Amarath Ke Toukokuu 16, 2012 4:37 am
Gin & Weed & Tesshin
Gin siirtyi kärkeen ja katseli taivaalle. Ihan pian hän antaisi lähtökäskyn, mutta odotti, että kaikki alkaisivat olla lähtövalmiita. Osa ei ollut vielä aivan paikallaan. Weed loikkasi Johnin vierelle ja katseli ympärilleen innostuneena. Nuori koira vain vilkaisi sakemanniin, muttei sanonut mitään, sillä ilmapiiri oli muutenkin niin jännittynyt. Tesshin seisoi aloillaan rivissä ja muut kogat olivat lähtövalmiita. Ne olivat ihmeen rauhallisia ja se olikin niiden vahvuus sodassa.
Kurotora & Kagetora & Harutora
Kait seisoivat rivissä odottaen lähtökäskyä. "Isä, jaksathan varmasti taistella?" Kagetora kysyi isältään hiukan huolissaan. "Hah, poikaseni, olen elämäni kunnossa!" Kurotora vastasi. Kai jaksaisi varmasti taistella nyt lähes kuten ennen vanhaan. Harutora seisoi paikoillaan ja katsoi veljeään. "Toivottavasti kaikki selviämme sodasta..." Harutora sanoi, ja Kagetora nyökkäsi, muttei sanonut mitään.
Kenji & Tiger & Bieco & Raian & Shiroka
Kenji seisoi takarivissä ja huomasi Biecon, joka seisoi hänen edessään. Kenji halusi hiukan tehdä tuttavuutta toiseen ja aloittikin siksi keskustelun. "Vaikuttavat varusteet sinulla.." Kenji sanoi katsellen toisen rautavahvisteista jalkaa ja päätä, josta pitkät, rautaiset hampaat lähtivät. Bieco vain vilkaisi Kenjiä. "Kiitos." Bieco sanoi, muttei jatkanut keskustelia ja siitä päätellen Kenjikin päätti jättää Biecon rauhaan. Tiger oli eturivissä ja katseli merelle, joka oli ihmeen tyyni, vaikka taivas oli harmaa. Yöksi saattoi olla luvassa myrskyä. Raian ja Shiroka puhuivat melko rennosti naureskellen. "Lupaa minulle, ettet kuole sodassa Raian." Shiroka sanoi sitten sakemmannille. "Yritän toteuttaa sen. Lupaa sinä sama minulle." Raian sanoi ystävälleen, joka naurahti. "Yritetään." Shiroka sanoi virnistäen, mutta tiesi, ettei välttämättä voisi pitää lupaustaan.