Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

5 posters

Ei toivottu vierailija

Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1124
    Ikä : 26

Ei toivottu vierailija Empty Ei toivottu vierailija

Viesti  Penelo Ma Loka 31, 2011 8:15 am

Ourora

Setteri loikki Kasain alueella katsellen ihmetellen ympärilleen. "Tämäpä vasta outoa... Eikö Kasailla pitänyt olla yli 700 soturia? Eikä täällä näy yhtäkään..." tuo mietti ääneen ja pysähtyi katsellen yhä ympärilleen. Se oli tullut lähes suoraan tänne Gajyolta, kun Gin oli palannut. Ourora kun ei halunnut olla paikalla kun Ohun lauma kokoontui, ettei sitäkin luultaisi Ohun laumalaiseksi. 'En kyllä ollut näkevinäni minkään näköistä liikettä tänne tullessani... Ei Kasai ole voinut vielä hyökätä. Vai onko?' se mietiskeli, lähtien taas jolkottelemaan eteen päin. Alueella oli pelottavan hiljaista Ouroran mielestä. Viimeksi kun se oli ollut tuolla, ei se melkein päässyt rajaa pidemmälle, kun Kasain vartijat pysäyttivät sen. Ja nyt koira oli jo melkein itsensä Kasain oleskelupaikalla.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Ei toivottu vierailija Empty Vs: Ei toivottu vierailija

Viesti  Amarath Ti Marras 01, 2011 9:54 am

Bieco

*Bieco päätti ottaa selvää ensimmäiseksi Kasaista. Nämä kaksi laumaa kiinnostivat sitä, mutta liittymään hän ei ollut vielä valmis. Ensin piti ottaa vähän selvää.. ja laumoja oli kuulemma useampiakin täällä, joten hän päätti vähän kierrellä. Bieco poikkesi polulta yllättäen kuullessaan askelten ääniä, ja painautui matalaksi, jotta toinen ei olisi nähnyt häntä. Suurikokoisen koiran oli hiukan vaikea aina maastoutua, mutta nyt onneksi suuri oksaryteikkö suojasi häntä. Bieco loikkasi yllättäen polulle, aivan yllättäen koiran eteen. Uros tuijotti toista ja laski rautavahvisteisen etukäpälänsä raskaasti tömähtäen maahan niin, että terävät kynnet kaivautuivat kohmeiseen maahan. "Onko tämä Kasain aluetta?" Bieco kysyi toiselta, olettaen tuon kuuluvan Kasain laumaan.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Viesti  Battouga Ti Marras 01, 2011 10:04 am

Jerome

Jerome oli palannut Ohuu ja kuulluyt paljon juttuja Kasasita ja susien hyökkäyksestä. Se tahtoi ottaa selvää Kasaista ja suuntasi kohti vihollise aluette. Rajalle päästyään se rupesi varovaiseksi ja hiipi nyt eteenpäin. Kun se oli jo aika syvällä Kasain alueelle se näki kaksi muuta urosta ja mietti kuuluivatko ne Kasain laumaan. Se päätti ottaa niistä selvää ja nousi näkyvälle paikalle kivelle ja ulvahti uhoavasti. Se tiesi että sillä ei ollut vaaraa toisten hyökkäyksestä. Jeromehan on ammattitappaja. Se katsoi toisiin ja odotti mitä ne tekisivät. Se ei pelännyt mitään, varsinkaan kuolemaa.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ti Marras 01, 2011 10:13 am

//Tuota, jos tarkoitit tuolla 'kaksi muuta urosta' Ouroraa ja Biecoa, niin Ourora on kylläkin naaras : D//

Ourora

Ourora säikähti Biecoa, tuo kun tupsahti aivan yllättäen naaraan nenän eteen. Se tutkiskeli katseellaan tuota hetken, ennen kuin tajusi vastata kysymykseen. "Mitä? Ai, juu onhan tämä. Vaikkakin itse Kasai joukkoineen näyttääkin olevan ties missä." se sanoi ja kallisti päätään. "Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä sinä olet? Siis koirahan sinä taidat olla, mutta..." Naaras sanoi ja hymyili pienesti, painautuen varautuneena hieman kumaraan. 'Onkohan tuo liittymässä Kasain laumaan? Jos on, niin Ohun joukot ovat huonossa jamassa.' Ourora mietti ja suoristi selkänsä hitaasti. Pian tuo kuuli ulvonnan läheltä ja käännähti ympäri, nähden Jeromen. 'Kasain alainen varmaan. Hän on siis kai palaamassa, missä ikinä nyt on ollutkaan.' se mietti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ti Marras 01, 2011 10:15 am

