Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


3 posters

    Kaksin matkalla

    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Su Marras 06, 2011 9:21 am

    Tokimune & Shiroka

    *Kaksi toisiaan muistuttavaa koiraa käveli rinnatusten rauhallista tahtia eteenpäin. Ginin kaksoisolento Tokimune ja tämän uusi ystävä Shirokane. Lyhyessä ajassa he olivat tutustuneet ja heistä oli tullut hyviä ystäviä. Nyt Tokimune päätti hiukan esitellä paikkoja Shirokalle ja he olivatkin lähteneet vähän kauemmas. "Täällä en ole käynyt." Shiroka tuumi ja kuuli myötäileviä murahduksia takaansa. Uros käänsi päätään, lauma tuli perässä. Toisinaan olisi mukavempaa kulkea ilman 80 ystävää, tai 81 tällä hetkellä, mutta Shiroka ei voinut jättää laumaa nyt. "Johtaja, Chikin pennut syntyvät pian. Kuka heitä saa sitten kouluttaa?" Joku kysyi ja Shiroka pysähtyi. "Minun puolestani voit kouluttaa heitä, olethan kokenut ja opettanut monta hyvää soturia." Uros sanoi jo nuoresta vanhaksi kääntyneelle koiralle. "Voisitte itseasiassa jäädä tänne joksikin aikaa lepäilemään, minä kyllä pärjään yksinkin." Shiroka sanoi ja toinen nyökkäsi. Tokimune ja Shiroka jättivät lauman taakseen ja jatkoivat matkaansa. "Toivottavasti emme törmää Kaibutsuun.." Tokimune huokaisi ja Shiroka nyökkäsi. "Mikä se oikein on?" Shiroka kysyi ja Tokimune kertoi tuolle Kaibutsun tarinan. Shiroka vain nyökkäsi uudelleen ja käveli ääneti loppumatkan metsäaukiolle.*
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ma Marras 07, 2011 5:23 am

    // ropettelenpa tässä itsekseni hetkisen xDD //

    Bieco, Tokimune & Shiroka

    *Bieco saapui tuntemattomalle alueelle, jota uros ei tunnistanut. "Vauhtia!" Bieco huudahti koirille, jotka tulivat hänen perässään. Bieco oli löytänyt 35 vahvaa ja suurikokoista koiraa, ja taistellut yksitellen noita vastaan saadakseen noiden kyvyt selville. Kukaan ei ollut voittanut häntä, mutta Bieco aikoi kouluttaa noista taitavia sotureita.
    Bieco näki kauempana kaksi koiraa ja kuuli takaansa kuiskauksen:"Ohun ylipäällikkö!" Vai tämä siis oli se Gin..? Bieco tuijotti Tokimunea ja katsoi taakseen. "Tehdään noista selvää." Bieco murahti ja hyökkäsi sitten Tokimunen kimppuun aivan yllättäen. Tokimune ei ehtinyt väistää ja sai rautaiset hampaat kurkkuunsa. Yskähtäen akita lensi kauemmas, mutta kampesi Biecon kimpustaan ja näki, että muut koirat olivat käyneet Shirokan kimppuun sankoin joukoin. "Varo, Shiroka!" Tokimune huusi ja heitti Biecon kauemmas, mutta koira palasi takaisin ja sivalsi Tokimunea poskeen terävillä rautakynsillään. Sitten koira avasi ketjun jalkansa ympäriltä ja kaatoi Tokimunen maahan ja kiersi ketjun tämän kaulan ympärille. Painava koira istui "ylipäällikön" päällä ja kuristi tuota. Tokimune sätki ja yski, mutta sai sujautettua päänsä ketjun välistä ja potkaisi Biecon päältään. Tokimune kävi Biecon kurkkuun kiinni, mutta Bieco vastasi lyömällä rautahampaat Tokimunen kurkkuun uudelleen. Tokimune päästi irti ja Bieco kävi tämän kimppuun sivaltaen toisen kerran Tokimunea, tällä kertaa rintaan. Samassa Bieco tajusi, että tuntemattomia koiria oli hyökännyt hänen koiriensa kimppuun. Kouluttamattomat soturit eivät millään pärjäisi! "Peräännytään!" Bieco huusi ja vilkaisi murhanhimoisesti vielä Tokimunea, kunnes lähti juoksuun ja katosi koirineen metsään. "Oletko kunnossa?" Tokimune kysyi Shirokalta ja yskäisi. Akita oli saanut syvät viillot rintaan ja poskeen, ja pistohaavoja kaulaansa. Shiroka nyökkäsi, tuo oli selvinnyt aika hyvin vammoitta. "Kiitos kun tulitte apuun." Shiroka kiitteli laumalaisiaan. "Tottakai, johtaja." Koirat vastasivat ja kaikki istuutuivat aloilleen.*

