Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+3
Nyera
Penelo
Amarath
7 posters

    Puolustusasemiin!

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga La Loka 29, 2011 6:55 am

    "Hhm, vai Kasain juukot, en oikeastaan ole kuullutkaan ennen tänne saapumistani, olin pitkää parantumassa." John katsoi hautaa mietteliään näköisenä ja päätti istua sillä väliöntä vaaraa ei ollut. Hyomallakin oli selvästi jotain asiaa. "En nähnyt Giniä Mutsussa mutta tosiaankin vain käväisin siellä ja sitten tulin tänne, täytyy etsiä sitä jossain vaiheessa uudetsaan. Muttaa nyt kerroppas minulle mitä kaikkea täällä on tapahtunut "kuolemani" jälkeen?" John kysyi miettiväisesti Hyomalta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath Su Loka 30, 2011 12:38 am

    Kasuga & Kurotora & Kagetora & Tesshin

    *"John!" Kurotora huudahti nähdessään tutun hahmon. "Olet elossa! Miten pirussa?" Kagetora naurahti ja väisti sitten samalla yhden Kasain koiran hyökkäyksen ja paiskasi tuon maahan. "Lopettakaa jo ja häipykää, ettekö näe, että ilman kenraalia te olette jo suuresta joukostanne huolimatta alakynnessä!" Kurotora karjui ja laski päätään Kagetoran hyökätessä hänen ylitseen ja tappaessa kahdella nopealla viiltoiskulla kaksi hänen isänsä kimppuun aikonutta koiraa. Kasuga taisteli kogiensa kanssa sitkeästi, mutta väsymys paistoi jo heidän kasvoiltaan. Yksi koga oli jo pahasti haavoittunut ja toinen oli lähtenyt viemään häntä Tesshinin alueelle. "Luovuttakaa.. jo.." Kasuga huusi hengästyneenä ja viilsi koiran kurkun auki, kun tuo yritti hyökätä hänen kimppuunsa. Samassa Kasuga tajusi, että koirat alkoivat pikkuhiljaa luovuttaa. Yhtäkkiä joku ilmestyi hänen viereensä ja Kasuga meinasi hyökätä tuon kimppuun, mutta sitten koga tunnisti hänet. "Johtaja! Te tulitte." Tesshin nyökkäsi. Kogassa oli muutama naarmu, mutta muuten hän ei ollut joutunut rehkimään paljoa. Tesshin tappoi kolme Kasain alaista ja katsoi sitten kuolleita koiria maassa. Niitä oli useita kymmeniä. Nyt, vihdoin Kasain alaiset aloittivat hitaan perääntymisen, tehden satunnaisia hyökkäyksiä.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera Su Loka 30, 2011 2:11 am

    Orion

    *Onko tuo koira joku Ohun sotureista? En itse ole koskaan ainakaan nähnyt häntä enen.* Ajatelin ja katsoin hetken Jonin ja känsin katseeni siten Rikin. *Onkohan isä ja isoisä voitanut jo Kasain.* Tuumin hetken ja katsoin sitten jäljellä olevia Kasain sotureita vihaisena.


    Joe

    Kun huomaasin Tensain kueleen ihmetelin hieman kun Kasain soturit eivät näytäneet peräntyvän helpolla. *Eivätkö ne tajua että niiden on turha jatkaa taistelua ilman kenraliaan.* Ajatelin ja katsoin hetken poikani Kojiron ja sitten Jonin. *Tuo paikalle tulut koira on uskoakseni isän kaveri.* Ajatelin.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga Su Loka 30, 2011 4:52 am

