Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


5 posters

    Itse paholaisnen aluella

    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Helmi 01, 2012 7:14 am

    //Tuota miten Victor voi tietää että Black Eyes on Nanikan isä kun se ei ole puhunut siitä kenelekään vieraale. //

    Black Eyes,Nanika & Satoru

    Black Eyes ehti väistää niin että Sniper ei saanut revityä Black Eyesin vatsaan auki, mutta Black Eyes sai arven vatsansa. Siten Black Eyes hyökäsi vihaisena Sniperin kimpuun ja katosi joksikin aikaa ja hyppäsi katkaisten ison okasn ja aikoi iskeä sen Snierin selkään. Nanika teki Zanzō Sanbunshin ja varjokloonasi harhautakseen Victorin ja Nanika aikoi siten hyökätä Victorin kmpuun takaa päin. Satoru yritti tarttua hampailaan Tunderin niskasta ja yritti heitää Tunderin päin kaliota.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ke Helmi 01, 2012 7:20 am

    //Ajatuskatkos xD Muokkasin//

    Sniper ja Victor

    Sniper naurahti toisen kadotessa. Se kuuli pian takaana oksan äänen ja kääntyi. Toinen oli juuri loikannut tätäkohti. Dobermanni hyppäsi vastaan, tarttui oksaan ja yritti nyt iskeä sillä toista urosta.
    Victor lipaisi huuliaan. Se tiesi tekniikan ja keskittyi. Toinen ei saanut mahdollisuutta hyökätä kun sakemanni yritti iskeä hampaansa tuon leukaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Helmi 01, 2012 8:39 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes väisti oksan, mutta sai kyllä pienen viilon rintaansa josta vuosi verta. " Hmm... ei paha, mutta et ole nähnyt vielä kaikia voimiani." Black Eyes sanoi ilkeä virne kasvoilaan ja hyökäsi toista kohti ja yritti tehdä Sniperiin Neck Rollingin ja katkaista tuon kaula. Nanika sai väistettyä Victorin iskun ja Nanika yritti tehdä Neck Rollingin Victoriin.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ke Helmi 01, 2012 8:43 am

    Sniper ja Victor

    Sniper naurahti toisen sanoille ja sen paholaismainen virne vain muuttui koko ajan ilkeämmäksi. "No, minä´kään en ole vielä täyttä voimaa käyttänyt. Sinuna lähtisin. Alue kuuluu meille." Tuo vastasi toiselle. Juuri kun toinen oli iskemässä hampaansa dobermannin kaulaan tuo liikati eteenpäin ja potkaisi. Se yritti taas osua sutteen rautajaloillaan.
    Victor nauroi hiukan ja väisti. Ei moisesta nartusta ollut vastusta sotakoirien arvostetule johtajalle. Se hyppäsi samantiewn ilmaa, laskeutui toisen taakse ja ponnist kohti. Se yritti viiltää pitkän haavan toisen selkään.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Helmi 01, 2012 9:04 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes väisti Sniperin metalli jalat ja hyökäsi Sniperin kimpuun Black Eyes juoksi kovaa vauhtia Sniperiä kohti ja pian se katosi ja yritti puhkaista Sniperin ainoan silmän ja siten Black Eyes yrtti viiltää syvät haavat Sniperille. Nanika sai jonkin laisen viilon selkäänsä Victorin likeen ja yritti viiltää syvät haavat Victorin kylkeen ja kaulaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ke Helmi 01, 2012 9:10 am

    Sniper ja Victor

    Dobermanni käänsi taas päänsä rautalevyn eteen ekä toinen onnistunut silmänpuhkaisuussa. Se oli kohta jota uros suojeli koko ajan. Sitten toisen vilsi tätä rintaan mutta samalla Sniper yritti viiltää tätä kaulaan saadakseen sudele myös syvät viillot.
    Victor sai jonkinlaiset viillot kylkeensä mutta kaulaan toisen tähdätessä tämä hyppäsi vastaan ja yritti viiltää tätä suurella painollaan rnnasta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Helmi 01, 2012 10:23 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes sai viilon kaulaansa josta alkoi vuotaa verta, mutta se ei hetkautanut Black Eyesiä vaan jatoi taistelua Sniperiä vastaan. Black Eyes hyökäsi taas Sniperin kmpuun eikä aikonut luovutaa taistelua Black Eyes yritti viiltää Sniperin ainoan silmän viereen syvän viilon. Nanika sai viilon rintaansa ja siten Nanika yritti tehdä Neji kiin Victorin.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ke Helmi 01, 2012 10:59 am