    // Bieco poistuu //
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Ma Marras 07, 2011 5:28 am

    //Jos ei haittaa niin tungen mukaan Razz//
    Kirikaze

    Kirikaze käveli itselleen tuntemattomilla seuduilla ja haistoi sitten vieraiden koirien hajun. Se oli utelias ja tahtoi tietää mistä vainu tuli. Se lähti kuononsa johdatuksella kohti koiria ja pysähtyi kiven taakse kurkkimaan. Se näki Shirokan ja Tokimunen jota erehtyi luulemaan Giniksi. Se loikki esiin iloisena "Gin? Oletko se sinä? Ihana nähdä taas! Onko Akame elossa vielä?!" Uros huusi ja juoksi Tokimunen lähelle häntää heiluttaen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ma Marras 07, 2011 10:01 am

    Tokimune & Shiroka

    *Tokimune käänsi päätään kuullessaan äänen. Vaikka akita oli haavoittunut, se ei näyttänyt mitenkään huonokuntoiselta. "Anteeksi.. Mutta olen Tokimune, Ginin kaksoisolento. Ja sinä olet ilmeisesti Akamen yksi Iga-koirista." Tokimune sanoi ja nyökkäsi. "Älä huoli, Akame voi oikein mainiosti ja on tällä hetkellä ylipäällikön ja muiden kanssa Gajyolla." Tokimune kertoi sitten. Shiroka vilkaisi Kirikazea ja tajusi tuon muistuttavan hyvin paljon tapaamaansa Akamea.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Ma Marras 07, 2011 11:11 am

    Kirikaze

    Kirikaze hämmentyi ja sen hymy hyytyi Vai on Ginillä kaksoisolento, nolo moka minulta kun en haistanut Se ajtteli ja ja snoi sitten tyytyväisenä "Hyvä että hän elää, en ole nähnyt häntä pitkiin aikoihin." Se katsoi Tokimunea ja vilkaisi Shirokaa "Ai niin unohdin esittäytyä. Olen Kirikaze, yksi Akamen luotto Iga-koirista ja parhaita Igan taistelijoita. Olin paikalla kun Itoh talo poltetttiin ja Kurojaki teki polttoitsemurhan." Se kertoi ja katseli toisia koiria miettiväinen ilme kasvoillaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ti Marras 08, 2011 7:00 am

    Tokimune & Shiroka

    *"Tarkoitatko sitä koiraa, jolla on sirppi?" Shiroka kysyi ja kohotti korviaan. Tokimune vilkaisi Shirokaan ja sitten Kirikazeen. "Kurojaki on hengissä. Muistathan Chibin? Tai siis Tesshinin.. Hän löysi poikansa ja kuuluu nyt Ohun sotureihin..." Ennen kuin Kirikaze ehtisi sanoa mitään, Tokimune jatkoi:".. mutta älä tuomitse häntä, hän on sopinut asiat Akamen ja Ginin kanssa ja on nyt hetken aikaa tarkkailussa. Kurojaki näytti kärsineeltä, mutta kun pääsi laumaan ja tapasi poikansa, hän on paljon onnellisempi." Tokimune lopetti ja istuutui sitten alas.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 8:04 am

    Kirikaze

    Kirikazen naamalle nousi kauhistunut ilme "Mut..mut..mutta..." Se änkytti "Mutta se paholainen paloi, näin sen itse, ja nyt se on palannut. Ja Akame hyväksyy sen? Minä en siihen ainakaan luota." Kirikaze ei voinut uskoa kuulemaansa ja hämmentyi taas. Uros katsoi kahta koiraa hämmentyneenä ja ksysi "Kuka sinä muuten olet?" Se katsoi Shirokaa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ti Marras 08, 2011 8:38 am

