Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

2 posters

Tulta päin

Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Tulta päin Empty Tulta päin

Viesti  Battouga Ma Maalis 05, 2012 6:39 am

Victor

Victor ja osa sotakoirista, noin 50 yksiöä olivat nyt saapuneet Hokkaidolle. Olisi ollut suuri houkutus vallata Kitami mutta Vicotr oli nyt hankimassa lisäjoukkoja Ohuun hyökkäämisen tueksi. Se jakoi joujkkonsa viiteen osaan. Itse se lähti vain kahden kanssa etsimään liittolaislaumoja.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viestien lukumäärä : 1499
    Ikä : 28

Tulta päin Empty Vs: Tulta päin

Viesti  isisso Ma Maalis 05, 2012 7:24 am

Great

Great oli viipynyt laumansa kanssa Hokkaidolla jo puolivuotta. Vanhuksen laumassa oli 30 koiraa, joista jokainen oli Greatille totaalisen uskollinen. Great oli tarkistamassa väliaikaisen reviirinsä rajoja kolmen laumalaisensa kanssa, kun tuo huomasi kauempana Victorin ja tuon kaksi soturia. Great ei tiennyt tuosta sakemannista yhtään mitään. Olihan tuo lähtenyt Ohusta jo kauan sitten. Tanskandoggi lähti kävelemään nopeasti Sakemannia kohti. "Hei, te siellä. Keitä olette ja millä asialla liikutte täällä?! Hyviin tapoihin kuuluu tulla tervehtimään alueen johtajaa, jos toisen alueelle tulee." Great huusi ja jolkotti kohti Victoria kolmen soturinsa kanssa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Maalis 05, 2012 8:34 am

Victor

Sakemannin huomio siirtyi heti sille huutaneeseen urokseen. Tuo kääntyi toista vastaan ja pysähyi ylpeään aentoon. Siinä ei ollut vähääkään alistumisen merkkejä. "Minun kuuluisi hallita tätä koko pirun saarta. Olen Victor Venäjän sotakoirien johtaja." Tuo esittäytyi varsin prameasti. Toinen ei ollut tainnnut kuulla siitä mitä Hokkaidolla joskus tapahtui. "Lisäksi minä liikun täällä jos itse niin tykkään. Luulen ettet voi sanoa vastaan." Tuo sanoi varsin uhkaavasti toiselle. Sillä oli rinnallaan kaksi soturia mutta loput 48 olivat vielä sen verran lähellä että ne tulisivat luokse kutsusta. Loput olivat Honshulla.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Ma Maalis 05, 2012 9:02 am

Great

Great seisoi muutaman metrin päässä Victorista vakava ilme kasvoillaan ja kuunteli sakemannin puheita. "Miten lie. Luultavasti voisin ´sanoakkin, mutta sinä esittäydyit jo. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku täällä kuljeskelee. kunhan kertoo minulle nimensä ja syyn miksi alueellani on. Joten kerrohan. Miksi olet tullut tälle saarelle? En ole nähnyt sinua ennen." Great kysyi ja katsoi Victoria.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Maalis 05, 2012 9:22 am

Victor

Uroksen kasvoille nousi varsin älykäs ja häijy hymy. Se pysyi kuitenkin pienenä. Toisella oli oltava lauma jos se piti aluetta omanaan. Siinäpä hyvä idea Victorille. "Olen tullut värväämään sotureita sotaan. Sinä vaikutat oikein sopivalta lisältä meille." Tuo totesi tyynesti ja katsoi toista haastavasti.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Ma Maalis 05, 2012 9:33 am

Great

Greatin ilme ei värähtänyt milliäkään toisen sanoessa häntä sopivaksi sotilaakse heille. "Vai haluat sinä minut ja 30 miestäni mukaasi. Ennen kuin suostun mihinkään haluan tietää kenelle teet töitä ja ketä vastaan tulisin sotimaan." Great sanoi ja tuijotti Victoria.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Maalis 05, 2012 9:41 am

Victor

Uros lipaisi huuliaan. Se tiesi etteivät monet suostuisi taistelemaan Ohua vastaan. Se ei kuitenkaan tennyt kuka toinen oli ollut miehiään. "Voin kertoakin. Luulen silti että sinun on pakko tulla. Katsos minulla on mukanani 50 soturia. Loput ovat Sumuvuorella." Tuo sanoi virnistäen. Sotakirat olivat tehneet ison piirin Kolmen koiran ympärille. "Ykkösjohtajani toimii Dorago, Kasain häijympi veli. Hänen kakkosmiehinään toimii kaksi äkäistä vanhusta nimeltää Murder S ja Hougen. Me taistelmme Ohua astaan." Tuo selosti varsin teatraalisesti.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Ma Maalis 05, 2012 9:55 am

Great

Great ei välittänyt ympärillään olevasta armeijasta ja piti koko ajan kasvoillaan tyynen ilmeen. Tuo kuunteli Victorin sanat. Jos Great olisi tiennyt, että Murder S oli Sniper olisi tuon tyyneys varmasti kadonnut, mutta tuo ei nyt Sniperistä tiennyt. ´Vai ohun kimppuun aikovat. Jos soluttaudun näiden soturien joukkoon voin ehkä olla avuksi Ohun joukoille.´ Great päätteli. "Vai Ohua vastaan aijotte hyökätä. Liityn ilomielin joukkoonne. Minulla on Ohun sotureita kohtaan henkilökohtaista kaunaa." Great sanoi ja katsoi Victoria.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Maalis 05, 2012 10:23 am

Victor

Uros kohotti kulmiaan ja hymyili veikeästi. "No sehän oli helppoa. Ei tarvitse rökittää sinua ensin ja kaapata laumaa. Tule vain, voin jättää soturini jatkamaan tänne." Tuo sanoi ja valmistautui jo lähtöön.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Ma Maalis 05, 2012 10:29 am

Great

Great nyökkäsi. "Ei tarvitse ei. vaikka ei sinusta nyt olisi ollutkaan haastamaan minua." Great lisäsi leikillään ja alkoi sitten ulvoa joukkojaan paikalle. Samassa 30 koiraa ilmestyi paikalle. Great vilkaisi Victoria. "Mennäänkö?" Vanhus kysyi ja odotti lähtö merkkiä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ma Maalis 05, 2012 10:34 am

Victor

Uros naurahti toiselle ja soi tuolle leikkimielise mulkaisun. "Älä luulekaan etä voit sanoa noin. Minulla on voimaa johtaa sotaoiria joten sinusta tukskin olisi vastusta." Tuo totesi hymyillen. Sitten se ulvaisi muutaman soturin luokseen. "Kymmenen lähtee mukaani paluumatkalle. Loput 40 levittäytyvät Hokkaidoon. Lähetän vahvistuksia kun saavumme Sumuvuorelle." Tuo antoi käskyt ja käänsi katseen Greatiin. "Eiköhän mennä." Tuo sanoi ja koiat lähtivät jälleen kohti merta.

//Victor poistuu//
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso Ma Maalis 05, 2012 10:56 am

Great

Great nyökkäsi ja lähti joukkoineen seuraamaan Victoria.

//Great poistuu.//

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Similar topics

-

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:46 am