Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


3 posters

    Kuka minä olen?

    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath La Elo 04, 2012 7:42 am

    Inferno

    Inferno liikkui hyvin hiljaa Tokion laitamilla. Se varoi paljastumasta ihmisille ja loikkasi istumaan suuren kiven päälle tutkiakseen kaupunkia. Se mietti.. mietti kelpoisuuttaan Ohun laumaan. Se ei katunut päätöstään liittyä siihen. Doragon laumassa hän oli antanut pahuutensa mennä liian pitkälle. Se oli silloin tuntunut hyvältä, mutta Inferno oli tajunnut sen olevan väärin, eikä tahtonut enää palata entiseen. Koirasusi huokaisi ja jatkoi sitten matkaansa lähemmäs kaupunkia.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera La Elo 04, 2012 9:06 am

    Akina

    Akina oli saapunut juuri Tokion kaupunkiin ja kulki kaduilla. Ihmiset eivät juuri kinitäneet siihen jurikaan minkään laista huomiota, vaikka se olikin villikoira. Akina kaseli hieman ympärileen ja huomasi pian että joku koirasusi oli tulossa sitä vastaan. Se pysähtyi ja katsoi hetken Infernoa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath La Elo 04, 2012 10:04 am

    Inferno

    Inferno kulki mietteissään eteenpäin, mutta huomatessaan Akinan sekin pysähtyi. Hetken koirasusi oli vain paikoillaan jännittyneenä, ja katsoi toista. Se mietti, kuuluiko toinen Doragon sotureihin. Ei sillä, ettäkö Inferno olisi pelännyt, mutta se ei lupaisi hyvää. Inferno ei sanonut mitään, vaan odotti, että toinen aloittaisi keskustelun.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Tesha La Elo 04, 2012 10:13 am

    Achiko

    Achiko oli kulkenut jo jonkin aikaa tätinsä kanssa se tuli hieman Akinan perässä ja huomasi vastta nyt Infernon. *Kuka tuo koirasusi on* Achiko tuumi hetken, mutta piti ilmensä mahdolisen tyynenä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath La Elo 04, 2012 10:17 am

    Inferno

    Inferno päätti avata sittenkin suunsa ensimmäisenä. "Iltaa." Inferno sanoi ja käveli hiukan lähemmäs. "Olen Inferno. Keitä te olette?" Koirasusi kysyi sitten miettien mihin laumaan toiset kuuluisivat.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera La Elo 04, 2012 10:30 am

    Akina

    Akina ei sanonut viellä mitään vaan käänsi katsensa veljentytärensä joka tuli sen perässä paikalle, sitten se käänsi katsensa takaisin Infernon. "Iltaa vain sinullekin.....Minä olen Akina ja hän on Achiko." Akina esitäytyi ystävälisesti kuten sillä oli yleensä tapanakin. Sitten se osoitti katselaan vieressä olevaan Achikon.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath La Elo 04, 2012 10:41 am

    Inferno

    Inferno nyökkäsi. Sitten se seisoi hetken aloillaan, kunnes jatkoi. "Ikävää olla näin utelias, mutta mihin laumaan kuulutte, vai kuulutteko laumaan ylipäätänsä?" Inferno tiedusteli ystävällisellä äänellä. Koirasusi ei tahtonut tungetella mutta sen oli saatava varmistus, etteivät nuo olleet Doragon sotureita.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Tesha La Elo 04, 2012 11:29 pm

    Achiko

    Achiko nyökäsi kohteliaasti Infernolle ja kuunteli mitä tuo kysyi. "Itse asiassa emme kuulu mihinkään laumaa." Achiko vastasi ja katsoi sitten tätiään hetken. "Kiertelemme vain eri alueilla." Achiko lisäsi vielä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath La Elo 04, 2012 11:49 pm

    Inferno

    Inferno nyökkäsi ja oli taas hetkisen hiljaa. Se mietti, miten muotoilisi lauseensa, jottei vaikuttaisi siltä, että yritti hankkia Ohuun lisää väkeä. Se ei tahtonut, että noille sattuisi jotain. "Olkaa varovaisia. Olette varmasti kuulleet mm. Doragosta ja Black Eyesistä. He eivät arvosta yhtäkään elävää olentoa kuten pitäisi. Ja jos taas hakeudutte laumaan... suosittelen Ohua. Yritämme pelastaa koirien paratiisin näiltä hulluilta." Inferno kertoi ja istuutui. "Doragon lauma ei todellakaan ole edes vaihtoehto, uskokaa pois. Häpeällistä myöntää, mutta kuuluin siihen kerran." Inferno jatkoi ja hymyili sitten vinosti.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera Su Elo 05, 2012 1:01 am

    Akina

    Akina kuunteli mitä Inferno sanoi niille ja hymyili hieman. "Kyllä minä Doragon tiedän, veljeni oli liitynyt hänen joukoihinsa ja kuoli luultavastikin viime sodassa. Olen käynyt myös aika vasta hänen aluellaan." Akina sanoi. "Voin kyllä sanoa että jos pitäisi valita kumman puolella olisinn niin olisi varmasti Ohun." Akina lisäsi viellä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath Su Elo 05, 2012 1:06 am

    Inferno

    Inferno nyökkäsi. "Olen pahoillani veljesi puolesta." Inferno sanoi, mutta tiesi, että tuon kuolema tuskin oli sen syy, että Akinan veli oli kuulunut Doragon joukkoihin. Kuka tahansa voisi kuolla sodassa. Silti. Inferno katsoi taivaalle hetken, kunnes katsoi taas Akinaa ja Achikoa. "Oletteko kenties jotain sukua kai-koirille Ohun joukoissa? Näytätte kai-rotuisilta." Inferno kysyi sitten.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera Su Elo 05, 2012 1:12 am

