Battouga Ti Maalis 27, 2012 5:58 am
Bozlef
Ruskeamusta sakemanni oli nyt saapumassa lähelle armeijan tukikohdan sitä osaa jossa kaikkien koirien koulutus ja oleskelu hoidettiin. Tuo äveli tärkeästi suoraan aidan vierelle ja heti sen vierelle tuli murisevia koiria, tosin välissä oli aita. "Minä olen Venäjän sotakoira Bozlef, Vicotrin pikkkuveli. Oletteko kuulleet?" Tuo kysyi mutta vastauksena oli vain vihaista hampaide näytttelyä. Kuitenkin esiin astui yksi vanhempiuros. Heti muut hiljenivät, se taisi olla poruka johtaja. "Tunnen kyllä Victorin. Minä olen Rocky, mitä asiaa?" Rockyksi esittäytynyt kysyi. Bozlef nyökkäsi ja stui aidan vierelle. "Victor kuoli sodassa Ohua vastaan. Meitä alkuperäisiä Venäjän sotakoiria on jäljellä vielä 200 mutta etsin lisäjoukkoja. Olisiko teissä halukkaita sotureita joukkoomme. Puhtaita saksanpaimenkoiria tarvitaan." Bozlef kertoili varma ilme kasvoillaan. Rocky vilkaisi joukkojaan ja sitten taakseen. Ihmisiä ei ollut lähteeyvillä. "Jos voitat minu niin lähden 150: soturin kanssa mukaasi ja alistun johtoosi. Jos sinä taas häviät, niin no, silloin kuolet." Rocky ilmoitti. Bozlef naurahti ja hetkessä se oli kiivennyt verkkoaidan ylitse.
Taistelu alkoi heti. Kaksi noin samanikäistä urosta olivat varsin tasaväkisiä mutta Bozlefin etuna oli toisen elämääkin rankempi elämä ja kasvatus. Tuo sanoi lopulta toisen painuettua maahan ja pysymään siellä. Bozlef oli voittanut rehdisti.
"Selvä. Me tulemme vahvistukseksesi." Rocky ilmoitti ja nousi Bozlefin irti päästettyä ylös. Bozlef nyökkäsi. Sitten kaikki sotureiksi kelpaavat kiipesivät hetkessä verkkoaidan ylitse, kaivoivat ali tai hyppivät tietynlaislta kohdilta. 150 armeijan koiraa mukanan Bozlef sivuutti Tokion kaupungin syrjästä ja lähti takaisin kohti Ohua.
//Bozlef poistuu//