Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


    Uusia liittolaisia

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Uusia liittolaisia Empty Uusia liittolaisia

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 8:29 am

    Fuga

    Fuga juoksi kohti aluetta jolla se oli nahnyt ainakin 150 päisen koiralauman. Jos se voittaisi sen johtajan tai muuten saisi suostuteltua ne mukaan se voisi olla tyytyväinen suostuttelutaitoihinsa. Se juoksi kunnes haistoi monien koirien hajun ja lähti kävelemään. Ne olivat lepäilemässä kapeassa vuoritosolassa ja Fuga tarkkaili niitä ylärinteeltä. Se rupesi ulvomaan lujaa ja koirien johtaja havahtui "KUka sinä olet? Oletko susi? Tule alas ja kerro miksi häiritset lepohetkeämme." Johtaja ärisi vihaisesti ja Fuga loikki alas. Se pysähtyi toisen uroksen eteen ja tuijotti sitä silmiin.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Uusia liittolaisia Empty Vs: Uusia liittolaisia

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 9:07 am

    //Ropettelen tässä yksinäni Very Happy//
    Fuga

    Fuga vastasi uroksen kysymykseen tyynesti ja rauhallisesti "Olen Fuga. Susien monarkian joukkojen jäsen ja zetsu-soturi. Entä sinä?" Uros katsoi sutta vihaisesti silmiin "Olen Sora (japaniksi taivas) ja 165 koiran lauman johtaja. Mitä asiaa sinulla on minulle?" Se katsoi Fugaa silmiin. "Tulen Ohusta ja kuulun Ohun joukkoihin ja tahdon teidät mukaani sinne." Fuga sanoi määrätietoisesti jam koira hyökkäsi. Se tarttui Fugaa niskasta mutta tämä vain heitääytyi kauemmas ja koira päästi irti. "Minua ei mikään typerä susi komentele. Minulla on oma armeijani ja en liity mihinkään surkeiden rakkien sakkiin. "Pah, olet varmasti kuullut joukoistamme ja Ginistäkin varmasti. Jos voita sinut lähdette mukaani ja jos sinä voitat saat tappaa minut." Uros katsoi tätä silmiin. Se oli kuullut kyllä Ohun joukoista ja tiesi mihin ne pystyivät mutta tahtoi silti varmistua suden taistelutaidoista. Se valmistautui hyökkäämään.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Uusia liittolaisia Empty Vs: Uusia liittolaisia

    Viesti  Battouga Ti Marras 08, 2011 9:29 am

    Fuga

    Sora hyökkäsi ja Fuga loikkasi salamannopeasti uroksen yli ponnistamalla vauhtia tämän selästä. Uros yritti uudestaan mutta Fuga puri sitä kuonosta ja väisti sitten taaemmas. Sora yritti nyt rynniä Fugan yli mutta tämä lähti juoksemaan eri suuntaan kiihdyttäen vauhtiaan Sora pysähtyi "Hah, typerä pelkuri, alakin laputtaa!" Uros huusi Fugan perään joka kuitenkin käntyi ja kiihdytti lisää huutaen "Zetsu Tenrou Battoga!" Ja sitten se aloitti battogan. Sora kauhistui ja loikki pakoon. Fuga kuitenkin osui sen kylkeen liikkelllään aiheuttaen tarkoituksella vain pienen naarmun. Sora kaatui ja Fuga lopeeti liikkeen pysähtyen kiven päälle. "Hävisit joten lähdette mukaan." Sora katsoi häpeissään sutta ja vastasi "Hyvä on me liitymme teihin. Laumani nyt mennään!" Se huusi vielä alaisilleen ja sitten ne lähtivät Fugan opastuksella reipasta hölkkää kohti Gajyota.
    //Fuga poistuu//

    Sponsored content


    Uusia liittolaisia Empty Vs: Uusia liittolaisia

    Viesti  Sponsored content

      Similar topics

      -

      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 9:39 am