Bieco

*Bieco katsoi Ouroraa ja tuhahti. "Otan tuon kohteliaisuutena, mutta tietääkseni olen koira. Hiukan geenimanipuloitu ehkä, joten ehkä olen vähän kehittyneempi. Mutta sinä.. kuulutko sinä Kasain laumaan?" Uros kysyi, mutta kuuli sitten ulvaisun takaansa. Bieco käänsi päätään Jeromen suuntaan. Oliko tämä Kasai. Bieco kääntyi toisen puoleen ja katsoi Jeroma uhmakkaasti. "Oletko sinä Kasai? Tai kuulutko hänen laumaansa?" Bieco kysyi ja tuijotti toista. Tuo ei näyttänyt kovin ystävälliseltä, mutta ei myöskään Bieco.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ti Marras 01, 2011 10:27 am

Jerome

//Juu, anteeksi erehdykeni Smile//
    Jerome rentoutui hiukan kun kuuli että kumpikaan ei taida kuulua Kasain laumaan. Se loikkasi alas kiveltä ja katsoi hiukan oudoksuen Biecoa ja sitten se vilkaisi Ouroraan. "Ei, en ole Kasai enkä kuulu sen laumaan. Olen täällä ottamassa asioista selvää ja näin teidät." Se istahti jäykästi alas toisetn lähelle ja ei näyttänyt enää niin hyökkäävältä. Se mietti hetken ja kysyi sitten rohkeasti "Keitä te olette ja MIHIN laumaan kuuluutte?" Se tahtoi palavasti tietää varsinkin toisten lauman ja odoti kärsivällisesti vastausta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ti Marras 01, 2011 10:33 am

Bieco

*"En kuulu mihinkään. Vielä. Olen tullut ottamaan selvää, mikä lauma voisi olla kelvollinen minun kaltaiselleni. En kelpaa kaikille, mutta olen vahvistus mille tahansa laumalle hyvien aistieni ansiosta. Ja ne taas johtuvat siitä, että olen ollut koe-eläimenä." Bieco lopetti kertomuksensa, uros ei tahtonut paljastaa liikaa itsestään. Vain oleellisen. "Jos ette ole Kasain laumassa, niin mitä teette täällä, aiotteko liittyä siihen?" Bieco kysyi sitten ja kohensi ryhtiään hiukan varautuneempana.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ti Marras 01, 2011 10:44 am

Jerome

Jeromea huvitti että toinen luuli sen olevan liittymässä Kasain joukkoihi. Se rupesi nauramaan hiljaa mutta lopeeti nopeasti ja käänsi katseeensa maasta Biecoon. "Ei, en todellakaan ole liittymässä minkää surkean Kasain laumaan. Hävisi juuri Ohun taistelun ja en tiedä onko se edes enää elossa. Ei, minä kuulun Ohun mahtavaan armeijaan. Nimeni on Jerome "Ammattitappaja" ja olen tullut ottamaan selvää Kasain alueesta vaikka taidankin palata takaisin Ohuun. Ja jos johonkin olette liittymässä niin minä ainakin suosittelen Ohun joukkoja, sine hyväksytään kyllä kaikki." Uros selosti ja toivoi ettei erikoinen koira liittyis Kasain laumaan. Se katsoi toista kysyvästi ja sanoi sitten "Jos tahdot voin viedä sinut Ginin juttusille. Hän on yksi kolmesta johtajasta Ohussa"
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ti Marras 01, 2011 12:07 pm

Bieco

*Bieco kuunteli kiinnostuneena Jeromen kertomusta Kasaista. Puhuiko tuo todellakin asiaa, vai yrittikö tuo haalia Ohuun vain lisää koiria? Bieco mietti hetken. Jos huhut Kasain loistokkaasta ja mahtavasta armeijasta olivat todella tällaisia, ei se varmasti kiinnostaisi häntä. Uros katsahtikin nyt Jeromea mietteliäänä uudemman kerran. "Jos kolme ylipäällikköä todella onnistuu jakamaan vallan niin hienosti kuin annat ymmärtää, niin tapaisin mielelläni tämän mainitsemasi ylipäällikkö Ginin." Bieco lausahti sitten mutta jatkoi vielä:"Mutta haluan itsekin ottaa selvää tästä Kasaista, onko hän todellakin niin surkimus kuin sanoit." Bieco katsahti Jeromeen kysyvästi.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ti Marras 01, 2011 1:40 pm

