Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


5 posters

    Ei toivottu vierailija

    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso Su Marras 06, 2011 1:59 am

    Kasai

    Kasai katsoi Yurikoa vihaisesti. "No mene sitten tappamaan se!" Kasai ärähti ja käänsi katseensa sitten Biecoon. "Kyllä juuri niin, tarvitsemme noin 400 soturia lisää, jotta meitä olisi tuhat. Sitten voimme murskata Ohun" Kasai sanoi ja yllättyi sitten Big Hornin ilmestymisestä. "Vai olet sinä niitä Gaian miehiä. Sano sille johtajallesi, että en tarvitse pelkureiden apua, yhteistyömme päättyi sillä sekunnilla, kun se edellinen lähetti pakeni." Kasai sanoi raivoisasti.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Battouga Su Marras 06, 2011 2:06 am

    Thousand Dragon

    Uros oli seurannut Big Hornia parin kymmenen soturin kanssa ja itsekkin tuli nyt Kasain näkyville. Se ei voinut olla kuulematta toisen haukkumista niiden laumaa kohtaan ja se suuttui hiukan. Mekö pelkureita, itsepähän hävisi niille surkimuksille. Se mietti hetken ja meni sitten Big Hornin viereen. "Me emme ole pelkureita Kasai. Voismme tappaa sinut milloin vain siihen paikkaan jos tahtoisimme. Kuten Big Horn sanoi, tukikohtaamme hyökättiin joten auttamaan tulemionen oli hankalaa." Uros jatkoi valehtelkua Big Hornin sanoja mukaillen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Su Marras 06, 2011 2:23 am

    Big Horn & Bieco

    *"Minä tiedän muutaman kymmenen lauman joukon kaupunkien liepeillä. He ovat kulkukoiria, eivätkä kovin hääppöisiä taistelijoita, mutta he ovat suurikokoisia ja vahvoja. Pienellä koulutuksella heistä saisi hyviä sotureita ja he vastaisivat ainakin sadan koiran laumaa." Bieco ehdotti Kasaille ja vilkaisi sitten halveksuen Big Hornia, ja paikalle tullutta Thousand Dragonia. "Minä voisin kenraalina vastata heidän koulutuksestaan, jos se sopii?" Bieco kysyi sitten ja katsoi taas Kasaita. Big Horn mittaili Kasaita katseellaan. Kuten arvella saattoi, tuo ei halunnut enää yhteistyöhön ryhtyä. Mutta Ohun valloitus ei onnistuisi, jos he joutuisivat taistelemaan yhtäaikaa Ohun joukkoha, ja Kasain joukkoja vastaan. Heidän täytyisi ensin yhteistuumin valloittaa Ohu ja käydä sitten Kasain kimppuun aivan yllättäen. Big Horn vilkaisi kiitollisena Thousand Dragoniin, he voisivat yrittää vielä hetken taivutella Kasaita, mutta jos he eivät onnistuisi, olisi pakko kehitellä jotain muuta.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Battouga Su Marras 06, 2011 3:04 am

    Thousand Dragon

    Thousand Dragon mulkaisi Bieoa ja ihmetteli että mitä sille oli tapahtunut. "Kasai, jos ette tahdo yhteistyötä kanssanne te kuolette ennemmin tai myöhemmin. Vaikka teitä olisikin enemmän kuin Ohun joukkoja niin suurin osa laumastasi on vain rakkeja. Ohussa kaikki soturit on koulutettu taistelemaan ja niillä on paljon liittolaislaumoja ympäri Japania." Uros katsoi Kasaita silmiin ja toivoi että se ymmärtäisi että ilman susia se olisi heikoilla. "Meidän voimiemme avulla Ohun valloitus olisi helpompaa molemmille ja muun muassa nämä pari kymmentä soturiani vastaavat jo sadan koiran laumaa. Ja näitä sotureita minulla on kuitenkin 999." Se toivoi vakuuttavansa Kasain ja vilkaisi sitten Big Hornia hiukan kysyvästi.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Nyera Su Marras 06, 2011 3:13 am

    Yuriko

    Lähdin heti etsimään kyseistä koiraa joka oli tunkeutunut aluellemme. Huomasin pian vieraan koiran vuorimajan lähellä ja hypäsin sitten puun oksalle. *Tunkeilijalla näytää olevan miekka mukanaan se tekee tässtä hieman hankalempaa.* Tuumin hetken ja hyökäsin sitten Diamondin kinpuun. "Neck rolling!" Huusin ja iskin hanpaani diamondin niskaan ja aloin sitten pyöriä siinä. Kun olin lopetan hyökäsin sitten udestaan ja aijoin viltää Diamonilta kurkun auki.

