Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+3
Tesha
Nyera
Amarath
7 posters

    Kotiinpaluu läpi sodan

    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Amarath Ti Heinä 17, 2012 8:37 am

    Gin

    Gin naurahti Siriukselle. "Pah, minäkö vanha? Kuulehan, poika, minä olen parhaassa taisteluiässä." Gin sanoi ja iski silmää leikillään. Sitten se kuunteli toisen kysymyksen. Ginin mielestä oli outoa kuulla Weediä kutsuttavan isäksi. "Weed on Gajyon sisällä lepäämässä. Käy etsimässä hänet." Gin sanoi Siriukselle.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Katara Ti Heinä 17, 2012 8:56 am

    Sirius

    "Hahahahah.Joo näköjään."Sirius päästi suustaan naurahdellen.Joo kohta ,mutta se koskee myös sinua...siis..että..kun minuahan ei oikein ole vielä oikein niinku koulutettu niin ajattelin että tietäisitkö sinä jota kuta joka voisi opettaa minua?"Tuo kysyi pää alhaalla nöyrästi.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Nyera Ti Heinä 17, 2012 9:59 am

    Shizuka & Kyoshiro

    Valkoinen kai hymyili hieman nähdesään shizukan ja käveli tuota lähemmäs. "Ei ei ole. Tulin kertomaan että Roku-herran tila heikenee päivä päivältä ja että hän on sairastunut parvoviruksen. Hän haluaa puhua kanssasi viellä ennen kuin kuolee, vaikka ei sitä ole aivan varmma että Roku-herra kuolisi ihan viellä." Shooti kertoi. *Mitä....ei voi olla totta onko isä?* Shizuka ajatteli hetken. Se kuunteli Shootia ja oli hieman järkytynyt kulesaan että hänen otto isänsä oli sairastunut paroviruksen. Se katsoi hetken Shootia, mutta känsi katsensa sitten kavereihinsa. "Sosuke! Hae muut niin lähdetään kotin." Shizuka sanoi yhdelle kaverileen joka kävi nopeasti hakemassa muuta.
    Kyoshiro vilkaisi Shizukaan joka jutteli jonkun vieraan koiran kanssa. Se nousi ylös ja käveli hieman lähemmäs Shizuka. "Shizuka mihin olet menossa?" Kyoshiro kysyi toiselta ja vilkaisi sitten nopeasti Shootia.
    Shizuka käänsi katsensa Kyoshiron kun kuuli tuon kysymyksen. "Minun on kytäväisäni luona." Shizuka sanoi ja lähti sitten juoksemaan kohti Shigaa. Sen kaverit lähtivät juoksemaan Shizukan perässä.
    Kyoshiro katsoi hetken Shizukan perään, sitten se istahti erään puun viereen. Sitten Kyoshiro käänsi katsensa mutamaan soturin jotka olivat joksenkin epäilytäviä.


    //Shizuka poistuu.//


    Viimeinen muokkaaja, nyera pvm Ke Heinä 18, 2012 5:52 am, muokattu 1 kertaa
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Amarath Ti Heinä 17, 2012 10:37 am

    Gin

    Gin mietti hetken. "Minusta isäsi.. siis Weedin pitäisi kouluttaa sinut. Kuten minä olen opettanut häntä. Jossain vaiheessa voimme opettaa salaisimpia erikoisliikkeitä, kun olette tarpeeksi vahvoja hallitsemaan niitä. Niin pystytte suojelemaan paratiisia meidän jälkeemme ja jatkatte perinnettä tuleville jälkeläisillennekin." Gin selosti ja hymyili sitten.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Katara Ti Heinä 17, 2012 11:23 am

    Sirius

    "Okei.No minä menen etsimään isää.Nähdään isoisä."Tuo vastasi iloisesti häntää heiluttaen ja rupesi hölkkämään syvemmälle Gajyon uumeniin.Se ei ollut kertaakaan pysähtynyt matkan varrella joten se oli uuvuksissa."Isäääääää!!!" Tuo huusi kurkku täysillä että Weed varmasti kuulisi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Amarath Ke Heinä 18, 2012 7:23 am

