Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Nyera
Battouga
6 posters

    Taistelua ja metsästystä

    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Tesha La Joulu 03, 2011 11:04 am

    Hotaru

    Katsoin hetken kun Gin ja rauhoituin hieman. " Hyvä on, mutta en tarvitse lisä metsästys koulutusta." sanoin ja katsoin Johni hetken " olen pahoileani että käytäydyin sillä tavalla." Sanoin katsoin isääni ja Dorokusaita. * isän ei olisi tarvinnut puha äidistä sitä paitsi tämä asia ei liity mitenkään äitini. * Ajattelin ja vilkaisin siten muita pentuja.

    Dorokusai

    Olin hieman vihainen Hotarulle miten se käytäytyi muita kohtaan. " Hotaru on kyllä siinä oikessa että hän tarvitsee vielä harjoitusta niiden teknikoiden kassa." Sanoin ja katsoin siten Fushigia ja Giniä.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Nyera La Joulu 03, 2011 11:30 am

    Fushigi

    "Totta sinun pitäisi harjoitella tekniikoita, mutta niitä ehtii harjoitella myöhemminkin." Sanoin Hotarulle ja käänsin sitten katseeni Jhonin joka oli rauhoittunut. *Toivotavasti Hotaru ei alkaisi tappelemaan sitten Kogienkin kanssa.* Ajattelin.


    Orion

    Seurasin tilannetta kun Jhon ja Gin yrittivät puhua järkeä Hotarulle että on turhaa luulla olevansa muita parempi. "Jatketaisiinpa jo harjoituksia sillä minulla alkaa olla tylsää." Sanoin ja käänsin katseeni sitten Rigelin,Siriuksen ja Bellan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Battouga La Joulu 03, 2011 1:24 pm

    John

    John rentoutui ja nyökkäsi Hotarulle "Tekniikoita päääset myös kogien kanssa harjoittelemaan. Hiukan erilaisia ehkä mutta varmasti sellaisia mitä te pennut ette osaa" Uros selitti ja käänsi katseensa Giniin. "Alammeko nyt opettaa tekniikkaa?" Tuo kysyi tältä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Amarath Su Joulu 04, 2011 7:07 am

    Gin

    *Gin nyökkäsi hyväksyvästi Hotarulle ja katsoi sitten Johnia. "Hyvä on. Orion, sinä voitit, joten saat aloittaa. Näytäppä minulle paras vaanimisasentosi ja ole hyökkäävinäsi minua kohti. Korjaan sitten mahdolliset virheet." Gin sanoi pennulle ja kääntyi tuota kohti. "Muut seuratkaa tarkasti, mitä Orion tekee, ja jos hän tekee virheitä, otatte niistä parhaanne mukaan opiksenne." Gin sanoi sitten ja jäi katsomaan pentua.*

    // muoks //


    Viimeinen muokkaaja, Amarath pvm Su Joulu 04, 2011 10:53 am, muokattu 1 kertaa
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Nyera Su Joulu 04, 2011 7:47 am

    //Hei Amarttha Orion han sen linnun löysi.//


    Orion

    "Hyvä on." Sanoin ja menin sitten Vaanimis asentoon ja yritin olla mukamas hyökkäämässä Isoisän kinppuun. Lähestyin Giniä varovasti niin etten pitäisi läheskään minkään laista ääntä kunnes astuin sitten vahingossa oksan päälle joka katkesi. *Pahus..* Ajattelin ja purin hieman hanpaita yhteen.


    Tsubomi

    Katsoin vierestä kun Orion yritti selvitä toisesta harjoituksesta. Seurasin Orionia tarkasti että jos Orion tekisi virheen niin tietäisin mikä meni pieleen ja miten siittä voisi ottaa opiksi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Amarath Su Joulu 04, 2011 10:53 am

    // oho.. anteeksi xD //

    Gin

    *Gin seurasi tarkkaan Orionin vaanimista. "Hienoa. Hyvin menee." Gin sanoi, kunnes Orion astui oksan päälle. "Ei se mitään." Gin sanoi sitten rohkaisevasti. "Laske enemmän painoa takajalkojesi varaan, jotta saat helpommin vauhtia ponnistukseen ja pysyt tasapainossa, jos täytyy tehdä äkkiliikkeitä. Ja muista aina tarkistaa vaanimisalusta ennen vaanimista, jottei käy kuten äsken." Gin neuvoi sitten, tarkoittaen oksan risahdusta. Orion oli hyvä, mutta pienellä hiomisella vielä parempi.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Battouga Su Joulu 04, 2011 11:10 am