    Diamon

    Kun Yuriko iski hanpaansa niskaani ja alkoi tehdä Neck rolling nimistä liiketä. Kun Yriko oli lopetanut nousin nopeasti ylös. "Kuka sinä olet? Oletko sinäkin Kasain alinen?" Kysyin ja onsituin väistämään Yrikon toisen iskun vedin sitten miekani esiin ja yritin viilsin Yrikon miekalla kaulaan haavat ja jatkaa sitten viltämistä. *En haluaisi tapaa narttua mutta jos tilanne sitä vaati minkäs minä voin.* Ajatel
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso Su Marras 06, 2011 10:40 am

    Kasai

    Kasai nyökkäsi Biecolle. "Hyvä. Hae heidät tänne ja kouluta heistä kunnon sotureita." Kasai käski ja käänsi sitten katseensa susiin. "Tunnutte tarvitsevan minua enemmän, kuin minä teitä. No suostun liittolaisuuteen, mutta jos tuotatte taas pettymyksen varmistan, että te kaksi kuolette ensimmäisinä." Kasai uhkasi.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Battouga Su Marras 06, 2011 10:45 am

    Thousand Dragon

    "Hah sopii yrittää." Uros sanoi ylpeästi ja kääntyi sitten ympäri lähtäkseen. "Me menemme nyt Big Horn, nähdään taas." Se sanoi toiselle sudelle ja se ja sen parikymmentä soturia lähtivät kohti Gaian alueita.
    //Thousand Dragon poistuu//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Su Marras 06, 2011 11:00 am

    Bieco & Big Horn

    *Big Horn vain väläytti itsetyytyväisen hymynsä ja katsoi Gaiaa nopeasti, ennen kuin lähti Thousand Dragonin perään. "Tulen niin pian kuin mahdollista." Bieco sanoi ja lähti sitten juoksuun. Uros kiihdytti vauhtiaan ja katosi pian metsikköön.*

    // Bieco & Big Horn poistuvat //
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Nyera Ma Marras 07, 2011 7:01 am

    Yuriko&Diamon

    "Minä olen Yriko, mutta se ei sinulle oikeastaan kuluisi." Yuriko Sanoi ja onistuin väistämään Diamonin hyökäyksen, mutta Diamon ylätti Yuriko viltämmällä Yurikon kylkeen haavan. Yriko hyökäsi sitten uudestaan Diamonin kinpuun ja onistuin repimään Diamonilta kurkun auki, mutta Diamon nousi kuitenkin nopeasti ylös ja syöksyi suoraa Yurikoa kohti. Yuriko syöksyi sitten Diamonia päin kun Yuriko oli Diamonin edessä hän hypäsi Diamonin taakse ja viilsi Diamonin syvät haavat sen kylkeen ja sitten yrittin viiltää uudestaan Diamonia kylkeen. Kun Yuriko hypäsi Diamonin taakse Diamon ylätyi hieman sittä. Diamon onistuin väistämään Yurikon hyökäyksen mutta sain pienen naarmun selkääni. Diamon hyökäsi sitten uudestaan Yurikon kinpuun ja yrittin iskeä miekan Yurikon kylkeen, mutta Yuriko onistui väistämään hyökäyksen Yuriko kuitenkin sai jotenkin syvän haavan Diamonin iskusta. Yuriko onistui repimään Diamonin oikean korvan irti ja otamaan Diamonin miekani ja heitämään sen kinni puun runkoon. "Yritäppä taistella ilman miekaasi." Yuriko sanoi ja hyökäsi sitten suoraa Diamonin kinpuun. "Luuletko etten osaa taistella ilman miekaani?" Diamon kysyi Yurikolta ja hymyili hieman ja onistui väistämään Yurikon hyökäyksen ja iskemään hanpaansa Yurikon niskaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Ma Marras 07, 2011 7:16 am

