Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Amarath
Battouga
6 posters

    Vakoilija paratiisissa

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 8:08 am

    //Ajattelin aloittaa uuden aiheen Gajyolla koska Puolustusasemiin on jo aika vanha, toivon ettei haittaa//
    Blacksnake
    Uros kuuli koirien ääniä Gajyolta ja hiipi todella hiljaa lähemmäs. Se ei tahtonut Reiman tulevan kimppuun ja koska se oli vakoilemassa se ei tahtonut taistella ja jäädä alakynteen. Se hiipi pensaan taakse tuulen alapuolella ja höristi korviaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Ti Marras 08, 2011 8:34 am

    // Ropetin vielä tuonne vanhaan, mutta laitoin ilmoituksen, josko voisimme jatkaa peliä täällä (: //
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Penelo Ti Marras 08, 2011 10:07 am

    Hyoma

    "Emme paljoa, mielestäni. Jotain kymmenen alapuolella taisi olla." Hyoma sanoi Reimalle ja katsoi Gajyolle Ginin puhuessa, kääntyen kuitenkin pian isänsä puoleen. "Isä, eikö metsissämme ole vielä muutama soturimme? Voin käydä hakemassa heidät." tuo kysyi ja otti muutaman askeleen alueitaan kohti.

    Yukimura

    "Isä! Saheiji saattaisi antaa vielä muutaman soturin lisää. Käyn kysymässä siltä. Tulen pian takaisin!" Akita huusi, juosten jo kohti pohjoista, missä tuon lauma oli viimeksi ollut.

    //Yukimura poistuu//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Ti Marras 08, 2011 10:43 am

    Gin

    *Gin nyökkäsi pojalleen. Tämä järjestyi hyvin. Nyt heillä oli jo useita satoja koiria ennestäänkin koossa, ja tämän jälkeen varmasti tarpeeksi. Surullisinta sodassa oli se, että koskaan ei selvinnyt menetyksittä, ja Gin tiesi, että joku hänen lähimmistä ystävistään, tai hän itse, saattaisi menettää henkensä. Akita käänsi katseensa taivasta kohti ja huokaisi. Se oli sotaa. Ja hän tiesi, etteivät hänen ystävänsä aikoisi luovuttaa, vaikka hän sitä pyytäisikin, ja se sai hymyn kareilemaan Ginin huulilla.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 11:00 am

    Blacksnake, John ja Fuga

    Fuga palasi 165 päisen lauman kanssa rytinällä ja äänekkäästi. Ne pysähtyivät Gajyon viereen kun Sora huusi lujaa "Seiiss!" Fuga ulvoi paluutaan ja katsoi Giniä. "Sain lauman mukaani, pienen taistelun jälkeen tosin." Sora katsahti nolosti maahan mutta hymyili sitten.

    John palasi myös äänekkäästi ja rekikoirat haukkuivat. John pysähtyi vauhdista suoraan Ginin eteen ja oli vähällä törmätä tähän. Gekko komensi porukkansa siistiin rivistöön ja kaikki istuivat nätisti ylpeässä asetelmassa. "Ne lähtivät mukaanin kun kerroin kuka olen. Hidetoshi oli paikalla ja sain häneltä muistolahjan." John sanoi tarkoittaen vanhaa pantaansa joka nyt killui sen kaulassa. "Myös Daisuke oli siellä. Se uskoo sinunolevan hengissä kun näki minut ja tahtoo tulla Gajyolle, ainakin sen mukaan mitä minä sain selvää. Ainakin osaan vielä jotain ihmiskieltä ymmärtää entisten aikojeni vuoksi." Se selitti ja katsoi ystäväänsä silmiin kysyvästi. Sen mielestä Daisuken idea oli vaarallinen. Moni koira ja susi ei pitänyt ihmisistä.