    Victor ja Sniper

    Sniper sai viillon silmänsä alapuolelle mutta onneksi se ei mennyt lian syvään tuon hiukan siirrettyä pääätään taaemmas. Toisen hyökättyä ja mentyä täten uroksen ohitse (?) Snper käännäht ja yritti tarttua suden häntään ja viskata lujaa maahan ja sitten loikata tuon yli samalla potkaisten tätä rautajaloillaan. (?)
    Victor naurahti jälleen. Toisen aloittaesssa liikkeensä uros päätti kääntää sen narttu itseään vastaan. Tuo yrittikin nyt alkaa tekemään voimakasta Neck The Killingiä toisen kaulaan. Sitten se hyppäsi ilmaan. "Boomerang Sappo!" Tuo karjasi ja pyöri Zetsu Tenrou Battogan tapaisella liikkkellä ylhäältä kohti toista yrttäen iskeä tuota niskaan ja saada sen lamaantumaan tiettyyn hermoon osumalla.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath To Helmi 02, 2012 1:23 am

    Hougen & Thunder

    *Hougen väisti Neji Kin, muttei tehnyt itse juuri mitään, vaan seisahtui kauemmas. "Pidät siis häviämisestä? No, jää sitten toki. Häviäjälle palkintona on kuolema." Hougen vastasi ja juoksi kohti Yamazurua, yrittäen iskeä tuota vahvalla tassullaan naamaan.
    Thunder oli niin painava, ettei se lentänyt aivan kallioon asti, mutta hypähti silti jaloilleen maahan. Dobermanni lipaisi huuliaan ja odotti hetken, kunnes juoksi kohti Yamazurua, mutta hypähtikin sivulle ja yritti viiltää tuota kylkeen.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera To Helmi 02, 2012 5:12 am

    Yamazaru

    Yamazaru ehti laskea päätään niin ettei Hougenin isku osunut sitä kasvoihin. Se ei kuitenkaan huomannut Thunderia vaan sai siltä viillon kylkeen haava ei kuitenkaan ollut syvä eikä siittä vuotanut juuri vertakaan. Yamazaru katsoi Thunderia vihaisena. "Eikö sinulla ole omakin vastus huolehditavanasi." Yamazaru sanoi hieman äkäisenä ja käänsi sitten katsensa takaisin Hougenin. Yamazaru juoksi Hougenia kohti ja juuri sen edessä se hyppäsi korkealle ilmaan ja syöksyi sieltä Hougenia kohti ja yritti iskeä terävät hanpaansa Hougenin päähän.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath To Helmi 02, 2012 5:27 am

    // hupsis, tarkoitin Satorua enkä Yamazurua Thunderilla... :S No, sovitaan nyt että tämä oli tämmöinen nopea "avustus" xD //

    Thunder & Hougen

    *"Minä kun en pelaa sinun säännöilläsi!" Thunder sanoi takaisin, sillä se oli ollut niin lähellä Yamazurua, ettei voinut vastustaa kiusausta. Dobermannin katse hakeutui kuitenkin takaisin Satoruun. "No, anna tulla, pelle." Thunder murisi ja naurahti hypähtäen kauemmas.
    Hougen katsoi tyytyväisenä, kun Thunder osui Yamazuruun. Tanskandoggi sai mielihyvää aina siitä, kun joku teki työt hänen puolestaan. Vaikka eipä tuolla ollut Yamazuruun juuri mitään merkitystä. Hougen yritti käyttää hyödykseen toisen herpaantunutta huomiota ja hyökkäsikin nyt kohti Yamazurua, yrittäen tarttua tuota takajalasta riepotellakseen ympäriinsä.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera To Helmi 02, 2012 6:01 am

    Yamazaru

    Yamazaru ehti väistää Hougenin iskun ja yritti nyt iskeä hanpaansa Hougenin niskaan. Sen jälkeen se aikoi hyökätä Hougenin kinpuun uudestaan, mutta hyppäsikin juuri Hougenin edessä korkealle ilmaan ja syöksyi Hougenia kohti yrittäen iskeä terävät hanpaansa Hougenin päähän.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath To Helmi 02, 2012 6:33 am

    Hougen

    *Yamazaru tarttui tanskandoggin niskaan, mutta häipyi melkein yhtä nopeasti. Kun tuo juoksi Hougenia kohti, tanskandoggi hämmästyi tuon loikatessa ilmaan. Hougen käytti tilaisuutta hyväkseen ja hyökkäsi Yamazurua vastaan. Hougen yritti tarttua tuon kuonoon vahvoilla leuoillaan.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha To Helmi 02, 2012 7:30 am

