Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


    Ylläpitäjä vaihtui!

    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Ylläpitäjä vaihtui! Empty Ylläpitäjä vaihtui!

    Viesti  Penelo Su Marras 04, 2012 7:59 am

    Otsikko kertookin jo aika lailla..

    Olen siis päättänyt antaa roolipelini jollekin muulle hoidettavaksi, jos vapaaehtoisia löytyy. Tämä johtuu siitä, että elämäni on nyt sellaisessa tilanteessa, ettei ole oikein inspiraatiota ylläpitää roolipeliä edes sen vertaa mitä yleensä. Tietenkin, jos kukaan ei halua ottaa Ginga RPG:tä harteilleen pysyn itse vielä ylläpitäjänä, enkä lopeta roolipeliä, mutta mielestäni olisi hyvä ihan roolipelin kannalta, että joku muu tulisi tilalleni ylläpitäjäksi. Haluaisin ylläpitäjäksi jonkun kokeneen roolipelaajan, joka olisi mieluusti ollut ainakin muutamassa roolipelissä pelaamassa ennen Gingaan liittymistään ja joka pystyy kirjoittamaan pidempiäkin virkkeitä tarvittaessa. Jos joku on vapaaehtoinen ottamaan roolipelin hallintaansa, täytä alla oleva kaavake, jotta tiedän sinun olevan perillä pelin tapahtumista ja lähetä se yksärillä minulle!

    KAAVAKE:

    Tekisitkö jotain muutoksia roolipeliin?:
    Jos tekisit, niin mitä?:
    Kuinka usein pääset tietokoneelle?: (Ainakin noin suurinpiirtein)
    Kuinka kauan olet roolipelannut?:
    Monessako roolipelissä olet ollut Ginga RPG:n lisäksi?: (Noin suurinpiirtein)
    Kuka oli Ginga RPG:n alkuperäinen pahis?:
    Luettele muutama roolipelien tärkeimmistä perussäännöistä:
    Roolipelinäyte: (Kirjoita jonkinlainen pelitys jollain hahmollasi, että näen kirjoitustaitosi)


    Edit: Odotan viikon mahdollisia vapaaehtoisia, ennen kuin teen päätökseni!


    Viimeinen muokkaaja, penelo pvm Pe Marras 16, 2012 9:41 pm, muokattu 1 kertaa
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Ylläpitäjä vaihtui! Empty Vs: Ylläpitäjä vaihtui!

    Viesti  Penelo Ma Marras 12, 2012 4:26 am

    Ylläpitäjä on nyt päätetty! Uusi admin on tästä eteenpäin Isisso

      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 11:33 am