Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

2 posters

Ystävyyden tie

Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viestien lukumäärä : 209
    Ikä : 29

Ystävyyden tie Empty Ystävyyden tie

Viesti  Hyzgi Ma Joulu 24, 2012 3:03 am

Kendo

Uros käveli eteenpäin ja katseli ympärilleen. Se oli kyllästynyt olla Futago-solassa. Se oli alkanut kävellä ympäri japania ja nyt se oli Hokaidossa.
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viestien lukumäärä : 293
    Ikä : 27

Ystävyyden tie Empty Vs:Ystävyyden tie

Viesti  Kimyo Ma Joulu 24, 2012 3:08 am

Yuki

Naaras oli saapunut Hokkaidolle. Se pysähtyi ja katseli ympärilleen Hokkaido oli yhtä kaunis paikka kuten aikaisemmin, kun Yuki oli asunut siellä ihmisten luona, Mutta Yuki oli tullut takaisin koska yksinäisyys piinasi sitä. Se kuitenkin tiesi, että ei voisi palata tytön luokse jonka oli jättänyt vapauden vuoksi. Yuki kävi maahan makaamaan ja laittoi silmänsä kiinni muistellen aikoja tytön kanssa.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Ystävyyden tie Empty Vs: Ystävyyden tie

Viesti  Hyzgi Ma Joulu 24, 2012 9:24 am

Kendo

Uros saapui paikkaan missä Yuki oli ja tämä käveli suden luo." Saanko kysyä neidin nimeä?" Tämä kysyi ja meni kävellen metrin päähän toisesta.
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Ma Joulu 24, 2012 10:36 am

Yuki

Yuki kuuli kun joku käveli tämän luo ja naaras nuosi istumaan. Se näki että tämän luo käveli uros joka jäi kuitenkin metrin päähän toisesta, kun se tiedusteli nimeä Yuki nosti päänsä ja tuijotti toista silmiin hymyillen arasti. "Olen Yuki kuka sinä olet?" Tämä Kysyi ystävällisesti.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi Ma Joulu 24, 2012 10:41 am

Kendo

Uros hymyili hieman ja katsoi toista silmiin." Nimeni on Kendo. Hauska tutustua." Tämä sanoi esittelevästi itsensä hieman kuuliaisemmaksi ja sitten istuutui maahan." Kenen laumaan kuulut?" Tämä sanoi ja käänsi hetkeksi päänsä muualle, mutta kuitenkin käänsi päänsä pian takaisin Yukiin." Anteeksi että kyselen näin paljon, mutta tiedäthän että nykyään ei edes voi sanoa toiselle rauhassa sanoja kun on pian kuollut vihollisen puremasta." Tämä sanoi ja nousi seisomaan.
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Ma Joulu 24, 2012 11:12 am

Yuki

Naaras huomasi kun toinen vastasi tämän hymyyn ja Yuki punastu ja käänsi katseensa pois. Se käänsi katseensa kuitenkin takaisin. "En kuulu kenenkään laumaan tykkään kulkea yksikseni." tämä sanoi. Yuki katseli hetken urosta ja huomasi kun tämä käänsi katseensa pian muualle ja takaisin. Yuki katseli toista kun tämä puhui. "Ei minua haittaa vaikka kyselet, mutta ymmärrän kyllä että sanoja ei kyllä voi sanoa rauhassa enään kenellekään, kun ei tiedä kuka on vihollinen ja kuka ei, mutta vannon, että minuun voit luottaa." Yuki sanoi ja katseli kun toinen nousi seisomaan.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi Ma Joulu 24, 2012 11:27 am

Kendo

Kendo katsoi Yukia."Se on hyvä tietää." Tämä sanoi hymyillen. Uros ei useasti hymyillyt, mutta vieraanvarainen tämä oli." Miksi sinunlaisesi kaunis susi on täällä." Tämä kysyi ja katsoi sitten toista hieman uteliaana.
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Ma Joulu 24, 2012 12:25 pm

Yuki

Yuki katseli Kendoa, kun uros hymyili Yuki hymyili takaisin säteilevästi, Kun se kuuli Kendon sanat se meni hämilleen. "Olen vuoden vain kierrellyt japanissa, mutta täällä asuin erään tytön luona vähän aikaa." Se sanoi surua äänessän.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi Ma Joulu 24, 2012 12:46 pm

Kendo

Uros katsoi toista ja loi suulleen pienen hymyn." Sinulla taitaa olla ollut hyvä isäntä. Minulla ei ollut." Tämä sanoi hieman pienemmällä äänen sävyllä loput lauseesta.
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Ma Joulu 24, 2012 1:14 pm

