Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


+2
Amarath
Battouga
6 posters

    Vakoilija paratiisissa

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga To Marras 24, 2011 11:21 am

    John ja Jerome

    Saksanapaimenkoira saapui hengästyneenä Gajyolle ja se läähätti. Se juoksi Akamen ohi ja näytti sille John maisen virneen. Se juoksi suoraan Gajyon sisälle jä lähti etsimään Giniä. Sillä oli ystävälleen tärkeää asiaa. Jeroem saapui Gajyolle ja pysähtyi odottamaan Weediä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Pe Marras 25, 2011 12:56 am

    Weed & Gin

    *Weed tuli vähän jälkijoukoissa. Oitis, harmaabrindle syöksyi Gajyon uumeniin ja tavoitti Johnin. Gin avasi silmänsä ja nousi seisomaan. Tulijan täytyi olla joku hänen lähimmistä ystävistään, jos tuli noin ilmoittamatta sisään. Gin astui kulman takaa ja Weed melkein törmäsi häneen. "Varohan, poika." Gin sanoi Weedille, ja Weed perääntyi pari askelta. Hänen isänsä näkeminen sai Weedin vieläkin vähän hämilleen, mutta pikku hiljaan nuori koira alkoi oppia tuntemaan isänsä paremmin. "Tulin tiedustelemaan suunnitelmista." Weed sanoi asiallisesti. Gin nyökkäsi ja käänsi kysyvän katseensa sitten Johniin.*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  isisso Pe Marras 25, 2011 4:48 am

    Akame, Ben

    Johnin juostessa Kishun ohi Akamekin lähti liikkeelle ja suunnisti suoraan Gajyon sisään, etsien Giniä. Lyhyen etsinnän jälkeen Kishu sai Ginin ja Weedin näköpiiriinsä. "Johtajat, suunnitelma pitäisi laatia mahdollisimman nopeasti, ettemme jää alakynteen." Akame sanoi ja asteli Ginin eteen.

    Ben kuuli muiden menevän sisään ja päätti itsekkin mennä. Saavuttuaan Ginin luo tuo pysähtyi. "Ylipäällikkö, mikä on suunnitelma?" Tanskanddoggi kysyi ja odotti vastausta.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga Pe Marras 25, 2011 5:40 am

    John, Jerome ja Kurojaki

    John istui. Se ei vaivautunut puhuttelemaan Giniä ylipäällikkönä vaikka tätä paljon kunnioittikin "Gin, pennuille pitää saada hyvä kouluttaja sekä metsästykseen että taisteluun. Ehdottaisin itseäni metsästyksen opettajaksi menneisyyteni takia ja kuulin että Kurojaki tahtoisi opettaa taistelua." Se puhui ystävälleen selvästi ja katsoi tätä silmiin. Jerome meni makuulle Gajyon viereen. Sillä ei ollut oikeutta syöksyä sen siälle Weedin perässä. Kurojaki saapui Gajyolla ja näki Akamen menevän sen sisään. Se istui suuaukolle odttamaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Tesha Pe Marras 25, 2011 6:07 am

    Hotaru

    "Mitä! enkö muka pääse taistelemaan viholisia vastaan." Sanoin ja katsoins iten isääni ja olin aika tympäytynyt kun pentuja ei päästetä sotaan mukaan vaika olin valmis taistelemaan ja minulla oli miekka mukanani viholisia varten. katsoin taas isääni ja " Miksi en pääse sotaan mukaan." Kysyin hieman vihaisenna.

    Dorokusai

    Katsoin Hotarun reaktiotta kun Ohun ylipäälikkö sanoi että pennut ei pääse sotaan mukaan. " et ole viellä valmis sotaan." Sanoin Hotarulle joka oli suuttunut Ohun ylipäälikölle hieman. Käänsin katseeni siten paikalle tuleisiin koiriin.

    Rigel

    Katsoin vierestä kun Hotaru suutui isoisäleni kun isoisä kielsi pentuja oslistumaan sotaan. " Harmi sinun täytyy jäädä tänne kuten me muutskin." Sanoin Hotarulle ja katsoins siten Hotarua hetken." sanoin ja menin siten veljeni luo. * En kyllä haluaisi itsekään jäädä tänne kun muut sotivat Kasita vastaan.*Ajatelin ja laitoin siten makaaman.