    "Kyllä olen elossa ja on ihanaa olla taas täällä vaikka sota näemmä riehuukin" John katsoi paikalle tulleisiin koiriin ja oli iloinen nähdessään lisää tuttuja. Vaikka John ei halunnutkaan pehmoksi ruveta se oli silti todelle mielissään kun sai nähdä taas ystäviään. "Kurotora, mitenkäs olet pärjäillyt? Onko vanhuus ruvennut painamaan niskassa?" John vitsaili vaikka tiesi itsensä olevan toista noin vuoden vanhempi. "Tesshin oletkos saanut paljon harjoiteltua "battougasi" käyttöä?" John kysyi toiselta ja unelmoi itsekkin oppivansa pian jonkin battougan vaikka olikin ylpeä siitä että se osasi muutamia liikkeitä joita muut eivät osaa. "Itse olen oppinut myös muutamia uusia liikkeitä." Se sanoi edelleen Tesshinille ja huomasi sitten Joen joka tuijotti sitä. Tuossa on paljon Ginin näköä, onkohan sekin sen pentu niinkuin Weed Sitten John huusi Joelle "Tule tänne, en olekaan nähnyt sinua ennen!"
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath Su Loka 30, 2011 6:32 am

    // ropetan Tesshinillä loppuun täällä vielä (; //

    Tesshin & Kurotora

    *"Pah, minähän olen elämäni kunnossa." Kurotora vitsaili ja katsoi sitten Kagetoraa. "Hohhoh, joko ne perääntyvät?" Kagetora huomasi, kun hyökkäykset alkoivat vähenemään. Tesshin katsoi Johniin ja hymyili. "Mukava nähdä, että olet elossa. Mutta en olisi uskonutkaan, että sinä heität veivisi niin helpolla." Tesshin sanoi leikillään, mutta katsoi sitten kunnioittavasti saksanpaimenkoiraa. "Olenhan minä sitä jonkin verran opetellut, tosin käytän sitä vähän omanlaatuisella tavallani.." Tesshin nuolaisi huuliaan ja asettui Johnin eteen. "Näin ikään.." Tesshin juoksi kohti häntä ja Johnia juoksevaa Kasain koiraa kohti ja hyökkäsi sitten tuon jalkaan ja pyörähti sen ympäri muutaman kerran, kunnes se irtosi. Tesshin heitti koiran kauemmas ja palasi sitten Johnin luo. "Käytin sitä ennen oksiin, mutta nyt olen huomannut, että voin käyttää sitä vähän kuin Neck The Killingiä." Tesshin naurahti ja kääntyi sitten. "Mutta palaan nyt alueelleni, nähdään taas!"*

    // Tesshin poistuu //
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo Su Loka 30, 2011 7:30 am

    Hyoma

    Hyoma katseli vierestä kun John tervehti tuttujaan, ennen kuin aloitti selostamaan mitä oli tapahtunut. "Jonkun aikaa sitten Kasai tuli tänne ja alkoi uhkailla Ohua. Aikoo kuullemma vallata sen. No, ensimmäinen iso hyökkäys alkoi Mutsussa. Gaian joukot hyökkäsivät sinne ensin, hekin kun ovat taas alkaneet terrorisoida ympäri maata. Noiden peräännyttyä ei mennyt kauaakaan kun Kasain joukotkin hyökkäsivät sinne. Gin lähti auttamaan Mutsua ja myöhemmin Kasain joukot tulivat tännekkin, vaikken ymmärrä miten ne pääsivät vartiomme ohi." tuo kertoi. "Täytyy kai vielä muutama tyyppi tappaa, ennen kuin ne kerkeävät kunnolla perääntyä." se sanoi ja naurahti, lähtien juoksemaan jotain sutta kohti, napaten tuon kaulasta kiinni ja paiskaten sen pää edellä maahan, muttei jatkanutkaan taistelua sen pidemmälle. Susi oli saanut sen verran haavoja Tensain kanssa taistelusta, eikä Thunder Wolfin kanssa käydystä taistelustakaan nyt kovin kauaa ollut. Ja olihan se juossut Retsugankin perässä Mutsuun ja takaisin. Hyoman käveli takaisin Johnin ja muiden luokse. "Taidankin levätä hetken." se sanoi ja kävi istumaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga Su Loka 30, 2011 8:51 am