    John

    John istui seuraamaan tarkasti kuinka Orion vaani Giniä ja piti suunsa kiinni ettei häiritsisi opetusta. Kuitenkin se pöäätti ehdottaa Ginille pientä harjoitusta "Hei Gin. Ajattelin että vaanimista voisi opettaa heille myös käytännöss. Jos minä menisin makoilemaan jonnekkin ja sitten pennut lähtevät liikkeelle samaan aikaan. Jokaisen pitää yrittää päästä kimppuuni ilman että minä huomaan." Tuo ehdotti.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Tesha Ma Joulu 05, 2011 1:02 am

    Hotaru

    laiton makuule kun Orion yritti selvitä toisesta harjoituksesta * Minä en olisi tehnyt tuolaista virhettä.* ajattelin ja katsoin miten Orion selviää harjoituksesta. Käänsin katseesni siten Johnin ja joka ehdoti toisen laista harjoitustta. * Minä seliviäisin tästä helposti. * Ajattelin ja katsoin mitä Orion tekisi seuravaksi.

    Rigel

    Katsoin kun Orion vaani Giniä ja yritti ola mahdolisen hiljaa että selviäisi harjoituksesta hyvin. * Orion varmasti pärjäisi hyvin.* Ajattelin kunnes Orion astui oksan pääle joka meni siten poikki. Ja katsoin siten hetken Hotarua.

    Suki

    Istahdin ja katsoin miten Orionilla menee toisessa harjoituksessa * Näytää siltä että Orionilla menee hyvin.* ajattelin ja seurasin tarkaisti mitenkäy
    ja miten Orion selviää harjoituksestta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Amarath Ma Joulu 05, 2011 3:25 am

    Gin

    *"Hyvä idea, John. Voisit mennä edeltä käsin aukiolle, ja tulemme sitten perässä?" Gin ehdotti, irroittamatta kuitenkaan katsettaan Orionista. Tuo pärjäsi hyvin, ja Gin uskoi, ettei tuo enää paljoa harjoitusta tarvitsisi, kunhan myös saalistuspuoli olisi kunnossa. Gin vilkaisi sivusilmällä Hotarua, joka katseli ylimielisesti Orioniin, mutta käänsi katseensa pois. Pennun luonnetta oli turha kytkeä pois rangaistuksin ja uhkailuin, joten Gin päätti puuttua tuon peliin vasta, jos Hotaru alkaisi kiusata muita tai Johnia. Saksanpaimenkoira kun ei hyväksynyt turhaa kitinää, ja siksi Gin yritti pitää huolen, ettei tuo olisi pennulle liian ankara.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Battouga Ma Joulu 05, 2011 5:36 am

    John

    John nyökkäsi ja loikki metsään mulkaisten Hotarua. Se laittoi makuulle pienelle metsäaukiolle ja sulki silmänsä jotta haju- ja kuuloaisti paranisivat harjoitusta vasrten. Se ei aikonut toimia helposti.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Nyera Ma Joulu 05, 2011 9:02 am

    Tsubomi

    Katsoin hetken kun Jhon loikki metsään että voitaisin käydä sitten sen kinppuun. *Tämä voi olla hankalaa Jhonia ei ylätetä varmasti helpolla.* Tuumin ja katsoin sitten Ginin. Käänsin katseeni sitten Sukin ja muihin.


    Orion

    Katsoin Jhonin joka katosi pian metsään. *Pitääkö meidän nyt yllätää Jhon. Sopii minulle* Mietin ja käänsin katseeni sitten Ginin. Odotin jos nyt olisi jonkun muun vuoro yrittää vaanimista.


    Fushigi

    Huomasin poikani ilmeessä että se luuli vieläkin olevan muita parempi. *Hotaru voisi ottaa jo opikseen että hän on yhtä hyvä muiden pentujen kanssa.* Ajattelin ja käänsin sitten katseeni Ginin ja muihin pentuihin.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Tesha Ma Joulu 05, 2011 11:55 pm

    Hotaru

    Huomasin Kun John piloutui metsään ja meidän pitäisi yllätää hänet. * Ei Johnin ylätäminen voi olla hirveän vaikeaa.* Attelin ja katsoin siten Orionia ja muitta. * Pitääläkän meidän toimia yhdessä vai erikseen.* Mietin ja katsoin siten Ginä hetken.

