Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Amarath
ZTB
6 posters

    Missä olen?

    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Missä olen?

    Viesti  ZTB Ma Joulu 17, 2012 9:51 am

    Santer

    Santer käveli hiljaisella kujalla ja mietti:"Missä mahdan olla? Pian pitää palata lauman luokse, ensin on löydettävä sapuskaa! Santer hölkkäsi syrjäiselle kadulle. Santer kaatoi roskiksen ja alkoi penkoa.Pian roskiksesta paljastui paljon tähteitä, Santer nappasi pari pihviä ja aikoi lähteä hetken kuluttua.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ma Joulu 17, 2012 10:07 am

    Yukimura

    Yukimura oli lähtenyt kiertelemään Tokion laitamille. Nuori koira ei jaksanut olla paikoillaan, varsinkaan kun sen isä oli kateissa, ja suunnitelma tuon pelastamiseksi oli laitettu vain yhden soturin varaan, jota Yukimura ei edes tuntenut. Yukimuran mielestä Ohu oli vieläkin rappiolla.
    Päästyään syrjäiselle kujalle Yukimura kuuli kolinaa nurkan takaa. Se ajatteli, että kyseessä oli joku kulkukoira, ja siksipä Yukimura päätti ottaa tuosta selvää. Koira hölkkäsi kohti roskiksia ja huomasikin pian Santerin, joka söi lihajätteitä. "Huhhuh...etkös osaa metsästää vai miksi pengot roskiksia?" Yukimura kysyi ja nyrpisti nenäänsä. Pihvit eivät näyttäneet vanhoilta, mutta muiden jätteiden sanoinkuvaamaton tuoksu ei houkutellut.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Ma Joulu 17, 2012 10:10 am

    Zen

    Uros oli parin soturin kanssa pienellä reviiri kierroksella ja pian tämä huomasi kaupungin laitamilla kaksi koiraa ja tämä lähti näitä kohti." Oletteko kenties lemmikkejä vai keitä te olette ?" Tämä kysyi ja jäi odottamaan vastausta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ma Joulu 17, 2012 10:15 am

    Yukimura

    Yukimura käännähti ympäri kuullessaan Zenin sanat. Se ei tunnistanut toista enää, sillä oli nähnyt ehkä joskus vain vilaukselta toisen Kasain laumassa. "Anteeksi kuinka? Näytänkö mielestäsi kotikoiralta..?" Yukimura kysyi hiukan loukkaantuneena ja astui lähemmäs.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Ma Joulu 17, 2012 10:21 am

    /Ei kai vain haittaa että tulin peliin?/

    Zen

    Uros tuhahti." Mistä minä tietäisin kunhan kysyin ja muutenkin mitä te teette reviirilläni jos saanen kysyä?" Se sanoi ja katsoi Yukimuraa hieman tuimana.
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB Ma Joulu 17, 2012 10:47 am

    /Ei, tule mukaan vaan!/

    Santer

    Sinunko? No missä olen? Eikö täällä saa kulkea vapaasti?! Santer murahti ja katsoi vihaisesti kohti Zeniä. Sitten uros jatkoi syömistä kuin ei olisi tapahtunut mitään.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Battouga Ma Joulu 17, 2012 10:57 am

    Ikagawashi

    Toisaalla saapui kaupunkiin Shadoudansa. Yö oli jälleen laskeutunut ja oli aika taas tutkailla kaupungin tehtäviä. Kage oli päättänyt tällä kertaa kulkea kattoja pitkin. Erään kujan ylitse loikatessaan se kuuli ääntä ja sihahti melkein äänettömästi klaanilleen. "Ketkähän mahtavat tuolla olla?" Kage tuumi ja kurkkasi kujalle paljastamatta itseään. Se sulautui pimeyteen hienosti.
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB Ma Joulu 17, 2012 11:07 am

    Santer

    Hä? Joku oli katolla! No ehkä se oli lintu. Eikun se on iso! No ihan sama. Santer sanoi vilkaisten Yakimuraa ja Zeniä. Santer hotkaisi viimeisen pihvin palasen, mutta jäikin paikalleen. Tuolla on jotain! Käykää katsomassa, itse en tuonne pääse! Santer pyysi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ma Joulu 17, 2012 11:24 am

    Yukimura & Kyuketsuki

    Yukimura murahti Zenille. "Sinun aluettasi? Taidatkin olla vain pahainen kaupunkilainen." Yukimura sanoi piikittelevästi ja käänsi sitten katseensa Santeriin. "Mitä?" Yukimura ihmetteli ja käänsi katseensa katolle, muttei nähnyt mitään. Kyuketsuki seisoi Kagen takana hiukan kyyryssä, ja tarkkaili joukkiota alhaalla.
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB Ma Joulu 17, 2012 11:27 am

