Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


4 posters

    Taistelukoulutus

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus Empty Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga La Joulu 17, 2011 2:24 am

    John ja Kurojaki

    John johdatti pentuja kogien metsään. Se käveli varmoin ja rauhllisin askelin eteenpäin. "Haloo! Onko täällä ketään! Toin pennut jaa itseni pitäisi palata taklaisin." Se huuteli. Kurojaki pudottautuisen eteen ja uros pysähtyi. "Jep. Kyllä täällä prukkaa on. Aika paljon pentuja, no ehkä ne hoituvat." Tuo vastasi Johnille ja istui odottamaan Tesshiniä.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera La Joulu 17, 2011 2:34 am

    Orion

    Tulin Jhonin perässä Kogan. Kun Kurojaki ilmantui istahin hetkeksi alas. *Nytkö aloitamme taistelu harjoituksen?* Tuumin inoissaan. Vilkaisin sitten muita pentuja jotka olivat jo tulleet paikalle.

    Tsubomi

    Kun saavuin muiden kanssa Kogan katsoin hetken ynpärilleni en ollut aijemmin käynyt missän mualla metsällä kun joskukus Ohun vuorten lähellä käänsin katseeni sitte Kurojakin. *Tämäkö on Koga?* Mietin hetken ja istahdin sitten alas.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha La Joulu 17, 2011 2:54 am

    Hotaru

    kun saavuimme Kogan Hypäsin läheiseen puuhun ja laitoin makaaman sihen kunes taistelu harjoitukset alkavat. * tämä paikka ei ole yhtään hulumpi.* Ajattelin ja katsoin siten Kurojakia hetken siten vilkaisin Johnia himan vihaisena kun en oikein pitänyt siitä olenkaan.

    Rigel

    Istahdin kun olimme perillä Kogassa vilkaisin ympärilleni katsoin milainen pakka Koga on. Katsoin siten Kurojakia ja Johnia hetken kunes vilkaisin miten Suki pärjää. * Suki ei näytä oikein tytyväiseltä. * ajattelin ja katsoin siten muita mukan oleita pentuja.

    Suki

    Katsoin ympärileni ja säikähdin hieman, kun olin käytyn muutamissa paikoissa kun jäin yksin mutta en Kogassa kun mistan vieläkin kun isoisäni kilsi menemästä Kogien aluelle. Josatkin syystä jos sodassa käy että olen ainoa joka jää henkiin ja niinhän siinä kävi että minä ja Ryö olemme ainoa oeloon jäänet sitä laumasta.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga La Joulu 17, 2011 3:00 am

    John ja Kurojaki

    John murahti Hotarulle huomattuaan tuon vihaisen ilmeen. "Sinä luulet olevasi kovakin pentu Hotaru mutta täällä opit kunnioittamaan itseäsi vanhempia ja toisia pentuja. Tajuat myös että taitosi eivät loppujen lopuksi riitä juuri mihinkään." Se sanoi äkäisesti pennulle joka luulee olevansa muita parempi vaikkei ole. Kurojaki katsahti uteliaasti Hotarua ja nousi ylös. "Minä pidän huolen että hän oppii John. Kogille ei kannat päätään ruveta aukomaan." Se sanoi ja katseli kaikkia pentuja. Billin joukone pennut istuivat nätisti ja kuuntelivat. "Noniin. John lähtee Gajolle takaisin ja te jäätte tänne. Seuratkaa perässä niin pääsette harjoittelemaan." Se sani ja nppasi maasta sirpin suuhunsa. Se lähti johdattamaan pentuja syvemmälle metsään ja John lähti hölkkäämään takaisin Gajyolle.
    //John poistuu//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath La Joulu 17, 2011 3:35 am

