Amarath La Kesä 02, 2012 7:05 am
Satsujin
Ennen kuin muut ehtivät hyökätä, Satsujin ulvahti kuuluvasti ja samassa 500 vahvaa ja raivokasta soturia syöksyi metsien suojista. Ne raivasivat tien Satsujinille, eikä kukaan ehtinyt päästä tuon kimppuun. Sudet lopettivat heti, kun Satsujin käski. Ne odottivat nyt seuraavaa käskyään. Satsujin katsoi ivallisesti Black Eyesiä ja virnisti sitten. "Meitä on 500, teitä on kyllä enemmän, mutta huomasin, että ainakin puolet on haavoittuneita. Kannibaalilaumani ei varmaan voittaisi sinun laumaasi, mutta veisi lähemmäs 1000 soturia mennessään, jos kävisin sinua vastaan. Harkitse tarkkaan, onko sinulla varaa menettää niin paljon sotureita..." Satsujin sanoi. Se voisi surutta uhrata koko laumansa heikentääkseen Black Eyesiä, sillä se tiesi, mistä löytäisi lisää sotureita. "Jos taas haluat, voit liittoutua minun kanssani, mutta annat minun hoitaa käytännön järjestelyt ja johtaa hyökkäystä.." Satsujin sanoi ja lipaisi huuliaan. "Muussa tapauksessa tapan sinut ja usutan lauman kimppuunne. Olet minua heikommassa kunnossa, mutta voin olla tässä tapauksessa niinkin armollinen, että jätän sinut henkiin. En vie laumasi johtajuutta vaan ainoastaan käytän sotureitasi hyväkseni." Satsujin sanoi ja nauroi kolkosti.