Jerome

Jerome katsoi toista silmiin ja mietti liittyisikö se oikeasti nyt Ohun joukkoihin "Minulle on ihan sama mitä teet mutta ainakin vähän aikaa sitten Kasai hävisi Gajyolla ja sen armeijaa tapettiin paljon. Kyllä minä ehdottaisin Ohun joukkoihin liittymistä ja vahvasti." Jerome yritti arvioida lähtisikö uro sen mukaan ja kysyi sitten Ouroralta "Entä sinä? Mitä sinä aiot tehdä?"
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viestien lukumäärä : 1499
    Ikä : 28

Viesti  isisso Ti Marras 01, 2011 9:18 pm

Kasai

Kasai makasi suuren suden selässä, susi oli kantanut Kasaita kokomatkan Mutsusta tänne ja tuon voimat alkoivat loppua. Kaksi sekarotuista koiraa seurasivat kantajan takana, samassa Kasain ja tuon miesten kirsuihin kantautui kolme outoa hajua. "Tunkeilijoita." Kasai totesi. "Mennään. Täällä ei suvaita ulkopuolisia." Kasai käski ja muut nyökkäsivät ja lähtivät kulkemaan kolmikkoa kohti. Lopulta he saapuivat lähelle kolmikkoa ja tulivat esiin metsiköstä. "Keitä olette ja mitä teette täällä?" Kasai kysyi raivoissaan ja laskeutui alas suden selästä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ke Marras 02, 2011 12:37 am

Jerome säpsähti ja nousi taisteeluasentoon sen niskavillat nousivat pystyyn ja se murisi raivoissaan "Kasai. Mitä minä sanoin se ei edes kävele itse" Se sanoi hiljaa Biecolle ja rupesi murisemaan lujempaa kunnes se vastasi Kasaille "Meidän tekemisemme ei kuulusinulle mutta minä olen Jerome "Ammattitappaja" aohun joukoista."
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ke Marras 02, 2011 5:20 am

Ourora'

Setteri pudisti päätään Biecon luullessa Jeromea Kasaiksi. Se käänsi katseensa Jeromeen ja hymyili. "En ainakaan liittyä kumpaakaan laumaanne. Minulle on ihan sama kumpi tämän sodan voittaa, kunhan itse en siihen pahemmin sotkeudu." tuo sanoi ja silloin Kasai tuli paikalle "Kasai! Mietinkin milloin tulet ajamaan minut taas pois. Täytyy kyllä sanoa, että sinuun verrattuna Ohun lauma on paljon mukavampi vieraita kohtaan. No, mutta... Sinustahan on tullutkin jalkapuoli. Kenties Ginin takia?" se kyseli, tietäen, että kohta saisi taas Kasain joukot peräänsä, koska kyseli ja pälätti muutenkin niin paljon. Olihan tuo ennenkin sakemannin alueilla seikkaillut ja oli aikas vihattu tuon laumassa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ke Marras 02, 2011 6:59 am

Bieco

*Bieco oli juuri sanomasillaan jotain, kun yllättäen Kasai saapui paikalle. Bieco yllättyi, ettei tuo nyt näyttänytkään niin hääppöiselyä, mitä huhupuheet kertoivat. Mutta Bieco ei uskonut pelkkään ulkonäköön. Olihan Kasai ollut taistelussakin ja menettänyt toisen etujalkansa. "Tulin ottamaan selvää, miten mahtava armeijasi on. Etsin näet itselleni sopivaa laumaa." Bieco heilautti rautavahvisteista jalkaansa niin, että ketju kolisi vasten jalkaa. Kuten Jerome oli sanonut, Kasai ei ollut ystävällisimmästä päästä. Mutta Bieco päätti selvittää, millainen tuo olisi johtajana, ja siksi jäikin vain seisomaan paikoilleen ja tuijotti Kasaita.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ke Marras 02, 2011 7:20 am

Jerome

"Bieco, jos tahdot kuulua vahvaan ja viisaaseen laumaan liity Ohun joukkoihin. Kasai on vain pirullinen ja epäystävällinen jalkapuoli rakki. Se ei tule Ohua ikinä valloittamaan vaikka kokoaisikin joukkonsa uudestaan. Sinut otettaisiin ilolla vastaan laumassani ja siellä sinusta olisi myös paljon hyötyä. Vaikutat vahvalta joten tuskin haluat liittyä surkeiden häviäjien laumaan. Ja vaikka Kasai joskus saattaisikin vahvalta vaikuttaa niin sen laumalaiset eivät sitä todellakaan ole, voittaisit ne varmana leikiten." Jerome herjasi vihollista ja puhui samalla Biecolle kuitenkaan irrottamatta katsettaan Kasaista. Sen lihakset olivat jännittyneet ja se olisi valmis hyökkäämään jos tarve vaatisi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ke Marras 02, 2011 8:18 am