    Blacksnake säikähti ja loikkasi puuhun hiljaa. Johnin joukkio oli melekin juossut sen yli pensaikossa ja sen oli pakko siirtyä korkeammalla. Se kauhistui siitä kuinka paljon lisää joukkoja ne olivat hankkineet lyhyessä ajassa mutta päätti kuitenkin jäädä vielä kuuntelemaan jos se saisi lisätietoa koirien jatkosuunnitelmista vietäväksi Gaialle.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  isisso Ke Marras 09, 2011 5:29 am

    Reima

    Reima nyökkäsi Hyoumalle. "Ainakin Raiga ja Hyakkiga ovat siellä. Hae heidät ja palaa nopeasti tänne." Reima sanoi ja katseli ympärileen. Susi aisti jotain pahaenteistä, mutta ei tienny mitä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Ke Marras 09, 2011 6:35 am

    Gin

    *Gin vilkaisi paikalle tulijoita. "Tervetuloa, uudet laumalaiset. Toivon, että teistä on paljon apua Kasaita vastaan." Gin sanoi ja vilkaisi sitten Johniin. Kun tuo puhui Daisukesta, ja kaulapannastaan, Gin näytti vähän hämmentyneeltä. Halusiko Daisuke Gajyolle. "Toivottavasti Daisuke ei eksy tänne. Se voi olla hänelle vaarallista, nyt kun Kasai ja muut, jotka eivät hyväksy ihmisiä, ovat täällä. Ja tämä on koirien paratiisi. Hän on ihminen." Ginin ilme oli päättäväinen ja ilmeetön, mutta sisällä akitan sydäntä puristi. Hän ei tahtonut nähdä Daisukea, sillä ei ollut unohtanut vuosienkaan jälkeen, miten hyviä ystäviä hän oli pojan kanssa ollut. Mutta Gin oli nyt villikoira, eikä edes harkinnut palaamista ihmisten pariin. Silti vanhat muistot tekivät yhä kipeää.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Nyera Ke Marras 09, 2011 8:35 am

    Retsuga

    Olin tullut Gaiolle ja huomasin paikalla olevan paljon sotureita. Kävelin sitten hieman lähemmäs ja laskin Diamonin maahan. Huomasin sitten isänikin olevan paikalla. "Isä! Ettkö olekaan kuollut?" Kysyin Fugalta ja katsoin sitten Ginin.


    Diamon

    Kun Retsuga laski minut maahan nostin päätäni ja katsoin paikalla olijoita. "Kuka on Ohun ylipälikö? Minulla on tärkeää asia." Sanoin ja laskin pääni sitten takaisin maahan kun olin kuitenkin vielläkin pahasti havoitunut.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Ke Marras 09, 2011 8:38 am

    Gin

    *Gin höristeli korviaan, kun Retsuga toi jonkun mukanaan Gajyolle. Akita loikkasi muutamalla loikalla alas kiviröykkiöltä ja käveli sitten Retsugan luo. Uros nyökkäsi sudelle nopeasti ja kumartui sitten Diamondin puoleen. Tuo oli haavoittunut melko pahasti. "Olen Gin. Mikä sinun nimesi on?" Gin kysyi sitten. "Ja mitä asiaa sinulla on?" Gin kysyi sitten, ystävällisesti. Akita viittoili paria koiraa valmistautumaan hoitamaan Diamondin haavoja.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Penelo Ke Marras 09, 2011 9:00 am

    Hyoma

    Uros nyökkäsi, mutta jäi hetkeksi katsomaan, kenet Retsuga oli tuonut Gajyolle. Pian se kuitenkin kyllästyi ja lähti juoksemaan mahdollisimman nopeasti Fujia kohti.

    Yukimura

    Akita ulvahti paikalle tullessaan. "Isä! Saheiji ei itse jaksanut tulla mukaan, mutta antoi mukaani noin 70 soturiaan! He ovat valmiit taistoon." Yukimura huusi Ginille jo hieman kauempaa ja nyökkäsi nopeasti joukoilleen, että ne menisivät lepuuttamaan jalkojaan. Uros itsekkin käveli lähemmäs, vilkaisten epäilevästi Diamonia, ennen kuin loikkasi Gajyon alimmalle kivelle makoilemaan.

