Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

4 posters

Kaupungissa

Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1206
    Ikä : 29

Kaupungissa  - Sivu 3 Empty Vs: Kaupungissa

Viesti  Tesha La Loka 08, 2011 5:21 am

Crystal

Katsoin hetken Shirokaan ja katsoin veljeäni. *Onkohan Ohun alue oikeasti jo vallattu.*Ajatelin hetken ja kun Dian sanoi että lähdetään.
    "Niin eiköhän lähdetä."Sanoin ja lähdin veljeni kanssa pois Kofusta.

/Crystal poistuu alueta/
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1792

Viesti  Nyera La Loka 08, 2011 11:04 pm

Zakuro

Olin tullut pentujeni kanssa Kofun ja ajatelin etsiä jonkun paikan jossa voisin levätä hetken. Katsoin siten pentuihini jotka leikivät rauhassa keskenään. "Tulkaahan jo." Sanoin ja pian löysin jonkun puiston ja laitoin makamaan ja katsoin samalla pentujeni perään ettei he vaan katoaisi silmistäni.

Hauru,Haru&Hakeru

Hakeru katsoi ynpärileen ja halusi mennä tutkimaan paikoja. "Hei Hauru menäänkö tutkimaan paikoja?" Hakeru kysyi ja katsoi siten veljensä. "Miksei menään." Hauru vastasi ja oli lähtemässä veljensä kanssa kauemas äidistään tutkimaan kaupunkia *Ei äiti varmaan pane pahakseen jos menemme hieman kauemas. Haru katsoi veljiään ja mietti olisiko se visasta lähteä veljiensä mukaan." Eikö meidän mitäisi pysyä äidin lähellä." Haru sanoi ja katsoi äitiään ja meni siten äitinsä luo. "Äiti! minulla on nälkä." Sanoin.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Viesti  Amarath Su Loka 09, 2011 2:12 am

Shiroka & Kagetora

*Shiroka katsoi Crystalin ja Diamondin perään ja vilkaisi sitten tovereihinsa. "Pah, kaikenlaista. Se ihme susi oli kyllä aika hourupää." Shiroka murahti sitten ja nauroi. "Lähdetään." Shiroka sanoi, mutta samassa joku melkein törmäsi häneen. Shiroka loikkasi taaksepäin, tarttui koiraa niskasta ja paiskasi tuon selälleen maahan. "Odota, Shiroka!" Kuului huuto ja uros päästi irti. "Älä tuolla tavalla törmäile." Shiroka torui ja Kagetora nousi ylös. "Olen Kagetora. Tulin vain kysymään teiltä.. Voisitteko tulla auttamaan Ohun ylipäällikkö Giniä taistelussa? Kasai-niminen koira on hyökännyt ja.." "Kasai?" Shiroka toisti ja uroksen silmät tuikahtivat. "Niin. Öykkärisakemanni 750 armeijansa kanssa. Tosin heitä on nyt vain ehkä 300 ja osa on voitettu." Kagetora selitti yhteen putkeen hengästyneenä. Vaarantaisiko Shiroka oman laumansa turvallisuuden toisten koirien takia? Hyötyisikö hän mitään? Shirokan silmät kapenivat viiruiksi sen muistaessa Hyoun uhmakkaat sanat. "Olen mukana. Näytä tietä." Shiroka sanoi sitten. "Ken, Kishamura. Hakekaa te muu lauma. Odotamme teitä matkan varrella. Te kolme tulette mukaamme." Shiroka neuvoi ja lähti juoksuun Kagetora rinnallaan.*

// molemmat poistuvat //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ma Loka 10, 2011 7:43 am

Coco

Saavuin juuri Kofun ja huomasin erään tutun nrttu koiran ja hänen kolme penyuaan ja meni siten Zakuron luo. "Hei Zakuro pitkästä aikaa."Sanoin ja
    katsoin kun Zakuron penut leikivät kaupungissa. *Onkoha Ryö ja muut jo voitaneet Kasain sodassa.*Ajatelin hetken kunes käatsoin taas Zakuro ja hänen pentujaan.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Ti Loka 11, 2011 6:13 am

Zakuro

Huomasin Cocon tulevan ja känsin katseeni hetkeksi häneen. "Coco mitä sinä tällä teet? Onko Ryö lähtenyt jonekin." Sanoin ja katsoin taas pentuihini joilla oli viellä nälkä. *Kaupungista on hankalaa löytää mitän syötävää enkä rupeaisi varastamaan ihmisiltä.* Ajatelin yritin viellä etsiä jotain syötävää. Huomasin siten Haukan ja yritin sada sen kinni jotta saisin penuile jotain syötävää. Onistuin jonkin ajan pästä tapamaan Haukan ja vein sen siten pennuileni. "Tässä syökää." Sanoin ja laitoin takaisin makamaan.

Hakeru,Hauru&Haru

Kun äiti toi Haukan etemme aloimme syödä senveran mitä jaksoimme. Haru meni siten äitinsä viereen kun oli syönyt hänen veljensä sen sijaan jatkoivat leikejään. Hakeru ja Hauru katsoivat taivalle ja huomasivat että aurinko alkoi jolaskea ja pian tulisi pimeää. Siten hekin menivät äitinsä luo.
    *Kukahan on meidän isämme ja milainen hän oli?* Haru ajateli ja oli mietinyt samaa kysymystä jo pitkään sillä hän ja hänen veljensä eivät muista isänsä jurikaan olenkaan. Hauru ja Hakeru sen sijaan olivat luopuneet sittä ajatuksesta heitä ei enään kinostanut saada tietää isästään.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Su Loka 16, 2011 3:28 am

Coco

Katsoin Zakuroa hetken. "Ryö lähti lauman kassa autamaan Ouhun laumaa sodassa Kasaita vastaan." Sanoin ja menin siten etsimään itselleni jotain syötävää. jonkin matkaa käveltyäni huomasin yhden haukan lentävän hohitse ja se laskeutui aika lähelle olin varovainen etei hauka huomaisi minua ja lentäisi pois. Ja siten hyökäsin haukan kimpuun ja sain hengiltä ja kun alkoi tulla pimeää lähdin Zakuron ja hänen pentujen luo.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Su Loka 16, 2011 4:30 am

Zakuro

*Ai Ryö on lähtenyt Ohun. Eikä minulle ole kerottu aijemmin nojaa en voikaan autaa muita kun minulla on pentuni huolehditavana* Ajatelin ja huomasin Cocon tulevan takaisin. "Pitäisi kai mennä vuorille. Tulkaa pentuni." Sanoin ja olin lähdössä vuorille jotta voisin ettsiä lepopaikan jossa voisimme töpyä.

Hauru,Haru&Hakeru

Kun äiti sanoi että pitäisi läheteä menimme kaikki äidinluo ja lähdimme siten vuorille kun aurinkokin oli jo laskemassa. "Tulaan!" Hauru,Hakeru&Haru huusivat äidileen ja lähtivät siten seuramaan äitiään vuorille. *Jatkammekohan matkaa siten huomenna.* Hakeru ajateli ja halusi nähdä muutakin mailmaa kuin vain mutamia pieniä alueita.

// Zakuro poistuu //

Viimeinen muokkaaja, orion pvm Ke Loka 19, 2011 8:16 am, muokattu 1 kertaa
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ke Loka 19, 2011 7:26 am

Coco

Kun olin syönyt kun Zakuro ja hänen pentunsa olivat lähteneet lähdin itsekin pois Kofusta.

/Coco poistuu aluelta/

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 1:43 am