    "Tervemenoa Tesshin." John huusi ystävällisesti ja tappoi läheltä pari Kasain hurttaa, se ei ollut taistellut pitkään aikaan ja päätti kokeilla uusia liikkeitään. "Katsokaas tätä liikettä." se huusi muille ja juoksi vihollista päin tehden Jaw Crushin. Se teki sen vielä opariin tyyppiin kunnes palasi muiden luo. "Aika vaikuttava liike, eikös?" John kysyi ja vastasi sitten Hyomalle "Selvä on, onneksi tilanne on nyt rauhoittumaan päin."
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Tesha Su Loka 30, 2011 9:04 am

    Rigel

    Katsoin jhonia hieman mietelijäänä kun en olut nähnyt jhonia ennen ja menin Orionin viereen "Onkohan tuo saksanpaimen isoisän kaveri.Sanoin
    ja katsoin siten hetken Tsubomia ja Sukia.


    Koshiro

    Katsoin kun Jhon huusi isäni nimeä *Taitaa ola isoisän kaveri.* ajatelin ja katsoin siten kun jotku Kasain alaiset evät aikoneet peräntyä.
    "Ei nuo pärjää meille jos ne aikovat jatkaa taistelua. Sanoin.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga Ke Marras 02, 2011 8:38 am

    John käänsi katseensa Koshiroon ja Rigeliin uteliaana. Se ei tuntenut monia uusia laumalaisia joten se käveli niitä lähemmäs samaalla kysyen "Hei, olen John, Ginin oikea tassu ja yksi Ohun parhaista taistelijoitsa. Olin taistelussa Akakabuutoa vastaan. Keitä te pennut olette?" Se kertoi ja kysyi ystävällisesti kunnes pysähtyi pentujen eteen ystävällinen hymy huulillaan.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera To Marras 03, 2011 3:44 am

    Joe

    Kun John huusi miua menin sitten Johnin luo ja esitäydyin. "Minä olen Joe. Arvelinkin että olet isäni ystävä." sanoin ja katsoin sitten Koshiron ja Rigelin Känsin sitten katseeni Tsubomin. *Pentu on menetänyt isäntänssä, mutta entä hänen vanhenpanssa sitten. Mikis se ei mennyt vanhinpensa luo?* Ihmetenin hetken kunest känsin katseni pois Tsubomista.



    Orion

    *Onko tuo siis isoisän kaveri. Miksi en ole nähnyt häntä sitten enen?* Ajatelin ja istahdin alas kun taistelukin oli jo pätöksessä. "Siltä vaikutaa." Vastasin Rigerille ja katsoin Johin. "Minä olen Orion." Esitelin itseni ja katsoin sitten hetken Koshiron ja känsin sitten katseeni takaisin Johnin. "Jos sinä olet isoisän oikea tassu miksi en ole nähnyt sinua aijemin?" Kysyin Johnilta.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga To Marras 03, 2011 5:19 am

    John

    John kuunteli kohteliaasti pentuja. "Hmm, vai isän kaveri ja isoisän. Ginillä siis on muitakin pentuja kuin Weed ja onko Weedillkin nyt pentuja? Aika on kulunut nopeaan." John ihmetteli ja silmäili pentuja uteliaasti, se tajusi että kyllä niissä oli todella paljon samaa näköä ja vasttasi sitten pennun kysymykseen sen näkemisestä. "Olen ollut kauan pois, kaikki luulivat minun kuolleen mutta nyt olen palannut, vasta vähän aikaa sitten tosin. Koira nimeltä Hougen "tappoi" minut ja olisin kuollut ilman yhtä lemmikkikoiraa." John kertoi kunnes huomasi yhden uhkarohkeista Kasain alaisista pentujen takana hyökkäämisaikeissa. "Varokaa!" Se ehti huutaa pennuille mutta koira hyökkäsi. John oli nopeampi ja teki siihen oman liikkeensä. Se rupesi hohtamaan valoa ja hyppäsi päin koiraa huutaen "Kage No Surudosa Battoga!" Se tappoi koiran mutta viisi muuta olivat tulossa kimppuun. Se jatkoi liikettä kunnes kaikki olivat kuolleet. Se pysäytti liikkeen mutta sen battoga-aura hohti vielä ja sen hengitti raskaasti yhtäkkisestä liikkumisesta pitkään aikaan. Se katsoi maahan ja yritti saada hengityksensä tasaantumaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath To Marras 03, 2011 6:50 am

