Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


4 posters

    Kaupungissa

    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Kaupungissa

    Viesti  Nyera La Syys 03, 2011 6:56 am

    Diamon

    Oli hieman pilvistä kun Dian ja Crys sapuivat Kofun. Kofun kaupungissa oli silloin aika hiljaista kadulla ei näkynyt kovinkaan montaa ihmistä edes. Katsoin hieman ynpärille ja ihmetelin miksi ei näkynyt jurikaan ketään kadulla.
    Jonkin aikaa kuljetuan huomasin erällä kadulla jokun koiran. "Kuka sinä olet?" Kysyin tuolta koiralta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Tesha Ti Syys 06, 2011 10:03 am

    Crystal

    Katsoin kaupunkia kun se oli aika autio ja siten minäkin huomasin jonku koiran menin veljeni viereen ja katsoin että pitä tapahtuu.
    -Dian mitäs nyt.Sanoin.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo Pe Syys 09, 2011 4:19 am

    Hyou

    Hyou oli tullut Kofuun huomattuaan Kasain lähteneen alueeltaan. Sen jalka oli vielä hieman puuduksissa Hyakkigan myrkystä, mutta juokseminen kävi jo vaivatta siltä. Nyt se oli syömässä ihmisten pois heittämää leipää, kun se kuuli ääniä taakaansa. Hyou pyörähti ympäri nähden Diamonin ja Crystalin. "Nimeni on Hyou. Vaikka se ei kuulukkaan teille." tuo sanoi ja lipaisi huuliaan. "Olisi kyllä kohteliasta esittäytyä itse ensin." se sanoi, vaikkei pahemmin välittänytkään asiasta. Olihan Hyou itsekkin huono tapainen ja varas.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Tesha Pe Syys 09, 2011 6:14 am

    Crystal

    Katsoin hetken Hyouta ja siten vastasin sille.
    -Minä olen crystal.Sanoin ja katsoin hieman ympärilleni ja Mietin kenen alue tämmä on.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera Pe Syys 09, 2011 6:27 am

    Diamon

    "Minä olen Dian." Sanoin ja katsoin Hyuon hetken kunes känsin katseeni Crysin hän näitti mietivän jotain mutta ei sillä niin väliä olut.
    Jatkoin siten hieman matkaa etenpäin ja olin hieman tylsistynyt kun ei ollut tapahtunut lähi aikoina jurikaan mitään.
    *Tulisi edes yksi viholinen vastaan saisin ainakin taistella.*Ajatelin ja känsin katseni takseni Hyuon.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo Pe Syys 09, 2011 10:31 am

    Hyou

    Hyou katsoi Diania ja Crystalia tarkkaan. `Ovatkohan he Ohun laumasta? Jos eivät, voisin ehkä jopa nousta arvojärjestyksessä, jos veisin heidät Kasai-herralle.` se mietiskeli lipaisten samalla huuliaan. "Miksi te täällä olette? Ja jos saan kysyä, niin kenen laumaan kuulutte?" tuo kysyi, esittäen ystävällistä. Hyou katsoi Diamonia tarkemmin ja huomasi miekan, jota tuo kantoi mukanaan. ´Hitto! Nehän ovat ihan aseistautuneet!´ se kirosi mielessään.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera Pe Syys 09, 2011 11:28 am

    Diamon

    "Emme oikeastaan kullu mihinkään laumaan." Vastasin ja katsoin Hyuohon. *Mmm..Esitääkö hän ystävälistä vai onko hän selainen.* Ajatelin ja katsoin Huota tarkaan jos huomasin siinä jotain epäilytävää sataisin hyökätä hänen kinpuunsa. Vilkaisin siten siten vuorille vaikka ei sieltä mitään äniäkään kulunut. *En osaa sanoa kanataako häneen luotaa.* Ajatelin ja katsoin siten sikooni. Tunsin siskoni ainakin senveran hyvin että tiesin melkein mitä Crys ajateli tuosta koirasta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Tesha Pe Syys 09, 2011 10:04 pm

    Katsoin Hyouta hieman epäilevänä ja siten sanoin.
    -Dian en luota tuhon tyypiin hän vaikutaa valehtelialta ja hän saataa kulua Kasain laumaa.Sanoin ja siten olin hetken
    hiljaa ja katsoin veljeän *en usko että veljenikään luotaisi tuohon tyypiin.*Ajateli
    -jatketaan matkaa Dian.Sanoin ja aloin lähteä pois päin.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo Pe Syys 09, 2011 10:48 pm

    Hyou

    Hyou otti muutaman askeleen sivummalle, Crystalin eteen. "No mihinkäs te olette noin äkkiä lähdössä? Enkö vai ole sopivaa seuraa teille?" tuo kysyi tuijottaen Crystalia silmiin hieman vihaisesti. Se kuitenkin astui muutaman askeleen taakse päin kun muisti mitä suunnitteli. "Minäkään en kuulu mihinkään laumaan. Enkä varmaan liitykkään mihinkään ikinä. En varsinkaan sen Kasain laumaan." susi murahti viimeisten sanojensa jälkeen ja vilkaisi Diamonin miekkaa. `Tuo kyllä tekee pahaa jälkeä jos osuu.´ Hyou mietti.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera La Syys 10, 2011 12:22 am