    Tesshin & Kasuga

    *"No niin." Tesshin sanoi kun pennut saapuivat ja pienen sananvaihdoksen jälkeen kogat johdattivat pennut taistelukuopalle. Tesshin hyppäsi sen vieressä olevalle suurehkolle kivelle. "Ensiksi aloitamme katsastamalla kykynne. Saatte taistella Kasugaa vastaan, mutta huomatkaa, että kyse on vain tekniikasta. Älkää siis tehkö hyökkäyksiänne oikeasti." Tesshin sanoi ja istuutui. Kasuga vilkaisi pentuja hiukan epäluuloisesti, muttei sanonut mitään. "Sen jälkeen isäni opettaa teille väistelemään, ja minä opetan teille muutaman yksinkertaisen tekniikan." Tesshin selosti päivän ohjelman, ja laskeutui alas. "Kasuga, oletko valmis?" Kogajohtaja kysyi ja kenraali nyökkäsi, siirtyen sitten kuopalle valmiusasemiin. "Menette siis jonoon, ja vuorotellen taistelette Kasugaa vastaan hetken, kunnes minä tai isäni huudamme vaihdot. Sitten taistelette vielä yhtäaikaa, jonka jälkeen siirrymme seuraavaan aiheeseen." Tesshin kertoi ohjeet, ja istuutui sitten kuopan reunamille.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha La Joulu 17, 2011 5:55 am

    Hotaru

    kuntelin takaan kun tesshin kertoin mitä harjoitelemme ensimäisenä ja pitäisi mennä jonoon siten. * ha tästä tulee helpoa kun minulla on miekani ja osaan muutamia teknikoita joita voin käytää.* Ajattelin ja katsoin siten Tesshinä ja Kurojakia siten vilkaisin vastustajaame eli kasugaa.

    Rigel

    Kun Huomasin kasugan * tästä ei varmana tule helppoa.* Ajattelin ja vilkaisin siten Hotarua joka oli varma että Kasuga olisi helppovastus tietenkin Kasuga kun se otelee meitä vastaan ei taistyele tosissaan tai olen siitä aika varma. * Hotaru saisi tajuta että tästä ei tule helppoa.* ajattelin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera La Joulu 17, 2011 6:41 am

    Orion

    Kuuntelin tarkasti mitä Tesshin kertoi harjoituksista, olin valmis aloitamaan vaikka heti. Vilkaisin sitten Kasuga joka olisi vastuksemme harjoitusten aikan käänsin katseeni sitten hetkeksi Hotarun joka luultavastikin aikoi käytää miekkaa apuna jos saisi. *Hotaru on aika itse varma että tämä olisi helppoa.* Ajattelin.


    Tsubomi

    Kuuntelin tarkaan mitä harjoituksia meillä olisi. *Tästä sattaa tulla rankaa.* Mietin, mutta olin kuitenkin valmis harjoitelemaan taistelemista ja muuta mitä Kogat meille opetaa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga La Joulu 17, 2011 6:57 am

    Kurojaki

    Kurojaki istui kive päälle tarkkailemaan pentuja. Hmm, yksi näyttää käyttävän miekkaa. Se taitaa ollla se mistä John puhui. No täällä hän oppii että aian pelkkä ase ei auta. Tuo ajtteli ja nousi sitten ylsö. "Noniin. Kuka hyökkää ensimmäisenä Kasugan kimppuun? Aloittakaa!" Tuo komensi opettajamaisesti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath La Joulu 17, 2011 10:56 am

    Tesshin & Kasuga

    *"Hotaru. Ehkä on parempi, että et harjoituksessa käyttäisi miekkaasi. Tarkoitus ei ole satuttaa ketään. Tosin, jos osaat käsitellä miekkaa niin, ettei se vahingoita Kasugaa, saat käyttää sitä apunasi." Tesshin lupasi, sillä Hotaru todennäköisesti taistelisi oikeassakin taistelussa miekallaan. "Mutta toivon myös, että taistelet ilman miekkaa. Se on harjoitusta sitä varten, jos sattuisit menettämään sen taistelussa." Tesshin lisäsi vielä ja vilkaisi Kasugaa. "Olen valmis." Kasuga huusi ja odotti valmiusasennossa hyökkäyksiä. Hiukan epäröiden se katsoi Hotarua ja tuon miekkaa. Kasuga ei luottanut täysin siihen, että nuori koira osaisi käsitellä miekkaa vahingoittamatta häntä.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha La Joulu 17, 2011 11:50 am

    Hotaru

    katsoin tesshinä hetken " hyvä on, voin kai aloitaa ensimäisenä." sanoin ja katsoin kasugaa hetken valmiina harjoitukseen. * Tästä tulee hauskaa.* ajattelin ja menin taistelu asentoon siten hyökäsin suooraan Kasugaa kohti ja kun olin aika lähellä sitä tein nopean käänöksen harhautuksi ja hyökäsin siten kasugan vasemalta puoleltta ja viilsin pienen viilon sen kylkeen miekallani aluksi.

