Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Nyera
Amarath
6 posters

    Missä oikein olette?

    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo To Syys 01, 2011 8:26 am

    Yukimura

    Yukimurakin astui muutaman askeleen eteenpäin. "Olen samaa mieltä, mutta muistuttaisin edelleen: Mutsusta ei ole kuulunut yhtikäs mitään. Sanojenne mukaan Gaialla on aika vahvat joukot, vaikka heitä oloisikin vähemmän." tuo muistutti katsoen jokaista paikalla olevaa kenraalia hetken. Sitten se katsoisi Weediin. "Heetkinen... Kuka on Ourora? En ole kuullut sellaista nimeä aikaisemmin täällä." Yukimura kysyi tuolta kallistaen hieman päätään.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera To Syys 01, 2011 9:14 am

    Joe

    Katsoin Yukimuran ja pysyin hetken hiljaa vastasin siten Yukimuralle Weedin puolesta kun tunen Ouroran hieman paremmin kuin Weed vaikka en hän minäkään kaikea Ourorasta tiedä.
    "Ourora on eräs narttu joka vei Tsubomin Gaiolle ja tuntee joitain Kasain alaisia mutta eivät ole mitään ystäviä keskenään hän on myös hyvä taistelija joten hän vartioi tällä hetkellä Gaioa." Aijoin jonkin ajan pästä palata Gaiolle.


    Retsuga

    Ihmetelin hieman miten se Ourora tuntee Kasain ja Kasain joitain sotureita.
    *Toivotavasti se Ourora ei ole oikeasti joku Kasain alainen.* Ajatelin
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Pe Syys 02, 2011 2:10 am

    Gin

    *Katsoin Rikiä nyökäten. "Nyt, toimintaa! Levittäydytään ympäriinsä. Meidän on sovittava, kuka menee minnekin. Minä asetun Gajyolle. Ketkä tulevat minun mukaani?" Kysyin. Annoin päätösvaltaa myös muillekin, jotta heille olisi omaksi edukseen valita paikkansa.*

    // meen viikonlopuksi mökille, joten ne pääse ropettelemaan.. //
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Pe Syys 02, 2011 3:37 am

    Akatora & Yukimura

    Akatora käveli Ginin eteen. "Minä voin tulla. Gajyolle hyökätään kuitenkin ja haluan olla silloin paikalla." tuo sanoi ja astui muutaman askeleen sivummalle. Yukimura katsoi veljiään edelleen kysyvästi. "Ei sano edelleenkään mitään. Enkä kyllä ole kuullut kenestäkään Tsubomista. Ja jos se naaras tuntee joitain Kasain alaisia, niin voitteko olla varmoja, ettei se itse ole Kasain laumasta?" tuo epäili.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Pe Syys 02, 2011 6:01 am

    Weed

    -en usko että Ourora on Kasain alainen ja Koshiro,Orion ja Rigel ovat myös Giolla.Sanoin



    Ryö

    Katsoin hieman epäilevänä Weediä mutta minulla oli kuitenkin muuta mielessä kuten Black eyes ja Blue eyessin etsiminen ja kostaa niile sen mitä ne tekivät minulle.Mutta pysyin rauhalisenna.


    Zenjirou

    -Ryö mitä jos Black eyes ja blue eyes ei ole Kasin sodassa mukana.?Kysyin.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Ti Syys 06, 2011 4:42 am

    Joe

    Mietin hetken keitä Blakc eyes ja Blue eyes ovat sillä en ollut koskaan enen kullut heidän nimiään.
    *Kuka Blakc eyes eikä sotaa käydäkään Kasaita vastaan.* Ajatelin ja katsoin siten isääni.
    "Minä tulen myös Gaiolle. Ajoin joka tapauksessa palata sinne jossain vaihessa." Sanoin ja känsin katseeni siten Ykimuraan en jaksanut kertoa kuka Tsubomi on. Sitä paitsi en kyllä tunne Tsubomia ja Ouroraakunolla mutta olen aika varmma että he eivät kyllä kullu Kasain alaisuteen sillä Ourorahan näytti vihavan Zeni kun törmäsimme sihen.


    Retsuga

    *Suostuiko Ryö autamaan meitä vaan jotta voisi lultavasti taistella Blac eyesiä vastaan.* Ajatelin ja katsoin siten Joen en tiennyt Keitä Ourora ja Tsubomi olivat mutta en ollut varmma että oliko Weediltä visasta jätää Gaio jonkun narttun vahtiin ja mutaman penun.


