Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Amarath
ZTB
6 posters

    Missä olen?

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Battouga Ti Joulu 18, 2012 11:54 am

    Ikagawashi

    Koko tilanne sai Kagen räjähtämään nauruun. Se siirtyi klaanin kanssa hekottaen sivummalle ja istui. ilkkuen se tuijotti kolmea riitelevää koiraa ja nauroi ilkeästi. "Voi että mitä surkimuksia. Eihän teistä ole mihinkään. Olisitte kaikki jo kuolleet jos jaksaisimme käyttää aikaa teihin!" susi ilkkui ja hekottaen vilkaisi huvittuneita klaanilaisiaan. Ei typeryksiä kannattaisi uhkailla. Nuo kuolisivat sanojensa takia muidenkin hampaissa. Edes Yukimuraa Kage ei jaksanut pitää parempana vaikka toinen olikin sukua Ginille.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ke Joulu 19, 2012 10:20 am

    Yukimura & Kyuketsuki

    Yukimura murahti, kun toinen katosi. "Pelkuri!" Koira naurahti ilkeästi ja toisen ilmestyessä Santerin kimppuun, Yukimura raivostui. "Mitä nyt? Etkö uskallakaan taistella minua vastaan, vai miksi käyt heikompiesi kimppuun?" Yukimura sanoi ja kuuli taustalla Kagen nauravan, muttei kiinnittänyt tuohon huomiota. Vihaisen koiran huomio oli nyt ainoastaan Zenissä.
    Ketsuki nauroi myöskin. "Naurettavaa. Tekisi mieli antaa noille opetus, mutta eivät he ole edes sen arvoisia." Ketsuki sanoi ivallisesti.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi To Joulu 20, 2012 10:06 am

    /Mites tota noin sen kanssa että miten tuo taistelu päättyy? (;/

    Zen

    Zen katsahti toiseen virnuillen." Et ole minun arvoisempi. Jopa tämä kakara on parempi vastus kuin sinä ja minulle aivan sama kuka on minua vastassa ja me olemme jo muutenkin taistelleet vastakkain." Tämä sanoi ja lyötyää Santerin pään roskikseen tämä katosi ja siirtyi seuraavaksi katolle." Mutta olet itse pelkuri kun et jaksa tulla ottamaan kiinni vai painaako takalistosi enemmän kuin pitäisi." Se sanoi ivallisesti. Zen oli paha suustaan vaikkakin tämä ei yleensä vitkutellut.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath To Joulu 20, 2012 12:19 pm

    // sehän päättyy miten se nyt sattuu päättymään : D //

    Yukimura

    Yukimura ei antanut toisen ivallisten sanojen ärsyttää ja niinpä se vain purskahti nauruun. "Voi kuule, emme ole vielä taistelleet, vai kutsuitko sitä pientä hyppelyäsi taistelemiseksi? Mikä ala-arvoinen soturi oikein luulet olevasi?" Yukimura sanoi ivallisesti. Yukimuran erotti veljistään siitä, että se oli paljon sanavalmiimpi ja sarkastisempi, eikä pelännyt vaikka loukkaisikin tista. "Miksi minä lähtisin juoksemaan perääsi? Itse et uskalla hyökätä, se on selvä pelkurin merkki." Yukimura sanoi itsevarmasti. Nyt siitä huokui isänsä tyyneys, kun koira oli viimein saanut hermonsa hallintaan. "No niin, kirppusäkki. Taistele, äläkä pakene. Näytä minulle, mitä osaat...!" Yukimura huusi ja syöksyi ylöspäinkohti Zeniä. Se alkoi pyöriä Zetsu Tenrou Battougassa suoraan yläviistoon. Koska toinen oli nopea, ja tilaa oli vähän, Yukimura päätti käyttää sitä omaksi edukseen; koira syöksähti ensiksi Zenin ohitse. Katolla oli pieni kattoterassi, ja sen seinästä Yukimura kimmotti battougansa äkillisesti kohti sutta. Käännös oli odottamaton, ja saisi varmasti nopeammankin vastuksen yllättymään.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Pe Joulu 21, 2012 5:04 am