    Kaibutsu

    *Ei voi olla totta.. näin paljon kuolleita. Kaibutsu irvisti tyytyväisenä, oliko koirien välille syttynyt sota? Näin paljoa ei hirviö muistanut tappaneensa koiria. Ja ehkä sitä ei oltu sen takia juuri huomattukaan. Kaibutsulla oli otsassaan vahvasta kudoksesta muodostunut arpi, jonka Akamen isku oli aiheuttanut. Se halusi etsiä tuon valkoisen kishun ja repiä tuon kappaleiksi. Kaibutsu hiipi aukiolle ja tuijotti eteenpäin. Hirviön silmät laajenivat. Jerome! Kaibutsu siristeli silmiään. Kovin oudon näköinen Jeromeksi.. hetken meni, kunnes Kaibutsu tajusi, ettei tuo ollutkaan Jerome. Kaibutsu ei enää sietänyt edes Jeromea, hirviö aikoi tappaa tuonkin kostoksi siitä, että Jerome oli yrittänyt tappaa hänet. Tuo sakemanni saisi olla esimakua tulevasta. Kaibutsu ryntäsi raastavasti karjuen pienien koirien sekaan ja huitoi kuoliaksi vielä muutamia Gajyolta poistuvia Kasain alaisia. Maassa oli paljon kuolleita koiria, joita Kaibutsu repi kappaleiksi ja syöksyi sitten kohti pentuja, yrittäen huitoa nuota vahvoilla etukäpäliensä kynsillään ja kääntyi sitten ympäri ja karjui Johnille murhaavasti.* (?)
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo To Marras 03, 2011 7:09 am

    Hyoma

    Susi ponkaisi ylös Kaibutsun tullessa, valmiina taistelemaan. "Hei! Sinähän taidat olla se mutantti sieltä Futago-solasta? No niin, nyt pääsen minäkin upottamaan hampaani lihaasi, viimeksi kun oli vähän kiiereitä!" tuo huusi lähes tulkoon iloisesti ja lähti juoksemaan Kaibutsua kohti, yrittäen purra tuota kuonosta.

    Mukonga

    Mukonga seisoskeli kuolleiden keskellä ja katseli ympärilleen, kun Kaibutsu tuli paikalle. Susi alkoi murista tunkeutujalle, olihan tuo tullut niidenkin alueelle. Se lähti juoksemaan myös hirviötä kohti, yrittäen purra tuota niskasta.

    Kuchi

    Taistelukoira paiskasi tassunsa jonkun kuolleen koiran pään päälle ja naurahti. "Ryö! Ne pakenevat!" tuo huusi, vaikka tuo oli varmaan itsekkin huomannut asian. Kuchi ulvaisi, mutta huomasi pian Kaibutsun. 'Onko tuokin Kasain joukoissa? Jos on niin me olemme tuhon omat!' se mietti ja perääntyi muutaman askeleen hieman peloissaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath To Marras 03, 2011 7:18 am

    Kaibutsu

    *Kaibutsu puski päällään kohti Hyomaa (?) ja kääntyi sitten ympäri kohti Mukongaa, mutta tuo ehti Kaibutsun niskaan kiinni. Hirviö nauroi ja kierähti selälleen, yrittäen murskata Mukongaa maata vasten. Sitten Kaibutsu ponkaisi nopeasti ylös ja yritti ravistella itseään, varmistaakseen, että sen kimpussa olevat takiaiset irtoaisivat.*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  isisso To Marras 03, 2011 7:39 am