    Takuya

    Huomasin Joen ja Retsugan mietivän jotain mutta en ollut aivan varmma mitä.
    *Ajatelevatko he että autamma heitä vaan koska Ryö haluaisi kostaa Blac eyesille toisalta
    itse en pidä Kasaista mutta haluaisin kostaa kuitenkin hänelle.* Ajatelin ja katsoin siten Ryötä hetken.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Ti Syys 06, 2011 9:20 am

    Gin & Tesshin & Shina & Kendo & Kurotora & Kagetora

    *Gin katsoi kiitollisena ilmoittautuneita. "Hyvä, mutta tarvitsemme vielä lisää." Tesshin astui eteenpäin. "Me voisimme tulla joukkoinemme." Gin väläytti kiitollisen katseensa tuollekin, mutta avasi suunsa:"Kiitos tarjouksestasi, Tesshin, mutta kaikki eivät hyökkää varmasti Gajoylle laumana, ja jos levittäydymme, meillä on paremmat mahdollisuudet. Voit antaa muutaman kogan avuksemme, mutta sinua tarvitaan muualla." Gin sanoi ja katsoi sitten Akatoraa, ja tämän vieressä olevaa Kagetoraa ja Kurotoraa, jotka ilmoittivat myös tulevansa mukaan. "Tarvitaanko minua ja veljiäni?" Shina kysyi ja astui eteenpäin. Gin kuitenkin pudisti päätään. "Levittäytykää tekin johonkin. Jotkut pitäytykää kuitenkin lähempänä Gajoyta, jotta viesti voi kiertää, jos tarvitsemme apua." Gin sanoi ja tunsi jonkin sykähtävän sisällään. Tämä oli kolmas kerta, kun he joutuivat taas puolustamaan Futago-solaa ja Gajoyta. Shina nyökkäsi ja peräytyi veljiensä kanssa väkijoukkoon. Kendo nuolaisi hiljaisina huuliaan. Hän menisi sinne, minne Ryö käskisi. Tesshin oli tällä välin antanut käskyn 10 kogalleen jäädä Ginin tueksi, ja loput reilut 20 jäisivät hänen mukaansa.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Ti Syys 06, 2011 10:00 am

    Ryö

    -Aikoisin kuitenki autaa Ohun laumaa olisin aika varma että Blakc eyes ei suostuisi jonkun koiran käskytäväksi pareminkin hän käskytäisi Kasaita.sanoin hieman pinellä äänellä lähes kukaan muu ei kulisi kun omat aliseni ja katsoin siten taivalle ja mietin että onkohan kukaan tunkeutunut aluelleni.


    Weed

    mietin hetken että miksi Ourora toi Tsubomin Gaiolle juuri huonon aikaan kun sotakin on tulossa.
    *Miksiköhän Tsubomi ei ole isäntänsä luona kun hän hän on kotikora.*ajatelin ja katsoin siten isääni.
    -Minä ainkin lähden mutsuun katsomaan mitä siellä tapahtuu.sanoin.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Ke Syys 07, 2011 4:37 am

    Yukimura

    Yukimura katsoi Weediä ja käveli tuon luokse. "Tulen mukaan. Jos se käy sinulle, isä." tuo varmisti kääntyessään tuota päin. `Mutsun joukkossa oli ainakin 200 hyvää soturia. Luulisi heidän hoidelleen ne sudet jo kauan aikaa sitten.` akita mietti.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  isisso Ke Syys 07, 2011 4:39 am

    Moss & Riki & Akame

    Moss rykäisi ja astui lähemmäs Giniä. "Gin, minä en ole enää parhaassa reissaus kunnossa, joten voisin tulla Gajolle, niin ei tarvitsisi liikkua hirveästi alueella, enkä ainakaan eksyisi. Soturini tosin voidaan levittää sinne tänne alueelle." Moss sanoi ja katsoi Giniä. Riki kääntyi pois Ginistä päin ja lähti kävelemään hitaasti. "Minä kiertelen alueella ja käväisen myös Gajolla." Riki sanoi ja loikkasi puuhun jatkaen oksistossa matkaansa. Akamekin katsoi Giniä. "Minäkin taidan lähteä katsomaan mutsun tilannetta." Kishu sanoi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Ke Syys 07, 2011 5:25 am

