän että Black eyes ja blue eyes ovat vielä elossa.
    *Miksi elämän pitää olla vaikeaa.*Ajatelin hetken ja siten laitoin istumaan.

    Sponsored content


    Puolustusasemiin! Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 12:32 pm