    Reima, Moss, Riki

    Reima huomasi paikalle ilmestyneen Kaibutsun. "Taasko tuo" Reima totesi itsekseen ja lähti juoksemaan hirviötä kohti ja yritti iskeä hampaansa sen rintaan. Kasain alaisten paetessa Mosskin onnistui nousemaan jaloilleen ja huomasi samantien Kaibutsun. Moss lipaisi huuliaan ja lähti hitaaseen juoksuun kohti hirviötä aikeenaan iskeä hampaansa hirviön toisen takajalan jänteeseen. Riki oli iloinen Kasain miesten perääntyessä, mutta ei pitänyt hirviön ilmestymisestä paikalle. ´Näiden taistelujen on loputtava.´ Riki ajatteli ja loikkasi Gayon huipulta kohti Kaibutsua. "Shiro senko!" Riki huudahti ja yritti osua iskulla Hirviön kaulaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga To Marras 03, 2011 8:23 am

    "Vieläkö tuokin kituuttaa hengissä?!" John huudahti ja katsoi sitten Rikiin Onpa mukava nähdä hänetkin elossa. Johnkin halusi mukaan taisteluun ja huomasi juuri sopivia kiviä Kaibutsun ympärillä. Se valmsitautui erikoisliikkeeseensä ja juuri ennen hirviötä se loikkasi vasten kiveä aloittaen hyökkäyksien sarjan. "Arakeruu No Kage!" Se huusi käyttäen ponnistyusalustoja ja yrittäen aina matkalla viiltää Kaibutsua minne ikinä osuisikin. Pian vauhti oli jo päätä huimaava ja koiraa oli vaikea nähdä.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Tesha To Marras 03, 2011 9:10 am

    Ryö

    Huomasin kun muutama Kasain sotilaat yritivät paeta ja siten hypäsin muutaman Kasain sotilaan eteen ja tapoin siten kaksi sotilasta.
    siten huomasin sen hirviön paikalla *Mikä tuo oikein on.* Ajatelin ja siten hyökäsin Kabutsun kimpuun ja yritin iskeä hammpaani sen kaulaan.

    Suki

    Katsoin hetken Orionia ja Rigelä kunes huomasin sen hirviön jonka kimpuun jhon hyökäsi. "Ompas iso koira."Sanoin ja jähmetyin paikaleni
    *En ole koskaan nähnyt tuolaista hiriötä.* Ajatelin ja olin aika peloisani kun näinsen hirviön.

    Crystal

    Olin juuri tullut Gaiolle *Miksiköhän Dian käski minun mennä Gaiolle ja itse meni Kasain aluelle.* Ajatelin ja siten huomasin joitakin koiria jonkun ison kivivuoren luona. "Keitä nuo on." Sanoin itsekseni *Ovat varmaan niitä Ohun lauman sotureita ja Kasain alaisia.* Ajatelin ja siten huomasin sen hirviö koiran ja menin lähemäs Ohun laumalaisia.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath To Marras 03, 2011 9:39 am

    Kaibutsu

    *Koiria alkoi hyökkäillä koko ajan Kaibutsua kohden. Rikin isku iskeytyi Kaibutsun kaulaan, ja hirviö hypähti taaksepäin. Pieni verinoro lähti valumaan kaulaa pitkin, mutta vahva iho ei paljoa vahinkoa kärsinyt. Johnin alkaessa yhtäkkiä tulittaa häntä nopealla viiltosarjalla, Kaibutsu piti huolen, että hänen herkimmät alueensa pysyivät suojassa ja huitoi sitten sattumanvaraisesti ympäriinsä yrittäen osua Johniin. Kaibutsu päästi suustaan hirvittävän karjaisun, aivan yhtäkkiä. Reiman hampaat olivat osuneet suoraan hänen herkkään kohtaansa rinnassa. Kaibutsu hyppäsi korkealle ilmaan ja rysähti maahan, yrittäen sitten puristaa vahvat leukansa tiukasti Reiman pään ympärille, ellei tuo ehtisi väistää (?).*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Nyera To Marras 03, 2011 10:34 am