    Gin & Kurotora & Kagetora & 10 kogaa & Kendo & Shina

    *"Hyvä, tehdään sitten näin. Osa teistä lähtee nyt Mutsuun, jättäkää kuitenkin joitakin sotureita myös Futago-solaan! Meidän on oltava valmiita. Minä lähden nyt, te Gajoylle aikovat, tulevat perässäni!" Gin huudahdi ja ohitti sitten suurehkon väkijoukon hölkkäaskelin ja kauemmas päästyään lähti sitten juoksemaan reippaampaa tahtia. Kurotora ja Kagetora vilkaisivat toisiaan ja vanhempi kai kääntyi veljensä puoleen. "Mennäänpäs sitten." Vaikka Kurotora olikin vakavana, innostuksen tuikkeen pystyi kuitenkin huomaamaan tuon silmistä. Shina ja hänen veljensä valmistautuivat lähtemään Mutsuun, tai jäämään solaan, miten nyt he päättäisivät. Tesshin antoi kymmenelle soturilleen käskyn lähteä ja nuo syöksyivätkin matkaan kohti Gajoyta. Kendo vilkaisi Ryöhön ja avasi suunsa:"Johtaja, mihin me sijoitumme?" Akitan ja tosan sekoitus kysäisi.*

    // Gin poistuu //

    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Ke Syys 07, 2011 6:39 am

    Takuya

    Katsoin itsekin Ryötä mieteliäänä että jämmekö Futago-solaan vai menemekö siten Musun.
    "Taisin kulla jotain että Kasai on lähtenyt alueltaan kun tulin tänne Kuchin kanssa. En tosin ole varmma että minne Kasai lähti." Sanoin ja huomasin siten Ryön olevan hieman mieteliänä juri nyt.


    Retsuga

    Itse päätin lähteä Mutsun tarkistamaan tilanteen jos Mutsun kenralit ovat voitaneet jo Gaian. Tulemme
    kaisiten heidän kansaan Gaiolle. *Onkohan Gaia paennut jo Mutsusta.* Ajatelin toisalta
    se ei kyllä olisi ihan Gaian tapaista.


    //Joe poistuu aluelta//
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Ke Syys 07, 2011 9:35 am

    Yukimura, Akatora, Sera, Kuchi & Hyoma.

    "No niin. Eikun menoksi." Yukimura sanoi lipaisten huuliaan ja lähti hölkkäämään Mutsua kohti. "Weed, tuletko?" se huusi katsoen hetken taakseen. Sitten se haukahti ja kovensi juoksuaan kohti Mutsua. Akatora lähti hölkkäämään Ginin perään Gajyolle. Sera jäi seisomaan Kogien joukkoon odottamaan lisää käskyjä Tesshiniltä. Kuchi lipaisi huuliaan ja otti muutaman askeleen Ryötä päin. "No Ryö, mitäs me sitten teemme?" tuo sanoi. Hyoma katsoi Retsugaan, tuo kun näytti olevan lähdössä jonnekkin. Se kuitenkin käänsi katseensa takaisin Reimaan. "Minnes me sitten menemme? Jäämmekö tänne vai lähdemmekö Mutsuun?" tuo kysyi Reimalta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath To Syys 08, 2011 4:52 am

    Tesshin & Kasuga

    *Tesshin katsoi Seraa, sitten kenraaliaan Kasugaa. "Sera ja muut, lähdemme Mutsuun. Kasuga, toivon, että sinä lähdet Gajoylle pitämään kogat ojennuksessa. He saattavat toimia holtittomasti vieraan käskyttäjän alaisina." Tesshin selosti, hiljaa. Hän ei tahtonut, että muut luulivat hänen epäilevän Ginin johtajankykyjä, sillä sitä hän ei ollenkaan tarkoittanut. Hän tahtoi, että kogat vain tekisivät parhaansa. Kasuga nyökkäsi ääntäkään päästämättä ja katosi paikalta salamana. Tesshin siirtyi askeleen eteenpäin ja kääntyi jäljellä olevien kogien puoleen. "Ottakaamme hiukan selkoa... Hoi, kaikki! Ketkä jäävät Futago-solaan, ja ketkä lähtevät Mutsuun? Minä ja joukkomme lähdemme tarkistamaan Kisaragin lauman vointia." Tesshin huusi puheensorinoiden yli ja seisoi paikoillaan vastausta odottaen.*

    // Kasuga poistuu //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha To Syys 08, 2011 6:40 am

    Ryö

    -Me jääme tänne sen varalta jos Kasain alaiset tulevat tänne.Sanoin ja katsoin hetken taivaale ja mietin muita alaisiani aluellani. Ja siten katsoin hieman epäilevänä metsään.