    Weed & Gin

    Weed höristi korviaan kuullessaan huudon jostain Gajyon käytäviltä, muttei kiinnittänyt siihen enempää huomiota. Se ei tunnistanut pentua Siriukseksi. Gin asteli luolaan. "Weed, poikasi kutsuu sinua." Gin sanoi ja asettui sitten makuulleen. Weed katsoi nopeasti G.Btä joka oli vielä luolassa (?) ja käveli sitten käytävälle, Hetken Weed katseli ympärilleen kunnes huomasi pennun. "Sirius!" Weed huudahti kiinnittääkseen toisen huomion.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Katara Ke Heinä 18, 2012 8:54 am

    Sirius

    Sirius käänsi päätään Weediä kohti.Sirius huokaisi helpotuksesta nähdessään isänsä kunnossa."Voi isä olin huolissani sinusta vaikka toiset sanoivat ,että olet kunossa."Sirius sanoi iloisesti hölkäten isänsä luo.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Amarath Ke Heinä 18, 2012 10:17 am

    Weed

    Weed hymyili nähdessään poikansa ilmeen. "Hmh, minä olen aivan kunnossa, vähän haavoittunut vain, mutta vahvistunut jo aikaisemmasta. Missä sinä olet oikein ollut, kun sinua ei ole näkynyt?" Weed kysyi sitten pojaltaan ja istuutui.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Katara Ke Heinä 18, 2012 10:28 am

    Sirius

    "No hyvä.Minä olin Uwajimassa Musashin luona."Tuo vastasi pirteänä ja istahti myös."Isä haluaisin kysyä ,että sitten kun haavasi ovat parantuneet niin voisitko ruveta kouluttamaan minua?"akita sanoi kyselevästi isältään.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Tesha To Heinä 19, 2012 11:44 pm

    Nanika

    Nanika katsoi hetken epäilen muutamia sotureita jotka oli tuleet vastta aluelle ja solutautuneet Oun soturien joukoon. Nanika nousi ylös ja meni yhden Gensuin soturin luo. Yksi Gensuin sotureistta huomasi Nanikan tuleen niiden luo. "Minä olen Nanika. Kuka olet?" Nanika kysyi ystävälisesti yhdeltä gensuin soturilta. "Minä olen Riuga. Miksi kysyt." Se sanoi. Nanika katsoi hieman epäillen Ruigaa ja vilkaisi sitten muutamaa muutakin Gensuin soturia. "Ajattelin vain että kauanko olette oleet Oun sotureitta jos olette?" Nanika kysyi ja katsoi samalla Riugan silmiin. "Olemme olleet jo jonkin aikaa." Riuga vastasi Nanikalle. "Vai niin." Nanika sanoi ja katsoi Riugaa ja sen kavereita epäilen kunes käänsi selkänsä niile ja meni kauemmas. * Arvasin ne ovat varmasti Doragon sotureitta.* Nanika ajatteli. Yksi niistä Gensuin sotureistta katsoi hetken kun Nanika lähti. * Pitää olla varuilaan että Oun soturit eivät huomaa meidän olevan Doragon soturietta.* Yksi niistä tuumi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Amarath Pe Heinä 20, 2012 1:13 am

    Weed

    Weed nyökkäsi pojalleen ja kuunteli sitten tuon kysymyksen. Hetken Weed mietti, kunnes nyökkäsi uudelleen. "Voisinhan minä. Ja oikeastaan voisin opettaa teitä kaikkia, Orionia ja Bellatrixia ja Rigeliä, sekä sinua." Weed sanoi ja hymyili sitten pojalleen.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Nyera Pe Heinä 20, 2012 2:25 am

    Izo & Skye

    Skyen suurin osa haavoista oli jo täysin parantuneet. Se nousi ylös ja käveli Gaijon sisällä kohti uloskäyntiä. Pästään ulos se katsoi hetken taivasta, mutta käänsi katsensa sitten kavereihinsa ja hymyili hieman. Sen jälkee Skye käveli metsään ja lähti etsimään jotain syötävää itseleen. Izo oli istahtanut erän puun varjon ja katseli nytten ympärileen. Se aisti että heidän joukosaan satoi olla petureita.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Katara Pe Heinä 20, 2012 2:38 am

    Sirius

    Sirius kuunteli Weediä ja sanoi" No sepä kiva."Yhtäkkiä Siriuksen vatsa alkoi kurnia."Voi ei.En ole syönyt päiviin mitään.Ehkä minun pitäisi mennä saalistamaan jotain itselleni?No minä menen..öh tuonko sinulle ja isoisälle jotain myös?"Tuo kysyi isältään.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Penelo Pe Heinä 20, 2012 5:31 am