    Rigel

    Katsoin aluksi kun Orion vaani Ginä kunes se keskeytyi ja John meni metsään piloon. * Mitä eikö meidän pidkään vaania isoisää vastaan.* Ajattelin ja katsoin Ginä hetken kuns känsin katseeni sinne minne John meni. * Pitääkö meidän löytää John ja yllätää hänet sitä ei tule helppoa.* Ajattelin.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  isisso Ti Joulu 06, 2011 7:57 am

    Ben

    Ben käänsi kuononsa taivalle ja haisteli hetken. Sitten ben käänsi kuononsa taas eteenpäin. "Niin taitaa tehdä." Ben vastasi Bilille ja käänsi sitten kasvonsa Georgeen. "Kyllä minä tiedän, että Gajyo on vaarallinen. Tämä on oma pihani. Sitäpaitsi, Akakabuton aikoina se oli paljon vaarallisempi ja minä taistelin silti tuolla rinteellä. Taistelin!" Ben sanoi lopuksi varsin kovaaan ääneen. "Ai, että mitä olen puuhaillut, no mitäpä muuta tällainen vanhus tekisi kuin nukkuisi? No minäpä kerron. Olin rauhallisella kävelyllä, kun joku Dedy... Tedy... Redy... Tedy se oli. Niin Tedy niminen kulkukoira kertoi minulle, että Kasai niminen koira on hyökkäämässä Ohuun, joten lähdin tänne. Matkalla kohtasin, jonkun Kasain soturin. En muista nimeä, mutta taistelin häntä vastaan. Se soturi oli varsin kova vastus. Osasi jopa Zetsu Tenrou Battougan. Sitten John ja Kurojaki tulivat paikalle ja Kasain mies perääntyi ja minä tulin Johnin ja Kurojakin kanssa tänne." Ben kertoi. "En täs te mitä te olette tehneet ja oletko sinä nähnyt äitiäsi viime aikoina George, minä kun en ole?" Ben kysyi.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Battouga Ti Joulu 06, 2011 8:28 am

    Bill

    Bill naurahti kun Ben pauhasi Georgelle Gajyosta. Se katseli sokeaa tanskandoggia "Kurojaki? Miksi se auttoi sinua? Eikös se kuollut aikoja sitten?" Dobermanni kysyi ja samalla kurtisti ihmeissään kulmiaan.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Penelo Ti Joulu 06, 2011 9:11 am

    George

    Uros hymyili isänsä kertomukselle ja hämmästyi hiukan toisen kertoneen taistelleensa jotain Kasain alaista vastaan, vaikka tiesikin isänsä olevan taitava soturi. "En ole nähnyt äitiä. Enkä kyllä Keniäkään pitkään aikaan. Matkustelin jälleen ympäri Japania, mutta päätin sitten viimenään palata, kun kuulin Kasaista." George kertoi ja katsoi hieman ihmeissään toisia. "Eikö Kurojaki johtanut niitä Kogan ninjakoiria ennen Tesshiniä? Siis se kannibalismia harjoittava koira, joka hyppäsi sinne palavaan taloon?" tuo varmisti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Amarath Ke Joulu 07, 2011 7:19 am

    Gin

    *"Haluaako joku vielä opetella vaanimista?" Gin kysyi. Voisihan tämäkin riittää, mutta jos joku oli vielä epävarma, Gin voisi neuvoa häntä. "Jos kukaan ei halua, lähdemme oitis "metsälle." Johnin etsimisen jälkeen saatte kokeilla taitojanne tositoimissa. Mutta painotan vielä, että jos ette ole täysin varmoja oikeasta vaanimistekniikasta, niin sanoo sen rohkeasti." Gin sanoi ja katsoi pentujoukkoa hiljaa.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Tesha Pe Joulu 09, 2011 10:44 pm

    Hotaru

    Katsoin hetken Giniä kunes lähdin vaanimaan ja yritämän säikytää Johnia. * Missä se saksanpaimen voi pileskellä.* Ajattelin kunes huomasin sen makavan metsässä. * Vai tuolla sinä olet.* Ajattelin ja hyppäsin puuhun ja tarkailin muita hetken kunes katsoin taas Johnin.

    Suki

    Katsoin Gin kun kysyi pitääkö jonkun vielä harjoitella vaanimista. Katsoin Giniä ja muita hieman epävarmanna kun tiesin että minä en ole varma oikesta vaanimis teknikastta. " Minä taidan jäädä tänne, Kun osaan kyllä hankia ruokani itselle mutta kukaan ei ole aijemmin opettanut minua." Sanoin.

    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Amarath La Joulu 10, 2011 2:01 am

    Gin

    *Katsoin Sukia. "Selvä on." Akita katsoi hymyillen pentuun. "Onko muita halukkaita? Jos ei, niin lähtekääpäs sitten." Gin sanoi ja kääntyi Sukin puoleen. "Kokeileppas vaania. Muista ohjeet, joita annoin Orionille, ja vaani minua kohti." Gin sanoi ja käveli muutaman askeleen päähän pennusta.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Battouga La Joulu 10, 2011 2:32 am

    John

    John naurahti hiljaa itsekseen. Se käänteli korvia ympäriinsä ja kuuli kun pennut lähtivät liikkeeelle. Se haisteli ilmaa ja haistoi Hotarun mutta esitti ettei huomannut mitään. Uros makasi rauhassa auringonpaisteessa ja valmistautui pentujen hyökkäyksiin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Nyera La Joulu 10, 2011 7:27 am

    Orion

    Katsoin hetken Sukia ja lähdin sitten etsimään Jhonia. Kun löysin Jhonin makoilemassa menin saman tien Jhonin taakse ja vaanimis asentoon. Lähestyin Jhonia varovasti ja hiljaa huomasin sitten Hotarun aikovan hyökätä Jhonin kinppuun puusta. *Tyypilistä ninja penulta.* Tuumin ja keskityin sitten Jhonin ylätämiseen.


