Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

4 posters

Gaian vakooja

Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Gaian vakooja - Sivu 2 Empty Vs: Gaian vakooja

Viesti  Amarath Su Marras 13, 2011 8:50 am

Raiga

*Raiga vilkaisi Noroihin. "Voisihan Hyakkiga jäädä vartioimaan tänne, jos hän haluaa? Hänen ohitseen ei ole helppo päästä." Raiga sanoi ja vilkaisi suden haarniskasta törröttäviä piikkejä virnistäen. "Mutta ihan miten vain. Jos vain suostutte siihen?" Raiga kysyi sitten ja katsoi Noroita.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1124
    Ikä : 26

Viesti  Penelo Su Marras 13, 2011 9:00 am

Hyoma

Uros katsoi hetken Hyakkigaa miettiväisenä. "Sinusta olisi kyllä apua taistelussakin, mutta on kyllä tärkeämpää, ettei meidän alueitamme valloiteta, vaikka Ohu valloitettaisiin." Hyoma sanoi ja nyökkäsi. "Jos se käy sinulle, Hyakkiga, minun puolestani voit jäädä." tuo lisäsi ja katsoi Raigaa. "Sinä siis tulet? Entä sinä, Noroi?" se kysyi nopeasti, kääntäen katseensa opettajaansa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Viesti  Battouga Su Marras 13, 2011 9:11 am

Noroi ja Hyakkiga

Noroi näytti ilkikurisesti kieltä. "Minä jään vartioon. Ei minunkaa ohitse noin vain tulla." Se sanoi ja katsoi Hyakkigaa. "Raiga ja Hyakkiga lähtevät mukaasi. Tiedät varsin hyvin etten pidä Reiman valinnasta liittyä Ohun joukkoihi. Minä jäänb vartioimaan." Se sanoi. Hyakkiga nousi ylös ja katsoi Hyomaa "Niin. Minä lähden Ohuun ja Noroi jää nyt tänne siis." Se toisti opettajansa puheet ja vilkaisi Riagaa ilkikurisesti hymyillen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Viesti  Amarath Ma Marras 14, 2011 5:22 am

Raiga

*Raiga nyökkäsi Noroille ja katsoi sitten Hyakkigaa. "Jos yksikään Kasain karvakasa tulee aukomaan päätäsi, näytä niille, mitä myrkky voi saada aikaan." Raiga naureskeli ja katsoi sitten Hyomaa. "Mennäänkö?" Raiga kysyi ja nosti korvansa pystyyn. Tosiasiassa Raigaa ei kiinnostanut paljoa puolustaa Ohun joukkoja, mutta samalla se turvaisi heidänkin asuinalueensa ja ilman Ohun vahvistusta he tuskin kovin voittoisasti pärjäisivät Kasain suurelle armeijalle, nyt kun niillä oli Gaiakin puolellaan.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Viesti  Battouga Ma Marras 14, 2011 5:31 am

Hyakkiga ja Noroi

Hykkiga lähti hitaasti kävelemään kohti Ohua ja katsahti vielä Noroihin. Reimnan joukkojen opettaja lähti kävelemään syvemmälle metsään "Joku sitten tulee kertomaan minulle mitä siellä puhutaan." Se sanoi vaativasti ja katosi silmänräpäyksessä metsään. Hyakkiga vilkaisi Hyomaa ja Raigaa "No mennäänkö?" Se hoputti toisia.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1124
    Ikä : 26

Viesti  Penelo Ma Marras 14, 2011 5:35 am

Hyoma

Uros pyöräytti silmiään Raigan ja Hyakkigan hoputtaessa tuota. "Hei, minä olen sentään vasta tullut taistekusta ja juossut ihan järjettömiä matkoja muutaman päivän sisällä, joten eikö tässä nyt sekuntiakaan saa hengähtää?" tuo valitti, mutta lähti kuitenkin juoksemaan nopeasti kohti Ohua.

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:39 am