    Rigel

    katsoin kun Hotaru taisteli Kasugaa vastaan harjoituksessa käytäen miekaansa. * osaakohan Hotaru taistella ilman miekaa.* Ajattelin ja katsoin miten käy hotarulle ja miten sen harjoitus sujuu.

    Suki

    " Hotarulla menee aika hyvin." sanoin ja katsoin siten hetken muita kunes käänsin katseeni Hotaruun ja sen taistelu harjoitukseen. * Hotaru vaikutaa aika itsevarmalta,vahvalta ja taitavalta.* Ajattelin ja vilkaisin siten Tesshinä ja Kurojakia.

    //Muista käyttää sitä yrittää sanaa hyökätessäsi! T. penelo//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Su Joulu 18, 2011 2:13 am

    Tesshin & Kasuga

    *Tesshin tarkkaili Hotarua. Kasuga valmistautui pennun hyökkäykseen. Kasuga oli nopea ninjakoira, mutta nyt se päätti laskea hiukan tasoaan. Tavalliset vastustajat eivät olleet aina yhtä hyviä, kuin hän. Kasuga valmistautui, että Hotaru hyökkäisi suoraan edestä, mutta tuo syöksyikin miekallaan hänen sivulleen. Kasuga ehti täpärästi väistää miekan terää, ja kääntyi sitten kohti Hotarua yrittäen painaa tuon tassullaan maahan (?). "Oikein hienoa, mutta muista varmistaa selustasi heti hyökkäyksen jälkeen." Kasuga sanoi hymyillen, ja hypähti sitten taaemmas. "Hotaru, osaat käsitellä miekkaa hyvin. Nyt kokeile ilman." Tesshin huusi kentän laidalta ja istuutui katselemaan. Harjoituksen tarkoituksena oli, että Kasuga ei hyökkäisi, vaan vain puolustaisi itseään. Myöhemmin Tesshin voisi kokeilla taistella pentuja vastaan harjoitukseksi ja opettaisi noita käyttämään tekniikoita.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga Su Joulu 18, 2011 2:18 am

    Kurojaki

    Kurojaki laski sirpin viereensä ja kävi makuulle kiven päälle. Se tajusi nyt mitä John oli tarkoittanut puhuessaan Hotarutsa. Se pysyi hiljaa ja tarkkaili pentuja jonosa.Se huomasi että Kasuga oli voimakas mutta selvästi tuo osasi höllentää otettaan opetuksen ajaksi.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera Su Joulu 18, 2011 2:24 am

    Orion

    Seurasin miellelläni kuinka Hotaru aikoisin taisteli Kasuga vastaan ilman miekkaa. *Mitenköhän hyvä Hotaruon ilman miekaa?* Tuumin ja seurasin Hotarun taistelu harjoituksia ja odotin että olisi minun vuoroni harjoitella taistelemista.


    Tsubomi

    Katsoin Hotarun harjoitusta kuten muutkin ja odotin rauhallisesti että miloin olisi minun vuoroni. Tiesin että Orion sataisi olla seuraava joka pääsisi seuraavaksi harjoitelemaan taistelemista.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Su Joulu 18, 2011 2:49 am

    Hotaru

    Käänsin katseesni Tesshiniin kun se sanoi että pitäisi koeilla taistella ilman miekkaa " Hyvä on, muuten voinko käytää yhtä teknikaani.? " Kysyin siten hyökäsin Kasugan kimpuun ilman miekaani ja hypäsin sen yli ja menin sen taakse. Jonka jälkeen menin sen sivulle ja aijoin viiltää arven sen kylkeen ja hypäsin siten hieman kauemas Kasugasta.


    Rigel

    Katsoin miten Hotaru osaa taistella ilman miekaa. * osaako Hotaru joitakin teknikoita.* mietin ja katsoin miten tesshin reakoi jos Hotaru käytää jotakin klaaninsa teknikaa.