    Diamon

    "Et siis kullu Kasain laumaan? Kysyin ja huomasin Hyuon katsovan siskoani vihaisena.
    "Hyvä sitäpaitsi olen täysin varmma että Kasai ei voita Ohun joukoja." Sanoin ja olin itsekin lähdössä sillä haluasin hyvän vastustajan itseleni. Olin kyllä varmma että Hyuosta olisi vastusta mutta en aloitaisi taistelua ellei Hyuo hyökäisi siskoni tai minun kinpuuni. *Jos itse lityisin johonkin laumaan kulkisin mielummin yksin kuin misään isossa porukassa.* Ajatelin ja katsoin Hyuota jos hän hyökäissi.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Tesha La Syys 10, 2011 6:21 am

    Crystal

    Huomasin että Hyou katsoi veljeni miekaan epäilin että Hyou ei ole sitä mitä väitää ja katsoin siten Diania.
    *Hän suunitelee jotakin joka ei vaikuta hyvälttä.*Ajatelin ja katsoin Hyouta hieman ärtyisenä.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo La Syys 10, 2011 7:26 am

    Hyou

    Hyou näki Crystalin katsovan sitä vihaisesti. "Mitä sinä siinä mulkoilet?" tuo ärähti ja astui muutaman askeleen tuota kohti. Pian se pudisti kuitenkin päätään. `Ääliö! Taas unohdit suunnitelmasi!` tuo kirosi itseään. ´Homma voi olla kyllä vaikeampaa, jos tuo yksi alkaa heilua miekkansa kanssa. Nyt kun olisin edes hetken Kasai-herran, Tensain tai Zenin kaltainen taistelija. Vaikka ei se yksikään ole kovin hyvä taistelemaan. Äh, hiiteen koko suunnitelma!´ Hyou päätti ja otti taas muutaman askeleen Crystalia päin, ollen nyt vain puolen metrin päässä tuosta. "Taisit äsken sanoa, että Kasai-herra ei voita Ohun rakkeja. No, siinä olet väärässä, varsinkin jos ne rakit ovat yhtä hyvä uskoisia kuin te kaksi!" se huusi tarkoittaen sanansa Diamonille. Susi syöksyi kuin salama Crystalia päin yrittäen napata tuon kurkusta kiinni ja nostaa sen ilmaan. Vaikka se olikin vasta muutaman vuoden, se oli jo isompi kuin useimmat Kasain laumalaiset ja pystyisikin nostamaan Crystalin helposti sen verran korkealle, ettei tuon jalat yltäisi maahan.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera La Syys 10, 2011 8:38 am

    Diamon

    Kun Hyuo oli hyökäämässä Crystalin kinpuun otin miekani ja aijoin viiltää sillä syvät haavat Hyuohon varoituksena. En antaisi kenenkään hyökätä siskoni kinpuun vaikka osasi hän puolustaa kyllä itseään mutta en ota riskejä että menetäisin hänet. "Älä edes yritä satutaa häntä." Sanoin vihaisena ja olisin vaikka valmis tapamaan Hyuon jos olisi tarvetta. Toisalta yleensä minä kyllä tapan kaikki vastustajani vaikka ei olisi tarkoitus sillä satan välillä inostua liikaa sitä paitsi sataisin tarvita viellä hieman harjoitusta miekan kanssa vaika olenkin edistynyt paljon vimekerasta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Tesha La Syys 10, 2011 10:17 pm

    Crystal

    Kun Hyou hyökäsi minun kimpuuni minä väistin sen iskun ja olin aika vihainen Hyoulle.
    -Veli voisitko katkaista sen kaulan miekallasi.Sanoin ja katsoin Diania hetken.
    *Hän on ihan varmasti kasain alainen.*Ajatelin itsekseni ja siten katsoin Hyoun.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo Su Syys 11, 2011 2:52 am

    Hyou

    Susi loikkasi suurella loikalla sivummalle Crystalin väistäessä sen iskun. "Ihan kun pystyisit siihen." se murahti. ´Johan on suuret luulot pojalla.´ tuo ajatteli ja juoksi Diamonia kohti, mutta loikkasi ilmaan tuon edestä, yrittäen ponkaista sen naamasta taakse päin. Sitten Hyou jälleen syöksyi Crystalia kohti yrittäen kaataa tuon ja iskeä hampaansa sen kurkkuun.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera Su Syys 11, 2011 3:17 am

    Diamon

    Juoksin Houn perään yritäen sammalla iskeä miekallani sitä kylkeen.
    "Ei kyllä onistu noin helposti." Sanoin ja menin Crystalin ja Houn väliin.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo La Syys 17, 2011 1:56 am

    Hyou

    Susi kirjaimellisesti kierähti Diamonin miekan alta pois. "Olet liian hidas." se sanoi, yrittäen nyt loikata Diamonin selän päältä Crystalin vierelle ja upottaa hampaansa tuon selkään.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Tesha La Syys 17, 2011 9:56 pm

    Crystal

    Huomasin että Hyou tuli minua kohti joten menin taistelu asentoon ja hypäsin Hyoun yli ja tartuin sen taka jalasta kiini ja heittää heitin sen sinne suun taan missä veljeni on.