    Akina

    Akina katsoi hetken Infernoa kun tuo kysyi niiltä jotain. "Ei...emme ole heille sukua, vaikka olemmekin kai-koiria." Akina vastasi koirasudelle ja istahti sitten hetkeksi ja vilkaisi vieresään olevaa Achikoa, kääntäen pian katsesa takaisin Infernon.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath Su Elo 05, 2012 1:16 am

    Inferno

    Inferno vain nyökkäsi. Se ei ollut paljoa kai-koiria Japanissa nähnyt joten sen oli pakko kysyä. "No, jos kaipaatte rodullista seuraa, niin voisittehan muuttaa kai-veljesten metsään, jos he sen suovat." Inferno sanoi hiukan leikillään.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Tesha Su Elo 05, 2012 2:24 am

    Achiko

    Achiko kunteli kun aikuiset puhuivat kun se kuui että Akina puhui sen isästtä sillä tuli hetkeksi kuvat isästään mieleen, mutta ravisteli päätän hetken ja katsoi sitten hetken Akinaa ja Inernoa. Achiko istahti alsa.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera Su Elo 05, 2012 3:09 am

    Akina

    Akina hymyili hieman, mutta ei sanonut viell mitään. Se huomasi Achikon ravistavan hieman pätään ja olevan hieman ajatuksisaan. Sitten se katsoi taas Infernoa. "Sehän olisi mukavaa, mutta me viihdymme ihan hyvin kahdestankin." Akina sanoi hymyilen hieman.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath Ma Elo 06, 2012 8:09 am

    Inferno

    Inferno nyökkäsi hymyillen. "Ymmärrän sen." Koirasusi sanoi sitten ja mietti, voisiko vielä keksiä jotain puhuttavaa. "Oletteko käyneet kaupungissa?" Inferno kysyi sitten ja katsoi kaupunkia, joka näkyi vähän kauempana.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera Ma Elo 06, 2012 8:45 am

    Akina

    "Joo kuljimme siittä läpi, eivät ihmiset meihin juurikaan kinitäneet huomiota, mutta saimme olla kuitenkin koko ajan varuilaan." Akina sanoi ja vilkaisi sitten takseen kaupunkiin, mutta käänsi katsensa sitten takaisin Infernon. "Oletko itse menossa kaupunkiin?" Akina kysyi Infernolta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath Ma Elo 06, 2012 8:50 am

    Inferno

    Inferno katsoi kaupunkia hetken. "Ajattelin käydä pikavisiitillä, mutta kulkukoirat ovat melko normaali näky kaduilla. Minä näytän sudelta, joten ihmiset tuskin ovat yhtä suopeita." Inferno naurahti ja huokaisi sitten. "Pitää kai sitten liikkua hiljaa." Inferno huokaisi.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Tesha Ma Elo 06, 2012 9:17 pm

    Achiko

    Achiko oli istahtanut alas ja kuunteli nyt aikuisten puheitta se vilkaisi hetken takanaan olevaa Tokoin kaupunkia kunes käänsi katsensa Akinan ja Infernon.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera Ti Elo 07, 2012 10:37 am

    Akina

    Akina nyökäsi hieman Infernon puheille sillä ymmärsi hyvin että ihmiset eivät suhtaudu susiin tai koirasusiin yhtä hyvin kuin kulkukoiriin. Akina ei sanonut siihen mitään vain katsoi hetken Infernoa. "No me taidamme jatkaa matkaa tästä." Akina sanoi ja vilkaisi nopeasti Achikon.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath Ti Elo 07, 2012 10:44 am

    Inferno

    Koirasusi nyökkäsi. "Oli mukava tavata." Inferno sanoi sitten ja lähti kulkemaan kohti kaupunkia.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Tesha Ti Elo 07, 2012 10:56 am

    Achiko

    Achiko katsoi hetken Infernon lähtiessä kaupunkia kohti sitten Achiko känsi kysyvän katsensa Akinaan ja odotti että ne lähtisivät jatkamaan matkaansa minne sitten ikinä menivätkään.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Nyera Ti Elo 07, 2012 9:29 pm

    Akina

    "Samoin." Akina sanoi ja katsoi sitten veljentytärtään. "Lähdetään sitten." Akina sanoi ja lähti kulkemaan pois päin Tokion kaupungista.


    //Akina poistuu//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Tesha Ti Elo 07, 2012 11:07 pm

    //Achiko poistuu//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Amarath To Elo 30, 2012 9:35 am

    Inferno

    Inferno oli tutustunut kaupungissa tanskandoggi Hofleriin ja dalmatialaiseen nimeltä Cabo. Nuo olivat kotikoiria, jotka olivat kyllästyneet elämäänsä ihmisten parissa ja päättivät lähteä Infernon mukaan Ohun joukkoihin. "Mistä täältä pääsee nopeimmin pois?" Inferno kysyi Hoflerilta, joka käänsi päänsä koirasuteen hetkeksi. "Tuolta." Cabo sanoi taaempaa. Inferno lähti kulkemaan osoitettuun suntaan ja pian kolmikko oli selvinnyt ihmisten ilmoilta takaisin metsään. "Tulkaahan." Inferno sanoi kaksikolle ja alkoi juosta.

    // Inferno poistuu //

    Sponsored content


    Kuka minä olen? Empty Vs: Kuka minä olen?

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 3:49 pm