    /Ok Smile Mutta Zen ei ole susi vaan Dobermanni Razz /

    Zen

    Koira katsoi toista halveksittavasti." Tiedoksi vaan että olemme olleet taistelussa ehkä noin vuosi sitten kun Ohu oikeasti kuului Kasaille." Tämä sanoi ja väisti toista." Battougasi on sekä hidas eikä se ole sinun omasi." Tuo sanoi tarkoittaen että vain Siriuksen soturi pystyy vain perimään Battougan. Zen ei välittänyt Ikagawashista vaan uskoi toisen olevan vielä heikompi, mutta poisti asian mielestään.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Battouga La Joulu 22, 2012 1:10 am

    Ikagawashi

    Kage nousi yös ja virnisti. "Parasta varmaan ottaa luulot pois tuolta vaikkei taistelu meille kuulukaan," uros tokaisi. Sitä ärsytti muiden ninjantyylisten koirien käytös jos oli kyseessä joku Zenin kaltainen. Niinpä uros katosi paikoiltaan ja oli nopeasti eräällä ikkunalaudalla. Aivan tyhjästä se syöksyi kohti Zeniä ja yritti viiltää toista selkään. Ikagawashi oli varmasti yksi Japanin nopeimmista susista ja lisäksi e sulautui varjoihin täydellisesti.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi Ma Joulu 24, 2012 2:43 am

    Zen

    Uros katsahti nopeasti toiseen ja ehti juuri pois alta. Sitten se katosi taas ja hyppäsi ylhäältä päin suoraan kohti Yukimuraa. Se ei välittänyt Ikagawashista vaan jatkoi kaksin taistelua Yukimuran kanssa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath Ke Joulu 26, 2012 1:48 pm

    // hupsista x) //

    Yukimura

    Yukimura alkoi nauraa. "Et selvästikään tiedä mitään battougasta. Jos olisin tähdännyt sen suoraan sinuun, olisit jo kuollut!" Koira uhkaili. Toisen hyökätessä ylhäältä päin, Yukimura valmistautui painautumalla hiukan matalaksi. Koira päätti odottaa, milloin yhteentörmäys olisi väistämätöntä, olisi nopeus mikä hyvänsä. Sitten Yukimura syöksähti suoraan ylöspäin ja yritti iskeä Zeniin Inazuma Kenbu-Hisogalla.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Battouga Ke Joulu 26, 2012 2:13 pm

    //Tuota, täää on kyllä sen verran sekavaa, että heitän Shadoudansa omaan peliin...//
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi To Joulu 27, 2012 1:30 am

    Zen

    "Pahus." Se ajattel ja tajusi mitä toinen oli tekemässä. Kuitenkaan se ei voinut pysähtyä vaan sai iskun. Zen hyppäsi jaloilleen ja läähätti hieman."Ei paha." Se sanoi ja katosi paikaltaan."Mutta en kuitenkaan luovuta Tokiota sinulle." Se sanoi jostain paikasta mihin se oli mennyt, kuitenkaan sitä ei nähty."En voi luovuttaa maitani Ohun joukoille jotka haastavat riitaa ja elävät pellossa." Tämä sanoi ja tuli sitten yhtäkkiä Yukimuran eteen ja aloitti tekniikkansa Shi no Inusutan ja yritti saada sillä yhtäpahat haavat kuin itsellään.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath To Joulu 27, 2012 5:34 am

