Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+3
Tesha
Katara
Nyera
7 posters

    Tiukka vartiointi

    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Tesha Pe Elo 17, 2012 9:32 am

    Nanika & Piccolo

    "Niin. Haluan vain että Isanagi ja muut pennut saavat elää pentu ikänsä paremmin kuin mitä minä olen joutunut elämään." Nanika sanoi ja oli hieman allapäin kun muisti mitä se oli pentuna joutunut tekemään, mutta nosti siten katsensa Piccolon ja hymyili tuolle lempeästi.
    Piccolo kuunteli mitä Nanika kertoi, mutta ei saanut sanottua mitään tuolle.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Katara Pe Elo 17, 2012 9:44 am

    Bellatrix

    Bellatrix katseli Isangia vähän häpeällisenä."Niin kuulin ,että isäni taisteli susia vastaan."Se sanoi surullisena ,mutta piristyi hieman."Minä en kuitenkaan kuullut että Nanika pelasti minut."Se sanoi ja käänsi päänsä Nanikaan hymyillen."Kiitos Nanika täti."Se sanoi Nanikalle hypätessään alas mutta hyppäsi heikommalla jalalla joka petti alta ja Bella tippui leualleen.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Nyera Pe Elo 17, 2012 10:02 am

    Isanagi

    Isanagi kuunteli hetken Bellaa. Sitten se katsoi hetken ystäväänsä hieman huolisaan kun toinen kaatui leualeen. "Bella oletko kunossa?" Isanagi kysyi kaveriltaa ja vilkaisi sitten nopeasti siskonsa ja Piccoloa, kääntäen katsensa kuitenkin takaisin Bellaan. "Ehkä sinun pitäisi levätä." Isanagi sanoi Bellalle.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Katara Pe Elo 17, 2012 10:35 am

    Bellatrix

    Bella yritti nousta nopeasti ylös ja katsoa Isanagia."O..olen ihan k..kunnossa." Se sanoi täristen kun se nousi ylöspäin.Sitä vähän heikotti.Pitäisikö sen sittenkin levätä.Se ei kuitenkaan halunnut jättää Isanagia taas yksin vailla leikki kaveria."Menen lepäämään jos Isanagi haluaa tulla Gajyolle kanssani."Se sanoi neutraalisti seisten pää vähän alhaalla mutta katsoi toisia silti välillä.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Tesha Pe Elo 17, 2012 10:40 am

    Nanika & Piccolo

    Piccolo katsoi Bella kun tuo tippui leuallen. "Sinun pitäisi levätä et taida olla ihan kunossa." Piccolo sanoi Bellatrixille ja katsoi sitten Nanika hetken.
    Nanika katsoi Bellatrixiä hieman huolisaan. "Olen samaa mieltä olisi parempi jos lepäisist hieman." Nanika sanoi vahvistuksena Piccolon sanoille ja hymyili sitten lempeästi. "Voisi Isanagi mennä Gaiolle kaveriksesi." Nanika lisäsi.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Nyera Pe Elo 17, 2012 10:54 am

    Isanagi

    Isanagi kuunteli hetken Bellaa ja sitten siskoaan ja Piccoloa. Se nyökäsi vahvistakseen siskonsa sanat. "Lähden mielelläni Gaijolle, siis jos Ohun soturit pästävät minut." Isanagi sanoi ja hymyili ystävälisesti Bellalle ja heilutti hieman häntääkin. Sitten se katsoi viellä hetken siskoaan ja Piccoloa.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Katara Pe Elo 17, 2012 11:06 am

    Bellatrix

    Bella katsoi Isanagia ja heilutti sille häntää."Varmasti päästävät ,koska minä olen mukanasi."Se sanoi ja rupesi kävelemään Gajyolle päin huterahkoin astelin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Nyera Pe Elo 17, 2012 11:10 am

    Isanagi

    Isanagi katsoi hetken Bellaa kun tuo rupesi kävelemään huterahkoin askelein kohti Gaijoa. Sitten se juoksi jonkin matkaa Bellan viereen ja lähti myös kävelemään kohti Gaijoa. Isanagi kääntyi viellä siskonsa päin ja jatkoi sitten matkaa Gaijolle.