    Rara

    Huomasin jonkun penun joka oli hieman vihainen kun ei pääse sotaan mukaan. Ja huomasin siten Orionin ja meni sen luo " hei Orion missä siskosi on." Kysyin Orionilta ja odotin vastausta ja siten katsoin hieman Fushugin päin * onko tuo Naran ninja-klaani.* Mietin ja käänsin katseeni siten takaisin Orionin.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Pe Marras 25, 2011 6:28 am

    Gin & Weed

    *Gin vilkaisi Johnia ja Akamea, ja paikalle tullutta Beniä. "Kurojaki voisi olla oikein hyvä opettaja. Itse asiassa olen ajatellut, että kogat ottaisivat pennut koulutettaviksi, jos Tesshin suostuu." Gin sanoi ja hymyili. "Metsästyskoulutus on myös hyvää harjoitusta, mutta tarvitset jonkun avuksesi." Gin jatkoi. "Se on helpompaa, jos mukana on enemmän kokeneempia, jos vaaratilanteita tulee eteen. Siksi tulenkin itse avuksesi." Gin ilmoitti. Weed näytti hämmästyneeltä. "Mutta sinua tarvitaan johtamaan täällä, minä voin mennä puolestasi." Gin käänsi katseensa poikaansa ja pudisti päätään. "Minä menen, Weed. Koska annan johtajantehtävän tällä kertaa sinulle. Olet jo täysikasvuinen koira, sinulla on omia pentuja, ja olet toinen ylipäälliköistä. Sinun on aika ottaa enemmän vastuuta asioista." Gin sanoi ja Weed näytti hämmästyneeltä. "Mutta entä jos mokaan? En tiedä, millainen voisi olla hyvä suunnitelma.." Weed näytti neuvottomalta. "Jos osaat taistella, osaat myös suunnitella. Muista se." Gin sanoi, ja katsoi Johnia. "Aloitamme koulutusohjelman heti huomenna, kun saamme kaikki pennut kerättyä kokoon. Myös nuoret koirat saavat mennä opettelemaan uusia liikkeitä, jos haluavat." Gin sanoi ja katsoi Weediin. "Hyvä on. Etsin pentuni ja ilmoitan heille." Weed sanoi ja lähti ulos. "Rigel, Orion, Sirius ja Bellatrix!" Weed ulvaisi, ja toivoi, että tavoittaisi pentunsa väkijoukon keskeltä.*

    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Nyera Pe Marras 25, 2011 6:29 am

    Orion

    Katsoin sitten Raran. "En ole nähnyt Bella vähään aikaan." Sanoin ja käänsin sitten katseeni Fushigin ja hotarun. Olin itsekin hieman tympääntynyt kun en pääse taisteluun. *Miksi meitä ei koskaan pästetä sotaan?* Mietin ja yritin rentoutua hieman kun kunioitin kuitenkin isän ja isoisän päätöstä jotenkin. Kuulin sitten isän huutavan meitä ja menin sitten isän luo. "Mitä nyt isä?" Kysyin.


    Fushigi

    "Hotaru! kunioitaisit Ohun ylipäälikön päätöstä ja mainitsin tästä jo kun lähdimme." Sanoin ja katsoin hieman vihaisena poikaani jotta se rauhotuisi. Olin hieman petynyt Hotarun käytökseen vaikka tiesinkin että Hotaru suutuu yleensä jos ei saa taistella.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Pe Marras 25, 2011 6:42 am

    Weed

    *"Aloitamme nyt koulunkäynnin." Weed vitsaili pennulle ja istuutui sitten. "Jos kogille sopii, Ohun lauman pennut menevät heidän koulutukseensa. Pääsette opettelemaan taistelemista." Weed kertoi hymyillen.*

    // lyhyt.. //
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga Pe Marras 25, 2011 7:32 am

