Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

2 posters

Yöllinen tapaaminen

Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Yöllinen tapaaminen Empty Yöllinen tapaaminen

Viesti  Battouga Pe Helmi 17, 2012 11:51 am

Dorago

Sakemnanni oli marssinut pienelle kukkulalle Akita-Kenin laidalle metsään. Se tarkkaili tuolta hiljaista ja pimeää kaupunkia. Kuu möllötti taivaalla hurtan sitä välillä vilkuillessa. Se odotti isäänsä koska ne olivat sopineet tapaamisen.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viestien lukumäärä : 1499
    Ikä : 28

Yöllinen tapaaminen Empty Vs: Yöllinen tapaaminen

Viesti  isisso Pe Helmi 17, 2012 11:57 am

Gensui

Gensui saapui paikalle yksin. Vanha sakemanni asteli poikansa luokse ja mulkaisi tuota katse täynnä vihaa. "Kerrohan nyt. Miksi halusit tavata poikanen?" Gensui kysyi ja odotti vastausta.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Pe Helmi 17, 2012 12:02 pm

Dorago

Uroksen katse oli ääriään mylten kylmä sen kääntyessä isäänsä kohti. Nopeasti katse kuitenkin suuntautui takaisin kylään. Sitä ei huvittanut ruveta toista härnäämään katseellaan. "Kerro minulle mitä suunnittelet? Et ole ikeasti littymässä Ohuun vai? Miksi olet täällä? Annan minun hoitaa oma suunnitelmani. Ikäni on siihen sopiva." Tuo vastasi hyvin häijysti ja kylmästi. Toinen oli sen suunnitelmien tiellä varsin ikävästi.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Pe Helmi 17, 2012 9:17 pm

Gensui

Gensui katsoi poikaansa kylmänä ja kuunteli tuon sanoja. "Vai olen minä sinun tielläsi. Ilman minua sinua ei olisi olemassa!" Gensui ärähti ja rauhoittui sitten. "Olet poikani, joten voin kertoa sinulle suunnitelmanii pääpiirteet, mutta myös sinä saat kertoa omasi minulle." Gensui sanoi ja päätti aloittaa selostuksen. "Yksin kertaisesti haluan kostaa Kasain kuoleman ja ottaa Ohun haltuuni. Ensin hankin Ohun soturien luottamuksen ja sitten kun he luottavat minuun täysin ajon vieläkin esittää luotettavaa. Lopulta he käyvät suureen sotaan vihollisiaan vastaan. Sillon minä isken." Siinäpä oli kaikki mitä sinun korviesi on sopivaa kuulla. Kerrohan nyt oma suunnitelmasi." Gensui sanoi.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga La Helmi 18, 2012 2:55 am

Dorago

Uros kuunteli toien suunnitelma ja oikeastaan sen kasvoille kohosi huvittunut hymy toisen ysyeässä tämän suunnitelmaa. "Ensin alistan kaiki mahdolliset laumat Japanista, ainakin ne mtä kerkeän etsimään. Oikeastaan nyt olen aikeissa alistaa Sniperin, Hougenin ja Victorin. Tai ainakin Victoria voi manipuloida koska se on samaa rotua. Armeijan kokoamisen jälkeen isken Ohuun. Tuhoan kaiken elämän sieltä. Voiton jälkeen valloitus jatkuu. Valloitan pian koko Japanin." Tuo selosti suunnitelmansa huippukohdat. Stradegiat se piti omana tietonaan. "Ja muuten. Kota vain Kasain puolesta. Hän ei ole minuun verrattuna paljon mitään." Tuo totesi sitten veljestään. Se ei ollut mitenkään itserakas mutta tuo oli melkeimpä totuus, ainakin kun mietti uroksen taitoja. Ja olihan tuo vanhempi.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso La Helmi 18, 2012 7:14 am

Gensui

Gensui kuunteli poikansa sanoja hieman huvittuneena. "Vai valloitat sinä japanin? Nykyiselläsi sinusta ei siihen ole. Olet kyllä vahva, mutta niin oli Hougenkin, eikä kasaikaan mikään heikko ollut. Vaan miten heidän kävikään?.. Ohua ei kukisteta pelkällä voimalla, siihen tarvitaan minun älyäni ja näyttelijän lahjojani. Ymmärrätkö? Olet kyllä vahvempi kuin Kasai, mutta isääsi et ylitä. Tarjoan sinulle kuitenkin paikkaa suunnitelmassani. Autat minua suunnitelmani toteutuksessa ja sitten hallitsemme yhdessä japania." Gensui sanoi ja tuijotti poikaansa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga La Helmi 18, 2012 9:39 am