    Tokimune & Shiroka

    *"Ymmärrän tunteesi. Mutta sinun on nähtävä Kurojaki itse, jotta voit todella uskoa hänen muuttuneen." Tokimune sanoi sitten ja vilkaisi Shirokaa. Suuri akitan ja alaskanmalamuutin risteytys astui esiin 80 päisen lauman seasta ja mittaili Kirikazea katseellaan. "Nimeni on Shiroka. Liityin käydyn taistelun jälkeen Ohun laumaan oman laumani kanssa." Shiroka selosti ja istuutui sitten.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 8:41 am

    Kirikaze

    Kirikaze katseli tätä arvioiden ja sanoi "Selvä on. Minä olen Kirikaze ja Akamen uskollinen alamainen kuten jo kerroin." Se katsoi sen jälkeen Tokimuneen "Ketkä kaikki meistä alkuperäisitä Ohun sotureista ovat vielä hengissä? Kain veljekset? Moss? Bill? Ja muut?" Se kysyi miettiväisesti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ti Marras 08, 2011 8:44 am

    Tokimune

    *"Hmm.. itse en ole kovin kauaa ollut vielä Ohun joukoissa, mutta ainakin Igat, Kogat, John.." Tokimune mietti hetken. "..kyllä kyllä, Bill ja Moss ainakin. Niin, ja se Hakuro. Ben samaten. Ja kai-koiratkin olivat hyvässä vedossa, kun heidät näin jokin aikaa sitten. Sinun on käytävä tervehtimässä heitä, kun palaat Akamen luo." Tokimune sanoi ja vilkaisi Shirokaan. "Ja onhan se yksi vanha akitakin vielä hengissä?" Shiroka lisäsi, hiukan tietämättömänä. "Niin, Suuri johtaja, Riki." Tokimune täydensi. "Ja sitten tietysti Gin." Shiroka sanoi vielä.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 9:00 am

    Kirikaze

    Uros muuttui taas iloiseksi ja se jopa liikuttui kyyneliin. "Niin paljon ystäviä vielä elossa. Kai-hurtat, Moss, Bill ja Hakuro. Gin ja Johnkin. Ja jopa Riki." Se katsoi toisiin liikuttuneena ja sanoi "Minä lähden Gajyolle, kerronko terveisiä vai tuletteko mukaan?" Se kääntyi jo lähteäksenn mutta odotti vastausta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ti Marras 08, 2011 9:32 am

    Tokimune & Shiroka

    *Tokimune ja Shiroka vilkaisivat toisiinsa. "Minä voisin itse asiassa tullakin." Shiroka sanoi. Tokimune kuitenkin pudisti päätään. "Ei kiitos, taidan käydä vähän kiertelemässä ja etsimässä koiria. Ja katsomassa, miten muualla menee." Tokimune sanoi kohteliaasti hymyillen. "Sittenhän voisit ottaa lauman huostaasi?" Shiroka ehdotti ja Tokimune hämmentyi. "Kiitos, mutta.." Shiroka kuitenkin keskeytti hänet. "Älä ole turhan vaatimaton. Taistelet melkein kuin Gin ja olet varmasti melko hyvä johtajakin, joten saat laumani mukaasi, jos haluat." Tokimune hymyili. "Selvä. Mutta ei minua voi Giniin verrata." Tokimune sanoi ja hypähti jaloilleen. Shiroka vain naurahti ja katsoi Kirikazeen. "Mennäänkö? Voit varmaan opastaa minua, sillä olen vielä vähän hukassa täällä." Shiroka naureskeli.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 10:39 am

    Kirikaze

    Kirikaze katsoi Shirokaa "No sitten mennään. Minä en hidastele." Se sanoi naurahtaen ja lähti juoksemaan kohti Futago siolaa ja Gajyota.
    //Kirikaze poistuu//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ti Marras 08, 2011 10:45 am

