Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

3 posters

Kaksin matkalla

Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1124
    Ikä : 26

Kaksin matkalla - Sivu 2 Empty Vs: Kaksin matkalla

Viesti  Penelo Pe Marras 25, 2011 8:28 am

George

Uros katsoi hieman närkästyneenä Billiä, tuon sanoessa, että se näyttää aivan Crossilta. "Hauskaa kun saa kuulla näyttävänsä nartulta..." se mumisi, mutta korotti sitten hieman ääntään. "Kyllä, olen Ohun veteraani kenraali Benin ja Crossin poika. Nimeni on George, 'kauan kadoksissa ollut veli', niin kuin jotkut minulle ovat sanoneet." George esittäytyi ja kumarsi pienesti Billille.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Viesti  Battouga Pe Marras 25, 2011 8:49 am

Bill

Bill nyökkäsi toisen kumartaessa tälle ja ehkä hiukan yllättyikin. Sille kumartelivat vain tavallisesti sen omat alaiset mutta ei se urosta haitannutkaan. "Mukavaa että et ole enää "kadonnut"." Se sanoi virnuillen Georgelle.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Viesti  Amarath Pe Marras 25, 2011 2:00 pm

Tokimune & Shiroka

*Tokimune kuunteli toisten keskusteluja, kunnes yhtäkkiä lauman keskeltä alkoi kuulua hälinää, tuskaista ulinaa ja hätääntynyttä puhetta. "Mitä nyt??" Tokimune huudahti huolissaan, mutta tiivis koiramassa tukki hänen tiensä. "Ei hätää.." Joku sanoi hänelle rauhoittavasti, ja koiralauma alkoi hajaantua. Tokimune alkoi kuulla hiljaista uikutusta, ja näki maassa makaavan tuoreen äidin viiden pentunsa kanssa. "Ohoh.. Tarkoitan, että onneksi olkoon." Tokimune sanoi ja hymyili.
    Samassa akita kuuli takaansa tutun äänen. "Shiroka, sinä palasit." Harmaa koira ei kuitenkaan tehnyt muuta kuin nyökkäsi, ja meni sitten nartun luo katselemaan pentuja. Tokimune tajusi vasta nyt, miten paljon Shirokan laumalaiset välittivät toisistaan, ja kuinka tiivis ryhmä oli. Tokimune odotti hiljaa, kunnes Shiroka tuli hänen luokseen. "Nuorison koulutus aloitetaan ja ylipäällikkö valmistelee meitä huolella uuteen taistoon. Koulutamme itse omat pentumme, kun ne ovat tarpeeksi vnhoja." Shiroka selitti ja huomasi vasta nyt Georgen ja Billin.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Pe Marras 25, 2011 11:21 pm

George

Saluki kuuli myös ulinan ja yritti päästä lähemmäs katsomaan, mutta sen tie tukkiutui samaisesta syystä kuin Tokimunenkin. Pian Goeoge kuitenkin sai nähdä pennut ja tuo hymyili pienesti. Shirokan kävellessä tuon ohitse, uros pudisti päätään hämmästyneenä. "Kuinka monta johtajan näköistä koiraa nyt oikein onkaan? Näytät mielestäni hieman ylipäälliköltä, ainakin takaapäin." se selitti Shirokalle ja nyökkäsi tuolle kunnioittavasti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath La Marras 26, 2011 1:14 am

Shiroka

*Shiroka katsoi Georgea. "Niin.. enhän minä tiedä." Shiroka naurahti ja katsoi Tokimunea. "Minua ei ainakaan onneksi sekoitet ylipäällikköön. Olen vähän tummempaa sävyä, enkä oikeastaan edes puhdasrotuinen." Shiroka paljasti ja meni seisomaan Tokimunen vierelle. Olihan hän vähän suurikokoisempikin malamuuttirotunsa puolesta. Shiroka sitten istahti, ja katsoi Georgea, ja Billiä. "Anteeksi epäkohteliaisuuteni... Nimeni on Shiroka. Keitäs te olette, jos saan tiedustella?" Shiroka kysyi kohteliaasti.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga La Marras 26, 2011 4:16 am

