Satsujin & Damon
Satsujinin 700 soturia + 100 Black Eyesin entistä soturia odottivat Damonin kanssa laaksossa, jonne Satsujin saapui. Se oli itse asiassa aivan Japanin rajalla, osittain alue ulottui sen ylikin. Reitti sinne oli vaikeakulkuinen ja laakso tuskin erottui mistään suunnasta. Satsujin tiesi kuitenkin sen olinpaikan, sillä olihan hän asunut siellä jonkin aikaa aikaisemmin.
Satsujin asettui soturien eteen ja katsoi sataa vahvannäköistä soturia. "No niin, teillä ei ole enää paluuta, tästä lähtien olette minun palveluksessanne, ymmärrättekö? Siitä hyvästä saatte kattavan ja hyvän koulutuksen." Satsujin sanoi. Koska sudet eivät olleet ehtineet olla Black Eyesin palveluksessa juuri ollenkaan, ne nyökyttelivät. "Ensinnäkin, opettelette kannibalismiin. Se yleensä rajoittuu vain koiriin, mutta saatte itse päättää missä raja menee. Kannibalismi pelottaa vihollisia ja on hyvä keino. Lisäksi teen teistä osan ryhmähyökkäystä, jossa koko lauma hyökkää sekasortoisen suunnitellusti, ja silpoo suurenkin lauman hetkessä palasiksi. Liike auttaa lievässä alivoimassa tai tasaväkisyydessä, mutta pitää olla tarkkana, ettette silvo toisianne." Satsujin selosti ja katsoi sitten Damonia. "Damon. Tiedät käytännön, joten mene kouluttamaan heitä." Satsujin sanoi, sillä sen itse piti valmistaa heidän uutta tukikohtaansa. Damon nyökkäsi ja vei 800 soturia kauemmas laaksosta. Satsujin hypähti tasaisen, suuren kiven päälle. Sen alle meni onkalo, jonne mahtuisi noin nelisen sataa sutta tarpeen tullen. Se oli hyvä paikka piilottaa sotureita tarpeen tullen, jos joku tulisi yllätysvierailulle, mikä oli käytännössä melko mahdotonta.