    Kurojaki, John ja Jerome

    Jerome loikkasi Weedin viereen ja hymyili tälle "Tahdotko esitellä pentusi minulle?" Se kysyi ystävältään jota ei ollut pitkään aikaan nähnyt. Kurojaki istui luolan suuaukolla edelleen kuin patsas. Se oli kuullut osan keskustelusta luolan sisällä mutta odotti Ginin ulos tulemista. John tuli ensin ulos ja säpsähti kun vanha koga rupesi puihumaan "Luulen että kogat suostuvat mutta tahdon puhua Ginille" Se sanoi ja nuosi ylös. John murahti närkästyneenä säikähdyksensä vuoksi "Ensi kerralla voisit puhua näköpiirissäni. Etkö tiedä että minä käyn herkästi kiinni jos minut säikytetään?" Se sanoi mutta virnuili Kurojakille pirullisesti. Se odotti että Gin tulisi ulos.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Tesha Pe Marras 25, 2011 10:28 am

    Hotaru

    Kunisä käski rauhoittua niin rauhoituin hieman " ei minun tarvitse harjoitella mitään olen valmis taisteluihin." sanoin ja katsoin isääni ja Dorokusita hetken kunnes käänsin katseeni Weedin,Jonin ja Kurojakiin. * Ei minun tarvitse harjoitella mitään paitssi joitakin klaanimme teknikoitta eikä nuo niitä osaa opettaa.* Ajatelin ja katsoin sitten Orionia ja Rigeliä hetken.

    Rigel

    Katsoin isä kun se sanoi että Kurojaki ja jon opettavat meittä metsästämään ja taistelemaan. " Minä kyllä ossan jo metsästää." Sanoin ja katsoinisää kunnes käänsin katseni veljiini ja siten takas isään.

    Rara

    " Hei Weed aijotko sinä opettaa pentujasi." sanoin ja odotin vastaustta katsoin sitten Kurojakia hetken. * Onko tuo Kurojaki.* Mioetin hetken.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath Pe Marras 25, 2011 1:49 pm

    Gin & Weed

    *Gin tuli ulos Gajyon käytävistä ja huomasi Kurojakin odottamassa suuaukolla. "Iltaa, Kurojaki. Keskustelimmekin juuri suunnitelmista ja siitä, suostuisiko poikasi ottamaan Ohun pentuja taistelukoulutukseen." Gin sanoi kogalle ja istahti. Weed katsoi Jeromea, ja sitten ylpeänä pentujaan. "Tässä ovat Rigel, Orion, Bellatrix ja Sirius." (leikitään, että ne kaksi muutaki on mukana vaikkei niillä ropeta kukaan : DD) Weed esitteli ja katsoi nelikkoa hymyillen. "Olette kaikki kehittyneet taitaviksi, mutta tarvitsemme kaikki lisäharjoitusta, niin minä, siinä missä muutkin." Weed selosti.*
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  isisso La Marras 26, 2011 12:05 am

    Akame, Ben

    Akame kuunteli hiljaa muiden puheita, Kishu ei hirmuisesti pitänyt ajatuksesta, että Kougat kouluttaisivat Ohun miehiä, mutta päätti kuitenkin hyväksyä sen. Akame siirtyi Ginin ja Weedin perässä ulos ja näki heti Kurojakin. Akame ei vieläkään luottanut Kogaan ja istahti Ginin vierelle. "Gin mitä minä teen, jos sinä ja John opetatte metsästystä?" Akame kysyi, kishu ei halunnut jäädä toimettomaksi. Ben ei lähtenyt muiden mukana ulos vaan jäi Gajyon sisään, päättäen etsiä Riki herran sen sisältä.

    Moss

    Mossilla oli ollut jo pitemmän aikaa tylsää ja tuo oli vahingoittunut pahasti taistellessaan Tensaita vastaan, joten Mastiffi oli ottanut pienet nokoset ja herännyt juuri sopivasti. "Weed, minä en kyllä omastamielestäni tarvitse mitään harjoitusta. Niin, että älä yleistä." Moss sanoi hieman äreästi, mutta naurahti lopuksi hieman, nousten seisomaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath La Marras 26, 2011 1:10 am

    Gin

    *"Olen ajatellut sitäkin, Akame. Vielähän te hallitsette ansat?" Gin kysyi ja katsoi kishua. Siksi hän oli valinnut kogat kouluttamaan pentuja, sillä igat osaisivat tämän puolen varmasti hyvin. "Voisitte rakentaa ansoja, mutta ei sellaisia, joissa täytyy samalla heittää itsekin henkensä." Gin vitsaili, mutta vakavoitui sitten. Tottakai hän kunnioitti igojen tekniikoita. "Sitten meidän täytyy opettaa laumalle, missä ansat ovat, etteivät he itse eksy niihin. Ajattelin, että tekisimme sille leveälle ja pitkälle tielle täyteen ansakuoppia. Juoksutamme Kasain koirat siitä lävitse, mutta vain me tiedämme ansojen paikat, ja osaamme väistää niitä. Se verottaisi hänen joukkojaan jonkin verran." Gin totesi.*