    Weed

    Katsoin Yukimura ja vastasin tälle
    -Eiköhän lähdettä mutsuun.Sanoin ja lähdin muiden kanssa kohti mutsua.



    /Weed poistuu alueltta/
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo To Syys 08, 2011 8:16 am

    Sera

    Koga katsoi tyytyväisenä Tesshiniin. `Onneksi Tesshin päätti lähteä Mutsuun. On se ainakin jännittävämpää kuin seisoskella täällä.` Sera mietti. "Hyvä on." tuo sanoi otti muutaman askeleen eteenpäin valmiina lähtöön.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Pe Syys 09, 2011 3:39 am

    Kendo & Tesshin & Shina

    *Kendo nyökkäsi Ryölle ja käveli kohti metsää. "Teen pikku kierroksen, palaan piakkoin.. Ilmoitan, jos näen Kasain laumalaisia, tai muuta epäilyttävää." Kendo sanoi Ryölle ja lähti sitten juoksemaan metsään. Shina ja hänen veljensä tuijottivat toisiaan hetken, miettien. "Lähdemmekö mekin Mutsuun, vai jäämmekö tänne?" Yksi veljistä kysyi. Shina mietti hetken. "Lähdetään Mutsuun?" Narttu ehdotti ja veljekset nyökkäsivät. Tesshin katsoi Seraa. "Lähdetäänkö? Weed meni jo edeltä." Tesshin ehdotti naaraalle ja kokosi sitten kahdenkymmenen kogan joukkonsa.*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Pe Syys 09, 2011 4:05 am

    Sera

    Naaras yllättyi hieman Tesshini esittäessä sille kysymyksen. "No, minun puolestani voimme lähteä." Sera vastasi ja katsoi Ryön joukkojen suuntaan. ´He taitavat jäädä tänne. No hyvä niin. On hyvä, että reviiriämme puolustetaan, vaikka he eivät kuulukkaan Ohuun.´ tuo mietti.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  isisso Pe Syys 09, 2011 5:50 am

    Akame,Reima,Moss

    Iga johtaja katsoi sotureihinsa. "Levittäytykää ja partioikaa alueella." Akame sanoi ja igat nyökkäsivät nopeasti, kadoten sitten paikalta. Akame taas lähti hölkkäämään mutsua kohti. Moss lähti kulkemaan kohti Gajoa. Reima katsoi Hyomaa ja vastasi. "Me jäämme tänne, puolustamaan Ohua. Voisitko hakea Retsugan takaisin, ei ole hyvä hajaantua." Reima sanoi ja tuhahti.

    //Moss ja Akame poistuvat.//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Pe Syys 09, 2011 7:08 am

    Takuya

    Lähdin itsekin tutkimaan jos näkisin joitain Kasain alaisia aluella ja kävisin etsimässä samalla jotain syötävää. Jonkin aikaa kuljetuani huomasin jonkun luolan edesäni ja näin jonkun menevän luolan. En nähnyt sitä kunolla mutta olin varma että se ei ollut kukaan Ohun laumalaisista joten päätin mennä tutkimaan asiaa. Pian huomasin luolassa olevan Yurikon jonka olin nähnyt vimeksi aluelamme enen lähtöäni.


    Yuriko

    Olin silloin tulossa metsältä kun Takuya huomasi minun menevän luolaan. Katsoin siten takseni ja huomasin pilopaikani paljastuneen ja Takuyan luolan suulla. "Mitä!..Miten löysit minut?" Kysyin hieman vihaisena ja olin valmis taistelemaan Takuya vastaan. Tiesin että jos en saa Takuya hengiltä niin hän kertoo pilopaikastani muille ja siten Ryö ja hänen alaisensa tulevat ja hakaavat minut melkein hengiltä sillä en pärjäissi kaikia vastaan.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm To Syys 29, 2011 6:19 am, muokattu 1 kertaa
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Tesha Pe Syys 09, 2011 11:01 am

    Zenjirou

    -Ryö takya lähti jonkin aikaa sitten voisiko olla että se olisi löytännyt Yurikon.Sanoin ja menin katsommaan
    missä Takya on ja huomasin sen luollan jossa kävin kun seurasin Yurikon jälkiä.menin katsomaan mistä on kyse.