    Bieco

    *Bieco palasi takaisin 35 koiran kanssa. Matkalla he olivat harjoitelleet joitakin taisteluliikkeitä ja ilokseen Bieco tajusi koirien oppivan nopeasti. Bieco pysähtyi ja katsoi jokaista silmiin. "Olen teidän kouluttajanne, ja tottelette minua, mutta ehdoton johtaja on Kasai. Jos ette tee kuten hän sanoo, joko minä, Kasai, tai joku muu ottaa teidät päiviltä heti. Vaikka olettekin vahvoja, teistä ei ole mitään vastusta." Bieco sanoi. Yksi koira älähti vihaisesti. "Minä en alennu sellaiseen, luulin, että saamme tehdä mitä haluamme!" Bieco tuijotti koiraa silmiin ja nauroi. "Luulitko tosiaan, olet idiootti!" Toinen koira murisi ja hyökkäsi kohti Biecon kurkkua. Mustavalkoinen uros teki vaivattoman väistöliikkeen ja iski hampaansa koiran selkään. Koira ulisi kivusta ja huitaisi Biecoa tassullaan, mutta Bieco väisti ja sivalsi koiraa rautakäpälällään. Koira lyyhistyi maahan. "Joko olet muuttanut mielesi?" Bieco kysyi ilkeästi hymyillen. Koira murisi ja hyökkäsi uudelleen. Bieco kietoi ketjunsa koiran kaulan ympärille ja paiskasi tuota muutaman kerran maahan, syöksyi koiran kurkkuun ja otti tuon yhdellä puraisulla hengiltä. Verinen ruho jäi maahan elottomana makaamaan, kun Bieco kohottautui täyteen mittaansa ja tuijotti toisia, jotka näyttivät kauhistuneilta. "No, onko jollain muulla vastaansanottavaa?" Bieco kysyi, mutta kaikki olivat hiljaa. "Hyvä, sitten aloitetaan." Bieco sanoi ja alkoi selostaa ohjeita.*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso Ke Marras 09, 2011 5:22 am

    Ben

    Vanha sokea tanskandoggi oli lähtenyt vaeltamaan kohti Ohua, kuultuaan Kasaista, tuo ei tosin tiennyt sitä, että Kasain alue sijaitsi aivan Futago solan vieressä. Ben kuuli hälinää, joka tuli selvästi joukosta koiria. Tanskandoggi arveli äänten kuuluvan Ohun joukoille ja lähti kulkemaan ääniä kohti. Pian vanhus saapui näkö etäisyydelle Biecosta ja tuon miehistä. Ben ei tunnistanut hajuja, joten kysyi. "Anteeksi, mutta mahdatteko olla Ohun sotureita?" Ben kysyi täysin tietämättömänä siitä, että oli keskellä vihollisia.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Ke Marras 09, 2011 6:38 am

    Bieco

    *Bieco opetti juuri viimeistä sen päivän liikettä koirille, kun joku siirtyi heidän luokseen kysymään jotain. Bieco käänsi päätänsä ja näki Benin, joka kysyi olivatko he Ohulaisia.Kasain laumalaiset tunnistavat Ohun joukot.. eivätkä he kysyisi noin kohteliaasti.. Bieco veti johtopäätöksen ja päästi ulvaisun, ja kaikki koirat piirittivät Benin, kuten he olivat äsken harjoitelleet. Kaikki odottivat nyt Biecon merkkiä. "Olet nyt tainnut eksyä väärään osoitteeseen..." Bieco sanoi ivallisesti, ja naurahti niin, että metalliset hampaat välkähtivät.*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso Ke Marras 09, 2011 6:44 am

    Ben

    Ben käänteli korviaan ja kuunteli tarkasti kaikkia ympäristön ääniä. "Vai niin, ette taida olla Ohun väkeä, ettekä muutenkaan ystävällisiä. Turha teidän on minulle ärhennellä, mitä minun laiseni sokea vanhus teille voisi?" Ben sanoi ja seisoi paikoillaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Ke Marras 09, 2011 6:49 am

    Bieco
    *"Et yhtään mitään. Siksi sinut onkin helppo ottaa hengiltä." Bieco sanoi, mutta yksi koirista tunkeutui hänen viereensä. "Miksi me hänet tappaisimme, eihän hänestä ole mitään vastusta suuressa taistelussakaan." Bieco kuitenkin potkaisi tuota kylkeen. "Hiljaa! Kasai on sanonut, että kaikki Ohun laumalaiset on vihollisia, joten heidät on tapettava, jotta Kasai voisi valloittaa Ohun!" Bieco kääntyi kohti Beniä ja arvioi tuota katseellaan. Ei.. ei tanskandoggi ollut niin heikko, mitä antoi ymmärtää. Bieco nuolaisi huuliaan ja sanoi:"No vanhus... Näytä minulle salaiset kykysi!" Bieco syöksyi kohti Beniä, muka yrittäen tarttua tuota kurkusta, mutta hyppäsikin tanskandoggin yli ja yritti sivaltaa tuota kylkeen rautaisilla kynsillään. (?)*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso Ke Marras 09, 2011 6:53 am