    Santer

    Siellä oli jotain, usko pois! Menisit katsomaan. Santer sanoi ja tirkisteli katolle.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Battouga Ma Joulu 17, 2012 12:01 pm

    Ikagawashi

    Kagea nauratti. Se kuitenkin pysyi ääneti ja tuijotti koiria. Varjoihin sulautuessaan tuota oli äärettömän hankala nähdä. Kuitenkin tuo nyt peruutti pois reunalta. "Huvittavaa sakkia. Piiritetään nuo kolme. Neljä kujalle, viisi ulkopuolelle, mukaan lukien minä ja Ketsuki," Kage antoi ohjeet ja kuin tyjästä pudottautui Zenin taakse huuliaan lipaisten. "Mitäs roskasakkia täältä löytyy?" se kysyi ja siristi silmiään. Musta susi ei pelännyt lainkaan isompiaan mutta varjoinen olemus jakoi pelkoa ympäristöön. Uros ei tunnistanut Yukimuraa.
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB Ma Joulu 17, 2012 12:07 pm

    Santer

    Mitäh? Roskasakkia? Osoita kunnioitusta "toope"! Ja nyt meidät piiritetään, mitä viellä?! Niin, ja keitä te olette, kun yritätte peloitella?! Santer sanoi, otti rotevan asennon, ja alkoi ulvoa. Hahaa, nyt mun lauma piirittää teiät, mitäs siitä sanotte?!
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Battouga Ma Joulu 17, 2012 12:18 pm

    Ikagawashi

    Kage räjähti nauruun ja tuijotti nuorukaista huvittuneena. Sen silmissä kiilsi uhka. Toisen kannattaisi varoa sanojaan jos ei haluaisi päästä hengestään. "Me olemme tappaneet tälläisiä laumoja. Minä voin viiltää kurkkusi auki ilman että edes huomaat. Mieti nyt tarkkaan mitä aiot sanoa kakara," Kage sanoi varoittavasti. Se oli tosissaan sanojensa kanssa. Shadoudansan klaani oli täynä koulutettuja tappajia. Niille olisi turha aukoa päätään edes lauman turvin.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ma Joulu 17, 2012 12:56 pm

    Yukimura & Ketsuki

    Ketsuki pudottautui Yukimuran ja Santerin taakse. Se tuijotti kaksikkoa uhkaavasti. Yukimura murahti katsoen Ikagawashia. "Minä en lukeudu tähän "roskasakkiin". Kuulun Ohun sotureihin." Yukimura kertoi, sillä uskoi muistavansa Shadoudansan hämärästi. Ketsuki hiukan yllättyi, muttei sanonut mitään, vaan nyökkäsi vain vahvistukseksi Kagen sanoille.
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB Ti Joulu 18, 2012 4:21 am

    Santer
    En minäkään mikään huonosti taisteleva koira ole, mutta en kannata taistelua, se olisi tyhmää. Mutta jos on pakko hyväksyn haasteen. Santer sanoi rauhallisemmin ja katseli piirittäjiä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ti Joulu 18, 2012 6:32 am

    // Shepado, kannattaa laittaa puheet "lainausmerkkeihin" jotta ne erottaa muusta tekstistä. Tuosta saa vähän sellaisen kuvan, kuin Santer puhuisi teleppaattisesti x) //

    Kyuketsuki

    Ketsuki virnisti. "Oletko varma?" Koirasusi kysyi ja yllättäen katosi paikaltaan, ilmestyen Santerin toiselle puolelle. Se oli yrittänyt viiltää toista kevyesti kylkeen, vain varoitukseksi.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Ti Joulu 18, 2012 7:38 am

    Zen

    Suuri uros murahti ja katsoi Yukimuraa hieman vihaisesti." Sinuna pitäisin sen lärvisi tukossa ennen kuin suutun. Enkä ole kaupunkilainen vaan osa tätä kaupunkia kuuluu minun alueeseeni." Tuo sanoi ja katsoi sitten katolle jossa Ikagawashi oli." Ahaa he ovat siis ninjoja. Ninjat ovat helppo voittaa hieman enemmän vastusta on kuitenkin varjoninjoissa jos oikein ajattelen niin he ovat niitä." Tuo ajatteli ja katsoi sitten Santeria." Minä en aijo antaa noiden vain riehua täällä." Tämä ajatuksissaan mietti mitä tekisi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ti Joulu 18, 2012 8:05 am