    Weed

    *Weed katsoi mastiffia, joka näytti nyrpeältä. "En tietenkään, Moss. Pahoittelen. En tarkoittanut sitä niin." Nuorempi johtaja sanoi ja virnisti sitten hyväntahtoisesti.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Nyera La Marras 26, 2011 2:06 am

    Orion

    Katsoin isäni kun se kertoi että Kogat opetavat meitä taistelemaan ja Jhon ja Gin metsästämään. Olin veljeni kanssa samaa mieltä että osaan metsästää ihan hyvin. "Osaan kyllä metsästää mutta Bellasta en menetakuseen että hän osaisi." Sanoin ja vitsailin hieman kun olen nähnyt miten Bellatrix metsästää.


    Tsubomi


    Kuuntelin tarkasti mitä Ohun ylipäälikö kertoi vaikka minulla oli silmät kiinni aukasin sitten silmät ja huomasin että paikalla oli tullut joku uusi Iga-koira. *Minun ei kyllä tarte harjoitella metsästämistä kasvatetiinhan minusta Karhukoira.* Ajattelin ja nousin seisomaan käänsin katseeni sitten Kurojakin ja koga-koiriin joitten pitäisi opetaa meitä taistelemaan.


    Daika

    Olin tullut vasta Gaiolle mutta ehdin kuulla mitä Weed kertoi. *Hyvä että pentuja opetetaan taistelemaan.* Ajattelin ja katsoin sitten paikalla olijoita huomasin Tsubomin ja Hotarun. *Keitä nuo pennut ovat en muista ainakaan nähneeni heitä ennen.* mietin. Menin sitten Raran viereen.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Penelo La Marras 26, 2011 2:33 am

    Yukimura

    Akita oli hetki sitten tullut Gajyolle ja käveli nyt veljeään ja tuon pentuja kohti. "Hei, äläpäs kiusaa siskoasi. Uskon, että kyllä hänestäkin tulee hyvä metsästäjä, kuuluhan hän Ohun johtajien sukuun." tuo sanoi ystävällisesti Orionille ja katsoi Weediä. "Mikäs on suunnitelma?" Yukimura kysyi.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga La Marras 26, 2011 4:09 am

    John, Jerome ja Kurojaki

    Kurojaki vilkaisi Akamea simiin. Se tiesi että iga ei luottanut siihen vielä mutta koga aikoi näyttää olevansa niiden luottamuksen arvoinen. "Tesshin suostuu varmasti ja luultavasti on vain iloinen kun pääsemme tekemään jotakin hyödyllistä." Kurojaki sanoi ja vilkaisi sitten Ohun joukkoja etsien katseellaan pentuja mutta nousi sitten ylös ja käveli Orionin viereen joka uhosi isälleen osaavansa jo tarpeeksi. John nousi ylös ja katsoi taivaalle. "Pian tulee yö. Pitäisikö joukoille antaa käsky painua nukkumaan ja sitten huomenna tuoda pennut koolle? Kumpaa ne ensin harjoittelevat, metsästystä vai taistelua?" John kysyi Giniltä kääntäebn katseensa tähän. Jerome naurahti Orionin uhotessa "Selvästi isäänsä tullut. Ja te muut myös" Jerome sanoi pennuille ja Weedille kohteliaasti. Kurojaki katsoi Orionia haastavasti mutta hymyillen ilkikurisesti silmiin. "Jos kerran osaat jo kaiken niin yritäppä poika huviksesi saada minut kaadettua tai edes kiinni." Vanha koga sanoi pennulle.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Tesha La Marras 26, 2011 6:42 am

    Hotaru

    "Minun ei tarvitse harjoitella enään mitään paitsi ehkä Naran ninja-klaanin joitakin teknikoitta ja tuskin kukaan Ohun sotureista osaisi opettaa niitä teknikoitta." Sanoin ja katsoin siten isäni hetken " sitä paitssi olen parempi taistelemaan kun jotkut muut penut täälä." Snoin ja katsoin sitten Orion ja muut.