    // jooo ehkä niin on parempi xD //

    Yukimura

    Yukimura murahti toisen puhuessa ja hämmästyi sitten. "Luuletko, että haluan alueesi? En todellakaan! Minä olin vain ohikulkumatkalla kun sinä aloit haastaa riitaa kanssani!" Yukimura huudahti ja toisen hyökätessä ehti koira saada kaulaansa pari viiltoa, ennen kuin tajusi liikkeen samaksi kuin aikaisemmin ja meni taas vasten maata. Yukimura huohotti. Kurkun viilto ei ollut kovin syvä, mutta vasemmalla puolella kaulaa oleva haava vuosi jonkin verran ja kirveli ikävästi. Yukimuran nousi nopeasti ylös ja loikkasi sivummalle. Se mietti, mitä järkeä koko taistelussa oli. Jos toinen kuitenkin päättäisi vielä jatkaa, ei Yukimuran tapoihin kuulunut perääntyä.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Nyera To Joulu 27, 2012 11:37 am

    //voinko tulla ropetukseen mukaan?//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath To Joulu 27, 2012 11:54 am

    // tottakai (: //
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Nyera To Joulu 27, 2012 12:11 pm

    Gema

    Gema oli isäntänsä kanssa käymässä Tokiossa, sillä sen isännän sukulaiset auivat täällä. Gema makasi rauhallisena sen omistajan serkun pihalla ja oli tyypilisesti ketjussa kiinni, vaikka ei ketju todellisuudessa estänyt sitä pääsemästä kulkemaan vapaasti. Se kuuli lähistöltä jotain tappelun ääniä ja sitä alkoi kiinostaa mitä siellä tapahtui. Se nuolaisi hieman huuliaan ja katsoi sitten takanaan
    olevaa omistajansa serkun taloa. Sen jälkeen se nousi ylös ja katkaisi ketjun ja hyppäsi aidan yli ja rupesi juoksemaan sinne mistä ääni kuului. Pian se tulikin paikalle ja huomasi pari villikoiraa tapelevan
    keskenään.
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi To Joulu 27, 2012 12:12 pm

    Zen

    " No jos et kerran tullut valloittamaan maatani, mitä järkeä minun on taistella." Se sanoi ja perääntyi hieman.

    /Sori lyhyt/
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Amarath To Joulu 27, 2012 12:28 pm

    Yukimura

    Yukimura kohotti ryhtiään hiukan. "Olen samaa mieltä." Yukimura sanoi ja käveli sitten sivummalle. "Mutta jos törmään sinuun samoissa merkeissä, en jätä asiaa näin alkuun. Olet minulle vihollinen niin kauan kuin olet tekemisissä vihollisten kanssa." Yukimura sanoi tiukasti murahtaen ja lähti kävelemään poispäin.

    // Yukimura poistuu //
    Hyzgi
    Hyzgi
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 209
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 29

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Hyzgi To Joulu 27, 2012 12:32 pm

    Kendo

    Uros tuhahti ja kääntyi Yukimuran lähdettyä Santer pentuun päin." Sinuna lähtisin kauas pois ellet halua kuolla." Tämä sanoi ja käveli pois laumansa luo.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Nyera To Joulu 27, 2012 12:52 pm

    Gema

    Gema seurasi tilannetta hetken kulman takaa ja katsoi jonkin aikaa sekarotuista akitaa joka käveli pois Tokiosta. Sen jälkeen se käänsi katsensa johonkin pentuun ja siihen toiseen koiraan joka taisteli. *Keitä nuo koirat ovat?* Gema tuumi hetken.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Tesha Pe Joulu 28, 2012 11:01 am