    Yookai

    Yookai oli päässyt jo lähestulkoon Gajyon juurelle ja taisteli haluaan vastaan kiivetä kiviröykkiön päälle. Sieltä se huomattaisiin liian helposti, eikä edes Kiwotsukete auttaisi sitä siinä vaiheessa. Uros ei kuitenkaan ollut kuullut vielä mitään kiinnostavaa, joten se ei aikonut lähteä vielä, eihän kukaan ollut edes huomannut sitä. Se kulki aivan muutaman Ohun soturin ohitse ja kuuli noiden puhuvan Rikistä. "Surullista... On vaikea uskoa, että Riki-herra on kuollut..." toinen sotureista mumisi Yookain kulkiessa noiden ohi. Se ei reagoinut kuulemaansa, ennen kuin oli muutaman mertin päässä surevista sotureista. Sen kasvoille levisi voitonriemuinen virne. Siinä oli hyvä uutinen Doragolle, ellei tuo jo asiasta tiennyt. Valkeaturkkisen koiran mieleen pälkähti toinenkin ajatus. Monet sen näkemistä sotureista olivat pahasti haavoittuneita ja se oli jo päässyt näinkin lähelle, sehän voisi haastaa itsensä Ohun ylipäällikön tai ainakin jonkun ylimmistä upseereista. Täytyihän niidenkin olla haavoittuneet viime taistelussa, toisin kuin Yookai, joka ei ollut ottanut osaa koko taisteluun. Se lähti hitaasti nousemaan ylös Gajyota, ylläpitäen Kiwotsuketeä koko ajan. Nyt se ei halunnut tulla huomatuksi, lähes koko Ohun armeijan keskellä, kaukana omista liittolaisistaan, vaikkakin huomaamattomana olo alkoi olla koko ajan vaikeampaa, sillä harvat soturit saivat kiivetä Gajyolle, ja Yookai ei todellakaan ollut yksi heistä. Aistit valppaana, se tuli viimein erään luolan suuaukon kohdalle ja puikahti nopeasti sisään.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Amarath Pe Heinä 20, 2012 7:51 am

    Weed & Gin

    Weed hymyili Siriukselle. "Voit hakea isoisällesi jotain, mutta minä en tarvitse." Weed vastasi ja katseli sitten ympärilleen.
    Gin haukotteli ja kuuli yhtäkkiä ääniä jostain Gajyon uumenista, kun joku liikkui ylempänä. (Yookai) Gin ei kuitenkaan kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, se oli normaalia luolastoissa. Akita ummisti silmänsä, muttei antanut itsensä vajota uneen.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  isisso Pe Heinä 20, 2012 8:01 am

    Akame

    Akame asteli varmoin askelin eteenpäin Gajyon käytävissä, miettien kuumeisesti, mitä Doragon ja Destinyn pennuille pitäisi tehdä. Niissä virtasi pahaveri, joten ne olivat suuri turvallisuus riski, jos niiden annettaisiin oleskella gajyon sisällä. Samassa shinobi havahtui mietteistään ja huomasi vähän matkan päässä, samassa käytävässä itsensä kanssa tuntemattoman valkean koiran. Eihän Akame voinut tuntea kaikkia laumalaisia, ei edes kasvoilta, mutta tuo oli silti varma siitä, että tunsi kaikki ne joilla oli lupa tulla Gajyon sisään muuten, kuin hoidettavaksi ja tämä juuri sisään astunut valkea uros, ei tosiaankaan, kuulunut niihin harvoihin. Kishu lähti välittömästi kävelemään kohti Yookaita. "Kuka olet ja mitä teet Gajyon sisällä? Et näytä haavoittuneelta, joten et ole täällä ainakaan siksi." Akame kysyi ja pysähtyi seisomaan toisen eteen.
    Katara
    Katara
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 659
    Join date : 23.02.2012
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vantaa

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Katara Pe Heinä 20, 2012 8:11 am