    Suki

    " Minä opin metsästämään kun jäin yksin ja tajusin jos haluan elää minun piti oppia hankimaan ruokani itse." Sanoin ja katsoin siten Jonia hetken.
    Kunes käänsin katseeni Kurojakin kun kuulin että sen pitäisi opettaa puolustamaan taistelemaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath La Marras 26, 2011 7:30 am

    Gin & Weed

    *"Hyvä. Huomenna kaikki pennut koolle, samoin ne, jotka haluavat taisteluharjoitusta. Heille järjestämme kokeneempien harjoitukset." Gin sanoi ja katsoi Weediä. "Poikani pitää huolen järjestyksestä ja johdosta, kun olen Johnin kanssa kouluttamassa uusia metsästäjiä." Gin sanoi ja vilkaisi hymyillen ystäväänsä. Hän ei ollut nähnyt Johnia aikoihin ja oli luullut tuon jo kuolleen. Siksi hän oli iloinen nähdessään hänet taas pitkästä aikaa ja kaipasi hiukan yhteistä aikaa, koska he eivät olleet juurikaan ehtineet puhua. "Jaamme pennut kahteen ryhmään. Toiset tulevat metsästyskoulutukseen, toiset taistelukoulutukseen. Sitten keskipäivään mennessä teemme vaihdon. Kurojaki, voisitko kysyä Tesshiniltä, sopiiko järjestelyt hänelle?" Gin kysyi sitten Kurojakilta.*

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga La Marras 26, 2011 9:01 am

    Kurojaki ja John

    John hymyili hauskasti ja nyökkäsi sitten. "Hyvä on. Herään ennen auringin nousua ja auringon nousuun mennessä kerään pennut koolle." Saksanpaimenkoira ilmoitti vilkuillen vielä että keitä pantuja Ohun joukoissa nyt olikaan. Kurojaki nyökkäsi Ginille mutta keskittyi edelleen Orionin testaamiseen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Amarath La Marras 26, 2011 9:15 am

    Gin & Weed

    *"Hyvä on. Minä odotan Gajyolla, tule sitten tänne entujen kanssa. Weed pitää huolen, että hänen omat pentunsa ovat ajoissa, vai mitä?" Gin katsoi poikaansa, joka nyökkäsi. "Muistakaas sitten herätä ajoissa, lapset. Huomenna aloitetaan." Weed sanoi ja istuutui. Gin kiipesi nyt Gajyon huipulle. "Kokous on päättynyt, kiitoksia." Gin julisti, vaikka oli aikaisemmin jo niin tehnyt, mutta odottamattomia asioita oli ilmaantunut sen jälkeen. Väkijoukko alkoi hajaantua, kunnes paikalla olivat vain he (siis pelaajat xD). Gin laskeutui Gajyolta alas ja istahti Weedin viereen. "Missä isoisä on?" Weed kysyi ja Gin katseli ympärilleen. "En tiedä... hän oli täällä vielä silloin kun Sniper kävi täällä uhoamassa.." Gin tuumaisi. "Kävikö Sniper täällä?" Weed kysyi ihmeissään. Gin nyökkäsi vaitonaisena. "Hän on liittynyt Gaian joukkoihin."*
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Penelo La Marras 26, 2011 9:35 am

    Yukimura

    Yukimura katsoi ovelasti Jeromeen tuon vitsaillessa, että Orion oli tullut Weediin. "En nyt tiedä. Ennemminkin minuun. Ei Weed ikinä ainakaan minun kuullen tuohon sävyyn ole puhunut." se sanoi ja hymyili, vaikkakin hymy muuttui nopeasti haukotteluksi. "Onneksi en ole enää pentu. Ei tarvitse herätä ajoissa." tuo sanoi ja pudisti päätään väsyneenä.
    isisso
    isisso
    Ylipäällikkö


    Viestien lukumäärä : 1499
    Join date : 14.07.2011
    Ikä : 28

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  isisso La Marras 26, 2011 9:49 am

    Akame, Moss

    Akame nyökkäsi Ginille. "Hyvä on teemme mitä voimme. Menen ilmoittamaan miehilleni." Kishu sanoi Ginille ja loikkasi puuhun ja siitä toiseen kadoten pian paikalta etssimään Igoja ansoja tekemään. Moss naurahti Weedille. "Hyvä." Mastiffi sanoi rauhallisesti ja kääntyi lähteäkseen. Moss lähti astelemaan hitaasti kohti Futago solaa, missä tuon miehetkin olivat vartiossa.