    Nyala

    Tokion lentäkentälle laskeutui valtava lentokone josta eräs japanilainen perhe tulivat taimaasta pian ne ottivat tavarasnsa lentokoneesta ja Nyalan rahti ruumasta ja perheen lapset päästivät Nyalan kantohäksitä pois. Nyala oli järkytynyt tapahtuneista se ei ollut ehtinyt tajuta että se oli myyty ja että oli tullut japaniin joka siaitsi keskellä merta. Nyala järkytyksestä syöksyi pois kanto häksitä ja enen kuin sen uusi omistaja ehti laitaa sille kaulapannan ja hinaa se lähti jo juoksuun ja katosi pian omistaja perheensä näkö piiristä.
    Nyala juoksi jonkin matkaa ja tuli pian Tokion laiturille ja järkyttyi kun näki vain meren eikä toisella puolella ollut mitään. *Missä minä oikein olen?* Nyala tuumi hieman huolisaan ja korvat olivat painautuneet luimuun. "Miten pääsen pois täältä?" Nyala mietti ääneen ja käveli pois laiturista ja kauas merestä se jatkoi matkaansa ja yritti löytää keinon millä pääsisi pois ja takaisin kotia.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Ti Tammi 01, 2013 5:18 am, muokattu 1 kertaa
    ZTB
    ZTB
    Metsästyskoira


    Viestien lukumäärä : 425
    Join date : 15.12.2012
    Ikä : 25

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  ZTB La Joulu 29, 2012 2:44 am

    //Otan Santerin pois pelistä koska on niin SEKAVAA bounce
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Nyera La Joulu 29, 2012 3:03 am

    Gema

    Gema käveli jonkin aikaa kadulla kunnes huomasi jonkun nartun tulevan vastaan. "Kuka sinä olet?" Gema kysyi Nyelalta ja katsoi toista. Toisella ei ollut kaulapantaa, mutta se haisi kyllä siltä että sillä olisi omistaja.


    //Sori lyhyt.//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Tesha La Joulu 29, 2012 6:19 am

    Nyala

    Nyala käveli hetken ajatuksisaan kunes kuuli jonkun kysyvän sen nimeä. "Ai minä olen Nyala." Nyala esitäytyi ja katsoi toista hetken. "Muuten tiedätkö missä minä olen?" Nyala kysyi ja katsoi ympärileen hieman hämillään kaikesta koska oli nytten suurkaupungissa kun se oli ajemmin asunut hyvin pienessä kylässä. Ja oli myös hieman kahuisaan kun ei ollut nähnyt meren toisella puolella maata.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Ti Tammi 01, 2013 5:19 am, muokattu 1 kertaa
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Nyera La Joulu 29, 2012 12:22 pm

    Gema

    "Minä olen Gema." Gema esitäytyi ja tutkaili sitten hieman Nyela, mutta kuulesaan toisen kysymyksen se hymähti hieman huvituneena. "Olet siis uusi täällä no olet Tokiossa japanin pääkaupungissa." Gema kertoi Nyelalle. Sen äänen sävy oli täysin neutraali, joten se ei kertonut lainkaan millainen Gema on. "Oletko eksynyt omistajastasi?" Gema kysy.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Tesha Su Joulu 30, 2012 5:14 am

    Nyala

    Nyala katsoi gema hetken. "Tokiossa japanissa!" Nyala huhdahti hieman se ei ollut koskaan käynyt piku kylänsä ulkopuolella. "Olen omistajani asuu taimaassa erääsä pienessä kylässä. Miten pääsen sinne?" Nyala kysyi se halusi päästä takaisin, mutta ei tiennyt että siitä tulisi mahdotonta sille päästä pois japanista.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Ti Tammi 01, 2013 5:19 am, muokattu 1 kertaa
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Nyera Su Joulu 30, 2012 6:04 am

    Gema

    Uros kuunteli Nyela hetken ja katsoi jonkin aikaa narttua. "No voit vaikka uida ensi Hokaidolle ja sieltä sitten eräälle venäjän pinenlle saarelle ja sieltä venäjälle, jonka jälkeen jatka matkaa joko jalkaisin tai hyppäät rekan kyytin." Gema ehdotti. "Tosin sinun kannataa etsiä opas itsellesi joka voi viedä sinut venäjälle, kun olet uusi täällä niin et taida tietää missä päin on Hokaidon saari." Gema lisäsi viellä ja katsoi Nyelaa hetken.

    Sponsored content


    Missä olen? - Sivu 2 Empty Vs: Missä olen?

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 1:42 am