    Ben

    Ben ei ehtinyt väistää ja sai kylkeensä neljä viiltoa. Ben ei ollut tuntevinaan vastustajan aiheuttamaa kipua vaan kantyi nopeasti kohti Biecoa ja yritti napata tuota niskasta kiinni ja heittää tuon läheistä puutapäin.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Ke Marras 09, 2011 6:56 am

    Bieco

    *Benin nopeus yllätti Biecon, ja koira rysähti puuta päin. "Vai niin.. et sinä aivan puolustuskykyinen taida ollakkaan." Bieco tuumi ja nousi sitten itseään ravistellen ylös. "Noh, tämä on vasta alkua...!" Bieco hyökkäsi kohti Beniä, teki saman hämäysliikkeen kuin äsken, muttei hypännytkään Benin yli vaan yritti upottaa pitkät, rautaiset hampaansa koiran kurkkuun. (?)*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso Ke Marras 09, 2011 7:02 am

    Ben

    Jälleen Bieco osui ja Ben sai tuntea Biecon rautaiset hampaat kaulassaan. Ben ei antanut vieläkään kivun näkyä. "Et se sinäkään mikään aloittelija ole, mutta ei sinusta nuorukainen ole kaatamaan minua Ohun kenraalia Beniä." Ben totesi ja yritti sitten käyttää kaulassaan roikkuvan Biecon rintaan Geki Sentsūhi-Battōgaa.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Nyera Ke Marras 09, 2011 8:10 am

    Yuriko

    En aikonut väistää Diamonin iskua vain ottin sen vastaan ja tein sitten kuperkeikan malisen likkeen jotta Diamon jäi niskani ja maan väliin. Nousin sitten seisomaan ja viilsin diamonin kasvoihin pari syvää arpea ja myöhemmin sitten sen kaulaan samanlaiset haavat. Juoksen sitten Diamonia kohti ja aijoin tehdä Neck Rollingin udestaan. "Neck Rolling!" Huusin ja yrittin iskeä hanpaani Diamonin kaulaan ja alkaa sitten pyöriä siinä.


    Diamon

    Yuriko oli onistunut havoitamaan minua paljon enemmän kuin minä häntä mutta en aikonut luovuttaa silti viellä taistelua. Onistuin väistämään Yurikon iskun mutta sain sittä silti pari haavaa niskaani. Olin jo ihan veressä ja voimani alkoivat pikuhiljaa loppua mutta siittä huolimatta hyökäsin Yurikon kinpuun ja onistuin viltämään sitä kylkeen. Yritin viltää viellä udestaan Yurikoa kylkeen mutta Yuriko onistui väistämään hyökäykseni ja onistui sitten iskemään hanpaansa niskaani ja alkoi pyöriä sitten siinä. Kaaduin maahan ja hädin tuskin jaksoin edes nousta ylös näytin aivan puoli kuolelta mutta nousin kuitenkin ja hypäsin yurikon yli ja otin miekani puunrungosta. *Minulle ei taida jäädä muita vaihtoehtoja kuin paeta paikalta.* Ajatelin ja perännyin ensinmäistä kertaa elämässäni. En ollut joutunut täin koville koskaan ennen että olisin joutunut paeta.


    Yuriko

    Huomasin Diamonin yrittävän paeta paikalta. "Älä kuvitelekaan että päset pakoon." sanoin ja lähdin juoksemaan diamoni perään sillä en aikonut pästä sitä elävänä pois aluelta. Pysähdyin kuitenkin paikalleni kun olin kasain ja Ohun aluen rajalla ja jäin katsomaan diamonin perään. Nuolaisin sitten huliani ja hymyilin hieman. *Ei se kovinkauas pääse tuossa kunnossa. Tuskin edes pääsee Gaiolle asti.* Ajatelin.


    //Diamon poistuu//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Ke Marras 09, 2011 8:29 am

    Bieco

    *Bieco kuunteli tarkkaan Beniä. Yhtäkkiä jokin huitaisi häntä kohti, ja Bieco heilautti itsensä ylöspäin, väistäen täpärästi Benin iskun, joka hipoi hänen rintaansa. "Vaikuttavaa.." Bieco tuumi. Mutta uros ei päättänyt luovuttaa. "Sinäkin siis osaat näitä erikoisiskuja? Enpä olisi sinusta uskonut." Bieco totesi, ja perääntyi sitten pari askelta. "Boomerang Sappou!" Bieco huudahti ja alkoi tekemään Zetsu Tenrou Battougan näköistä liikettä kohti Beniä. (?)*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso To Marras 10, 2011 5:54 am