    Sirius

    "Okei.No minä menen metsästämään jotain herkullista."Tuo sanoi ilosesti ja hölkkäsi pois Gajyon sisältä.Sirius käveli Doragon soturien ohi ja mietti."Noissa tyypeissä on jotain erilaista. Hmmm...mikä se voi olla." Muuten Sirius ei oikein välittänyt niistä vaan käveli näiden ohi rauhassa hölkäten. Akita käveli vähän matkaa ja poikkesi metsään ja hyppäsi puuhun. Sirius juoksi puita pitkin vähän matkaa ja kuuli räsähdyksen.Akita haisteli ilmaa ja lipoi huuliaan."Se on rusakko."Vähän aikaa siriuksella kesti havannoida rusakon olin paikan.Sitten kuului siipien lepatusta.Sirius huomasi että ohilentänyt lintu oli fasaani ,mutta fasaani ei huomannut Siriusta vaan lintu laskeutui Siriuksesta vähän matkaa eteenpäin olevalle oksalle."Jos hyökkään fasaanin kimppuun rusakko häipyy ja taas toisinaan jos hyökkään rusakon kimpuun fasaani häipyy.Höh tämä pitää tehdä nopeasti."Tuo mietti.Sirius nopeasti hyäkkäsi fasaanin perään ja sai sen kiinni ennen uin lintu eht päästä lentoon.Sitten sirius otti puusta vauhtia alas päin ja sai kun saikin rusakon kiinni.Sirius käveli muidenohitse rusakko ja fasaani suussaan.Pian akita oli Gajyon edessä.Akita käveli Gajyon sisällä kunnes tämä tuli luolan suulle missä Gin oli.(?)"Isoisä toin sinulle ruokaa.Yhden rusakon ja yhden fasaanin."Sirius tepsutteli Ginin eteen istumaan.(?)
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Tesha Pe Heinä 20, 2012 9:37 am

    Nanika

    Nanika etsi katselaan jonkun joka kuuluisi Ohun ylimistöön jonkin aikaa Nanika etsi kunes huomasi. Benin lähistöllä joten Nanika juoksi sen eteen. "Etkö sinun nimesi ollutkin Ben yksi Ohun ylimistöisttä? Minulla on täekeää asiaa olen varma että aluelle on tunkeutunut muutamia Doragon sotureita." Nanika sanoi.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Penelo Pe Heinä 20, 2012 10:30 am

    Yookai

    Uros pysähtyi ja katseli hetken Akamea. Toinen oli selvästikkin ylimmistöä, ainakin käytöksestä päätellen, joten Yookai päätti olla varovainen. Hetken se epäröi, ja mietti olikohan tämä sittenkään niin hyvä suunnitelma, mutta se ei näyttänyt epäröintiään. "Nimeni on Kagayaki Yookai, mutta voit kutsua minua vain Yookaiksi." se esittäytyi ja virnisti pienesti. "Ja ei, en ole haavoittunut. Olen ennemminkin... tutkimassa paikkoja." tuo kertoi kierrellen ja kallisti hieman päätään.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Battouga Pe Heinä 20, 2012 10:33 am

    John John oli liian levoton nukkuakseen kuten muu perhe teki. Siispä sideharsoihin kääritty sakemanni nousi ylös ja hitaasti lähti astelemaan ulos luolastaan. Se kuitenkin käänsi kulkunsa syvemmälle luolaan koska oli aistinut Akamen aiemmin. Se kuuli pian ystävänsä äänen ja oli aikeissa ilmoittaa olevansa paikalla mutta päätti olla hiljaa. Tuo hiipi eteenpäin kuin aave ja sai pian kaksi valkoista koiraa silmiinsä. Tuo oli hiukan kauempana Yookain takana joten toinen ei huomaisi tätä mutta Akame kyllä.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Nyera Pe Heinä 20, 2012 10:39 am

    Isanagi

    Isanagi nousi ylös ja käveli metsään, se meni pienelle jaloitelulle hetkeksi. Isanagi pysähtyi joksikin aikaa erälle aukiolle ja katsoi ympärileen ja istahti sitten hetkeksi se halusi olla hetken yksin. Isanagi huokaisi hetken sillä sittä välillä tuntui että ei kuuluisi Ohun laumaan sillä on aivan erinlainen kuin muut lauman pennut. Sillä se ei jurikaan vihtynyt muiden pentujen kanssa ja eikä osannut pitää hauskaa samalla tavalla kuin muut.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  isisso Pe Heinä 20, 2012 11:36 am

    Ben, Akame

    Ben käänsi sokean katseensa yllättyneenä Nanikaan ja nyökkäsi. "Kyllä, minä olen Ben. Vai, että Doragon sotureita? Miksi epäilet sellaista?" Ben kysyi. Tanskandoggi kyllä otti Nanikan aavistuksen vakavasti, mutta ei hän voinut mennä syyttämään ketään vakoojaksi ilman hyviä perusteita.