    Tsubomi

    Säikähdin hieman nähdesäni Kabutsun. *Tuohan on se hirviö Futago-solasta joka tapoi sen karhun yhdellä iskulla.* Ajatelin ja peränyin kauemmas kun vimeksi Kabutsu yritti tapaa minut. Huomasin sitten vieran narttun tulevan Gaiolle. "Kuka sinä olet? Minä olen Tsubomi." Kysyin ja katsoin Crystalin kunes känsin katseeni sitten takaisin taisteluun.


    Joe

    *Vielä joku Hirviö vasta kun sotakin lopui.* Ajatelin. Kun Kabutsu tuli Gaiolle hyökäsin heti sen kinpuun yritäen iskeä hanpaani sen toisen etutasuun.


    Takuya

    Huomasin itsekin että Gaiolle oli tullut joku vieras nattu. *Onko tuo narttukin Kasain soturi?* Ajatelin kunes mietin tarkemin ja olin varma että tuskin kukaan Kasain soturi tulisi suoraa Gaiolle yksin. Hyökäsin sitten itsekin Kabutsun kinpuun ja yritin iskeä hanpaani sen rintaan josta näkyi lihasta. Tajusin että kohta jossa näkyy lihasta oli Kabutsun heikko kohta koska Kabutsu pypäsi heti ilmaan kun Reima oli iskenyt hanpaansa sen rintaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga To Marras 03, 2011 10:41 am

    John oli viillellyt Kaibutsua paljon mutta ei ollut osunut sen herkkiin kohtiin. Perhana, unohdin että sillä on pirun vahva nahka John kirosi mielessään jatkaessaan iskuja. Kuitenkin yhtäkkiä yksi sen tukikivistä liikahti monen Johnin ponnistuksen jälkeen ja John kompastui. Se kaatui maahan mutta ei aikaillut sillä saman tien Kaibutsu meinasi ryäshtää sen päälle. Se väisti ja jäi muristen seisomaan hirviön eteen. "Mene pois Kaibutsu, en ymmärrä miksi tahdot terrorisoida meitä, olet vain geenimanipuloitu koira ja sillä selvä, et siltikään ole voittamaton joten lähde pois ennen kuin koko Ohun joukko hyökkää kimpuusi." John uhosi Kaibutsulle ja tuijotti sitä silmiin. Sen jalkaa särki koska kiven liikahtaessa pois alta se oli vääntynyt pahasti mutta uros ei antanut sen vaivata. Se aikoi yrittää yhtä suosikki-iskuaan. Nyt nähdään kuinka vahva leuka sillä on. Jon mietti ja lähti juoksemaan kohti Kaibutsua. Se juoksi uhkarohkeasti sitä päin suoraan edestä aikeissa muskata sen leuan. Se yritti tehdä Jaw Crushin. "Koe Jaw Crushin kipu hirviö!" John huusi ja yritti murtaa Kaibutsun leuan.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Penelo To Marras 03, 2011 11:29 am

    Hyoma

    Susi onnistui väistämään iskun ja jäi odottamaan, että John tekisi iskusarjansa loppuun. Sitten Hyoma lähti taas juoksemaan Kaibutsua kohti. "Metsu Hen'i Battouga!" se huusi, alkaen tehdä tähtimäistä liikettä, yrittäen osua Kaibutsuun. Isku ei ollut yhtä voimakas, kuin yleensä, olihan Hyomalla ollut rankka päivä jo takana.

