Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


5 posters

    Itse paholaisnen aluella

    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ti Tammi 17, 2012 6:50 am

    BlacK Eyes& Satoru

    Balck Eyes saapui Kasain aluelle 750 soturinsa kanssa ja huomasi että sielä on käyty sota ja Kasain soturit ovat hänvineet. Black Eyes vallatasi Kasain alueeen kun sielä ei ole enään ketään hengissä eikä kukaan voinut estää sitä. Black Eyes meni kasain vuoritempeliin sisälle ja laitoi makuule. Satoru kulki Black Eyessin perässä kun Black Eyes meni vuoritempelin sisälle Satoru lähti tarkailemaan onko aluella yhtään eloon jääneitä.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Penelo Ke Tammi 18, 2012 5:34 am

    Ourora

    Setteri oli palannut Kasain alueelle, tai niin ainakin luuli. Se oli kuullut taistelusta, muttei tiennyt sen loppuneen Kasain kuolemaan. Eikä se tiennyt, että alueella oli jo toinen lauma. Ourora loikki alueella iloisesti, niin kuin aina, mutta pysähtyi kuin seinään sen huomatessa muutaman Black Eyesin suden. Se painautui nopeasti makuulleen ja ryömi lähemmäs, saadakseen selville keitä nuo olivat, sillä naaras oli varma, etteivät ne Kasain laumaan kuuluneet. Sen verran oudoilta ne näyttivät, mutteivat ne kuuluneet Ohuunkaan katseesta päätellen. 'Keitä nuo ovat? Ja missä Kasai on?' se mietti kauhuissaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Tammi 18, 2012 5:46 am

    Black Eyes&Satoru& Nanika

    Satoru tarkaili alueta eikä aluksi huomanut Ourora kunes lähti takaisin muiden luo enen kun satoru oli sielä missä Black Eyes on hän huomasin jonkun narttu koiran aluella likuvan iloisena. * Kuka tuo narttu on en ole nähnyt sitä enen Kasain aluella.* Satoru ajatteli ja lähti takaisin johtajansa luo. Black Eyes kutsui Satorun vuoristo tempeliin ja käski Satoru hakea Yurikon Kasain aluelle. " Johtaja aluella on joku tuntematon Narttu koira." Satoru kerti Black Eyesille ja lähiti tempelistä Black Eyes katsoi ulos * Jaa on siis aluellani tunkeutunt Narttu kora pitää lähetää joku tapamaan se.* Black Eyes ajatteli ja läheti erään soturin tapamaan Ouroran. Nanika oli riidelyt taas isänsä kanssa ja meni siten läheisen joen varelle Nanika huomasi siten Ouroran isänsä aluella. * Isä varmasti aikoo tappaa tuon koiran.* Nanika ajatteli ja siten se huomasi kaksi isänsä soturia menevän sinne missä Ourora on.
    //Satoru pistuu//
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Penelo To Tammi 19, 2012 9:48 am

    Ourora

    Ourora näki sitä lähestyvät soturit ja hiipi joelle päin, huomaamatta Nanikaa vielä. Se piti katseensa sotureissa ja pysytteli varjoissa, mahdollisimman piilossa. 'Äh, joko ne huomasivat minut...' setteri mietti ja käveli joelle, kuunnellen kuitenkin koko ajan, ettei Black Eyesin soturit onnistuisi yllättämään sitä. Ei se yleensä tällä tavalla piilotellut, ei edes Kasain ollessa vallassa, mutta tämä uusi ja tuntematon lauma pelotti sitä. Turhan myöhään Ourora huomasi Nanikan joen rannalla ja pysähtyi vain tuijottamaan toista, eikä tajunnut enää piiloutua. 'Voi perhana... Enkö muka vieläkään ole oppinut katsomaan minne menen?' se mietti ja asteli lähemmäs tyytymättömän näköisenä. "Keitä olette?! Ja mitä teette Kasain alueella?" naaras kysyi vihaisesti Nanikalta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha To Tammi 19, 2012 10:15 am

    Nanika

    Nanika huomasi Ouroran tulevan Joen suntan." Minä olen Nanika ja tämä ei ole enää Kasain aluetta, isäni valtasi aluen hetikisiten." Nanika sanoi ja katsoi Ourora hetken. " Kaiki Kasain soturit ovat kuoleet ainakin uskoisin niin, oletko Kasain soturi.? Muuten nuo isäni soturit varman yritävät tappaa sinut. " Nanika sanoi. Yksi Black Eyesin soturi huomasi jonkun menevän Joelle. " Hei se taisi mennä täne päin." Yksi Black Eyesin soturi sanoi muille.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath To Tammi 19, 2012 10:35 am