    Viimeinen muokkaaja, Ryö pvm Ma Syys 19, 2011 8:07 am, muokattu 3 kertaa
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera La Syys 17, 2011 11:56 pm

    Diamon

    Kun Crystal heitti Hyuon etenni otin mutaman askeleen takse päin että saisin hieman voimaa iskun.
    Siten juoksin Hyuota kohti aikoen vaikka katkaista siltä pään irti mutta yritin kuitenkin aiheuttaa vain syviä havoja Hyuolle. Ripuen tietenkin sittä että ehtikö Hyuo väistää iskuni.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo Su Syys 18, 2011 3:29 am

    Hyou

    Crystalin heittäessä Hyoun Diamonia kohti, tuo käännähti ilmassa, saaden tassunsa juuri ja juuri alleen. 'Hah. Minun kokoista sutta onkin vähän vaikeampi heittää.' tuo mietti ja kierähti pois Diamonin miekan alta ja yritti tönäistä tuon kyljelleen ja ottaa sen kurkusta kiinni.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera Su Syys 18, 2011 7:27 am

    Diamon

    Hyuo sai isketyä hanpansa kurkunni en kuitenkaan luovuta sillä minulla oli viellä voimia. Potkaisin siten Hyuota kylkeen että päsisin irti ja voisin iskeä takaisin tällä kertaa ilman miekaa kuitenkin. Sillä aijoin aluksi viltää häntä ja siten isken hanpaani Hyuon kurkuun.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo Ma Syys 19, 2011 7:57 am

    Hyou

    Susi hämmästyi Diamonin potkun voimaa ja päästi irti loikaten heti tuon yli, koiran hampaiden viiltäessä sen jalkaan pienen viillon. Se pyörähti ilmassa ja laskeutui niin, että pyystyi vahtimaan sekä Diamonin, että Crystalin liikkeitä. "Ette te Kasain yhtä parasta soturia voita noin helpolla." tuo murahti lipaisten huuliaan, ennen kuin lähti syöksymään nopeasti Crystalia kohti, yrittäen ensin viiltää sitä kylkeen, loikata sitten salaman nopeasti koiran toiselle puolelle ja viiltää sitä toiseen kylkeen. Tuon tyyppistä liikettä susi alkoi toistamaan, välillä loikaten Crystalin eteen, yrittäen viiltää sitä kaulaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Tesha Ma Syys 19, 2011 8:07 am

    Crystal

    Huomasin Hyoun tulevan minua kohti ja sen hyökäys osui jotenkin mutta se vilto ei olut kun pelkä pintanarmu.
    Ja menin sen jälkeen hieman kauemma ja ajatelin että Dian saa hoitaa tuon suden.
    *En aijo liata hmpaitani tuolaiseen suten varsin kin kun se on Kasain alainen.*Ajatelin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Nyera Ma Syys 19, 2011 8:32 am

    Diamond

    Otin miekani ja juoksin Hyuon perään ja hypäsin siten Hyuon eteen ja yritin viltää siltä udestaan kurkusta je sen jälkeen kyljestä.
    En ymärtänyt heti miksi siskoni ei vahingoitanut Hyuota kertaakan vaikka se yritti havoitaa sitä. Kunes siten hokaisin että siskoni oli
    varmaan kin oletanut minun hoitavan koko koiran. Jatkoin koko ajan hyökäyksiä niin että Hyuo ei voi iskeä hanpaita udestaan siskooni.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Penelo Ma Syys 19, 2011 9:13 am

    Hyou

    Hyou perääntyi Diamonin yrittäessä viilettää sitä. 'Taas pitää tulla heilumaan tuon miekan kanssa. Ilman sitä tuo ei olisi mitään.' se mietti kumartuessaan kun Diamon yritti iskeä sitä. Pian Hyou oli yltä päältä veressä. Silloin tuo loikkasi paljon kauemmas Diamonista ja jokin naksahti siinä. Ehkä se oli veren haju tai vain viha noita kahta koiraa kohtaan, mutta jokin sai sen syöksymään suoraan Diamonin miekkaa kohti, yrittäen napata tuosta kiinni ja riistää sen koiralta.

    Sponsored content


    Kaupungissa  Empty Vs: Kaupungissa

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 4:09 am