    Yukimura

    Yukimuran leimuava katse käännähti Zeniin, ja koira astui uhkaavasti lähemmäs. Se oli menoa nyt... "Oliko tuo haaste?" Yukimura kysyi, painautuen hiukan alemmas, valmiusasentoon. "Älä aliarvioi minua, hukkanen. Saatat muuten jäädä toiseksi!" Yukimura ärähti ja näytti hampaitaan.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Ti Joulu 18, 2012 8:09 am

    /Luin että lemuava katse X)/

    Zen

    Zen katsahti naurahtaen Yukimuraan." En jaksa edes vaivautua kun et jaksaisi edes kymmentä sekunttia." Tämä sanoi ivallisesti yrittäen saada toisen ärtymään. "Sinä et myöskään ole minkää lauman johtaja joten ei edes kiinnosta." Se sanoi ja käänsi katseensa pois päin.
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB Ti Joulu 18, 2012 8:13 am

    Santer

    "Tarkoitatko tuota vai minua?!" Santer sanoi ja katsoi ympärilleen. Sitten Santer alkoi tuijottaa Zeniä, varmistaakseen ettei tämä hyökännyt viellä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ti Joulu 18, 2012 8:19 am

    // hahah xDD //

    Yukimura

    Yukimura astui vieläkin askeleen lähemmäs. "En kestä edes kymmentä sekuntia, koska sinä et kestä edes viittä!" Yukimura huusi ärsyyntyneenä. Kun toinen puhui johtajuudesta, Yukimura murahti vihaisena. "Minulle paikka Ohun ylimistössä on suurempi arvo kuin sinä surkean laumasi johdossa! Vai pelkäätkö taistella! Käy päälle sitten, ennen kuin minä ehdin ensin!" Yukimura yllytti. Koiran lihakset olivat jännityksestä kireät. Se ei aikonut perääntyä enää.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Ti Joulu 18, 2012 8:50 am

    Zen

    Uros katsoi Yukimuraa halveksittavasti." Luuletko etten tiedä sitä. Mutta olet vain siksi niin korkeassa asemassa koska isäsi on Ohun ylipäälikkö ja tämä on tällä hetkellä paholaiskaksosten vankina. Et sinä olisi edes niin vahva että pääsisit johtamaan joten Weed otettiin tilalle." Tämä sanoi loukkaavasti ja nopeasti tämä katosi ja aloitti oman hyökkäyksensä Shi no Inusutan. Tämä oli niin nopa liike että ninjankin oli vaikea väistää sitä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ti Joulu 18, 2012 9:43 am

    Yukimura

    Yukimura vain naurahti. "Siinä sinä olet väärässä. Minä en nimenomaan edes haluaisi johtajaksi." Yukimura kertoi. Toisen aloittaessa liikkeensä, se oli niin nopea, ettei koira voinut sitä aluksi väistää. Yukimura sai viillon kaulansa sivustaan, mutta painautui matalaksi pois liikkeen tieltä, jolloin tuo meni tämän ylitse. Koira hypähti ketterästi takaisin jaloilleen ja hyökkäsi ensiksi Shiroi Senkolla kohti Zeniä, kyllä tästäkin nopeutta löytyi. Yukimura ei ajatellut, että tekniikan valonvälähdys saattaisi aiheuttaa huomiota suurkaupungissa.
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB Ti Joulu 18, 2012 10:10 am

    Santer

    Santer seisoi hiljaa paikallaan. Sitten se sanoi "Ihmiset huomaavat!" Sanomisen jälkeen se meni makaamaan ja mietti "Kauanko tässä kestää, lauma oottaa?! Toisaalta kivaa katsottavaa tämä..." Santer naurahti.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Ti Joulu 18, 2012 11:43 am

    Zen

    Zen murahti hieman toisen tehdessä Shiroi senkon. Uros kuitenkin oman nopeutensa ansiota ehti väistää ja kuitenkin meni kattoja pitkin ylöspäin ja yhtäkkiä katosi. Kuitenkin pian kenenkään humaamatta tämä oli Santer pennun takana ja yritti kenenkään huomaamatta ottaa tätä kurkusta kiinni ja puristaa siitä sen jälkeen heittää roskista päin josta pentu oli ottanut ruokaa. Tuskin pentu olisi edes ehtinyt panna vastaan parikymmentä senttiä korkeammalle uros koiralle. Pennun koon ja taidon takia se olis mahdotonta, mutta Zen ei jättänyt edes pienelle vaihtoehdolle tilaa.

    Sponsored content


    Missä olen? Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 9:01 pm