    Suki

    Katsoin inoisani miten käy ja kunka hyvä hotaru on taistelemaan. * Toivotavasti minä olisin vimeinen joka taistelee Kasuga vastaan vaikka en osaakaan taistella olenkaan.* ajattelin.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Su Joulu 18, 2011 3:09 am

    Tesshin & Kasuga

    *"Hotaru, älä käytä tekniikoitasi oikeasti! Tarkoitus ei ole haavoittaa. Tämä on vain harjoitus!" Tesshin muistutti vielä. Kasuga tajusi Hotarun olevan nopea. Koga huomasi Hotarun hyppäävän taakseen. Kasuga hypähti ympäri nopeasti, ja ehti nähdä vain Hotarun lähestyvän, kunnes katosi salamana paikaltaan, ennen kuin Hotarun isku osui. "Hienoa. Jos en hallitsisi katoamistemppuani, tuo isku olisi osunut." Kasuga kehui. "Hienoa Hotaru. Nyt osasit ottaa huomioon myös vastahyökkäykset. Sitten seuraava!" Tesshin kehui, ja odotti, että seuraava pentu astuisi kentälle.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera Su Joulu 18, 2011 7:41 am

    Orion

    Kun Hotaru oli lopettanut harjoituksensa menin seuraavaksi kentälle valmiina harjoitukseen. "Minä olen seurava." Sanoin. Hyökkäsin sitten Kasugan kinpuun yrittäen viiltää Kasuga kylkeen. Sen jälkeen aijoin viiltää Kasuga viellä uudestaan tällä kertaa vaan rinnasta.



    Tsubomi


    *Hotaru näytti pärjäävän hyvin.* Ajattelin ja seurasin Orion harjoituksia ja vilkaisin sitten hetken Sukia. Käänsin katseeni sitten takaisin harjoituksia.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Su Joulu 18, 2011 7:48 am

    Kasuga & Tesshin

    *Kasuga otti vastaan seuraavan hyökkääjän. Tesshin katsoi tarkkaan harjoitusta. Orion ei tuottanut pettymystä hänen ennakkoluuloilleen akitasukua kohtaan. Riki, Gin, Weed ja Orion.. kaikki olivat yhtä vahvoja ja Kasuga näki heti, että Orionista tulisi vielä jotain suurta. Tuo hyökkäili nopeasti, ja Kasuga ehti väistää Orionin hyökkäyksen kylkeen. Kun Orion kuitenkin teki nopean käännöksen ja Kasuga sai iskun rintaansa, koga näytti hetken hölmistyneeltä, mutta naurahti sitten. "Ei hassumpaa." Kasuga tokaisi, ja Tesshin hymyili kentän laidalta. "Taistelussa käytä nopeutta vastaisuudessakin hyväksi." Kasuga sanoi matalalla äänellä ja nyökkäsi hyväksyvästi.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Su Joulu 18, 2011 8:06 am

    Hotaru

    Katsoin Kurojakia ja tesshinä hetken kunes hypäsin taaksepäin ja napasin miekani maasta. " ei se teknika olisi ketään tapanut olis hidastanut Kasugaa vain hieman." sanoin ja menin siten sivummalle Orionin taistelusta.

    Rigel


    Katsoin miten Orion pärjää Kasugaa vastaan * minä taidan olla siten seuraava Orionin jälkeen.* Aajttelin odotin että olisi minun vuoroni taistella Kasugaa vastaan inolla.

    Suki

    Katsoin vsivulta kun Orion meni Kasugaa vastaa harjoitus taisteluun. * Jos hotarulla se taistelu ei kestänyt kauaa niin se tarkoitaa sitä että ei myöskään orionin tai rigeli taistelu kestä kovinkaan pitkään.* Ajattelin katsoin siten Tsubomiin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera Su Joulu 18, 2011 10:07 am

    Orion & Tsubomi

    Kun Kasuga kehui hieman miten Orion pärjäsi Orion oli hieman tyytyväinen ja nuolaisi sitten hieman huuliaan ja vilkaisi sitten hetken Tesshinin ja Kurojakin. Orion käänsi katseensa sitten takaisin Kasugan. Tsubomi katsoi hetken Rigelin kunnes käänsi katseensa takaisin harjoituksiin. *Mitenköhän on meneekö Rigel seuraavaksi.* Tsubomi tuumi hetken.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga Su Joulu 18, 2011 10:43 am

