Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

+3
Ginlanderz
NitoriLemon
Penelo
7 posters

Ilmoitusluontoista asiaa: Ginga RPG saattaa muuttaa

Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1124
    Ikä : 26

Ilmoitusluontoista asiaa: Ginga RPG saattaa muuttaa Empty Ilmoitusluontoista asiaa: Ginga RPG saattaa muuttaa

Viesti  Penelo To Syys 26, 2013 4:00 am

Hei kaikki!

Olen saanut ilmoituksen, että tämä paikka taitaa olla aika lähellä kuolemaansa (mikä varmaan on osittain myös oman katoamiseni syytä, anteeksi kovasti) mutta olisin valmis yrittämään nostaa paikan takaisin jaloilleen.

Jotta Ginga RPG voisi jatkaa tietään, vaatisin itse sille uutta foorumia ja/tai uutta kotisivua. Tämä tarkottaisi sitä, että juoni tulisi muuttumaan ainakin jonkin verran. Vanhoja hahmojaan saa tuoda uudestaan mahdolliseen uuteen foorumiin, mutta siellä tulisi olemaan aavistuksen tiukemmat vaatimukset niiden suhteen. Loin Gingan ennen kuin minulla oli kunnon roolipelikokemusta, ja nyt olen tajunnut jo aikoja sitten monen asian olevan pielessä täällä.

Jos tämä mahdollinen muutto tulee tapahtumaan, tulen ottamaan yhteyttä vanhoihin pelaajiin ja lähetä heille kutsun upouuteen Gingaan :)Toivottavasti saamme vanhan porukan ja uusiakin pelaajia mukaan vielä!

Isissolta toivoisin asiasta mahdollisia kommentteja, sillä itsehän en enää virallisesti ylläpitäjänä toimi. Tulin takaisin ja otin ohjat käsiini, koska kukaan muu ei sitä ole tehnyt niiden karattua. Kiitokset myöskin Kimyolle, joka hälytti minut paikalle Smile

Uusien pelaajien täytyy valitettavasti odottaa vielä, mutta saatte toivottavasti mahdollisuuden päästä mukaan mahdollisimman pian Smile

EDIT: Tässä linkki uudelle foorumille!

Tadaa!

Viimeinen muokkaaja, Penelo pvm Ke Loka 02, 2013 9:58 am, muokattu 1 kertaa
    NitoriLemon
    Kotikoira

Viestien lukumäärä : 1

Ilmoitusluontoista asiaa: Ginga RPG saattaa muuttaa Empty Vs: Ilmoitusluontoista asiaa: Ginga RPG saattaa muuttaa

Viesti  NitoriLemon La Syys 28, 2013 8:17 am

Muuttuuko kenties osoitekkin?
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Ilmoitusluontoista asiaa: Ginga RPG saattaa muuttaa Empty Vs: Ilmoitusluontoista asiaa: Ginga RPG saattaa muuttaa

Viesti  Penelo La Syys 28, 2013 10:08 am

Muuttuu. Teen kokonaan uuden foorumin paikalle (tai oikeastaan se on tehty jo)

Jos joku haluaa osoitteen, voin lähettää sen yksärillä, mutta mitään siellä ei vielä ole... Ilmoitan kyllä tänne sitten kun/jos uusi foorumi valmistuu ja milloin siellä voi aloittaa pelaamisen :)
    Ginlanderz
    Ginlanderz
    Metsästyskoira

Viestien lukumäärä : 231
    Ikä : 27

Viesti  Ginlanderz Su Syys 29, 2013 2:56 pm

Hienoa, juuri tällaisia uutisia olen odotellutkin. Olikin aika herätä koomasta. Hyvä kun tulit takaisin. Smile
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ma Syys 30, 2013 11:10 am

Kiitos :)Toivottavasti moni muukin päättää tulla takaisin, ja tällä kertaa voin sanoa panostavani entistäkin enemmän koko roolipeliin, ellen sitten koulun puolesta joudu heittäämään nettiä kokonaan syrjään, mitä nyt ei ainakaan tämän vuoden puolella tule todellakaan tapahtumaan ^^

Sellainen tilannepäivitys tähän väliin, että uudella foorumilla on pelialueet ja muut itse pelaamiseen liittyvät alueet jo tullut, mutta OFF-game puolelle pitäisi saada vielä palstoja ja kaikki mahdolliset tekstit juonen pohjaa lukuunottamatta on vielä aika lailla alkutekijöillä, ja minun pitäisi jaksaa tehdä esitelmä ystävänpäivästä näillä lähiviikolla, että joudun keskittymään siihen "hieman" enemmän... Sääntöjen ja muiden kirjoittaminen kuulostaa kyllä totta puhuen jonkin verran kiintoisammalta kuin esitelmän teko köksän tunneille, että voi olla että kirjoitan niitäkin kohta puoliin Smile