    Ben, Riki

    Ben löysi lopulta Rikin Gajyon sisältä. Riki makasi hiljaa vatsallaan ja katseli ulos kahden kiven välistä. Ben käveli lähemmäs johtajaansa ja rykäisi. "Anteeksi johtaja, mutta eikö teidänkin pitäisi olla mukana keskustelemassa toiminta suunnitelmasta?" Ben kysyi nöyränä. Riki huokaisi. "Ei Ben. Minä olen jo liian vanha tähän. Parempi antaa nuorten selvitä omillaan, muuten ohu on tuhoon tuomittu. Jos me vanhukset aina pelastamme paratiisin hädän hetkellä, mitä tapahtuu sitten kun meitä ei enää ole? Jos Nuoret eivät opi pärjäämään ilman meitäparatiisi tuhoutuu." Riki sanoi vaimeasti pitäen katseensa kokoajan Gajyon pihassa.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Nyera La Marras 26, 2011 10:08 am

    Fushigi

    "Sinunkin pitäisi harjotella viellä että et luota vain aseen voimaan." Sanoin Hotarulle ja katsoin hetken poikaani. *Toivotavasti Hotaru kunniotaisipa Hotaru Ohun ylipäälikö päätöstä.* Ajattelin ja käänsin sitten katseeni Weedin ja sen pentuihin.


    Orion

    Katsoin Hetken Kurojakia kunes käänsin katseeni Hotarun joka väitti että olisi meitä muita vahvempi ja taitavampi taistelija. Olisin miellelläni hyökännyt Hotarun kinpuun, mutta hillitsin itseni ja tiesin että isä ei hyväksyisi tappelua liitolaisten kanssa. *Tuo ninja-pentu luulee olevansa parempi vain koska sillä on miekka. Eise varmasti pärjäisi aikuisia vastaan ilman miekaa.* Ajattelin.


    Daika

    Katsoin Akamen perään hetken. "Rara meidän pitäisi varmaan mennä Akamen mukaan." sanoin ja lähdin sitten Akamen mukaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Tesha La Marras 26, 2011 10:21 am

    Rara

    Katsoin Daikan " Ehkä voisimme lähtä Akamen perään, mutta kyllä Akame pärjää yksinkin." Sanoin ja Katsoi Daikaan perään.

    Hotaru

    Huomasin että Orion ajateli jotain joka liityi minuun. "Kyllä isä vaikka osaan taistella ilman miekkaakin." Sanoin ja katsoin isäni ja Dorokusaita hetken kunes katsoin taas Orioniin ja sen kavereihin. Siten menin Orionin luo "Tiedän mitä ajattelet ja sitä paitsi olet väärässä." sanoin ja menin takisin muuiden Naran nija-klanilisten luo.

    Koshiro

    Katsoin hetken Hotarua * Tuo ninja pentu taitaa ajtella että on aika hyvä taistelija.* Ajattelin ja katsoin sitten Orionin * Orion ei taida tulla toimeen tuon ninja penun kanssa.* Mietin hetken.


    Viimeinen muokkaaja, Ryö pvm La Marras 26, 2011 11:55 pm, muokattu 1 kertaa
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Battouga La Marras 26, 2011 10:26 am

    John, Jerome ja Kurojaki

    John nyökkäsi Ginille ja painui Gajyon uumeniin nukkumaan. Se etsi sopivan nurkan painui maate ja nukahti heti. Kurojaki hymähtui kun Orion ei ottanutkaan haastetta vastaan ja loikki metsään juosten kohti kogien alueita kertoakseen kaiken Tesshinille. Jeroem naurahti Yukimuralla ja katsoi sitten Weediä Sinusta on kasvanut oikea soturi Weed. Pysy sellaisena Jerome mietti ystäväänsä jonka muisti edelleen vielä pentuna.

    Sponsored content


    Vakoilija paratiisissa - Sivu 5 Empty Vs: Vakoilija paratiisissa

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 1:44 am