    Hougen

    *Tanskandoggi rynnisti paikalle verestävin silmin. Samassa Hougen huomasikin jo Ouroran ja Nanikan (?). Mitään ajattelematta Hougen juoksi noiden luo. "No niin, pehmolelut. Kertokaapas kiltisti, missä alueenne "johtaja" piileksii." Hougen sanoi pilkallisesti. "Tulin pyyhkimään hänellä pölyjä." Hougen sanoi ivallisesti ja nuolaisi huuliaan. Vahvistukseksi lähes 700 koiran joukko murisi ja haukkui hänen takanaan uhkaavasti.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha To Tammi 19, 2012 10:48 am

    Black Eyes& Nanika

    Nanika huomasi Tanskandogin tulevan ja kysyi Black Eyesiä. * Kiva taas yksi hullu, vaika haluankin isän kuolevan mutta en ehkä näin mielumin Oun sotureiden hampaisii.* Nanika ajatteli. Yksi Black Eyesin sotureista huomasi Tanskandogin joukoineen joka tuli hastamaan Black Eyesin. * Tästä pitää kertoa johtajalle* Black Eyesin soturi ajatteli ja lähti vuoristo tempeliä kohti. " Johtaja joku koira lauma on tullut aluellemme hastamaan sinut." Se soturi sanoi samassa Black Eyes tuli esiin vuoristo tempelistään. " Vai niin, jos ne taistella haluavat sen ne saavat tiedäme jo kuka voitaa sen." Black Eyes sanoi ja alkoi ulvoa 750 soturiaan paikalle verta hyytävällä ulvonallan ja aika pian jokainen soturi tuli paikalle ja olivat valmiina taisteluun.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Su Tammi 22, 2012 8:07 am, muokattu 1 kertaa
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Penelo Pe Tammi 20, 2012 3:56 am

    Ourora

    Setteri katsoi Nanikaa epäuskoisin silmin. Vaikka se ei erityisesti Kasaista ja tuon laumasta pitänytkään, ei se voinut uskoa sakemannin hävinneen, saatikka kuolleen. Se ei kerennyt vastata, kun Hougen jo tulikin paikalle. "Eikö sinulla ole yhtään käytöstapoja?!" Ourora kivahti ja nyökkäsi Nanikan suuntaan. "Kysy tuolta. En kuulu näihin alueen valtaajiin." se sanoi ja tuijotti tanskandoggia ja tuon laumaa vihaisesti. (?) Se oli kuullut vain tarinoita Hougenista, muttei tunnistanut sitä.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 22, 2012 7:43 am

    Nanika& Black Eyes

    Nanika katsoi hetken hämästyneenä ja mieti mitä sen pitäisi tehdä kunes keksi. " Löydätte sen lauman eteläisen sunalta." Nanika vastasi ja näyti etelänsuntaan tarkoituksella hämätäkseen Hougenia vaikka Black Eyes oli joukoineen idässä. jotta Nanikan isä ei kuolisi Hougeni hampaiin vaika Nanika vihasi isänsä se kuitenkin tovoi että Oun soturit tappaisivat sen isän mielummin. Nanika katsoi hetken Hougenia heman hämilään ja odotti että ne lähtisivät ja Nanika voisi varoitaa isänsä. Kun Black Eyesin soturit sapuivat ne olivat valmita taislemaan ja voitamaan Hougeni ja Black Eyes virnuili ilkeästi odotaen viholisen saapuvan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ma Tammi 23, 2012 6:53 am

    Hougen

    *Hougen kuuli, kun Black Eyes alkoi kutsua joukkojaan paikalle. Rennosti suuri koira lähti askeltamaan kohti sutta. Hougen luotti 90cm kokoonsa ja vahvojen lihaksiensa voimaan sokeasti, eikä uskonut taistelun olevan kovin vaikea. Toivottavasti emme menetä kovin montaa koiraa.. Hougen ajatteli, vaikka voisihan hän alistaa tuon pölyrätin lauman alaisikseen. Hougen sai pian näkökenttäänsä tuon lauman. "No, missä johtajanne on? Teitä muita ei tässä kaivata, ellette halua vaikeuksia. Tulin vain ainoastaan tappamaan tai alistamaan johtajanne, joten kertokaa missä hän on." Hougen sanoi tyynesti ja kohotti kulmiaan ivallisesti.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ma Tammi 23, 2012 7:23 am

    Nanika&Black Eyes

    Nanika katsoi Hougenin perään kun se lähti kohti sen isän pilopaika. * Harmi että ne eivät uskoneet minua.* Nanika ajatteli ja lähti juoksemaan vuoristotempeliä kohti ja huomasi pian Hougenin jo olevan Nanikan isän lauman edssä. Black Eyes tuli vuoristo tepelistä esin ja känsi katsensa Tanskandogin. Muhaha.... Black Eyes nauroi pirulisesti. " vai tulit tappamaan tai alistamaan minut, sinun laisesi raki ei pystyisi sihen." Black Eyes sanoi ja katsoi Hougenia ilkeänä.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Penelo Ma Tammi 23, 2012 8:59 am