Jos muistan tulla tekemään tänne seuraavan tilannepäivityksen muutaman päivän/viikon kuluessa, lupaan myöskin paljastaa Ginga RPG:mme uuden nimen ^.^ Koska pelkkä Ginga RPG kun on niin älyttömän mielikuvituksellinen ja mahtava nimi... No, pysyy tuo osana uuttakin nimeä, mutta niin... Olen ilkeä, ja pidän teitä jännityksessä ketkä ikinä nyt seuraavatkin tätä aihetta ja roolipeliä Razz
    Ginlanderz
    Ginlanderz
    Metsästyskoira

Viesti  Ginlanderz Ma Syys 30, 2013 11:52 am

Hienoa! Oletko ajatellut vielä, tuleeko juoneen mitään kolossaalista muutosta? Neutral Tai siis kai se sentään jatkuu siitä mihin täällä jäätiin?
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira

Viestien lukumäärä : 168

Viesti  Powertty Ti Loka 01, 2013 12:17 am

Jos kaikki saavat osallistua tähän hommaan niin ehdottaisin että käyt deseon foorunilla siinä on todella hyvät sivupohjat. Ja jos muttaisit joitan asioita esimeksiksi niinkuin uudessa legendassa on monta vuotta ohun ajan jälkeen. Jos laittaisi jonkun sen tyylisen käänteen vaikka monia vuosia ennen ohun aiaa tämä on tosin vain ehdotus.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ti Loka 01, 2013 4:09 am

Juoni ei pahemmin tule muuttumaan. Jos Amarath ja Battouga tulevat takaisin, Kamikaze ja Harakiri tulevat pysymään Ohun päävihollisina vielä. Olen vain tarkentanut sitä aikaa mikä nyt on tämän Ginga RPGn aikana kulunut, eli siitä on suurin piirtein kaksi-kolme vuotta kun Kasai saapui ensimmäisen kerran alueelle.

Ja Powertty, olen itsekin samaa mieltä, että Deseon forkan näyttää todella kauniilta, mutta itselläni ei taida olla taitoa luoda samanlaista. Samoin en osaa sanoa saako Palstani.com:illa tehtyä tuollaista foorumia, Deseo kun on Proboardsin sivuilla nähtävästi. Mikään ei tietysti olisi estänyt minuakin tekemästä uutta foorumia tuonne, mutta Palstani.com on aina ollut itselleni se tutuin paikka ^^

Tuo juoni-idea voisi olla ihan hyvä ja voisin toisaalta laittaa jonkinlaisen aikahypyn näiden kahden version välille, mutta jo silloin kun loin Ginga RPG:n ensimmäisen kerran, ihmisiä tuli valittamaan kuinka tämä oli kopioitu Uudesta Legendasta tai New Risestä. Sellainen Ginga-aiheinen roolipeli, jossa olisi alunperin vain sarjan alkuperäisten hahmojen jälkeläisiä on mielestäni turhan samankaltainen UL:n kanssa. Tietenkään en vastusta sitä, että aikojen kuluessa uusi sukupolvi ottaisi johdon vielä alkuperäistenkin hahmojen jälkeen, eli periaattessahan tätä roolipeliä voisi jatkaa niin pitkälle kuin vain jaksaa, oli alkuperäiset hahmot elossa tai ei ^^ Enkä enää voi oikein heittää aikakautta enää tuonne ennen Ohun aikaa, vaan se tarkoittaisi jo, että loisin kokonaan uuden roolipelin, enkä haluaisi tehdä sitä Smile

Ideoita ja ehdotuksia tosiaan saa kertoa minullekin, mutta näillä näkymillä juoni ei pahemmin muuttuisi, ellen sitten saa itseltäni tai teiltä jotain todella hyvää ideaa Smile

EDIT: Lähetin sähköpostiviestiä nyt asiasta niillekin, jotka eivät ole tähän aiheeseen vastannut, mutta tässä vielä sama viesti niillekin, joiden jo tiedän seuraavan (ainakin toivottavasti) uuden Ginga RPGn etenemistä:

Hei!

Olen lähtenyt sillä asialla ottamaan yhteyttä Ginga RPG:n (https://ginga98.palstani.com) pelaajiin, että haluaisin nostaa roolipelin uudelleen jaloilleen, kun se vaikuttaa olevan lähes katoamisen partaalla. Voi olla, että tämä johtuu täysin omasta katoamisestani, jota pyydän syvästi anteeksi. Olen kuitenkin saanut inspiraationi takaisin ja toivoisin myös teidän vanhojen pelaajien antavan roolipelille toisen mahdollisuuden.