    //Isanagi poistuu//
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Katara Pe Elo 17, 2012 11:14 am

    //Bellatrix poistuu.//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Tesha Pe Elo 17, 2012 10:12 pm

    Nanika & Piccolo

    Nanika katsoi hetken Isanagin ja Bellan perään kun nuo poistuivat Futago-solasta.
    "Oletko huolehtinut veljestäsi koko ajan?" Piccolo kysyi Nanikalta ja katsoi Nanika.
    "Olen siitä lähtien kun äitmme kuoli." Nanika vastasi Piccololle ja oli taas hetken allapäin kun mietti äitiään ja sen kuolemaa.
    Piccolo kunteli Nanikaa. "Se taisi olla Isanagille kova paikka. Olen pahoilani että kysyin." Piccolo sanoi ja vilkaisi Nanikaa joka oli hieman alla päin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Nyera Pe Elo 17, 2012 11:54 pm

    Skye

    Skye käveli ympäri Futago-sola ja huomasi jonkin ajan kuluttua rusakon. Se nuolaisi hieman huuliaan ja hyökkäsi sen rusakon kimpuun ja väänsi sen niskan nurin. Sitten Skye käveli pienelle aukiolle rusakko hampaisaan ja laitoi sinne makulle alkaen symään salistaan. Kun Skye oli syönyt salinsa se laski päänsä etutasujensa varaan ja sulki silmänsä hetkeksi.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Tesha La Elo 18, 2012 10:02 am

    Nanika & Piccolo,Maxime, Fialka

    Sitten Nanika ryhdistäytyi ja oli kuin ei olisi muistanut koko asiaa. "Olihan se vastasyntyneele penulle ranka kokemus kun äitimme kuoli, mutta toisaalta Isanagi ei muista sitä ja varmaankin parempi niin. En halua itsekään muistaa enän mitään sittä varsinkaan äitiäni." Nanika sanoi hieman vihainen katse silmisään ja känsi sitten lempeän katsensa takaisin Piccolon.
    Piccolo kunteli Nanikaa ja ihmetteli hieman miksi Nanika näytti vaihavansa äitiään, mutta ei sanonut mitään syytä sihen.
    Kun Fialka oli syönyt se käveli läheisen puron luo ja joi siitä hieman, Fialkan vatsa oli pyöristynyt Fialka vilkaisi taivaale ja pohti tulevien pentujen nimiä. Sitten se känsi katsensa puolisonsa ja hymyili tuolle, sitten käveli tuon vierelle ja laitoi takaisin makuule.
    Maxime hymyili Fialkalle takaisin ja istahti kun Fialka tuli sen viereen makamaan. "Oletko mietinyt penulemme vielä nimiä?" Maxime kysyi Fialkaltta.
    Fialka katsoi Maximea lempeästi. "En ole vielä keksinyt hyviä nimiä.....Hmm.... Yhden nimeksi voisi laitaa vaikapa Trip jos tulee uros." Fialka vastasi Maximelle ja hymyili tuolle uudestaan, mutta pian sen hymy muutui irvistykseksi kun sen vatsaan alkoi sattua hieman se meni kuitenkin pian ohitse.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Tesha Su Elo 19, 2012 9:05 am

    Nanika & Piccolo

    "Voidanko vaihtaa puhen aihetta en haluaisi muistaa enää olenkaan Äitiäni tai ketään joka kuuluu isäni laumaan." Nanika sanoi ja katsoi Piccoloa. "Muuten en tiedä sinusta pajoaa.... Hmm Eikö nimesi ollut kin Piccolo?" Nanika kysyi ja katsoi hetken Piccoloa.
    "On. Kaverini kutsuvat minua Picoksi voit kutsua minua miten haluat." Piccolo sanoi ja hymyili Nanikalle. "No. Tulen Mekxikosta ja olen 500 sisi lauman johtaja." Piccolo kertoi toiselle.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Nyera Ke Elo 22, 2012 4:03 am

    Skye

    Skye aukaisi silmänsä ja nosti pätään hieman vilkaisten ensiksi Gaijon suntaan, mutta käänsi sitten katsensa Black Eyesin aluelle päin sillä oli Futago-solan rajan lähellä ja kuuli Doragon ulvonnan kuuluvan Black Eyesin aluelta päin. *Sotiiko Dorago nykyään Black Eyesiä vastaan. No onhan se parempi jos toinen niistä kuolisi.* Skye ajatteli hetken ja laski sitten päänsä taas etutasujensa väliin.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Tesha Ke Elo 22, 2012 4:39 am