Dorago

Toinen aliravioi uroksen älyn todella pahasti. Näytellä Dorago ei koskaan viitsinyt. Se puhui suoraan eikä valehdellut. "Hougen on vain iso pas*a. Hän on kunniohimoinen idootti ja samoin Sniper. Minä olen sentään älkäs. Sen sinä kyseenalaistat pahasti. Ja en käytä ainostaan voimaa. Huomaa kyllä että et ole paljon kuullut mhatavimmasta pojastasi." Tuo totesi kylmäpäisesti ja kääntyi nyt isäänsä tuijottamaan. "Ja sitten yksi pini pulma. En tottele ketään, en edes sinua." Tuo jatkoi vielä. Liitto voisi olla mahdollinen mutta tuo ei alistuisi kellekkään, etenkään vahalle isälleen. Siihe oli yksi hyvinkertainen syy. Tulevaisuus oli avoinna nuoremmille.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Su Helmi 19, 2012 2:04 am

Gensui

Gensui katsoi poikaansa mietteliäänä. "En pyydä sinua palvelemaan minua. Ehdotan liittoumaa. kasai toimi yksin ja onnistui lähes murskaaman Ohun joukot. Jos me kaksi toimimme yhdessä Ohulla ei ole mahdollisuuksia. Minä teen suunnitelmat ja sinä voimillasi toteutat ne. Yhdessä meitä ei voi pysäyttää, mutta erikseen murrumme Ohun joukkojen edessä." Gensui sanoi ja katsoi poikaansa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Helmi 20, 2012 5:18 am

Dorago

Suunnitelma alkoi jo kuulostaa ihan mukavalta sakemannista. "Minun älyni voi olla myös hyödyksi. Suunnitelmat tulee saattaa myös minun tietooni nopeasti. Osaan ajatella vaikka minua luullan vain puskutraktoriksi. Voimani ovat...hmm pieni lisäsilaus siihen mitä osaan. Jokatapauksessa olen veljeäni varmasti vaarallisempi ja saattaisin pärjätä yksinkin. Silti suostun ehdotukseesi. Aiotko silti palata Gajyolle?" Tuo myöntyi toisen ehdotukseen ja antoi hulilleen nousta viekkaan hymyn.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Ma Helmi 20, 2012 5:23 am

Gensui

Vanhus nyökkäsi toiselle. "Aijon. Joukkoni ovat siellä. Hyvällä tuurilla saan käännytettyä osan Ohun joukoista omaan laumaani." Gensui sanoi ja kääntyi lähteäkseen. "Mitä ajattelit itse tähdä? Ehdotan, että otat selvää Hougenista ja Sniperistä. Heistä saattaa vielä olla hyötyä Ohun valtauksessa." Gensui sanoi.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Helmi 20, 2012 6:11 am

Dorago

Uros nyökkäsi ja lipaisi huuliaan. "Minä voin tehdä heidän kanssaan saman kuin sinä Ohun kanssa. Ujuttaudun heidän joukkonsa. Tarvittaessa voin kuitenkin käännyttää Victorin meidän puolellemme." Tuo vastasi ja käänsi katseensa pimeään metsään, kohti Sumuvuosrta jota ei tietenkään näkynyt.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Ma Helmi 20, 2012 6:24 am

Gensui

Gensui nyökkäsi pienesti. "Hyvä, tee se. Minä palaan Ohun joukkojen luokse ja yritän voittaa heidän luottamuksensa." Gensui sanoi ja lähti kävelemään kohti Futago-solaa.

//Gensui poistuu.//
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Helmi 20, 2012 7:40 am

Dorago

Tuo nyökkäsi isälleen ja lähti sitten metsään. Pian sen seuran liityi jo 450 koiran joukko. Sen lauma oli kasvanut nopeasti. "Suunnitelmat ovat muuttuneet. Me pidämme silti kaikille selvänä että Doragn kanssa e ruveta taistelemaan." Tuo sanoi kahdelle ylimmälle kenraalilleen.

//Dorago poistuu//

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:37 am