Täysin samana en kuitenkaan aio Ginga RPGtä pitää, vaan se tulee saamaan uuden foorumin ja jos vaikuttaa siltä, että se voisi nousta uudelleen yhtä aktiiviseksi mitä se oli aikaisemmin, uuden foorumin lisäksi luon sille uudet kotisivut.

Haluaisinkin tietää, olisitteko valmiita tulemaan takaisin uudistuneeseen Ginga RPG:hen?

Asiasta voi halutessaan lukea lisää roolipelin vanhalta foorumilta, ja toivoisin jonkinmoista yhteenottoa vaikka vastaus olisikin kielteinen.

Terveisin, Penelo
    EDIT 2: Miten voi olla, että kun olen lähettämässä ihmisille viestiä siitä kuinka tämä paikka muuttaa, niin foorumille ilmestyy yhtäkkiä 16 ihmistä itseni lisäksi? O.O
    hape90
    Villikoira

Viestien lukumäärä : 43
    Ikä : 34

Viesti  hape90 Ti Loka 01, 2013 7:49 am

Passaa olenkin odottanut milloin tämä peli herää uudestaan ja voisin mainostaa tätä peliä chibiconissa jos sallitte.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ti Loka 01, 2013 9:02 am

Hei hape90! Mukava nähdä että tuo viestini tuli perille! ^_^ Ja voisitko todella tehdä sen? Olisin ikuisessa kiitollisuudenvelassa Smile
    hape90
    Villikoira

Viesti  hape90 Ke Loka 02, 2013 1:44 am

Joo voin jos pääsen vänkäriksi ja chibiconissa on ginga teema joten sopisi mainostaa tätä peliä.
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira

Viesti  Powertty Ke Loka 02, 2013 6:29 am

Minä voisin ilmoittaa Battougalle, olen hänen kanssaan yhteyksissä Deseon mailla.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ke Loka 02, 2013 9:52 am

Lähetin Battougallekin tuon sähköpostin, mutta jos häntä ei näy, niin voithan sinä Powertty käydä tökkäisemässä häntä :)

Suuret kiitokset tästä!

Niin, ja koska minulla on viikonloppuna aika älyttömästi kiireitä, en ehdi tekemään varmaan mitään tuolle uudelle foorumille... Ajattelin antaa nyt tämän linkin, jos joku haluaa mennä katsomaan paikkaa. Sinne saa jo rekisteröityä halutessaan, mutta toivoisin, ettei kukaan vielä kirjoittaisi sinne mitään, ellei nyt sitten tuonne pälätyspuolelle ^^

Tadaa!

Ja olisiko täällä jotakuta, joka osaisi/jaksaisi tehdä tuonne yläkuvan/bannerin tai mikä lie se nyt on? Tarpeen tullen voin tietenkin tehdä sen itse, mutta ajattelin, että jos täällä on joitakuita kokeneita kuvanmuokkaajia, olisi todella hienoa jos joku tekisi tuon kuvan ^^
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira

Viesti  Powertty To Loka 03, 2013 3:33 am

Jaksaisin kyllä mytta osaaminen on vähän eri asia. Mutta ainahan voi yrittää eikös?
    Ja jos minä yritän sitä taiteilla niin mitä siihen pitäisi tulla?

Omasta mielestäni päivitysluontoisia asioita vanhalta foorumilta uudelle foorumille:
    Kartta, riippuen siitä ketkä palaavat paikalle.
    Sännöt, varmaankin kokonaan uudet säännöt.
    Hahmopörssi, hahmot joita ei ole hyväksytty tulisi poistaa sieltä, tosin ei sarjasta olevat hahmot.
    Pelaajien hahmot, kun pelaajat lopettivat niiden hahmot sirrettiin aina hahmopörssiin ja kun pelaaja katosi eikä käynyt moneen kuukauteen hänen hahmonsa pidettiin silti laumassa. (ei niinkään tärkeä asia)
    Hahmojen määrä minun mielestäni pelaajalle tulisi antaa vain tietty määrä hahmoja hänen aktiivisuuteensa nähden. Esim. jos pelaaja käy joka päivä hänelle voidaan myöntää usempia hahmoja, mutta jos käy vain kerran kuussa olisi järkevää että kyseisellä henkilöllä ei olisi kovinkaan monta hahmoa.(Lomailut ja ilmoitetut poissaolot eivä kuulu asiaan.)