Bieco

*"En ole tehnyt päätöstäni vielä." Bieco sanoi Jeromelle hiukan kärsimättömänä. Uros tutki katseellaan Kasaita ja sitten vilkaisi Jeromeen. Kasain lauma ei oikeastaan häntä enää houkutellut, mutta Bieco otti mielellään selvää tuosta, jos joutuisi taistelemaan Kasain vastustajana. Bieco vilkaisi merkitsevästi Jeromeen, pyytäen tuota katseellaan odottamaan hetkisen. Sitten uros kääntyi takaisin Kasain puoleen.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ke Marras 02, 2011 8:30 am

Jerome vilkaisi kysyvästi toiseen mutta tajusi että toinen tuskin muuttuisi sen viholliseksi. Se käänsi katseensa takaisin Kasaihin ja huokaisi sitten. Se olisi tahtonut taistella mutta tahtoi että Kasai vastaisi ensin niille jotta sillä olisi edes jokin syy hyökätä. "Selvä on Bieco minä odotan, mutta en kauaa." Jerome sanoi hiljaa mutta pysyi jännittenyysse taisteluasennossa hampaat irvessä muristen Kasaille.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ke Marras 02, 2011 9:34 am

Ourora

Naaras pudisti päätään jälleen. 'Teinköhän taas virheen tullessani tänne? Täällä näytetään miettivän jopa entistä enemmän vain sotaa... Kohta minutkin tietysti pakotetaan päättämään puoleni.' se mietti ja astui muutaman askeleen eteenpäin. "Kuulkaas... Eikö tässä maailmassa muka ole enää muuta kuin sotaa? Täällä on muutakin murheita kuin mille puolelle kukakin asettuu! Ja neuvo sinulle Kasai, sinun kannattaisi alkaa hoitaa tuota jalkaasi, ettei haava menisi pahemmaksi. Kai sinullakin on muutakin tekemistä kuin miettiä sotaa? Vaikka kuinka haluat Ohun alueet, ei sillä ole kiire. En usko, että he hyökkäävät heti. Täytyy heidänkin hoitaa haavoittuneet!" Tuo suorastaan huusi viimeiset lauseet ja katsoi vihaisesti jokaista paikalla olijaa, kunnes henkäisi syvään ja laski päätään alas päin. "Tiesin, että ei olisi pitänyt tulla tänne kun kerran Ohunkin joukot olivat liikkeellä." Ourora sanoi hiljaa ja pudisti päätään taas.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Ke Marras 02, 2011 11:31 am

Jeromekin pudisti nyt päätään mutta tapitti yhä tiukasti ja vihaisesti Kasaita. "Kuules narttu jos et aio puoltasi valita, häivy ja anna meidän asioidemme olla mutta jos aiot jonkun puolen valita ja sen luultavasti joudut tekemään joskus liity meihin, se on kaikista kannattavinta. Meillä ollaan kaikille tasapuolisisa ja reiluja ja ketään ei häädetä turhaan pois." Jerome sanoi Ouroralle ja ajtkoi Kasaille murisemista.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso To Marras 03, 2011 6:18 am

Kasai

Kasai katsoi Biecoa. "Sinä tee mitä haluat, minä en kelpuuta joukkooni ketä tahansa, enkä minä tarvitse sinua, mutta sinä tarvitset minua ja jos olet älykäs tiedät itsekkin, että olen parempi valinta kuin Ohun joukko. Huomaa, että Ohun joukko joutuu väkeä värvätessään maanittelemaan liittyjiä vaikka kuinka paljon saadakseen nuo liittymään joukkoonsa. Minun ei tarvitse maanitella ketään jos haluan jonkun liittyvän laumaani, sillä en koskaan pyydä ketään liittyään. Kaikkivan liittyvät joukkooni, koska haluavat valita voittajan puolen. Joten, kuten sanoin en tarvitse sinua voittoon, mutta jos haluat liittyä laumaani saatamme ottaa sinut vastaan." Kasai sanoi ja katsoi sitten Jeromea. " Säälin sinua. Olet jaloa Saksanpaimenkoirien sukua ja olet liittynyt Ohun joukkoihin." Kasai sanoi säälivästi ja katsoi sitten Ouroraa. "Häivy heti, niin säästän henkesi, vai haluatko kenties sinäkin liittyä laumaani?" Kasai kysyi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath To Marras 03, 2011 6:56 am