    Mukonga

    Mukonga näki Hyoman tekevänsä oman Battougansa, joten sekin päätti tehdä omansa. "Geki Setsuuhi Battouga!" tuo huudahti, yrittäen osua Kaibutsua päähän.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Amarath To Marras 03, 2011 11:49 am

    Kaibutsu

    *Johnin isku iskeytyi melko voimalla Kaibutsun leukaan, ja hirviön pää lensi sivulle. Hetken Kaibutsu oli hiljaa, mutta sitten se vain murahti ja virnisti. Veri valui sen suupielestä, mutta suurempaa vahinkoa isku ei ollut aiheuttanut. Kaibutsu yritti huitaista Johnia kynsillään ja käänsi takaosansa nopeasti Hyomaa kohti, joten iskulla ei ollut suurempaa vaikutusta. Mutta seuraava hyökkääjä osui maaliinsa; Kaibutsu kääntyi liian aikaisin ja isku vahingoitti hirviön paljasta rintaa. Verta valui vuolaasti ja Kaibutsu karjui tuskasta. Hirviö yritti huitoa susia kynsillään raivopäisenä ja koetti tarttua Johniin vahvoilla hampaillaan heittääkseen tuon kauemmas (?). Kaibutsu lähti perääntymään hitaasti verta valuvana, päästi vielä viimeisen karjahduksen ja pakeni metsään kovaa kyytiä jälleen hävinneenä.*

    //Kaibutsu poistuu//
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga To Marras 03, 2011 12:05 pm

    John ja Fuga

    John kirosi Kaibutsun kovaa leukaa mutta ei ehtinyt kauaa sitä miettiä kun hirviön kynnet iskeytyivät sen kylkeen ja lennättivät päin kiveä lujalla voimalla. Ei saamari tuon kanssa, toivottavsti mitään ei murtunut Johnin kylkeä pisti ja siihen sattui ja kylki vuosi verta. Se ei kuitenkaan ehtinyt sitä kauaa miettiä kun yhtäkkiä metsästä kuului ulvontaa ja esiin juoksi Fuga. "Reima, olen palannut, en kuollutkaan!" Fuga huusi ja kutsui johtajaansa Reimaa.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  isisso Pe Marras 04, 2011 5:15 am

    Riki, Reima

    Rikin isku oli osunut, mutta se ei ollut riittänyt hirviön kaatamiseen. Akita käänty katsomaan Kaibutsua, mutta ennen kuin Riki ehti iskeä uudestaan hirviö perääntyi. Reima irrotti leukansa Kaibutsun rinnasta juuri ajoissa ja ehti väistää tuon hampaat. Susi loikkasi taaksepäin ja näki sitten Kaibutsun perääntyvän ja samassa myös Fuuga saapui paikalle. "Fuga olet siis sittenkin elossa, hyvä." Reima totesi ja katsoi Fugaa. Riki katseli hetken ympärilleen ja loikkasi muutamalla loikalla Gajyon huipulle. "Kuunnelkaa kaikki. Voitimme tämän taistelun, mutta Kasain joukot voivat hyökätä uudestaan, ja silloin meidän on oltava valmiita. Se hetki ei kuitenkaan ole nyt, levätkää ja hoitakaa haavanne kuntoon, myös kuolleet täytyy haudata." Riki sanoi kuuluvalla äänellä ja katsoi alas Gajyolta.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Battouga Pe Marras 04, 2011 5:25 am

    John ja Fuga

    Fuga hidasti vauhtinsa hölkkään ja pysähtyi Reiman eteen. "Onko mitään uutta tapahtunut Gaian suhteen?" Se kysyi ja katseli ympärilleen. "Niin paljon kuolleita..." Se sanoi hiljaa itselleen. Samaan aikaan John katsoi Rikiä ja kohtasi sen katseen "Sinäkin olet sitten pysynyt hengissä!" Se huusi tälle vitasaillen. "Missä Gin on, minun on saatav nähdä hänet ja kertoa hänelle että olen hengissä?" John huusi Rikille ja odotti vastausta yhä katsoen yhteen johtajistaan Gajyon huipulla.

    Sponsored content


    Puolustusasemiin! - Sivu 4 Empty Vs: Puolustusasemiin!

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt La Huhti 27, 2024 8:53 pm