    Tsubomi

    Lähdin itsekin etsimään Jhonia kun löysin Jhonin, huomasin muiden olevan jo paikalla ja valmiita yllätmään Jhonin. Menin sitten nopeasti vaanimis asentoon ja aluksi piileskelin pensaassa ennenkuin aloin lähestyä Jhonia. *Pitää pysyä mahdollisimman hiljaa ettei Jhon huomaa.* Miettin ja otin aluksi muutaman varovaisen askeleen lähemmäs Jhonia.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Battouga La Joulu 10, 2011 9:29 am

    John

    John hymyili viekkaasti mutta pysyi liikkumattomana. "Jos haluat yllättää saaliin niin kannattaa pysyä tuulen alapuolella Orion." Se sanoi pennulle takanaan metsikössä. "Ja Tsubomi. Liiku hiljempaa." Se jatkoi toiselle pennulle. Se heileutti häntään ja kuunteli tarkkaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Tesha La Joulu 10, 2011 11:02 am

    Hotaru

    * Yritää esitää että ei olisi huomanut minua nauretavaa en mene tuhon lankaan.* Ajattelin ja siten hypäsin salaman nopeasti toiseen puuhun joka oli johnin takana ja menin matalaksi. * Kuviteletko että en pystyisi ylätämään ylipäälikön oikeaa tassua olet väärässä.* Ajattelin ja olin yhvin tarkana ja odotin oikeaa hetkeä iskeä johnin kimpuun.

    Rigel

    Lähestyin Johnia varovasti ja hiljaa ja siten pilouduin Johnia läiheiseen pensaasen. * Min pystyn tähän ei John voi olla voitamaton.* ajattelin ja olin hiljaa ja siten yritin ylätää Johnin hyökämällä sen kimpuun.

    Suki

    Yritin keskittyä haroitukseen ja vaania Ginä lähestyin Ginä ja yritin hyökätä sen kimpuun mutta siten törmäsin puuhun.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Battouga La Joulu 10, 2011 12:49 pm

    John

    John muarhti "Hotaru, samat sanat kuin Orionille. Pysy tuulen alapuolella. Jos olet takanani kuten Orionkin niin haistan sinut." Se sanoi liikkumatta yhtään, vain leuat liikkuivat sen puhuessa. Rigel hyökkäsi mutta pensas rasahti hiukan ja John ehti loikata ilmaan jolloin pentu syöksyikin sen ali(?) ja John rysähti takaisin sen viereen ja makuulle. "Mene takaisin vaanimaan Rigel. Älä ensi kerralla rasauta pensasta. Tuo oli hyvä alku." Se rohkaisi epäonnistunutta pentua.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Amarath La Joulu 10, 2011 12:56 pm

    Gin

    *"Oletko kunnossa?" Gin kysyi ja kumartui Sukin puoleen. "Vaanimistekniikassasi ei ole moittimista, mutta tarkkuudessa pitää vielä harjoitella lisää. Joskus voi olla vaikea kohdistaa hyökkäystä oikein, jos keskittyy liian voimakkaasti vaanimiseen." Gin neuvoi ja kohottautui sitten korkeammalle. "Kokeillaan uudestaan, yritä nyt keskittyä paremmin." Akita rohkaisi ja käveli vähän matkan päähän pennusta.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Nyera Su Joulu 11, 2011 12:52 am

    Orion

    Astuin hieman lähemmäs Jhonia kun se oli väistänyt vasta Rigelin hyökkäyksen odotin jonkin aikaa ennenkuin itse hyökkäisin Jhonin kinpuun. Hyökkäsin sitten Jhonin kinppuun ja yrittin yllättää Jhonin niin että se ei ehtisi väistää hyökkäystäni.


    Tsubomi

    Katsoin hetken kun Orion hyökkäsi Jhonin kinpuun ja yritti ylätää sen otin sitten muutaman askeleen lähemmäs Jhonia ja odotin että Orion olisi hyökkänyt ennen kuin itse hyökkäisin Jhonin kinpuun.

    Sponsored content


    Taistelua ja metsästystä - Sivu 3 Empty Vs: Taistelua ja metsästystä

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt La Huhti 27, 2024 8:14 am