    Nanika & Piccolo,Maxime,Fialka

    Nanika kuunteli mitä Piccolo sanoi ja hymyili lempeästi toiselle. Nanikalla oli alkamassa herättä isompia tunteita Piccoloa kohtaan kun tuo oli niin ystävälinen sitä kohtaan. Nanika ei tosin ymärtänyt sisälään olevaatunetta koska ei ollut kokenut vastaavaa kokskaan aijemmin.
    Piccolo katsoi Nanikaa hetken ja hymyili tuolle takaisin. "Muuten näytät nätimältä kun hymyilet." Piccolo sanoin nartulle.
    Nanika punastui hieman Piccolon sanoista ja katsoi toiste hetken. "Kitos. En ole koskaan tavannut sinun kaltaistasi urosta." Nanika sanoi ja hymyili taas lempeästi.

    Maxime huolestui hieman aluksi puolisostaan kun tuo irvisti, mutta rentoutui siten.
    Fialka rentoutui itsekin, mutta pian irvisti uudestaan kivustta ja tiesi että penut syntyisivät nyt.


    Skipp..........

    Fialka oli synyttänyt kolme tervettä pentua joista jokainen oli uroksia. Fialka känsi katsensa Maximeen ja hymyili lempeästi tuolle ja käänsi katsensa siten takaisin pentuhin ja laski päänsä pentuja lähemmäs.
    Maxime hymyili Fialkalle takaisin ja katsoi tyytyväisenä kolmen poikaansa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Amarath Ke Elo 22, 2012 5:56 am

    Kyuketsuki

    Ketsuki oli päässyt Futago-solan rajojen sisäpuolelle vartijoista huolimatta. Ketterä susi oli pysynyt helposti huomaamattomissa. Koira oli metsästysretkellä, joten se ei edes tajunnut, että oli kulkenut juuri vartijoiden ohi. Ketsuki huomasi puun latvasta lentoon lähteneen linnun ja nopealla loikalla sai tuon kiinni. Koira laskeutui lähettyville Fialkaa ja Maximea ja upotti hampaansa linnun kaulaan, kiertäen tuon pään irti. Ketsuki roikotti lintua kivien päällä hetken, ja nuoli sitten maahan valuneet veret. Ketsuki tunsi voimiensa viimein palaavan. Koira oli kulkenut jo useamman päivän ja siksi se oli heikentynyt sairautensa takia. Veri sai sen kuitenkin nopeasti taas palautumaan. Ketsuki huomasi vasta nyt lähellä olevat koirat ja nosti päätään luimistaen korviaan varautuneena.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Battouga Ke Elo 22, 2012 6:07 am

    Ikagawashi

    Kage ei ollut aluksi huomannut tunkeilijaa mutta äskettäin oli huomannut puissa liikkujan. Varjoissa pysynyt susi päätti vasta nyt kertoa olevansa paikalla. Se tosin makoili varjojen suojissa toisen edessä olevassa puussa, paljastamatta vielä itseään. "Ohun lauman alueelle ei ole oikeutta tunkeilla. Kuka olet ja mitä tahdot?" Kage tiedusteli synkästi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Amarath Ke Elo 22, 2012 6:37 am

    Kyuketsuki

    Ketsuki nosti katseensa saaliistaan, luullen hetken, että puhuja oli jompikumpi koirista hänen edessään. Koira laski saaliinsa maahan. "Tule esiin." Ketsuki sanoi katsoen puita kohti. "En puhu mielelläni oksille." Koira sanoi ja nuolaisi verisiä huuliaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Battouga Ke Elo 22, 2012 6:41 am

    Ikagawashi

    Sekunnissa seisoi Kage vieraan edessä. Synkkääkin synkempi turkki, kaksiväriset viirusilmät, tuima katse ja huokuva varmuus tekivät tästä varsin synkän. Pieni kissamainen koko kertoivat tämän olevan ninja. Kissamainen ominaistyuoksu taas kertoi Kagen olevan erikoinen. "Nyt, vastaaa," tuo käski ja seisoi toisen edessä hiljaa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Amarath Ke Elo 22, 2012 6:46 am

    Kyuketsuki

    Kagen ilmestyessä tuon eteen Ketsuki seisoi paikoillaan tutkien toista. Toisen nopeus kiehtoi Ketsukia. Koira oli itsekin hyvin nopea, mutta toinen vaikutti olevan siltikin nopeampi, mikä kuulosti uskomattomalta. Ketsuki nyökkäsi sitten. "En tiennyt tämän olevan jonkun aluetta. Olin metsästämässä. Nimeni on Kyuketsuki." Koira kertoi ja vilkuili hetken ympärilleen. "Mikä on Ohu?" Koira kysyi sitten.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Battouga Ke Elo 22, 2012 6:53 am