    Black Eyes,Nanika & Satoru

    Black Eyes sai väistettyä ja sai vaan mutaman pienen narmun Sniperin yritäessä potkasta Sitä. Black Eyes hyökäsi Sniperin kimpuun käytämälään nopeutaan ja voimaa samaan aikaan ja yritti viltää Sniperiä joka puolelta. Nanika yllätyi kun Victor teki jonkun teknikan ja yritti väistää tuon teknikan, mutta ei onistunut kunolla ja sai muutamia viiltoja. Satoru hyökäsi Tunderin kimpuun ja yritti saada Tunderin hengiltä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga To Helmi 02, 2012 7:36 am

    Sniper ja Victor

    Sniper nauroi. Sen kehoon ilmestyi viiltoja mutta toisen mennessä seuraavan kerran tuon ohi (?) uros ylläti. Se hyökkäsi nopeasti ja käännähti ilmasssa yrittäen potkasita jälleen kohti tulevaa Black Eyesiä (?)
    VIcotr lipaisi huuliaan ja seisoi nartun vierellä. Siitä se hyökkäsi mutta laiittoikin nopeasti maahan ja liukui toisen alitse (?) Samalla se yritti tarttua toisen pehmeään vatsaan ja viiltää siihen isoilla hampaillaan kunnon jäljet.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha To Helmi 02, 2012 7:59 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes sai Sniperin potkun vastaan ja lenähti hieman kauemmas toisesta ja nousi ylös Black Eyes ei välitänyt yhtään saamista vamoista olenkaan vaan jatokoi taistelua. Siten Black Eyes juoksi kohti Sniperiä ja yritti iskeä hampaansa Sniperin kaulaan ja tehdä Neji Kii sihen. Nanika sai väistetyä Victorin yritysen ja yritti iskeä hampaansa Victorin kylkeen ja tehdä neji Kii sihen sen jälkeen se hyppäsi puun runkoa kohti ja otti siitä vauhtia ja yritti viltää Victoria selästä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga To Helmi 02, 2012 8:03 am

    Sniper ja Victor

    Sniper naurahti uudemman kerran. Toiseen kyllä tuli osumaa mutta se ei välittänyt. Se koituisi pian suden kohtaloksi. Koira tunsi kuitenkin Neji Kin kaulassaan mutta liikautti itseään ja nopeasti yritti iskeä hampaansa kiinni toisen selkään ja viiltää siihen isot haavat.
    Victor väisti Neji Kin loikkaamalla sivulle ja toisen ollessa jälleen ilmassa tulossa sitä jkohti niin isompi uros hyppäsi vastaan. Toinen ei pystyisi ihan tuosta noin vain lentorataansa muuttamaan. Niinpä tuo nyt yruitti tattua hampaillaan toisen kurkkuun ja viiltää.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera To Helmi 02, 2012 8:42 am

    Yamazaru

    kun Hougeni yritti tarttua Yamazarun kuonoon niin Yamazaru onnistui katoamaan, mutta katosi hieman liian myöhään sillä sai arven kuonoonsa. Yamazaru murahti Hougenille kun oli saanut arven kuononsa. Se kuitenkin jatkoi taistelua nopeasti ja yritti viiltää Hougenille syvät haavat rintaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath To Helmi 02, 2012 9:00 am

    Hougen & Thunder

    *Thunder sai iskun ja lensi kauemmas. Se oli kuitenkin sen verran ehtinyt väistää, ettei se koitunut dobermannin kohtaloksi. Hiukan pökerryksissä Thunder nousi ylös ja ravisteli itseään. "Olet kyllä vahva, mutta et tarpeeksi!" Thunder huudahti ja vielä hiukan tokkuraisena hyökkäsi kohti Satorua. Dobermannin oli tarkoitus hyökätä edestä, mutta Thunder horjahtikin sivulle. Samalla Thunder kuitenkin yritti repäistä Satorun toisen korvan irti.
    Hougen tyytyi väistelemään. Hampaat hipaisivat tanskandoggin rintaa, aiheuttaen kirvelevät pintanaarmut, mutta Hougen vain naurahti. Harlekiini siirtyi Yamazurun sivulle ja odotti seuraavaa hyökkäystä.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera To Helmi 02, 2012 9:30 am