    Ben

    Ben tunsi ilmavirrasta, millainen hyökkäys oli tulossa ja loikkasi sivuun ja huokaisi. "Miten olet oppinut tuon tekniikan?" Ben kysyi ja katsoi toista sokeilla silmillään.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Battouga To Marras 10, 2011 6:01 am

    Kurojaki

    Vanha koga oli ollut kävelemässä ja haitoi Benin. Se seurasi hajua ja nyt se seurasi viereisen puun oksalta tarkaan miten sokea Ben pärjäisi. Tuuli pöllytti sen harjaa ja sehuokaisi. Se loikkasi alsa ja sen sirppi hohti. "Te ette satuta Beniä tai tapan teistä joka iikan. Olen Kurojaki ja en ole säästänyt ketään kenet olen uhannut tappaa." Se uhosi ja katsoi Biecoa uhkaavasti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath To Marras 10, 2011 7:08 am

    Bieco

    *"Häivy, rakki. Sinua ei tarvita tässä taistelussa. Me selvitämme tämän kahden kesken, vai mitä?" Bieco kysyi Beniltä ja nuolaisi huuliaan. "Ihmiset ovat opettaneet sen minulle. Ja kiitos heidän, nyt saan katkoa päitä." Bieco naurahti ja kääntyi sitten kohti Beniä. "On minulla muitakin ässiä hihassani." Bieco hyökkäsi kohti Beniä, ja alkoi hyökkäillä Benin ympärillä kuin hullu, yrittäen viiltää tuota ympäri kehoa (?). Sitten Bieco hyökkäsi Benin kaulaan ja yritti tehdä pari pyörähdystä tuon kaulan ympäri. (?)*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Battouga To Marras 10, 2011 7:31 am

    John ja Kurojaki

    Kurojaki ei kuunnellut toisen varoituksia ja kun se hyökkäsi kohti Beniä uros lähti juoksemaan kohti kakssikkoa. Kaksi Biecon alaista yrittivät pysäyttää kogan mutta kaatuivat pian kuollleena maahan Kurojakin iskettyä niitä sirpillään. Se juoksi kohti Biecoa ja yritti loikatessaan viiltää sitä sirpillä kylkeen. John saapui paikalle ja hyppäsi läheisen kiven päälle. Se päästi vihaisen haasteulvonnan ja uhkui raivoa "Typerys, jätä Ben rauhaan. Hyökkää minun kimppuuni jos uskallat." Se uhosi ja katsoi kuinka Kurojaki hyökkäsi.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  isisso Pe Marras 11, 2011 4:55 am

    Ben

    Ben hätkähti hieman Kurojakin esittäytyessä. ´Mitä... Miksi Kurojaki auttaisi minua?´ Ben pohti ja nyökkäsi Biecon sanoessa "Me selvitämme tämän kahden kesken, vai mitä?" Biecon hyökätessä kohti Beniä, Tanskandoggi valmistautui ottamaan iskut vastaan. "En minäkään aivan avuton vielä ole!" Ben huudahti ja otti muutaman Biecon iskun vastaan, mutta tuon yrittäessä tarttua Benin kaulaan, Ben väisti nopeasti ja yritti iskeä hampaansa Biecon niskaan ja painaa tuon maahan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Amarath Su Marras 13, 2011 8:48 am

    Bieco

    *Bieco yritti väistää Beniä, ja laskeutui alas tuon hampaiden tieltä, ja kierähti pois tuon vahvojen leukojen alta, ennen kuin hampaat osuivat hänen niskaansa. Nyt Bieco huomasi kahden tuomansa, lähes kouluttamattoman soturin kuolleen. "Sinä saastainen rakki! Tuon saat maksaa!" Bieco huusi Kurojakille. "Millainen avuton soturi hyökkää koirien kimppuun, jotka eivät tee edes vastarintaa! Taistelet kuin pentu!" Bieco ivasi, ja kääntyi Benin puoleen. "Tämä taistelu on ohi. Häipykää täältä! Haen Kasailta muutaman sataa koiraa lisää, jos ette katoa nyt heti!" Bieco aikoi viedä kouluttamattomat koirat pois, jotta ei menettäisi noita lisää. Joka ikinen koira oli tärkeä vahvistus Kasaille. "Jos ette ole häipyneet, kun palaan takaisin joukkojen kanssa, kuolette jok'ikinen. Ja sinä..." Bieco sanoi ja nosti katseensa Beniin. "..me selvitämme tämän myöhemmin." Bieco murahti ja lähti sitten johdattamaan uusia koiriaan pois metsän reunamilta.*

    Sponsored content


    Ei toivottu vierailija - Sivu 3 Empty Vs: Ei toivottu vierailija

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Huhti 18, 2024 7:37 pm