    //Hyoma poistuu//
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga Ke Marras 09, 2011 9:25 am

    John, Kirikaze ja Fuga

    John vilkaisi Giniä ja tiesi että sillä oli ikävä. Se tunsi akitan liian hyvin ja tiesi myös että ihmisten tuleminen Gajyolle on vaarallista. Sekään ei tahtonut Daisuken paikalle tulemista ja vaikka tämä oli jo aikuinen mies hän tuntui vähän turhan kiintyneeltä edelleen. "Gin, tiedän että hänen ei pitäisi tulla tänne mutta kuka hänelle voi puhua. Koirat eivät puhu ihmisten kieltä vaikka jotkut sitä vähän ymmärtävätki. Millä meinaat estää häntä?" Soran joukot katselivat uusia laumalaisiaan innoissaan ja lähtivät hieromaan tuttavuutta toisiin koiriin. Fuga tuli iloiseksi nähdessään poikansa. "Retsuga, mukava nähdä sinua taass. Ja kyllä olen elossa." Gekkon joukotkin liopettivat rivissä istumisen ja lähtivät tutustumaan toisiin koiriin. Sen jälkeen metsästä kuului iloista ulvontaa ja Kirikaze loikki paikalle.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Nyera Ke Marras 09, 2011 10:23 am

    Diamon

    "Minä olen Diamon. Olin Kasain aluella tiedustellemassa ja kuulin että Kasai on saanut lisää sotureita ja yksi sotureista on lultavastikin varalisin sillä hänellä on metalli jalka ja hanpaat. Lisäksi huomasin Kasain aluella olevan jonkun vanha Tanskandoggin joka on sokea ja kuuluu lultavsatikin laumanne. Hän ei kestä kauaa yksin Kasain sotureita vastaan." Sanoin ja oksensin hiemna verta ja mentin sitten tajuntani.


    Orion

    Olin hieman kauhistunut nähdessäni Diamonin haavat ja kultua että Kasai oli saanut laumanssa koiran jolla oli metalli jalka. *Se koira voi olla hyvinkin vaaralinen.* Ajatelin ja katsoin sitten Ginin ja muihin. *Kuka se sokea koira on? En itse muista selaista koiraa Ohun sotureissa.* Tuumin hetken.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga Ke Marras 09, 2011 10:50 am

    John ja Blacksnake

    John säikähti kuulemaansa "Se koira on hyvä ystäväni Ben. Miten se sinne on joutunut?" John tiedusteli Diamonilta ja katsagti hätäisesti Giniin. Blacksnake oli säikähtänyt Näin paljon uusia joukkoja. Gaia ei tule pitämään tästä yhtään. Uros tuumi ja loikkasi puusta alas hiljaa. Se hiipi yhäkin lähemmäs ja oli nyt enää viiden metrin päässä Jeromesta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Tesha Ke Marras 09, 2011 11:11 am

    Crystal

    Olin tulossa metsältä ja huomasin siten pahasti havoituneen veljeni juoksin siten veljeni luo. "Dian!" Husin ja aloin vudattaa kyneleitä kun Dian oli tajuton ja näin sen haavat " Kuka tuon teki." Sanoin * Dian miksi sinun piti mennä yksin Kasain aluelle.* Ajatelin ja katsoin hetkesi muualle.

    Rigel

    Katsoin myös hetken Diamonia * Dian eikö hänen nimensä olllut Diamon.* mietin hetken ja pudistin päätäni. * Jos se on totta isoisällä voi olla nyt vaikeuksia voittaa Kasai jos Kasailla on lisää hyvä sotureita.* Mietin hetken.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  isisso To Marras 10, 2011 5:50 am