Luulen että nuo ovat ne asiat mitkä ovat laittaneet oman pääni pyörälle.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo To Loka 03, 2013 7:38 am

Kiitos tuosta listasta Powertty ^^ Ja jos alat tekemään tuota yläkuva, itselläni ei ole muuta ajatusta vielä ollut sen suhteen kuin että joku hieman talvisempi olisi hyvä, kun tuo itse foorumiin tulee jäämään tällä hetkellä tuoksi haalean siniseksi Smile

Sen verran voin jo kommentoida, että minun olisi tarkoitus tehdä tuo karttakin tällä kertaa. Huomasin, että Battouga oli jo tehnyt jonkinlaisen kartan aikaisemmin, mutta itselläni se ei ainakaan näy, ja tuolla uudella foorumilla olevien uusien alueiden takia näen paremmaksi muutenkin tehdä kokonaan uuden. Milloin alan tekemään sitä, en tiedä

Säännöt taas tulevat uusiutumaan ja varmaan myöskin tiukentumaan reilusti

Hahmopörssiä en taas voi (enkä osittain halua) siirtää uudelle foorumille kovin helposti. Vilkaisen sen jossain vaiheessa läpi jos siellä on jotain elintärkeää, mutta varmaan tulen poistamaan koko jutun.

Hahmojen määrää taas en ole tarkalleen vielä ajatellut. Olen kuitenkin aikomassa pyytää vanhoja pelaajia käymään hahmonsa lävitse ja miettimään tarkkaan millä pelaa ja millä ei, ettei turhia hahmoja olisi nurkissa pyörimässä.

Äh, minun piti jo edelliseen viestiini laittaa, että jos menette tuonne uudelle foorumille, esiinnyn itse siellä Sakhana, koska Penelo on niin älyttömän vanha nicki ja aikas typerän kuuloinen mielestäni nykyään...
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira

Viesti  Powertty To Loka 03, 2013 7:48 am

Kuva okei alan väsäillä sitä, ja teen sitä aina jossain välissä.

Kävin siellä jo itseni kirjaamassa ylös olen tällä samalla nicillä vielä liikenteessä ajattelin kyllä vaihtaa sen, mutta en aivan vielä.

Edit// Muistan nyt vasta mikä ihastutti minua Deseolla suuresti oli se että siellä oli sen omat Hahmohyväksyjä ja Järjestyksen valvoja jotka helpottivat ylläpitäjän työtä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245

Viesti  Battouga Pe Loka 04, 2013 5:08 am

Heips! Meikäläinen on todellakin mukana jos kerran uusi mahdollisuus tälle ropelle on nousemassa! Ja tosiaan, olen varma, että myös Amarath on, kunhan hän vain saa tästä asiasta kuulla. Täten siis me olisimme varmasti jatkamassa rakkaillamme Harakirilla ja Kamikazella pelaamista.

Rekisteröidyn uudele forkalle muuten nickillä Nightingale.
    hape90
    Villikoira

Viesti  hape90 Pe Loka 04, 2013 7:28 am

Joo tuli tehtyä itsekin uusi kutsumanimi knightshadow ja chibicon järjestetään 9.11. joten saisko ennen sitä info sivustosta.
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira

Viesti  Powertty Pe Loka 04, 2013 7:39 am

Niin Penelo tässä oli nyt jonkunlainen kuva luulen että en paljon parempaan pysty näillä värkeillä. (Gimp2 ja paint)

Tadam da taa
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Pe Loka 04, 2013 10:36 am

Mukava nähdä Battouga!

Tuo kuva on täydellinen Powertty, mutta lukeeko tuossa Saigo no Pyoko? Koska sen pitäisi olla Ryoko, muuten tuo on juuri sellainen mitä toivoinkin Smile
    Ginlanderz
    Ginlanderz
    Metsästyskoira

Viesti  Ginlanderz Pe Loka 04, 2013 10:37 am

Kuva on aika hieno! Very Happy
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira

Viesti  Powertty Pe Loka 04, 2013 10:49 am

Kirjoittajan taidot sen kun vaan "kehittyy".

Tässä on tää korjattu kuva.
    takare
    Kotikoira

Viestien lukumäärä : 2

Viesti  takare Pe Loka 04, 2013 11:34 pm

Powertty kirjoitti:Jos kaikki saavat osallistua tähän hommaan niin ehdottaisin että käyt deseon foorunilla siinä on todella hyvät sivupohjat. Ja jos muttaisit joitan asioita esimeksiksi niinkuin uudessa legendassa on monta vuotta ohun ajan jälkeen.  Jos laittaisi jonkun sen tyylisen käänteen vaikka monia vuosia ennen ohun aiaa tämä on tosin vain ehdotus.
    saanen huomauttaa että kehotat viestissäsi kopioimaan sekä ULää että Deseota, enkä jälkimmäisen adminina ja ensimmäisen ex-adminina sitä hyväksy millään muotoa.
    Powertty
    Powertty
    Metsästyskoira

Viesti  Powertty La Loka 05, 2013 12:04 am

En tarkoittanut että kopioida vaan ehdotin ideoita.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Su Loka 06, 2013 4:37 am

Kiitos, että korjasit tuon kuvan, Powertty, se on nätti ^^

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:32 am