    Ourora

    Ourora tuhahti Hougenin ja Nanikan lähtiessä itään ja katseli vaivaantuneena ympärilleen. Sen pitäisi mennä varoittamaan Ohua, mutta se halusi jäädä katsomaan mitä Hougen tekisi. Niinpä setteri lähti Hougenin ja Nanikan perään ja tuli pian Hougenin joukkojen perään. 'Perhana, eihän täältä perältä näe mitään...' se murisi ja kiersi joukkojen sivulle, nähdäkseen Hougenin ja Black Eyesin mahdollisen yhteenoton kunnolla.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ma Tammi 23, 2012 9:28 am

    Hougen

    *Hougen katsoi itsevarmana Black Eyesiä, edelleenkin virne naamallaan. Kun Black Eyesin ääni kuului jostain ja tanskandoggi näki suden, alkoi Hougen katsella ympärilleen. "Ketä tarkoitat? No, ei ehkä hän pärjää, mutta minä pärjään." Hougen sanoi ja astui lähemmäs. Samassa joku hyökkäsi hänen kimppuunsa. Tanskandoggi huitaisi tuota suurella tassullaan, ja susi jysähti maahan, roikottaen veristä kieltään. "Äläpäs puutu tähän puudeli. Joukot, siirtykäähän sivummalle. Hoitelen tämän yksin." Hougen sanoi mukanaan tuomalle joukolle, jotka tekivät työtä käskettyä. "Ja te rakit saatte myöskin katsella sivusta, kun johtajanne tapetaan tai hän anelee armoa jalkojeni juuressa." Hougen sanoi ja astui lähemmäs Black Eyesiä, kuin odottaen tuon hyökkäystä.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ma Tammi 23, 2012 10:01 am

    Black Eyes&Nanika

    Nanika katsoi isänsä. " Isä aijotko tosiaan taistella tuota rakia vastaan?" Nanika kysyi isältään ja meni siten hieman kauemmas taistelusta pysyäkseen sivussa. Black Eyes katsoi vihaisena Hougenia. " Tiedätte mitä tehdä." black Eyes sanoi sotureileen jotka peräntyivä kauemas taistelusta antaen johtajien taistella. Black Eyes hyökäsi siten Hougenin kimpuun ja aloitaen hieman renosti koska otaen mitaa Hougenista. Black Eyes yritti iskeä hampaan sa Hougenin niskaan. Black eyesin soturit virnuili ilkeästi kun tiesi mitä johtaja tarkoitti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ti Tammi 24, 2012 5:28 am

    Hougen

    *Tanskandoggi nosti päänsä korkealle ilmaan, ja Black Eyesin hampaat iskeytyivät hänen selkäänsä. (?) Hougen käänsi päätään taaksepäin ja yritti tarttua Black Eyesin niskaan, riuhtaistakseen tuon irti. (?) "Ohoh, onpas sinulla terävät hampaat..." Hougen aloitti. "...kuin pennun naskalit." Hougen pilkkasi, vaikka toisen hampaat olivat oikeasti todella terävät.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ti Tammi 24, 2012 6:01 am

    Black Eyes

    Black Eyes puri Tansgandogin selästä vielä kovemin ja yriti heittää tuon puuta päin enenkun tuo ehtisi iskeä hampaansa Black Eyesin niskaan. Black Eyes odotti Hougenin iskevän takaisin,mutta Black eyes aikoi väistää sen Black Eyes virnuili Hougenille ilkeästi. * Tuo rakki ei pystyisi tappamaan minua tai tuskin edes Oun ylipääliköä.* Black Eyes ajatteli.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ti Tammi 24, 2012 11:44 am

    Hougen

    *Suurikokoinen Hougen ei juuri liikahtanutkaan toisen yrittäessä heittää tätä, ja Hougen käännähti ympäri, loikaten Black Eyesin yläpuolelle (?) tarkoituksenaan painaa tuo maahan, ja tarttua vahvoilla hampaillaan tuon niskaan.* (?)
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Tammi 25, 2012 5:18 am

    Black Eyes

    Black Eyes huomasi että Hougen aikoi iskeä hampaansa Black Eyesin niskaan. Black Eyes väisti nopeasti Hougenin iskun ja aikoi tehdä Muda-Zukai Kiban. Black Eyes juoksi Hougenia kohti ja aikoi iskeä hampaansa sen kaulaan ja tehdä Muda-Zukai Kiba teknikan ja alkaa pyörimään Hougenin kaulan ympäri nopeasti jonka piti poltaa Hougenin kaulaa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ke Tammi 25, 2012 6:21 am