    Akame

    Akame hämmästyi iloisesti, kun kuuli Kirikazen äänen. Kishun nähdessä uskollisen alaisensa, tuo loikkasi Igan luoksen ja katsoi tuota pienesti hymyillen. "Kirikaze olet elossa, mutta miten? Luulin, että kuolit taistelussa Madaraa vastaan." Akame kysyi, mutta kuuli sitten Diamonin ja Johnin sanat ja käännähti noiden suuntaan. "Mitä onko Ben pulassa?" Akame kysyi hieman hädissään, tuo ei sallisi kenenkään tappaa Beniä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga To Marras 10, 2011 5:58 am

    Kirikaze ja John

    Kirikaze hymyili lkeveästi Akamelle ja sanoi "Raahauduin pökeryksissä ihmisten luo ja he paransivat minut mutta se on pitkä tarina." Sitten sekin hätääntyi Benistä "Eikai hän ole pulassa? Mennää apuun." John katsoi Giniä vaativasti "Minä menen sinne ja tapan kaikki ketkä uskaltavat satuttaa ystävääni." Se oli räjähtämispisteessä kaikista päivän tapahtumista ja se ei ollut saanut taistella kunnolla pitkää aikaan joten sen teki mieli hyökätä heti vihollisten kimppuun.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath To Marras 10, 2011 7:00 am

    Gin

    *"Niin... en tiedä. Minun täytyy ehkä itse ohjata hänet pois. Jos vaikka Kaibutsu sattuisi saamaan hänet... On oltava varuillaan." Gin huokaisi ja tuijotteli kaukaisuuteen. Samassa Diamondin kertomus havahdutti hänet. "Mitä? Benkö on vaarassa?" Gin huudahti ja vilkaisi sitten Johniin. Pärjääkö likinäköinen Ben yksin Kasain alueella? Gin ajatteli. "John. Odota. Pelasta Ben. Mutta älä tapa ketään. Muuten Kasailla on taas entistä painavampi syy käydä meidän kimppuumme." Gin neuvoi. "Taistele vain, jos on pakko. Pyri muuten vain tuomaan Ben turvassa takaisin." Gin jatkoi. "Minä en voi lähteä mukaan, ja olen pahoillani siitä, mutta täällä kaivataan järjestystä." Akita lopetti sitten.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga To Marras 10, 2011 7:27 am

    John

    Saksanpaimenkoira nyökkäsi ja kääntyi ympäri. Se juoksi todella kovalla kiireellä kohti Kasain alueita.
    //John poistuu//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Nyera To Marras 10, 2011 8:22 am

    Retsuga

    Katsoin järkytyneenä Diamonin kun hän kertoi Benin olevan pulassa. *Ben on sokea joten hän ei varmankaan tiennyt meneensä Kasain aluelle.* Ajatelin ja katsoin sitten Jhonin perään kun Jhon meni Benin avuksi. "Gin minä palaan vartioimaan Futago-sola." Sanoin ja olin lähdössä takaisin Futago-solaan.


    Joe

    Katsoin Crystalin joka oli järkytynyt nähdesään Diamonin pahasti havoituneena kävelin sitten Crystalin vieren. "Tunetko sinä Diamonin?" Kysyin Crystalilta ja odotin vastausta. Kunes känsin sitten katseeni hetkeksi Rikin.


    Tsubomi

    Katsoin hetken Diamonia ja lähdin sitten metsälle. *Onkohan Diamon jotain sukua Crystalille.* Tuumin ja höristin sitten korviani kun olin varma että kuulin jotain. *Ainakaan sitä karhua ei ole näkynyt pitkään aikaan joka tapoi isäni.* Ajatelin ja katsoin hetken taivalle. Pudistin sitten päätäni ja kävelin sitten joelle pydystämään rautuja.