Bill

Bill nyökkäsi Shirokalle. Se ei vaivautunut kumartamaan sillä vaikka tämä olikin lauman johtaja niin myös Billillö oli oma lauma. Ja se kuului Ohun alkuperäisiin joukkoihin. "Olen Bill "Ryöväri" ja johdan vuoristotemppelin joukkoja. Kuulun alkuperäiseen Ohun joukkojen kokoonpanoon." Se esitteli itsensä ja vilkasi hymyillen narttua ja sen pentuja. "Olet ilmeisesti tämän porukan pomo. Olin tulossa kaappaamaan lauman itselleni Ohun joukkoihin mutta Tokimune selvensi että lauma kuuluu jo Ohun joukkoihin." Dobermanni sanoi odottaen toisen vastausta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath La Marras 26, 2011 9:19 am

Shiroka & Tokimune

*Shiroka naurahti. "Olisit todennäköisesti saanut monta koiraa kimppuusi, mutta ilo kuulla, että olemme samalla puolella." Shiroka sanoi. Dobermannia vastaan hän ei olisi tahtonut taistella. Shiroka vilkaisi sitten Tokimunea. "Mihin sinä aiot?" Shiroka kysyi, ja Tokimune kohautti harteitaan. "En tiedä.. vetäydyn johonkin, etten aiheuta hämminkiä liiaksi." Tokimune virnisti. "Minne ajattelit mennä?" Shiroka kysyi, mutta Tokimune ei osannut vastata siihen. "En tiedä.. johonkin." Akita huokaisi. "Minunkin täytyy etsiä joku rauhaisa paikka, jotta voimme hetken hengähtää pentujenkin takia." Shiroka sanoi.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo La Marras 26, 2011 9:41 am

George

Uros huokaisi. 'Jo kolmannen kerran pitää esittäytyä tänään... Pitääkin ensi kerralla viivyttää esittäytymistä, niin ei tarvitse koko aikaa olla esittäytymässä.' se mietti ja virnisti ajatuksilleen, mutta vakavoitui sitten ja vastasi Shirokalle. "Olen George, Ohun veteraani kenraali Benin poika. Kansaissa käytyäni sain lempinimen: 'George, kauan kadoksissa ollut veli'." George esittäytyi ja kallisti hieman päätään.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga La Marras 26, 2011 10:28 am

Bill

Bill nyökkäsi virnuillen Shirokalle. "Minunkin täytyy lähteä takaisin temppelille. George. Oletko menoosa Gajyolle vai tahdotko tulla mukaani ensin?" Dobermanni kysyi noustesaa ylös.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Su Marras 27, 2011 8:32 am

George

George katsoi Billiä hetken miettiväisenä. "Hmm... Voisin ehkä tullakkin. Ajattelin mennä Gajyolle katsomaan olisiko isä siellä, mutta ei sillä varmaan mikään kiire ole." tuo sanoi ja katsoi vastasyntyneitä pentuja, muistaen siskonsa Minnien. 'Anteeksi...' se pyysi ajatuksissaan, varmaan jo miljoonatta kertaa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viesti  Battouga Su Marras 27, 2011 9:10 am

Bill

Bill nyökkäsi Georgelle "Emme viivy kauaa. Olen itsekkin lähdössä käymään Gajyola. Sain viestin pentujen koulutuksesta joten vien sinnen huomenna pentuja." Uors selitti ja lähti kävelemään kohti Vuoristotemppliä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ma Marras 28, 2011 4:01 am

Shiroka & Tokimune

*"Hyvä on." Tokimune ja Shiroka sanoivat yhteen ääneen, ja nauroivat sitten. "Minä tästä taidan lähteäkin sitten.. jonnekin." Tokimune sanoi Shirokalle, ja virnisti. Shiroka nyökkäsi, ja katsoi Tokimunen perään hetken. "Hei, odota Tokimune... sinähän voisit tulla laumani mukaan?" Shiroka kysyi. "Siis en tarkoita johdettavakseni.. Mutta ainakaan sinun ei tarvitsisi olla yksin." Tokimune katsoi Shirokaa hetken. "Kiitos ystävällisyydestäsi, mutta minun taitaa olla parasta mennä hetkeksi syrjemmille seuduille." Tokimune virnisti ja Shiroka nyökkäsi. "Hyvä on.. tavataan taas." Shiroka sanoi. Tokimune nyökkäsi ja lähti.*

// Tokimune poistuu //
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira

Viesti  Penelo Ma Marras 28, 2011 4:37 am

George

Uros nyökkäsi hyväksyvästi ja lähti jolkottelemaan Billin perään.

//George poistuu//

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 12:58 am