Yuki

Yuki katseli Kendoa ja huomasi tämän kasvoilla pienen hymyn. "Niin tyttö oli hyvä isäntä ja kohteli minua hyvin, mutta olen susi ja kuulun luontoon ja lähdin tytön luota. Ei hyvä isäntä? Onko niitäkin? Olen ollut luonnossa pennusta asti enkä oikein tunne ihmisiä hyvin." Tämä sanoi.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi Ti Joulu 25, 2012 2:53 am

Kendo

Kendo katsoi taivaalle ja sitten Yukia." No on niitäkin joissakin paikoissa.Olen vanha taistelukoira joten yleisesti niillä on huonot isännät. Kun en jaksanut enää taistella isäntäni rankaisi minua ja lähdin itse pois." Tämä sanoi. Uros istui ja huokaisi hiljaa.
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Ti Joulu 25, 2012 3:24 am

Yuki

Yuki kuunteli järkyttyneenä kun Kendo kertoi itsestään. "Kauanko olit taistelukoirana." Tämä kysyi uteliaasti. Sitten Yuki nousi seisomaan ja käveli Kendon luo ja istu tämän viereen?
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi Ti Joulu 25, 2012 12:28 pm

Kendo

Uros katsoi toista kun tämä tuli sen viereen." Koko elämäni." Tämä sanoi ja meni makuulle.

/Sori lyhyt./
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Ti Joulu 25, 2012 12:50 pm

Yuki

Naaras katseli auringonlaskua ja kävi toisen viereen makuulle?. "Koko elämä se oli varmasti kamalaa." tämä sanoi haukotellen. "Anteeksi olen vain väsynyt pitkästä matkasta." Yuki sanoi. Auringonlasku värjäsi taivaan kauniin punaiseksi. "Voi miten kaunis auringonlasku" naaras sanoi huokaisten.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi Ke Joulu 26, 2012 8:20 am

Kendo

" Ei se mitään. Olen itsekkin hieman väsynyt." Tämä sanoi ja haukottelin hieman, sitten se kuitenkin ryhdistäytyi ja hymähti." Niin on. Se on nyt vielä kauniinpi lumisella maalla." Tämä sanoi." Oletko ollut aina ihmisten luona?"
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Ke Joulu 26, 2012 9:30 am

Yuki

Aurinko oli hetken vielä näkyvissä, mutta sitten alkoi hämärtää ja sataa lunta. "En ole syntynyt ihmisten luona synnyin luonnossa. Erääseen laumaan muut lauman jäsenet eivät pitäneet minusta turkin värini takia, mutta elin siellä onnellisesti kaksi vuotta vanhempieni kanssa. Sitten he kuolivat ja lähdin. Kiertelin vain japanissa ja eräänä päivänä tulin Hokaidolle ja pelastin erään tytön vihaisilta koirilta. Tältä tytöltä sain nimeni. Elin siellä onnellisesti muutaman kuukauden, mutta kaipasin vapauteen ja lähdin. Siitä asti olen ollut yksin."
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi To Joulu 27, 2012 1:54 am

Kendo

"Sinulla oli parempi elämä kuin minulla." Tämä sanoi ja nousi seisomaan."Mitä jos liittyisit Ohun laumaan?" Tämä kysyi ja katsoi toista kysyvästi.
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo To Joulu 27, 2012 3:11 am

Yuki

Yuki hymähti kun se kuuli mitä toinen sanoi. "En oikein tiedä oliko se mitenkään parempi." Tämä sanoi ja katseli, kun toinen nousi seisomaan. "Niin olen kyllä kuullut Ohusta, mutta siitä on niin kauan kun olen viimeksi ollut laumassa. Oletko sinäkin Ohun lauman jäsen? Liityn mielelläni jos sinäkin olet." Tämä sanoi ja nousi seisomaan.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viesti  Hyzgi To Joulu 27, 2012 12:37 pm

Kendo

"Juu. Minä kuulun Ohun laumaan." Se sanoi ja katsoi kauas futago-solaan päin." Olin vain tarkastus kierroksella. Aion nyt palata. Tuletko?" Tämä sanoi ja alkoi kävellä kohti Ohua.

/Kendo poistuu./
    Kimyo
    Kimyo
    Metsästyskoira

Viesti  Kimyo Pe Joulu 28, 2012 2:37 am

Yuki

Naaras nyökkäsi Kendolle ja lähti kävelemään sen rinnalle kohti Ohua.

/Yuki poistuu./

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:49 am