    //Retsuga poistuu//
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga To Marras 10, 2011 9:01 am

    Kenshi ja Blacksnake

    Blacksnake hiipi Gajyon viereen ja sen sivulle piiloon. Se loikkasi muutaman kiven ylöspäin päästäkseen mahdollisimman ylös ja nähdäkseen paremmin paljonko koiria oli paikalla. Yhtäkkiä metsästä kuului raivokasta ulvontaa ja Kenshi joukkoineen saapui paikalla. Ne olivat väsyneitä uituaan ja juostuaan pitkän matkan mutta eivät antaneet sen näkyä. Uros huudahti joukoilleen "Asento!" Ja koirat istuivat kuniioittavasti ja katsoivat kaikki Giniä. Kenshi kääntyi joukkoja komennettuuaan akitan puoleen "Olen Kenshi. Laboratoriokoirien ja uusien Ammattitappajien johtaja. Jerome lähetti meidät mutta jäi itse selvittelemään asioita Kaibutsu hirviön kanssa Shikokulle." Se kertoi asiallisesti ja odotti ylipäällikön vastausta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Tesha To Marras 10, 2011 9:50 am

    Crystal

    Katsoin yhä veljeä katsoin siten Joeta hetken " Diamon on minun ainoa isoveljeni." Sanoin ja katsoin siten taas havoitunutta Diania * Herää jo Dian et saa kuolla.* ajtelin ja menin hieman kauemas ja laitoin siten makamaan ja silmistäni vuosi yhä kyynelijä.

    suki

    Katsoin hetken Diamonia ja siten katsoin hetken taivalle ja muistin vanhempani ja muut ravistin siten pääräni *Ei en saa jäädä meneisyytämurhtimaan minun pitäisi jatkaa etnpäin ihankin Ryökin.* Ajatelin ja lähdin siten metsälle ja siten huomasin jonin tumman varjon tarkailemassa Ohun laumaa.
    * Kuka tuo on tai mikä.?* Mietin hetken.

    Koshiro

    Katsoin hetken Crystalia * Onko tuo havoitunut soturi Crystalin veli.* Ajatelin ja katsoin siten diamonia ja lähdin siten metsälle ja huomasin siten jäniksen joka meni ohiteni ja syöksyin siten sen perään.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga To Marras 10, 2011 10:02 am

    Blacksnake

    Susi rupesi nyt olemaan todella vaarallisilla vesillä kun se oli hypännyt vielä muutaman kiven ylös. Se hiipi reunalle ja jäi makuultaan tarkkailemaan Ohun joukkoja ja tovioi tuulen pysyvän tyynenä.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Penelo To Marras 10, 2011 8:46 pm

    Yukimura

    Akitan päähän tipahti pieni kivi ja tuo nosti päätään katsoen ylös Gajyolle. 'Harvoin kyllä kiviä putoilee syyttä. Onkohan tuolla joku?' se mietti ja nousi ylös loikaten muutaman kiven ylemmäs. Se katsoi ympärilleen ja huomasi pian liikettä erään kiven päällä. "Hei! Mitä sinä täällä teet? Etkö tiedä, että laumalaisten pitäisi pysytellä alempana?" Yukimura huudahti Blacksnakelle, luullen tuota Reiman alaiseksi.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga Pe Marras 11, 2011 1:04 am

    Blacksnake

    Uros säikähti Yukimuraa ja käänsi katseensa sen silmiin. "Ai juu , anteeksi. Tähyilin vain vihollisten alueille päin. Mene heti alas." Se tajusi ettei akita tajunnut kuka se oli ja se loikki viattomasti alas. Se hiipi huomaamattomasti takajoukkoihin ja yritti pysyä huomaammattomana.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Tesha La Marras 12, 2011 3:15 am

    Suki

    Kun huomasin sen suden menevän Ohun lauman luo * Onko tuo Ohun soturi, mutta miksi se vakoili siten Ohun laumaa.* Ajatelin ja siten menin takaisin muiden luo ja katsoin hetken Sitä sutta jonka olin nähnyt.

    Ryö

    Huomasin kun joku susi meni Ohun lauman taakse * Kuka tuo Susui on en ole nähnyt tuota sutta enne. * mietin hetken ja katsoin siten sitä Blacksnakea hieman epäilevännä. käänsin katseeni siten muihin Ohun laumassa oleviin susiin. ' kuuluko tuo susi Ohun laumaan.* Ajatelin.

    Sponsored content


    Vakoilija paratiisissa Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 7:40 am