    Tokimune & Shiroka

    *"Selvä. Pärjäile, Tokimune! Laumani pitää sinusta huolen!" Shiroka huusi uroksen perään ja syöksyi sitten ottamaan Kirikazen kiinni. Tokimune hymyili uroksen jälkeen, tuosta hän oli saanut oikean ystävän.*

    // Shiroka poistuu //
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Penelo Ke Marras 23, 2011 10:20 am

    //Tokimune on vissiin vielä paikalla, jos oikein muistan?//

    George

    Saluki käveli metsikössä ja näki pian Shirokan lauman, jääden pusikkoon vakoilemaan noita. 'Keitä nuo ovat? Kuuluvatkohan siihen Kasain laumaan?' se mietti. Tuo oli kuullut Kasain haluavan valloittaa Ohun, mutta oli ollut muissa hommissa tähän asti. George hiipi lauman sekaan ja lähti kävelemään ympäriinsä, etsiäkseen lauman johtajan. Pian uros huomasi Tokimunen ja lähti kävelemään tuota kohti, luullen sitä ensin Weediksi. "Weed! Mitä sinä..." tuon silmät pyöristyivät sen huomatessa toisen otsassa olevat kolme arpea. Totta kai George, joka ei ikinä ollut kuullutkaan Ginin kaksoisolennosta, luuli Tokimunea nyt Giniksi. "Anteeksi johtaja! Luulin sinua pojaksesi." uros sanoi nolona ja kumarsi toiselle.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Ke Marras 23, 2011 10:30 am

    // onhan se ^^ //

    Tokimune

    *Tokimune seisoi koirien keskellä ja kuunteli noiden tarinointia ja innokasta keskustelua. Shirokalla on mukaval lauma... Tokimune ajatteli hymyillen, kunnes yllättäen kuuli jonkun kutsuvan häntä ensin Weediksi, mutta puhutellen sitten -tyypillisesti- Giniksi. Tokimune mietti hetken, miten toinen näytti niin tutulta. Juuri nyt Tokimune ei kyennyt muistamaan, mutta tuo oli varmasti Ohun laumasta, ja siksi Tokimune voisi paljastaa todellisen henkilöllisyytensä. "Olen pahoillani. Mutten ole ylipäällikkö. Olen hänen kaksoisolentonsa, Tokimune." Tokimune esittäytyi, ja hymyili sitten ystävällisesti.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Penelo To Marras 24, 2011 5:02 am

    George

    Uros irvisti toisen sanoessa, ettei se ole Gin. "Ai, no... Anteeksi erehdykseni..." George sanoi nolona ja katsoi ympärilleen. "Olen George, Ohun veteraani kenraali Benin poika, tunnettu myös nimellä 'George, kauan kadoksissa ollut veli'. Joten... Miksi Ginillä oikein on kaksoisolento? Vai onko se vain sattumaa?" tuo kysyi nopeasti ja hymyili pienesti, yhä hieman nolostuneena.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga To Marras 24, 2011 5:13 am

    Bill

    Buill oli vaeltelemassa Honshussa ympäriinsä ja etsimässä itselleen uusia sotureita. Se näki Shirokan lauman muttei Tokimunea ja se ajatteli voittaa niiden johtajan ja saada ne puolelleen. Se käveli metsästä koirein keskellä ja heti ne keskittyivät Georgen ja Tokimunen puolesta tähän. Yksi koirista hiipi Tokimunen luo "Täällä on jokin dobermanni joka tahtoo kaapata lauman." Se sanoi ja katsoi Tokimunea. Bill istui tyynesti lauman keskellä ja odotti. Eifän se voinut tietää kenen kanssa lauma liikkui.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath To Marras 24, 2011 11:20 am

    Tokimune

    *"Ei se mitään, et ole ainoa, joka on luullut minua ylipäälliköksi." Tokimune sanoi ja naurahti. "Ginillä on kaksoisolento.. niin no.. oikeastaan se on henkilökohtainen salaisuus, enkä saa paljastaa sitä. Pahoittelen." Tokimune sanoi oikeasti pahoillaan, ja käännähti sitten ympäri kuullessaan Billin äänen. Tokimune ei tunnistanut tuota, vaan kääntyi tuota vastatusten. "Vai niin. Valitettavasti tämä lauma ei ole minun alaisiani, vaan Shirokan. Saat haastaa hänet." Tokimune selitti, tyynellä äänensävyllä. Lauman keskuudesta kuului tyytymätöntä keskustelua.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga To Marras 24, 2011 11:24 am