    Hougen

    *Hougen ei ehtinyt väistää Black Eyesin hyökkäystä. Kun hänen kaulaansa alkoi pikkuisen polttaa, Hougen hypähti eteenpäin ja irroittautui kierähtäen kuperkeikalla maassa. Tanskandoggi käännähti ympäri ja hyökkäsi suoraan edestä päin kohti Black Eyesiä. Pieni verinen naarmu kulki Hougenin kaulan poikki, mutta se ei estänyt mitenkään tanskandoggin taistelua.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Tammi 25, 2012 7:39 am

    Black Eyes&Nanika

    Black Eyes sai pienen viilon kylkeensä ja vilkaisi vihaisena Hougenia kunes hyökäsi suoraan Hougenin kimpuun ja kun Black Eyes oli lähellä Hougenia hän hyppäsi Hougenin yli ja aikoi viiltää syvän arven Hougen silmän päälle. Black Eyes ei ollut juurikaan vahingoitunut vielä olenkaan eikä mikään estänyt sitä tappamasta Hougenia. Nanika katsoi vierestä isänsä ja Hougenin taistelua. * Ylensä olisin isää ja tappamista vastaan, mutta en taida sanoa tähän mitää.* Nanika ajatteli toivoi että isänsä Black Eyes tappaisi Hougenin vaika se ei tunekaa sitä Tanskandogia olenkaa eikä tiedä milainen se on.
    Penelo
    Penelo
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1124
    Join date : 03.07.2011
    Ikä : 25
    Paikkakunta : Kouvola

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Penelo To Tammi 26, 2012 5:12 am

    Ourora

    Setteri katsoi tarkkaavaisena Black Eyesin ja Hougenin taistelua, mutta alkoi hitaasti perääntyä. Se ei todellakaan halunnut olla osallisena tässä ja päätti ennemmin lähteä ilmoittamaan Black Eyesistä Ohulle, vaikkei paljon tietoja ollutkaan saanut. Ourora pyörähti nopeasti ympäri ja lähti juoksemaan tasaista vauhtia kohti Kaksoissolaa.

    //Ourora poistuu//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath To Tammi 26, 2012 6:31 am

    Hougen

    *Hougen laski nopeasti päätään ja sai viillon päälakeensa. Tanskandoggi pyörähti ketterästi ympäri ja syöksyi Black Eyesin kimppuun yrittäen tarttua tuota takajalasta, ja alkaa pyörittää ympäriinsä. (?) Tanskandoggi yritti siis iskeä sutta ympärillä oleviin puunrunkoihin.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha To Tammi 26, 2012 6:44 am

    Black Eyes& Nanika

    Black Eyes ei ehtinyt väistämään Hougenin yritystä ja Black Eyes iskeytyi puun runkoon päin muutaman kertaan. mutta kesti kipua hyvin joten isku ei jurikaan hievautanutkaan Black Eyesiä. Black Eyes pääsi Hougenin otesta irti ja iski siten takaisin Hougeniin ja yritti viiltää Hougenia joka puolelta enen kuin tekisi taas Muda-Zuka Kiban. Nanika huomasi vilaukseltaan Ouroran poistuvan Black Eyesin aluelta kohti kaksoissolaa. * Hyvä että tuo koira tajusi häipyä enenkuin sille käy huonosti.* Nanika ajatteli ja katsoi siten taas isänsä taistelua.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Pe Tammi 27, 2012 7:14 am, muokattu 1 kertaa
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Pe Tammi 27, 2012 6:59 am

    Hougen

    *Hougen hyökkäsi ennen kuin toinen ehtisi tehdä mitään. Raivostunut tanskandoggi yritti tarttua suden kaulaan, aikomuksenaan pyörähtää toisen kaulan ympäri kuin Neck The Killingissä, mutta tarkoituksena oli viiltää toista kaulaan ja heittää sitten pyörähdyksen voimasta eteenpäin.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Tammi 27, 2012 7:10 am

    Black Eyes

    Balac Eyes huomasi Hougenin hyökäävän ja väisti, mutta sai pienen viilon kaulaansa. Black Eyes hyppäsi Hougenista kauemas ja lähti juoksuun tuota kohti ja vaihtoi suuntaa nopeasti ja kun Black Eyes oli Hougenin takana siten Black Eyes yritti tehdä Muda-Zuka Kiban. Siten Black Eyes tartui hampailaan Hougenin kaulaan juuri sihen kohtaan mihin sen aijempi Muda-Zuka Kiban osui. Black Eyes alkoi pyöriä Hougenin kaulassa ja puri vielä lujempaa kun viime keralla.

    Sponsored content


    Itse paholaisnen aluella Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Huhti 18, 2024 6:50 pm