Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


4 posters

    Veljekset kuin ilvekset

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Veljekset kuin ilvekset - Sivu 2 Empty Vs: Veljekset kuin ilvekset

    Viesti  Battouga Pe Marras 11, 2011 9:02 pm

    chutora

    Chutora murahti Kagetoralle "Kagetora, olemme sinua ylemmässä asemassa ja me esittelemme itse itsemme ja teemme sen ennen sinua." Uros motkostti Kurotoran pojalle ja lähestyi susinarttua hiljaa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Veljekset kuin ilvekset - Sivu 2 Empty Vs: Veljekset kuin ilvekset

    Viesti  Amarath Su Marras 13, 2011 8:52 am

    Kagetora & Kurotora

    *"Älä viitsi, Chutora. Jos otamme kaikki uudet tulokkaat tällä tavalla vastaan, saamme pian rutkasti vihamiehiä." Kagetora sanoi närkästyneenä, mutta luimisti korviaan kunnioituksen merkiksi. Kurotora nyökkäsi Kagetoralle. "Chutora on oikeassa. Mutta mielipiteessäsi on kuitenkin perää." Kurotora sanoi ja astui poikansa ohi. "Minä olen siis Kurotora." Kai esittäytyi ja vilkaisi sitten vanhempaa veljeään, Akatoraa.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Veljekset kuin ilvekset - Sivu 2 Empty Vs: Veljekset kuin ilvekset

    Viesti  Battouga Su Marras 13, 2011 9:02 am

    Chutora

    Chutora huokaisi. Se nousi ylös ja käveli Golden Lightin lähelle "Ja minä olen Chutora kuten jo kuulitkin. Toiseksi vanhin Kain demonihurtta." Se esittäytyi ja kumarsi herrasmiesmäisesti muttei alistuvasti.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Veljekset kuin ilvekset - Sivu 2 Empty Vs: Veljekset kuin ilvekset

    Viesti  Penelo Su Marras 13, 2011 9:06 am

    Akatora

    "Kuulkaas, täällä on ravannut jo tarpeeksi tunkeilijoita, jos et muista Kurotora, jäithän sinä sen hirvenkin alle, eikä huvittaisi olla koko päivää vartioimassa rajojamme. Eikä minua nyt pahemmin haittaa jos saamme vihamiehiä, onhan Ohun lauma puolellamme ja se riittää minulle." Akatora sanoi veljilleen, haukoitellen pienesti ja katsoi sitten sutta. "Olen Kain Hornanhurtista vanhin, Akatora." se esittäytyi ja mulkaisi Chutoraa, joka kumarsi Golden Lightille.

    Sponsored content


    Veljekset kuin ilvekset - Sivu 2 Empty Vs: Veljekset kuin ilvekset

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 10:28 am