    Akame katsoi Yookaita ilme vakaana. "Vai Yookai... Luulin, että kaikille laumalaisille on kerrottu, että Gajyon sisään ei tulla ilman lupaa. Tämä on pyhä paikka. Ylipäälikön vuorilinna. Jos, joku upseeri on antanut sinulle luvan tulla tänne, niin voit varmaan kertoa kuka. Jos ei, niin pyydän sinua poistumaan." Akame sanoi rauhallisesti ja huomasi samalla Yookain taakse saapuneen Johnin. Kishu ei kuitenkaan huomioinut tuota vielä mitenkään, jottei Yookaikin huomaisi sakemannia.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Tesha La Heinä 21, 2012 12:27 am

    Nanika

    "Huomasin joidenkin niiden solutautuvan Soturinne joikoihin ja kävin jutelemassa muutamien kanssa ja kysyin niiltä pari kysymystä ja huomasin niiden valehtelevan kenen puolella ovat." Nanika selittia ja katsoi Benia hetken kunes käänsi katseensa Doragon sotureihin.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Penelo La Heinä 21, 2012 12:52 am

    Yookai

    Yookai pudisti pienesti päätään ja arvasi, että tämä olisi sen viimeinen mahdollisuus päästä haavoitta Gajyolta, mutta se ei ollut mikään pelkuri. Se kyllä kestäisi muutamat haavat. Harmi vain, että se luuli Akamen olevan sen ainoa vihollinen, eikä ajatellut yhtään, että joku olisi voinut päästä sen taaksekin. "Vai että ihan pyhä paikka..." se sanoi ja vilkaisi ympärilleen. Sille koko paikka oli pelkkä kiviröykkiö, jota olisi helppo puolustaa. "Teidän kannattaisi parantaa puolustustanne. Tännehän pääsee kuka tahansa. Minuakaan, Doragon uusinta liittolaista, ei kukaan huomannut ennen sinua." uros paljasti pienen virneen kanssa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Battouga La Heinä 21, 2012 1:30 am

    John, Destiny ja Gale

    John höristi korviaan Yookain myöntäessä liittolaisuutensa. Sakemanni tajusi myös onnekseen ettei toinen ollut huomannut tätä. Vaikka John oli edelleeen haavoitttunut, oli siteitä sen yllä enemmän kuin tarvitsisi. Siksi tuo vaikutti heikommalta kuin olikaan. Hiljaa uros lähestyi vihollista ja sen kasvoille levisi pieni virne. Varoittamata tuo hyökkäsi, saadakseen otteen valkoisen niskasta ja painaakseen voimalla maahan.
    Destiny heräsi kuulleessaan hiljaista murinaa. Gale murisi kahdelle pienemmälle pennulle jotka mrisivat. Ja sen ikäiset eivät yleensä murisseet. Destiny nousi ja siirtyi hiukan. Se tajusi vasta nyt miten paljon kaksi pentua muistuttivatkaan isäänsä. Hammasta purren tuo ärähti ja kaikki kolme hiljenivät. Kaksi pientä pentua tuijottivat äitiään hiljaa, samalla kun Gale mulkoili niitä. "Te todellakin olette paholaisen lapsia," Destiny sanoi hiljaa huomatessaaan samalla että toien pennun silmistä toinen oli omituisen valea kun toinen taas musta. "Minun on vietävä heidät Gale. Kerro isälle ja siskolle että palaan kyllä pian," narttu kertoili fgalelle joka nyökkäsi. Murahtaen se komensi pennut mukaansa ja poistui takakautta Gajyosta, lähtien kohti merta.

    //Destiny poistuu//

    Sponsored content


    Kotiinpaluu läpi sodan - Sivu 16 Empty Vs: Kotiinpaluu läpi sodan

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ke Toukokuu 08, 2024 1:32 pm