Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

5 posters

Lempi hahmosi GDW (Perustele)

ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira

Viestien lukumäärä : 425
    Ikä : 26

Lempi hahmosi GDW (Perustele) Empty Lempi hahmosi GDW (Perustele)

Viesti  ZTB Pe Tammi 04, 2013 12:29 pm

Täällä siis perustellaan miksi lempi hahmosi on niin hyvä omasta mielestäsi.

Jerome

Jerome on niin hurmaava koira... + Luonne, rotu ja ulkonäkö; täydellinen hahmo minulle! Ja jokin itse koirassa kiinnostaa minua. Rodusta tykkään koska itselläni on samanlainen koira kotona. Erityisesti Jeromen pelottomuus teki minuun vaikutuksen ensi silmäyksellä I love you Ja Jeromen luonne on mahtava!
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Lempi hahmosi GDW (Perustele) Empty Vs: Lempi hahmosi GDW (Perustele)

Viesti  Amarath La Tammi 05, 2013 1:02 am

Hmm....ehkä John (: Se oli ehkä ainoa hahmo, joka välillä näytti oikeasti hienolta, toisin kuin useimmat GDW -hahmot. Tosin välillä hienon Johninkin hahmo oli pilattu omituisilla piirroksilla... ja koska John on kuitenkin hienoa rotua ja varsinkin Hougenin taistelu toi tämän todellisen luonteen esiin, kun John taisteli viimeiseen saakka...siinä kohtauksessa oli sitä jotain tunnetta..(: vaikken pitänytkään siitä, että hän kuoli ):

Ja peliin liittyen, minusta Battouga osaa todella hyvin pelata Johnia, sen ominaisella tavalla... ;D
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira

Viestien lukumäärä : 209
    Ikä : 29

Viesti  Hyzgi La Tammi 05, 2013 2:23 am

Minun lempihahmo on joko Sirius tai Gin Wink

Sirius on minun mielestäni karismaattinen ja muuten niin viisaan näköinen vanhempana. Ja sen silmistä kuvastuu oikeus ja pelottomuus. Akita on muutenkin hyvää rotua.

Minun mielestäni Katara osasi pelata Siriuksella tosi hyvin, ja Tietenkin Amarath osaa ropettaa Ginia kuin hän olisi Gin itse (;
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Viesti  Battouga Ke Tammi 30, 2013 11:29 am

No omani on ehdottomasti John! Sen ylitse eivät muut rynni koskaa x3 Miinuksia ei uroksessa ole ja kaikki plussaa. Lempirotuni, ihana luonne ja mahtikoira muutenkin. Voinkin sanoa, että hyvä pelaamiseni tällä johtuu juuri siitä luonteesta. Kun näen itsessäni hyvin paljon samaa kuin äkkipikaisessa Johnissa ja osaan välillä sulautua hahmoon täysin :3 Kuolema oli järkytys...

Hehheh, kiitos Amarath ;D Olen samaa mieltä siitä kuinka pelaat Ginillä <3
    Ginlanderz
    Ginlanderz
    Metsästyskoira

Viestien lukumäärä : 231
    Ikä : 27

Viesti  Ginlanderz Ke Tammi 30, 2013 11:46 am

Mel <3

No ei nyt vaiskaa :DD

Sanoisin että John tai Jerome...
    Tai Akame, Akame oli aika hyvin piirretty animessa ja näyttäytyi tosi paljon siinä myös.

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:43 am