Juoni ei pahemmin tule muuttumaan. Jos Amarath ja Battouga tulevat takaisin, Kamikaze ja Harakiri tulevat pysymään Ohun päävihollisina vielä. Olen vain tarkentanut sitä aikaa mikä nyt on tämän Ginga RPGn aikana kulunut, eli siitä on suurin piirtein kaksi-kolme vuotta kun Kasai saapui ensimmäisen kerran alueelle.
Ja Powertty, olen itsekin samaa mieltä, että Deseon forkan näyttää todella kauniilta, mutta itselläni ei taida olla taitoa luoda samanlaista. Samoin en osaa sanoa saako Palstani.com:illa tehtyä tuollaista foorumia, Deseo kun on Proboardsin sivuilla nähtävästi. Mikään ei tietysti olisi estänyt minuakin tekemästä uutta foorumia tuonne, mutta Palstani.com on aina ollut itselleni se tutuin paikka ^^
Tuo juoni-idea voisi olla ihan hyvä ja voisin toisaalta laittaa jonkinlaisen aikahypyn näiden kahden version välille, mutta jo silloin kun loin Ginga RPG:n ensimmäisen kerran, ihmisiä tuli valittamaan kuinka tämä oli kopioitu Uudesta Legendasta tai New Risestä. Sellainen Ginga-aiheinen roolipeli, jossa olisi alunperin vain sarjan alkuperäisten hahmojen jälkeläisiä on mielestäni turhan samankaltainen UL:n kanssa. Tietenkään en vastusta sitä, että aikojen kuluessa uusi sukupolvi ottaisi johdon vielä alkuperäistenkin hahmojen jälkeen, eli periaattessahan tätä roolipeliä voisi jatkaa niin pitkälle kuin vain jaksaa, oli alkuperäiset hahmot elossa tai ei ^^ Enkä enää voi oikein heittää aikakautta enää tuonne ennen Ohun aikaa, vaan se tarkoittaisi jo, että loisin kokonaan uuden roolipelin, enkä haluaisi tehdä sitä
Ideoita ja ehdotuksia tosiaan saa kertoa minullekin, mutta näillä näkymillä juoni ei pahemmin muuttuisi, ellen sitten saa itseltäni tai teiltä jotain todella hyvää ideaa
EDIT: Lähetin sähköpostiviestiä nyt asiasta niillekin, jotka eivät ole tähän aiheeseen vastannut, mutta tässä vielä sama viesti niillekin, joiden jo tiedän seuraavan (ainakin toivottavasti) uuden Ginga RPGn etenemistä:
Hei!
Olen lähtenyt sillä asialla ottamaan yhteyttä Ginga RPG:n (https://ginga98.palstani.com) pelaajiin, että haluaisin nostaa roolipelin uudelleen jaloilleen, kun se vaikuttaa olevan lähes katoamisen partaalla. Voi olla, että tämä johtuu täysin omasta katoamisestani, jota pyydän syvästi anteeksi. Olen kuitenkin saanut inspiraationi takaisin ja toivoisin myös teidän vanhojen pelaajien antavan roolipelille toisen mahdollisuuden.
Täysin samana en kuitenkaan aio Ginga RPGtä pitää, vaan se tulee saamaan uuden foorumin ja jos vaikuttaa siltä, että se voisi nousta uudelleen yhtä aktiiviseksi mitä se oli aikaisemmin, uuden foorumin lisäksi luon sille uudet kotisivut.
Haluaisinkin tietää, olisitteko valmiita tulemaan takaisin uudistuneeseen Ginga RPG:hen?
Asiasta voi halutessaan lukea lisää roolipelin vanhalta foorumilta, ja toivoisin jonkinmoista yhteenottoa vaikka vastaus olisikin kielteinen.
Terveisin, Penelo
EDIT 2: Miten voi olla, että kun olen lähettämässä ihmisille viestiä siitä kuinka tämä paikka muuttaa, niin foorumille ilmestyy yhtäkkiä 16 ihmistä itseni lisäksi? O.O