    Yamazaru

    *Ei tuo koira voi olla voitamaton.* Yamazaru ajatteli eikä aikonut luovutaa taistelua se oli päätänyt voitaa Hougenin millä keinoin hyvänsä. Sitten se syöksyi uudestaan Hougenin kinpuun ja yritti iskeä hanpaansa Tanskandoggin kaulaan ja kaataasen maahan. Se ei aikonut pästää irti Hougenista.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath To Helmi 02, 2012 9:38 am

    Hougen

    *Yamazuru iskeytyi tanskandoggin kaulaan, mutta Hougen ei kaatunut. Se oli toista suurempi. Harlekiini heilautti itsensä irti. Yamazurun hampaista jäi ilkeät viillot Hougenin kaulaan, mutta tanskandoggi ei vieläkään tehnyt mitään. "No, etkö parempaan pysty?" Hougen nauroi. Tanskandoggi ei ollut juuri voimiaan käyttänyt taistelussa. Se ei hyökännyt itse, vaan yritti näin väsyttää toisen.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera To Helmi 02, 2012 10:02 am

    Yamazaru

    Yamazaru hyökkäsi uudestaan Hougenin kinpuun ja yritti taas viiltää Hougenia kyljestä. Sitten Yamazaru katosi ja yritti viltää Hougenia uudetsaan, mutta tällä kertaa Yamazaru aikoi viiltää Hougenin selkään ison arven.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha To Helmi 02, 2012 10:32 am

    Black Eyes, Nanika & Satoru

    Black Eyes väisti nopeasti Sniperin hyökäyksen ja Black Eyes jatkoi hyökäämistä Sniperin kimpuun ja aikoi puolustaa aluettaan niin kauan kun mahdolista tai kun Black Eyes saisi jonkin suunitelman miten voisi pitää aluensa ja pysyä hengisä, mutta luovutaminen ei tullut kuulonkaan. Satoru myös jatkoi hyökämmistä kunes taistelu olisi ohi tai kunes johtaja käskisi lopetamaan. Satoru yritti viiltää Tunderi kuonon syvän viilo ja sen jälkeen yritti murtaa toisen torahmpaat. Nanika teki Zanzō Sanbunshin ja varjokloonasi itsensä ja katosi siten Victorin silmistä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga To Helmi 02, 2012 10:38 am

    Sniper ja Victor

    Sniper oli vielä voimissaan. Se oli erittäin kokenut ja kyllä se tuollaisen ärsyttävän suden päihittäisi leikiten. Toinen selvästi aliarvioi koiran voimia. Uros ei tahtonut muuta kuin alueen. Millään muulla ei ollut väliä. Jos toinen lähtisi suosiolla niin se selviäisi häviämiseltä. Nyt olikin jo dobermannin yllätyksen vuoro. Uros loikkasi ilmaan mutta pudottautuessaan se alkoi pyörimään. "Tarkka-ampujan kosto!" Tuo huudahti ja tuli toista kohti. Isku oli ylhäältä tullessaan ääröttämän tarkka ja hanakla väistää. Niinpä uros yrittikin osua suteen nyt kunnolla rautajaloillaan.
    Victor tuhahti toisen höävitessä ja naurahti sitten. "Et sinä saa noin minuun edes pntanaarmua narttu." Tuo herjasi ja jännitti lihaksensa valmistautuessaan.

    Gekko

    Husky oli juuri saapunut Kasain entiselle alueelle ja oli siitynyt paikkaan josta sitä ei pystyisi huomaamaan. Se tarkkaili piilostaan sekä Hougenia että Sniperiä ja totesi nuo todella voimakkaiksi ja vaarallisiksi. Black Eyes vaikutti myös vahvalta mutta ainakin Gekkon silömään liian ylimieliseltä. Tuo huomasi myös toisen dobermannin muttei tunnistanut tätä. Siitä voisi kysyä Gajyolla. Tuo ei aikonut kauemmaksi aikaa jäädä koska oli yksin ja vihollisia oli melkein 2000 yhteensä.

    //Gekko poistuu. Kävi vain tarkkailemassa//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha To Helmi 02, 2012 11:21 am

    Black Eyes

    Black Eyes hyppäsi puun oksalle ja sieltä sniperin ylä puolelle ja yritti tehdä Retsu Genmu- Battougan Sniperin takaraivoon " Retsu Genmu-Battouga!" Blabk Eyes huusi. Siten Black Eyes teki Zanzō Sanbunshin ja hyppäsi puuhun ja sitä kauta tehdä Sniperiin siten Muda-Zukai Kiban.

    Sponsored content


    Itse paholaisnen aluella - Sivu 5 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Su Huhti 28, 2024 12:33 pm