    Ryö

    Menin metsälle tutkimaan hieman jos löytyisi muutaman Kasain alaisen täältä kun Yuriko on täälä kuitenkin.
    siten huomasin Fasaanin syöksyin sitä kohti ja kun sain sen kiini kun olin syönyt menin muiden luo.
    Kun en löytänyt viellä mitään tai ketään Kasain aluestta.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo La Syys 10, 2011 5:59 am

    Hyoma

    Hyoma lähti hölkkäämään reipasta vauhtia Retsugan perään. "Retsuga!! Mihkä sinä kerkesit jo kadota? Vähän äkkiä takasin!" se karjui hölkätessään eteen päin.

    Kuchi

    Naaras katsoi ihmeissään Ryön perään kun tuo lähti ilmoittamatta asiasta sanallakaan. `Just joo. Onhan se kiva olla tässäkin laumassa kun johtajakin vain yht äkkiä katoaa. Tiesin ettei olisi pitänyt liittyä pennun johtamaan laumaan!` Kuchi ajatteli vihaisena, mutta rauhoittui sitten hieman. ´No enhän minä itsekkään niin hyvä johtaja ole.´ se mietti sulkien hetkeksi silmänsä. Avatessaan ne se näki Ryön palanneen ja mulkaisi tuota hieman vihaisena.

    //Hyoma poistuu paikalta.//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Amarath Su Syys 11, 2011 1:06 am

    Tesshin & Kendo

    *Kendo tajusi Ryön kadonneen ja vilkaisi Kuchiin. "Mihin Ryö meni? Luulin, että meidän piti valmistautua..." Kendo kysyi naaraalta ja huomasi tuon hiukan närkästyneen ilmeen. Tesshin vilkaisi koiriaan ja sitten muita. "Lähdetään, kogat!" Tesshin huudahti ja lähti sitten johdattamaan joukkiotaan pois Futago-solasta.*

    // Tesshin poistuu //
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Penelo Su Syys 11, 2011 2:43 am

    Sera

    Sera loikkasi puuhun Tesshinin käskyn käydessä ja lähti loikkimaan oksalta toiselle kohti Mutsua. ´Aah... Toivottavasti meillekkin on jätetty jotain tapettavaa.´ se ajatteli, mutta naurahti sitten. ´Weed ei kylläkään pitäisi siitä.´ tuo mietti loikkatessaan takaisin maahan kogien joukkoon.

    //Sera poistuu//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Nyera Ti Syys 13, 2011 9:14 am

    retsuga

    Tulin Hyoman kanssa takaisin futago-solaan ja menin siten Reiman ja eteen ja pyysin anteksi kun lähdin noin vaan Mutsun.


    Takuya

    Huomasin zenjiroun tulevan myös luolalle ja olin valmis taistelemaan Yurikoa vastaan. Hyökäsin siten Yurikon kinpuun mutta Yuriko ehti väistää hyökäykseni ja meni luolan ulko puolelle.
    "Et voi voitaa meitä on kaksi ja sinulla ei ole apuvoimia." Sanoin ja hymyilin hieman.


    Yuriko

    "Älkää vitikö luliteko tosiaan että tulisin yksin Ohun." Sanon ja samassa kaksi kymentä sotilasta tuli esiin pensaista ja piritivät Takuyan ja Zenjiroun. Hyökä'sin siten Zenjiroun kinpuun yritäen saada isketyä hanpaani sen kurkuun mutta Zenjirou onistui väistämään hyökäykseni.
    "No Zenjirou jatketanko taisteluamme mikä jäi kesken aijemmin." Sanon ja astuin kokoajan lähemäs Zenjirouta ja Takuya.


    Viimeinen muokkaaja, orion pvm To Syys 29, 2011 6:18 am, muokattu 1 kertaa

    Sponsored content


    Missä oikein olette? - Sivu 8 Empty Vs: Missä oikein olette?

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt La Huhti 27, 2024 8:41 am