-Juu en nyt tiedä mikä raapustus tämä on muttahh.. : DD läppärin rikkinäisellä hiirellä en parempaa saanut aikaan. Ja vanhalla paintillahan minä piirtelin ;D
Hiro
-Joo tämä on taas jokin tämmöinen randomtöherrys ;D
Weed
-Tässä Weed hiukan haavoittuneena taistelun tiimellyksessä.. : D Muuten olen tyytyväinen, paitsi takajalkoihin o_o
John
-Kuvassa John (: Pään väritykset otettu mallista, muuta ei ja sen kyllä huomaa xD Mutta kuitenkin omaa käsialaani kokonaan (:
-Kuva hirmuvaltias Kasaista (; En tiennyt, mistä kohtaa jalka oli mennyt poikki joten käytin omaa arviotani : D
Ylempänä oli siis vanhempia kuvia, tästä alkaa uudemmat:
Joku randomtöherrys pelistä, jossa Weed menee joukkoineen auttamaan Monarkiaa Imperiumia vastaan : D Kuvassa siis Weed ja Akame keskustelemassa, ja taustalla Fuji-vuori ja sumua, jonka seassa epämääräiset hahmot ovat jonkin sortin susia/koiria xD
Kuvassa omasta mielestäni hupaisaa on se, että kun on ilta ja vähän hämärää, niin Weed on tumma, mutta Akame jostain syystä hohtaa kun valkopyykinpesuaineella pestynä :'DD
Kuvassa siis kohtaus Weedin ja Bobcatin taistelusta (;
*KLICK KLICK KLICK KLICK*
Kuva oli liian suuri mahtuakseen tähän.
Kuvassa tämänhetkisiä pahiksia, sekä pari mennyttä. Kuvastaa taistelua Ohun puolesta, jo kolmannessa sukupolvessa. Kuten siis toivottavasti Rikin, Ginin ja Weedin tunnistatte : D Taka-alalla Futago-sola.
Karhu myös kuvastaa vähän Akakabootoa, mutta myös Gakia.
Että tämmöstä tällä kertaa.. : D PS. Hahmot eivät ole välttämättä toisiinsa nähden oikean kokoisia... (:
*KLICK KLICK KLICK KLICK*
Taaskin suuri kuva... : D
Kuvassa viisi sukupolvea... (: Järjestys menee: Shiro, Riki, Gin, Weed ja Orion.
Tässäpä piirtämäni kuva Doragosta.. : D Muuten olen tyytyväinen, mutta nuo liekit meni vähän... xDD
Ginin liike Ginyajirushi *KLICK*
Tiger viiltää karhua
Tesshin <3 Raika
Satsujin & joku random koira
Sirius, Orion, Rigel & Bellatrix aikuisina
Thunder Wolf
Black Eyes
John, vähän (aika paljonki) parempi versio kuin tuo aiempi : D
Harakirihan se siinä...
...ja Kamikaze (:
Sekä tietenkin kaiken pahan alkuna, Gensui (;
Kuvaa taas kerran Johnista..tällä kertaa syytän musiikkia (: Halusin piirrellä jotain ja sitten tuo biisi antoi vähän inspistä... (: ja John ei siis laula kuvassa kyseistä laulua vaan...no, sen saa itse tulkita miten haluaa : D
Battougan pyynnöstä muistokuva Destinystä (:
Ikagawashi varjoissa (;
Gale & Bea
Yritin tehdä omaperäisempää kuvaa, mutta päädyinkin sitten vain tuollaiseen tylsähköön vierekkäin asetteluun, mutta toivottavasti hahmot tunnistaa sentään (;
Kuvaa Satsujinista (;
Muokkaus edellisestä; Satsujin & Kurushimi
Kurushimi
Yukimura opettaa Kazea.
Kaze
Vihdoin ja viimein sain väkerrettyä kunnollista kuvaa Ginistä : D
Yamin pyynnöstä Tsudora & Akira
Battougan pyynnöstä Reavers (: toivottavasti on edes vähän samaa näköä xd
Yamin pyynnöstä: Machika (:
Rick
Nico rautahampaineen (;
Viimeinen muokkaaja, Amarath pvm Ti Huhti 16, 2013 9:15 am, muokattu 42 kertaa