Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

5 posters

Itse paholaisnen aluella

Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1206
    Ikä : 29

Itse paholaisnen aluella - Sivu 7 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

Viesti  Tesha La Helmi 04, 2012 6:22 am

Black Eyes,Sator & Nanika

Black Eyes katsoi hieman inhoten Sniperin ja Victorin perään kunes käänsi katseensa Yamazaruun. " Kuka sinä olet ja mitä haluat?" Black Eyes kysyi Yamazarulta ja odoti tuon vastaavan. Siten Black Eyes katsoi Isanagin opetajaa ja huomasi myös nanikan lähtevä. " Mene ja etsi Isanagi jopeta häntä. Ja Nanika sinä et saa estää veljesi koulutusta." Black Eyes sanoi Nanikalle. Satoru meni Black Eyesin luo ja vilkasis vielä Tunderia hieman inhoten tuota. Nanika vilkaisi vielä taakseen kunes lähti pois.

//Nanika poistuu//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1792

Viesti  Nyera La Helmi 04, 2012 6:40 am

Yamazaru

"Minä olen Yamazaru ja tulin litymään laumasi, mukanani on myös muutamia sotureitani jotka noudatavat käskyjä tarkasti." Yamazaru sanoi ja osotti sitten katselaan sotureitaan. