Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Nyera
Amarath
6 posters

    Missä oikein olette?

    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Su Elo 21, 2011 7:36 am

    Yukimura

    Yukimura oli haistanut Yurikon, mutta ei kiinnittänyt tuohon huomiota, ennen kuin se hyppäsi näkyviin. "Ööö... jos saan kysyä, niin kuka helkutti sinä oikein olet?" se kysyi Yurikolta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Ma Elo 22, 2011 5:14 am

    Gin

    *Gin tuijotti Yurikoa, joka loikkasi esiin metsiköstä. Tuo kääntyi koiraa kohden ja mittaili tuota päästä varpaisiin. Gin oli hiljaa, olihan Yukimura kysynyt kysymyksen, jonka hän olisi juuri esittänyt, tosin hienommassa muodossa kuin poikansa.*

    Kagetora & Kurotora

    *Kagetora murahti ja kääntyi katsomaan Yurikoa. "Olit varmasti vakoilemassa, kuulut Kasain laumaan, etkö vain?" Kagetora kysyi, sillä susien laumaan tuo ei nyt ainakaan kuuluisi, ja kukapas muu heitä edes vakoilisi. Kurotora katsoi poikaansa ja sitten Yurikoa mietteissään ja vilkaisi sitten Giniä, joka näytti myöskin ajattelevan jotain.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Ma Elo 22, 2011 7:13 am

    Yuriko

    "Minä olen Yuriko ja olet oikeassa kulun Kasain lauman." Sanoin ja katsoin Kagetoraan känsin katseni siten Ryöhön ja Sukin.
    "Se susi jota kuvailit äsken on Blac eyes vai mitä Ryö. Tunen hänet todella hyvin sitä paitsi Blac eyes on serkuni" Hymyilin hieman
    ja katsoin välillä kaikia paikalla olevia Ohun sotureita.
    *Tuo pentu on varmasti se jota Blac eyes ja Blue eyes etsivät.* Ajatelin ja katsoin taas Sukin.


    Retsuga

    Katsoin Yrikoa hieman vihaisena kun hän kertoi olevansa Kasain alainen
    ja sen suden serku joka oli tapanut lauman johon Suki oli kuulunut.


    Joe

    Olin sapunut Weedin kanssa Futagi-solaan ja menimme sinne missä Gin ja muut ovat.
    Kun savuimme paikalle huomasin jonkun vieraan susi narttun *Mitä on tekeillä.* Ajatelin ja menin Yukimuran vieren.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm To Syys 29, 2011 6:20 am, muokattu 1 kertaa
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Ma Elo 22, 2011 7:35 am

    Suki

    Olin hieman järkytyny kulessani että tuo susi narttu on Black eyessin ja Blue eyesin serku.

    Ryö

    Olin hirveän vihainen tekimieli tappaa Yuriko mutta en tekisiniin kuitenkaan.
    Hyökäsin Yurikon kimpuun ja otin Yurikon kurkusta kiin ja heitin sen suoraan puuta päin.
    -on sinun onesi että en tapasinua mutta kun olet Black eyesin serku niin voit kertoa Black eyesille että
    aion tappa hänet viellä jonain päivän.Sanoin hyvin vihaisenna Yurikolle. sitten huomasi JOen ja Weedin tulevan.

    Weed

    Olin juuri tulut Joen kansa Futago-solaan kun huomasin Ryön aika vihaisenna ja jonkun narttu pennun hänen seurassan.
    -Mitä täälä tapahtuu.Kysyin ja katsoin isääni Giniä hetken ja sitten Ryöttä.
    -Ja kuka sinä olet.Kysyin Sukilta.

    Suki

    -Minä olen Suki.Sanoin Weedille ja katsoin Weediä.


    /Kite poistuu./
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  isisso Ti Elo 23, 2011 6:50 am

    Riki,Akame

    Riki oli tarkkaillut hiljaa tilannetta, kunnes Yriko ja Ryö olivat alkaneet taistella. ´Kasain laumalainen ohun alueella... Tämä ei käy.´ Riki päätti itsekseen ja astui eteen päin, alkaen kävellä Yrikoa kohti. "Kasain laumalaiset eivät ole tervetulleita tänne. Häivy." Riki sanoi kylmään sävyyn Yrikolle ja seisoi Ryön vieressä, tuojottaen Yrikoa.

    Akame käveli Ginin viereen. "Gin meidän on aloitettava joukkojen järjestäminen heti, Kasai voi hyökätä koska tahansa. Nyt kun tuo tunkeilija jäi kiinni, emme voi päästää sitä pois, kun emme tiedä mitä kaikkea se sai selville." Akame puhui Ginille lähes kuiskaten.

    Moss

    Lopulta Moss saapui miehineen paikalle. "Heh heh, vihdoin perillä. No mikäs täällä on tilanne?" Moss kysäisi.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Ti Elo 23, 2011 6:59 am

    Suki

    Säikähdin todella paljon kun näin Mossin.
    -Ompas iso koira.Sanoin ja katsoin Mossia.


    Weed

    -Hei Moss muuten Suki sinun kanataisi kai lähteä täältä pois kun Kasain lauman hyökäyksestä
    ei kestä varmaan kovinkaan kauaa niiden hyökäyksesttä.Sanoin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Ti Elo 23, 2011 8:25 am

    Yuriko

    Kun Ryö heitti minut puuta päin nousin siten ylös ja huomasin Rikin
    tulevan minun eteeni ja hypäsin puun oksalle ja katsoin sieltä Rikin.
    "Valitan Ryö mutta en ole ollut yhteyksissä Blac eyesiin 3 vuoteen." Sitä paitsi en
    tiedä missä hän tällä hetkellä on. Sanoin ja hymyilin hieman.
    *Pitäisiko minun kertoa Kasaille kaikki mitä kuulin vai vaan Ohun joukojen määrän.*
    Ajatelin ja huomasin siten paikalle tuleen lihavan koiran joukoineen.
    *Tuo läski taitaa olla Moss.* Ajatelin ja en lähtenyt ihan viellä.


    Joe

    Katsoin Yurikon ja olin samaamieltä Akamen kanssa että Yurikoa
    ei voi pästää kertomaan Kasaille kaikea mitä hän on kullut. Katsoin siten paikalla
    olevaa pentua Sukia ja huomasin Sukin olevan hieman levoton Yurikon läsnä olessa.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm To Syys 29, 2011 6:21 am, muokattu 2 kertaa
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Ti Elo 23, 2011 8:47 am

    Yukimura

    Yukimura meinasi lähteä Yrikon perään, mutta hillitsi itsensä. "Isä, eikö jonkun kannattaisi lähteä tarkistamaan Mutsun tilanne? Heistä kun ei ole kuulunut mitään." se ehdotti kääntyessään Giniä kohti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath To Elo 25, 2011 8:19 am

    Gin & Kagetora & Kurotora & Shina & Tesshin & Kendo

    *Gin katsoi isäänsä ja vilkaisi sitten kysymyksen esittänyttä Yukimuraa. "Olet oikeassa, heillä on varmasti suurempiakin ongelmia, kun he ovat viipyneet näin pitkään. Meidän on parasta lähteä Mutsuun. Meillä on suuri joukkio jo nyt, ja jos ystävämme ovat pulassa, meidän on tehtävä kaikkemme heitä auttaakseen, sillä tulivathan he auttamaan meitäkin. Unohtakaa toistaiseksi, että teillä on kenraali. Käytämme Rikin taktiikkaa. Otatte käskyjä vastaan ainoastaan minulta, Weediltä tai isältäni. Jos suoritatte yhteishyökkäyksiä, esim. te kogat ja igat, voitte silloin kääntyä johtajanne puoleen." Gin selosti kaikille ja vilkaisi suurinpiirtein jokaista. Shina seisoi hiljaa kolmen veljensä kanssa ja nyökkäsi ohjeet kuultuaan. Hän huomasi veljien jännittyneisyyden ja hermostuneisuuden, koskaan ennen he eivät olleet olleet osana mitään näin suurta. Kendo vilkaisi Ryöta ja nousi sitten seisomaan, ollessaan istumassa hetkisen aikaa. Kohta olisi aika lähteä... Tesshin oli hiukan hapan, kun Gin ilmoitti komentavansa myös hänen joukkojaan, mutta Rikin suunnitelma olisi ehkä ainoa oikea toimiva. Hän antaisi koiransa ylipäällikön käyttöön, jos se takaisi hiljaisuuden ja rauhan myös takaisin kogien alueelle. Kurotora ja Kagetora vilkaisivat toisiaan nopeasti ja sitten vanhempi kai tervehti Mossia lyhyellä nyökkäyksellä. "Mitäs vanha ukko?" Kurotora sanoi leikillään ja vinkkasi näkevää silmäänsä tuolle.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Pe Elo 26, 2011 4:13 am

    Ryö

    -Hyväon saat komentaa joukoani mutta mitä teeme Yurikolle.Kysyin ja katsoin Giniin
    siten katsoin hieman vihaisena Yurikoa.
    -Zenjirou pidä Yurikoa silmällä.Sanoin.


    Zenjirou

    -Selvä voit luottaa minuun.Sanoin.




    /Suki poistuu aluelta/
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Pe Elo 26, 2011 7:19 am

    Yuriko

    Hypäsin puusta alas ja olin lähdössä takaisin Kasain aluelle katsoin siten taakseni
    "Mitä eikö he aijo estää minua kertomasta Kasaille kaikea mitä tiedän." Sanoin ja jatkoin
    matkaa. *Tämä on tylsää kun kukaan ei yritä estääminu.* Ajatelin pätin jäädä hetkeksi Futago-solaan
    jos saisin lisää tietoa Ohun laumasta. Pian löysin luolan jonne menin ja laitoin makaaman.


    Joe

    Huomasin Yurikon kadoneen ja känsin katseeni siten Ryöhön hetkeksi
    ja keskityin siten sihen mitä Gin sanoin. En olut ihan käryillä asioista kun luulin
    Mutsun kenraleiden olevan täälä.

    Retsuga

    Katsoin hetken Ryötä kun hän käski Zenjiroun pitää Yrikoa silmällä känsin
    katseeni siten Weedin ja muihin.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm To Syys 29, 2011 6:21 am, muokattu 1 kertaa
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Pe Elo 26, 2011 8:29 am

    Hyoma

    Susi seurasi tapahtumia Reiman viereltä ja tuhahti hieman, kun kuuli, että Reima ei varsinaisesti enää saanut antaa käskyjä. "Typerää..." se mumisi ja pudisti päätään.

    Sera

    Koga naaras katsoi Tesshiniin, kun Gin puhui, yrittäen nähdä tuon reaktion. `Hänkään ei taida pitää asiasta kovin paljoa.` Sera mietti kääntäen katseensa Giniin.

    Akatora

    Akatora pyörähti ympäri Mossin tullessa paikalle. "Ai, pappakin jaksoi raahautua paikalle! Näkeekö ainoa silmäni oikein, vai oletko lihonut edelleen?" se huudahti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Pe Elo 26, 2011 9:37 am

    Gin

    *Gin kuuli joukoista hiukan epätyytyväistä muminaa. "Rauhoittukaa. Tästä ei tule mitään, jos kaikki on suunnitelmaa vastaan. Kuulitte mitä Riki sanoi. Voittaaksemme meidän on unohdettava useimmat johtajat, sillä nyt meidän on hyökättävä koko joukolla, eikä vain ryhmissä vuorotellen. Jos ette aio suostua suunnitelmaan, ilmoittakaa se nyt." Gin kysyi ja katsoi vakavana kaikkia. Hän toivoi sydämensä pohjasta, että muut suostuisivat tukemaan heidän suunnitelmaansa. Jos he päättäisivät yksitellen vain lähteä, koko taistelu olisi jo hävitty.*

    Tesshin

    *Tesshin oli hiljaa ja mietti Ginin sanoja. Kukaan ei sanonut pitkään aikaan mitään ja Tesshinin sisällä kuohahti hiukan raivokas tunne. Eivätkö he aikoneet auttaa? Niinkö vähän he piittasivat asuinsijoistaan? Kogakoira otti askeleen eteenpäin ja rykäisi. Hänen äänensä kuulosti omituiselta hiljaisuudessa. "Minä ja joukkoni olemme mukana." Tesshin sanoi sitten ja peräytyi taas paikalleen, vilkaisten vielä Ginin silmiin, jotka huokuivat kiitollisuutta.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Pe Elo 26, 2011 9:09 pm

    Ryö


    -Minäkin olen kukana ja joukueeni.Sanoin ja katsoin ympärilleni enkä nähnyt Yurikoa missään.
    -Muuten Gin oliko järkeä päästää Yuriko pakoon hän varmanna meni kerto maan Kasaille kaiken mitä tietää meistä.
    Hän tietää hyökäys suunitelman ja jos viholinen saatietää mitenn hyökääme hän saa etulyönti aseman ja pääsee niskan pääle.Sanoin muille.


    Zenjirou

    Olin lähdössä katsomaan kuinka kaukana Yuriko on.
    *Mine se Yuriko on mennyt.*Ajatelin.



    Weed

    Katsoin kun Isä juteli muiden kanssa ja suuniteli tulevaa hyökäystä.
    *Minne Ryön laumasta se Zenjirou on mennyt.*Ajatelin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Pe Elo 26, 2011 11:26 pm

    Retsuga

    Katsoin Rytötä hieman ihmeisäni mutta hän puhi asiaa
    ei olut kovin visasta pästää Yriko menemään.
    "Olen samaa mieltä Ryön kanssa." Sanoin ja katsoin Ginin.


    Joe

    "Hei Ryö minne Zenjirou meni?" Kysyin ja katsoin Ryöhon ja samalla hieman
    sinne minne Yriko oli lultavasti menyt.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  isisso La Elo 27, 2011 1:50 am

    Moss & Akame

    Moss nyökkäsi weedille ja katsoi sitten Kurotoraa ja Akatoraa. "Älkääs papatelko ukkelit, olen yhtä hyvässä kunnossa, kuin 10 vuotta sitten." Moss tokaisi ja naurahti sitten ja katsoi Giniä. "En tiedä mikä se suunnitelmanne on, mutta minä kyllä annan mieheni sinulle ilomielin, ylipäällikkö." Moss ilmoitti. Akamekin nyökkäsi Ginille. "Myös Igat ovat komennossasi ylipäällikkö." Akame sanoi.

    Reima & Noroi

    Susi tuhahti itsekseen. ´Miksi minun pitäisi antaa mieheni koirien komenneltaviksi, en ole Ginin alainen ja olen vielä häntä vahvempikin.` Reima tuumi ja ilmoitti sitten. "Gin, minähän en kuulu joukkoihinne, olen vain liittolainen, joten pidän mieheni itselläni." Tuo sanoi ja katsoi Giniä päättäväisesti. Noroi huokaisi. ´Onneksi Reima herra ei alistunut noiden palvelukseen.`
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha La Elo 27, 2011 4:44 am

    Ryö

    -Käskin sitä pitämään Yurikoa silmällä joten Zenjirou on varmaan lähtenyt tutkimaan minne Yuriko on mennyt.
    Uskon että Yuriko on viellä Futago solassa.Sanoin.


    Zenjirou

    Olin seuraamassa Yurikoa kunnes kadotin sen jäljet mutta huomasin että lähellä oli joku luola.
    *Yuriko on varmasti tuola luolassa*Ajatelin ja tarkailin että onko joku toinenkin kasain alainen täälä.


    Viimeinen muokkaaja, Ryö pvm La Elo 27, 2011 9:06 am, muokattu 1 kertaa
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera La Elo 27, 2011 5:44 am

    Yuriko

    Höristin korviani kun luulin kuleni jotain. *Se on varmaan joku Ryön alaisita.*
    Ajatelin ja menin syvemälle luolaa niin etei minua näkyisi luolan sulta. Jaksaisin kyllä
    taistella sitä vastaan mutta en aijo otaa riskejä henkeni takia jos ulkona on enemän kuin yksi
    Ryön sotureista.


    Retsuga


    Katsoin Reiman kun hän ei aikonuta antaa sotureitaan Ginin komenukseen
    *Hyvä niin kai.* Ajatelin ja känsin katseni siten Yukimuran.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm To Syys 29, 2011 6:20 am, muokattu 1 kertaa
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo La Elo 27, 2011 6:05 am

    Hyoma

    Susi virnisti pienesti, kun Reima ei ottanut kantaa Ginin suunnitelmaan. "Minä nyt en varmaan muutenkaan suostunut tottelemaan sinua, Gin. Ei millään pahalla." Hyoma lisäsi vielä pikaisesti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Ma Elo 29, 2011 5:52 am

    Gin

    *Gin katsoi Reimaa ja oli aikalailla arvannutkin tuon reaktion. Pienoinen hymy käväisi akitan huulilla ja Gin vinkkasi silmää Reimalle. "Ymmärrän sen. Ette kuulu Ohun joukkoihin, mutta teistä on kuitenkin hyötyä taisteluissa. Olette vahvistuksena." Gin sanoi ja kääntyi sitten katsomaan Rikiä. Tuolla oli ehdotus komentoketjustaan, mutta ei uskoisi, että siitä olisi haittaa vaikka Reima käskyttäisikin susiaan itse. Gin kääntyi vielä katsomaan kiitollisena Mossia ja tervehti tuotakin lyhyesti, ja loi vielä toisen samantapaisen silmäyksen Akameen.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Ma Elo 29, 2011 7:18 am

    Zenjirou


    Huomasin luolan mutta en nähnyt siellä ketää joten lähdin takaisin Ohun lauman ja Ryön luo
    -Ryö seurasin Yurikon jälkiä ne menivät suoraan läheiseen luolaan mutta en nähnyt ketään siellä.Sanoin.


    Ryö


    Kun kuulin Zenjiroulta että Yurikoa einäy mutta se saattaa olla vielä täälä.
    *Voisiko olla että siellä luolassa olisi muitakin Kasain alaisia.*Ajatelin
    ja katsoin hieman ympärilleni varuiksi jos Kasai olisi täälä.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Ma Elo 29, 2011 8:18 am

    Yuriko

    Kun luolan ulkopuolelta ei kulunut enään mitään niin menin katsomaan oliko siellä viellä ketään
    mutta olin jänitänyt hieman lihaksiani jos joku koira ylätäisi minut. Kun katsoin ynpärilleni en
    huomannut ketään ja rentouduin ja menin takaisin luolan.


    Takuya

    Olin sapunut Futago-solan ja lähdin etsimään missä Ryö ja muut mahtaisi olla pian löysinkin Ryön.
    "Hei Ryö.. Sanoin ja menin siten muiden luo. Siten huomasin että Akatora ja Kurotora olivat jo täällä.
    *Minne Kuchi jäi.* Ajatelin ja katsoin takseni.


    Joe

    Katsoin Reiman hetken kunes huomasin että Zenjirou oli palannuta ja melkein heti sen jälkeen
    paikalle tuli joku Kai koira. Katsoin jonkin aikaa paikalle sapunuta koiraa kunes känsin
    katseni siten Weedin. *Mitenköhän Ourora pärjää Gaiolla.* Ajatelin.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm To Syys 29, 2011 6:20 am, muokattu 1 kertaa
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Ti Elo 30, 2011 4:47 am

    Kuchi

    Naaras tallusteli paikalle katsellen ympärilleen. `Mikä ihmeen kokous täälläkin on meneillään?` tuo mietti ja katsoi Ryötä. "Hei Ryö. No, mikäs on suunnitelma?" Kuchi kysyi kävellen lähemmäs tuota.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Ke Elo 31, 2011 5:47 am

    Ryö

    Katsoin kun Kuchi tuli paikalle
    -Gin ja Riki suuniteli että kaiki soturit kuun televat sodassa vain yhtä johtajaa.Sanoin
    ja menin Weedin luo.
    -Weed muuten onko Gaiolla enää ketään Ohun soturia.Kysyin.


    Weed

    -Siellä on ainoastaan Orion,Rigel,Koshiro,Tsubomi ja Ourora.Miksi sinä sitä kysyyt.Sanoin
    *pärjääköhän Ourora Gaiolla yksin.*Ajatelin.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  isisso To Syys 01, 2011 5:18 am

    Riki

    Riki käveli Ginin viereen ja rykäisi kuuluvasti. "Lopetetaan rupattelu. Kasai voi hyökätä koska tahansa eikä meitä ole edes 400. Joten vaikka meillä olisi kuinka hyvä komento ketju, alivoimalla mahdollisuutemme ovat erittäin huonot, meitä on oltava enemmän. Missähän Bemu, Bill, ja Hakuro ovat? Heistä olisi nyt hyötyä. Siis joka tapauksessa meidän kannattaa levittäytyä eri puolellem Ohua pitämään huolta, ettei enempää Kasain miehiä pääse tänne." Riki sanoi lopuksi.

    Sponsored content


    Missä oikein olette? - Sivu 7 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt La Huhti 27, 2024 8:50 pm