Bieco

*Bieco kuunteli Kasaita hiljaa. Sitten se käänsi katseensa Jeromeen. Vai Kasai ei pyydellyt ketään laumaansa.. Mitä hän juuri sanoikaan Ouroralle? Bieco päätti tehdä ratkaisun. "Ohun lauma ei ole sopiva minulle. Olen luotu tappamaan, en lälläröimään." Bieco sanoi ja katsoi vankkumattomasti Kasaita silmiin. "Jos kelpuutat minut laumaasi, liityn ilomielin." Bieco sitten nopeasti vilkaisi Jeromeen ja iski tuolle kenenkään muun huomaamatta silmää, ja toivoi, että Jerome ymmärsi, mitä hän tarkoitti. Bieco ei aikonut jäädä Kasain laumaan, mutta koira päätti ottaa tietoja selville ja tehdä hetken aikaa töitä Kasaille. Jos tämä vain hyväksyisi hänet joukkoonsa. Hän näki Kasaista, että tuo oli kiero ja vallanhimoinen ja sellaisista johtajista Bieco ei pitänyt, mutta hänen täytyisi hillitä itsensä jos aikoi olla tuossa laumassa. Mutta Bieco tiesi, että palaisi vielä Ohun laumaan pyytämään laumapaikkaa. Tämän tiedusteluretken jälkeen. Nyt vain piti toivoa parasta..*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo To Marras 03, 2011 6:59 am

Ourora

Ourora mulkaisi vihaisesti Jeromea. "Älä sinä siinä komentele! Tämä ei edes ole maatasi! Et ole muuta kuin ylimielinen typerys! Kaikki ei aina ole niin selvää kuin luulet. Minä en ikinä liity Ohun laumaan! En, vaikka kuinka maanittelet!" se huusi ja murisi, kääntyen sitten Kasaita kohti. "Sama sinulle, älä yritä uhkailla minua. Luuletko, että tulisin tänne, ellen olisi varma, että pääsen karkuun? Kukaan teistä ei voi saada minua kiinni, jos tämä jahtaamiseksi menee." tuo sanoi ja pudisti päätään. 'Hullua porukkaa.' naaras mietti ja astui muutaman askeleen taakse päin. "Olen kyllä lähdössä taas pian, mutta haluan ensin nähdä, mitä täällä tapahtuu." se jatkoi ja istuutui päättäväisen näköisenä, valmiina loikkaamaan sivuun, jos joku Kasain tovereista hyökkäisi.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö

Viesti  isisso To Marras 03, 2011 7:46 am

Kasai

Kasai katsoi Biecoa hieman kuononvarttapitkin ja nyökkäsi. "Hyvä on otan sinut vastaan, mutta jos et ole hyödyllinen... Tapan sinut." Kasai ilmoitti ja katsoi sitten Ouroraa. "Häivy, minulla ei ole aikaa sinulle." Kasai sanoi ja katsoi sitten Jeromea. "Sinä saat kuolla. Sinä uusi tulokas, tapa Ohun nilkki." Kasai käski.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga To Marras 03, 2011 8:30 am

Jerome

Jerome spsähti kun se luuli ensin toisen liittyvän vihollisen joukkoihin mutta sitten tajusi toisen iskevän silmää. "Kasai, Minä olen jaloa saksanpaimenkoirasukus mutta sinä olet vain typerä, vallanhaluinen, epäkunnioittava rakki, et jalo saksanpaimenkoira." Jerome haukkui Kasaita ja sitten nyökkäsi huomaamattomasti Biecolle. "Vai aiot usuttaa Biecon kimppuuni, no minä hyökkään ensin." Uros sanoi ja lähti rynnimään Biecoa kohti, se yritti tehdä pienen haavan toiseen niin että se näyttäisi oikealta hyökkäykseltä mutta kuiskasi toiselle hiljaa samalla. "Näytellään hiukan, tehdään vain pieniä haavoja ja näytetään siltä kuin olisimme todella tasaväkisiä." Sen jälkeen se laskeutui toisen viereen hyökkäyksen jälkeen ja rupesi murisemaan.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1792
    Ikä : 29

Viesti  Nyera To Marras 03, 2011 8:54 am

Diamon

Olin tullut yksin Kasain aluelle koska halusin tietää enemän Kasain sunitelmasta hyökätä Ohun. Jonkun ajan kulutua kuulin joitain äniä ja menin sitten paikalle ja huomasin paikalla olevan neljä koiraa. *Tuo sakemani taitaa olla Kasai? Hyvä että käskin Crystalin mennä suoraan Ohun.* Ajatelin ja astuin varovasti lähemmäs jotta kulisin mistä he puhuivat. "Paikalla näytää olevan yksi narttukin." Sanoin hieman hiljaa jonka ainoastaan minä kulin.

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 1:28 am