Ginga sarja on ihastuttava, aina Ginga Densetsu Rikistä Orioniin asti. Mutta mielestäni siinä on yksi huono asia. Tarina tuo ihatuttavia hahmoja esille (Moss, Riki, John, Akatora...), jotka sitten kuolevat niin surullisesti ettet mitään muuta voi ajatella viikon ajan eli lyhyesti, liian moni hahmo johon ehtii kiihtyä kuolee. Olenko ainut joka on tätä mieltä? Tottakai nyt ne kuolemat ovat tärkeitä juonen osalta, mutta ei se muuta sitä etteivätkö ne olisi surullisia.
3 posters
Ginga sarjan huono puoli (ehkä ainoa)
Ginlanderz- Metsästyskoira
- Viestien lukumäärä : 231
Ikä : 27
Battouga- Upseeri
- Viestien lukumäärä : 4245
Itse olen samaa mieltä monen hahmon kohdalla! Tietenkin olisi tyhmää jos kaikki säästyisivät mutta itselläni Johnin kuolema todellakin kosketti. Herra kun sattuu olemaan aina ehdoton ykköseni. Näin Johnin kuoleman ensimmäien kerran animessa ja meinasihan siinö ihan tulla tippa linssiin... Silloin oli kyllä kamalaa kun tiesi, että Johnia ei enää nähtäisi. Onneksi saatoin herättää sen täällä eloon <3
Aivan. Itseni kohdalla Johnin kuolema oli kyllä shokki. Olisin halunnut nähdä Johnin taistelevan Hōgeniä vastaan täysissä voimissa eikä puolikuolleena . Kuitenkin oli jotenkin helpotus nähdä Rikin, Benizakuran, Smithin ja Johnin haamut animen lopussa...
Battouga- Upseeri
- Viestien lukumäärä : 4245
Jep, saivat vielä kerran näyttää pelottavuutensa ;D Itse olisin kyllä toivonut, että John olisi tappanut Hougenin... Niin tapahtui täällä xD
Hahaha
ZTB- Metsästyskoira
- Viestien lukumäärä : 425
Ikä : 26
Johnin kuolema oli alussa surullista sitten raivostuttavaa Rauvostuttavalla tarkoitan; puristin nyrkkejä, itkin ja huusin sisäisesti.