    Ikagawashi

    Toinen ei tuntunut valehtelevan mutta silti toisen tietämättömyys hämmästytti. "Ohu on maailmallakin tunnettu koirien paratiisi. Tällä hetkellä sitä repivät kuitenkin sota ja rauhaa on hankala pitää yllä," Kage kertoi tutkaillen toista mietteliäänä. "Oletko koskaan kuullut puhuttavan edes ylipäällikkö Ginistä?" Tuo kysyi koska tahtoi tietää tiesikö toinen yhtään mitään.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Amarath Ke Elo 22, 2012 6:57 am

    Kyuketsuki

    Ketsuki kuunteli toisen puheita ja vihdoin tuolle alkoi valkenemaan asiat. "Ohu on siis se koiralauma... jota lähdin etsimään." Ketsuki tajusi kuullessaan nimen Gin, jonka hänen opettajansa oli joskus etäisesti maininnut. "Minä olen vain kuullut sitä kutsuttavan eri nimellä, joka taisi tarkoittaa paratiisiä." Ketsuki kertoi. "Se ei taida vain vastata odotuksia..." Kyuketsuki tuumi sitten ääneen. "Tarvitseeko lauma lisää liittyjiä..? Tulin tänne vain, jotta erilaisuuteni hyväksyttäisiin, mutta osaan minä taistellakin." Ketsuki kertoi sitten. Koira osasi olla melko avoin tuntemattomienkin seurassa ja mietti, mahtoiko olla liian tuttavallinen.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Battouga Ke Elo 22, 2012 7:07 am

    Ikagawashi

    Uros istui alas kuuntelemaan. Toinen tuntuikin jotenkin rilaiselta. Ehkä Kage voisi kertoa kuitenkin jotain myös itsestään. "Mikä sinusta tekee erilaisen?" Tuo kysyi mutta ei jäänyt odottamaan vastausta jatkaessaan. "Minun nimeni on Ikagawashi, kutsutaan kageksi. Ja mitä erilaisuuteen tulee, katso silmiäni, haistele ominaishajuani ja mieti... Kasvoin kissojen parissa ja nyt johdan omaa pientä ninjaklaania," tuo kertoili itsestään miettiessään mikä toisessa oli erikoista.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Amarath Ke Elo 22, 2012 7:30 am

    Kyuketsuki

    Ketsuki istui myöskin ja tarkasteli toista. "Olet nopein koskaan tapaamani koira, tai oikeastaan mikään olento." Ketsuki naurahti. "Minäkin olen nopea, enkä uskonut, että juuri minua nopeampia on olemassa, mutta väärässä olin." Ketsuki sanoi ja mietti sitten, uskaltaisiko kertoa toiselle. Viimeksi sitä oltiin syrjitty. "Olen tuota.. minulla on sairaus.. Se ei oikeastaan vaikuta minuun mitenkään. Tosin, minun täytyy lähes päivittäin saada ravinnokseni verta. Muuten heikkenen ja kuolen." Ketsuki kertoi. "Se herättää monissa pelkoa, mutta en siis todellakaan upota kulmahampaitani kehenkään, ei se toimi niin. Ja käytän ravinnoksi vain riistaeläinten verta, en lajitoverieni." Ketsuki kertoi ja uskaltautui viimein katsoa Kagea.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Tesha Ke Elo 22, 2012 7:34 am

    Maxime & Fialka

    Maxime oli aistinut Kyuketsukin jo aikoja sitten se nousi yös ja katsoi hetken Fialkaa ja pentuja, siten se meni sinne missä Kage ja Kyuketsuki olivat ja katsoi siten tuntemattomaan koiraa. "Kuka sinä olet?" Maxime kysyi Kyuketsukilta.
    Fialka katsoi hetken puolisoaan kun tuo meni katsomaan mitä lähistöllä tapahtui sekin oli aistinut vieraan läsnäolon. Se nousi ylös ja suojelakseen vastasyntyneitä pentujaan jotka nukkuivat kaiken varalta.

    Sponsored content


    Tiukka vartiointi - Sivu 7 Empty Vs: Tiukka vartiointi

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 5:02 am