    Bill

    Bill nousi ylös ja se rupesi hymyilemään sillä se erehtyi luulemaan Tokimunea Giniksi. "Ai anteeksi Gin. Luulin tätä joksikin toiseksi laumaksi mutta se kuuluukin näköään jo Ohun joukoihin." Se sanoi mutta sitten sen hymy hyytyi. "Gin" eli Tokimune ei tunnistanutkaan Billiä ja uros tajusi erehtyneensä. "Se tuijotti Ginin kaksoiolentoa tiukasti silmiin "Et olekaan Gin. Et tunne minua etkä haise hänelle. Kuka sinä olet?" Se tiedusteli hiukan varautuneesti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Pe Marras 25, 2011 12:58 am

    Tokimune

    *Tokimune naurahti turhautuneesti. Hänen pitäisi tosiaan saada ulkonäköään muutettua, ettei aina sekoittuisi ylipäällikköönsä. "Rauhoitu. Olen Tokimune, Ginin kaksoisolento. Kuulun myös Ohun joukkoihin, samoin Shiroka, ja sitä kautta myös hänen laumansa." Tokimune selvensi, ja katsoi Billiä pitkään. "En ole varma, mutta olenko tavannut sinua aiemmin? Et ainakaan näytä kovin tutulta." Tokimune totesi ja katsoi sitten Georgea.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Penelo Pe Marras 25, 2011 3:45 am

    George

    Uros rauhoittui Tokimunen sanoessa, että se sekoitettiin useasti Giniin, mutta tuon hymy hyytyi koiran ilmottaessa, että joku aikoi muka kaapata lauman. George seurasi hiljaa vierestä Billin ja Tokimunen keskustelua. "Taidat olla se Bill. Isäni on kertonut sinusta ja kuinka sudet tappoivat sinut, mutta... Ethän sinä sitten voi olla Bill..." tuo sanoi, ennen kuin ajatteli sanomisiaan ja rupesi vasta miettimään, ettei Bill voinut olla sama dobermanni, josta sen isä oli puhunut, jos kerran sudet olivat muka tappaneet tuon. Saluki nolostui jälleen ja painoi päätään hieman alemmas.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Pe Marras 25, 2011 5:37 am

    Bill

    Bill naurahti ja nousi ylös. Se seisoi uljaasti suunnaten katseensa Georgeen ja Tokimuneen seuraavaksi. "Olen juuri se Bill "Ryöväri" Ja en ole kuollut selvisin ja kuulun alkuperäisiin Ohun joukkoihin. Taistelin myös Akakabuto karhua vastaan ja selvisin." Se puhui juhlavalla ja kaikuvalla äänellä niin että koko lauma kuulisi tämän.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Amarath Pe Marras 25, 2011 6:31 am

    Tokimune

    *"Kunnia tavata, Bill:" Tokimune sanoi ja hymyili. Hänen takaansa alkoi kuulua äänekästä puhetta, ja Tokimune vilkaisi Shirokan laumaa, jotka puhuivat yllättyneenä Billistä. Akakabooton nimi toistui monta kertaa, ja Tokimune tajusi Billin tehneen vaikutuksen häneen. "Milloinkohan Shiroka palaa takaisin." Tokimune mietti ääneen, ja istuutui sitten.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Battouga Pe Marras 25, 2011 7:34 am

    Bill

    Bill kuuli myös koirien ihailun mutta ei pahemmin välittänyt siitä. Uros ei hakenut kunniaa vaan tahtoi reilua taistelua ja sitä että sen tiedettäisiin olevan viisas. Uros istui ja katsahti Georgeen "Näytätä kovasti eräältä nartulta nimeltä Cross. Oletko sinä hänen ja Benin poika?" Bill kysyi sillä oli nähnty Crossin pennut vain pieninä.

    Sponsored content


    Kaksin matkalla Empty Vs: Kaksin matkalla

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 2:51 am