Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


2 posters

    Uudet ystävät

    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Uudet ystävät

    Viesti  Nyera Ke Marras 09, 2011 10:48 am

    Fushigi

    Oli kaunis päivä ja tuuli puhalsi hellästi vuorille. Olin nautimassa rauhasta kun olin klaanini kanssa onistunut hätämään sudet jotka olivat tunkeutuneet aluelleni ja olin laitanut makamaan hetkeksi puun oksalle ja katsoin alas alaisiani jotka myös nautivat hetken hiljaisuudesta. *Nyt onmukavan rauhallista joten en toivoisi viholista tulevan häiritsemään. Olisin kuitenkin valmis autamaan ystäviän jos he kaipaavat apua.* Mietin ja sulijin silmäni hetkeksi ja nautin hiljaisuudesta. Osa alaisistani oli metsässä harjoitelemassa. Nousin sitten hetken pästä ylös ja menin seuramaan osan alaisteni harjoitusta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Tesha To Marras 10, 2011 7:36 am

    Dorokusai

    Olin treenamassa Hotarua " Noniin Hotaru nyt teet Kase kenin tuota puuta päin." Sanoin katsoin kun Hotaru harjoiteli teknikoitaan.
    Ja siten kuulin jotakin ääntä metsästä.


    Hotaru

    harjoitelin dorokusain kassa teknikoita " Kase Ken!" Huusin ja tein sen suoraan puuta päin ja aluksi se ei ihan onistunut mutta yritin uudelleen ja uudeleen ja siten se onistui viimein ja tein syvän viilon puuhun. " Miten meni Dorokusai." Kysyin ja odotin vastausta.

    Dorokusai

    " Ihan hyvin meni, mutta pystyt parempaan kin." sanoin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Nyera To Marras 10, 2011 9:12 am

    Kotetsu&Fushigi

    Kotetsu saapui Honshuun kun oli kullut joltain koirallta että Naran-klaani olisi Honshussa. Kotetsu käveli sitten rauhalista tahtia etenpäin katsoen välillä ylös päin jos näkisi vilahduksen klaanin jostain jäsenestä. Pian Kotetsu huomasikin vilahdukset jostain pussa likuvasta koiratsa ja lähti sitten sen perään. Sitten se Ninja koira huomasi pian että sitä seurataan ja hyppäsi puusta allas ja piti suusan ninja-tikaria. "Kuka olet ja mitä teet tällä? Tänne ei ole asiaa tunkeilijoilla." Kyseinen ninja-koira oli nimeltään Rou kysyi vihaisena Kotetsulta. "Ohun ylipäälikö lähetti minut. Minulla on asiaa johtajallenne." Kotetsu sanoi. Rou katsoi kotetua tarkasti ja pääti luotaa Kotetsun toistaiseksi. "Seuraa minua." Rou sanoi ja johdatin Kotatsun luolan sulle. "Pysy tässä jos et halua eksyä." Rou sanoi. Rou meni sitten luolan sisälle jossa oli Naran klaanin pilopaikka. "Johtaja ulkona on joku Ohun soturi jolla on sinulle asiaa." Rou kertoi Fushigille. Fushigi katsoi Routa hetken ja menin sitten Kotetsun eteen. "Mitä asiaa sinulla on?" Fushigi kysyi ja katsoi Kotetsua odotaen että se kertoisi asiansa. Kotetsu katsoi eteensä sapunutta Fushuigia. "Tarvitsemme apuanne Kasaita vastaan." Kotetsu kertoi. "Suostumme autamaan teitä." Fushuigi sanoi ja kutsui sitten kaikki klaanin ninja-koirat paikalle. Jokainen Naran klaanin koira ilmestyi silmän räpäyksessä Fushigin takse.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Tesha Pe Marras 11, 2011 6:42 am

    Dorokusai

    Kun johtaja kutsui menin Hotarun kanssa Fushuigin luo " Mitä nyt Johtaja.?" kysyin johtajlta katsoin siten Kotetsua hetken * kuka tuo koira on.* Ajatelin ja rentouduin kun Fushigi näyti luotavan tuhon koiraan.

    Hotaru

    Ilmestyin isän vierelle ja katsoin Kotetsua hetken * Tarvitsevat varmaan apua viholista vastaan.* Ajatelin katsoin siten isääni ja laitoin istumaan hetken. Ja odoti että isä antaisi käskyn lähteä Ohun.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Nyera Pe Marras 11, 2011 10:12 am

    Fushigi

    "Me lähdemme autamaan Ohun laumaa." Vastasin Dorokusaille ja katsoin sitten poikani. "Hotaru sinä jäät tänne kymenen soturin kanssa. Muut tulevat kanssani Ohun." Sanoin ja Katsoin sitten Kotetsun hetken ja olin lähdössä Ohun.


    Kotetsu

    Katsoin Fushuigin ja paikkalle tulleisiin Naran ninja-koiriin. "Hyvä lähdetään sitten." Sanoin ja olin itsekin lähdössä kunnes huomasin Hotarun katseessa jotain että hän ei hyväksy isänsä pätöstä.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Tesha La Marras 12, 2011 2:58 am

    Hotaru

    Katsoin isääni kun isä sanoi että joudun jäämään tänne. " En ajo jäädä tänne lähden mukaan Ohun." Sanoin isälle " isä tiedät kyllä että pystyn tappamaan yksin kolme kasain alaista kuten mutsussakin tappoin." sanoin ja katsoin siten isään ja siten Kotetsuun.

    Dorokusai

    Ktasoin kun Hotaru oli hieman vihainen kun hänen pitäisi jäädä tänne " Hotaru kunnioita isääsi." Sanoin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Nyera La Marras 12, 2011 3:39 am

    Fushigi

    Katsoin Hotarun ja harkitsin että Hotarun tulis myös Ohun. "Olikoon tule sitten mutta Ohun ylipäälikö pätää saatko olla mukana sodassa." Sanoin ja lähdin itten kohti Ohua.


    Kotetsu

    *Mitäköhän Gin ajatelee jos pentu on mukana sodassa.* Tuumin ja lähdin sitten itsekin Ohua kohti.


    //Kotetsu ja Fushigi poistuvat//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Tesha La Marras 12, 2011 3:57 am

    /Hotaru ja Dorokusai poistuu aluelta/

    Sponsored content


    Uudet ystävät Empty Vs: Uudet ystävät

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 6:46 pm