    Kurojaki

    Vanha koga hymyili Orionille kannustavasti sen lopetettua harjoitukset. "Kuka seuraavana?" se kysäisi kiven päältä. Uros huomasi Hotarun katseen eikä yhtään pitänyt pennun ylimielisyydestä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Su Joulu 18, 2011 10:45 am

    Tesshin & Kasuga

    *"Noniin, vaihdos." Tesshin huusi ja Kasuga valmistautui jälleen uuteen kokelaaseen. Kogakenraalille tämä oli hyvää lämmittelyä. Samassa metsästä ryntäsi yksi koga koira Tesshinin luo. "Tesshin.. Ohuun hyökätään parhaillaan.." Tuo sanoi hengästyneenä. "Mitä?" Tesshin sanoi sitten ihmeissään ja katsoi Kasugaan ja sitten Kurojakiin. "Te kaksi, pitäkää koulutusharjoitus pystyssä. Menen joukkojeni kanssa Gajyolle avuksi. Gin lupasi hakea pennut myöhemmin, joten tulette vasta sitten, kun pennut on haettu. Jätän pari kogaa vartioimaan rajoja." Tesshin sanoi ja katsoi isäänsä. "Pidä sinä järjestystä täällä. Ja sano Kasugalle, että hoitaa tekniikkapuolen. Olen selostanut hänelle kaikki tekniikat, jotka aioin opettaa, ja Kasuga osaa onneksi ne kaikki." Tesshin sanoi vielä, ennen kuin lähti joukkojensa kanssa kohti Gajyota.*

    // Tesshin poistuu //
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Battouga Su Joulu 18, 2011 11:12 am

    Kurojaki

    kurojaki nous ylös koirien saapuessa. Se oli jo lähdössä mukaan kun Tesshin komnsi sitä jäämmään. "Minä opetan väistelyä ja tulen perässä. Tästä en suostu jäämään paitsi." Se huusi pojalleen kun se lähti. "Noniin. Vauhtia harjoituksiin." se komensi pentuja.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Tesha Ma Joulu 19, 2011 3:48 am

    Rigel

    Astuin eteen päin ja olin valmis harjoitukseen hyökäsin Kasugan kimpuun ja yritin viiltää arven sen poskelle. Hypäsin siten hieman kauemas Kasugasta ja aijoin hyökätä pian uudestaan silä kertaa yritin iskeä hampaani Kasugan niskaan.

    Hotaru

    Huomasin miten Kurojaki katsoi minua hetken. * mitä minä nyt olen tehnyt väärin.* aajttelin ja huomasin siten Tesshinin lähtevän joukueneen pois Kogasta. * Onko sota jo alkanut ja minä jumitan täälä harjoitelemassa.* ajattelin hieman tympeännä.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Nyera Ma Joulu 19, 2011 4:08 am

    Orion

    Huomasin myös Tesshinin lähtevän joukoineen Gaiolle katsoin hetken Tesshinin perään kunnes sitten käänsin katseeni Rigelin joka oli seuraava taistelu harjoituksissa. *Rigel pärjää varmasti yhtä hyvin kuin minä.* Ajattelin ja seurasin harjoitusta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Amarath Ma Joulu 19, 2011 6:35 am

    Kasuga

    *Kasuga väisti Rigelin iskun painautumalla matalaksi. Pentu kuitenkin tarrasi Kasugan niskaan. "Juurikin näin. Kunhan olisit vähän isompi, pääsisin hengestäni." Kasuga sanoi ja tarkoitti sitä todella. "Nyt, jos olisit täysikasvuinen, voisit heittää minut maahan, kun jalkasi yltäisivät, ja voisit tarttua kurkkuuni." Kasuga neuvoi ja laski Rigelin sitten maahan (?). "Seuraava?" Kasuga huudahti kentän laitamille, Kurojakin suuntaan. Harjoitukset piti käydä läpi nyt nopeasti. Väistely olisi seuraavaksi, ja sitten Kasuga opettaisi pennuille pari tekniikkaa.*

    Sponsored content


    Taistelukoulutus Empty Vs: Taistelukoulutus

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 4:55 pm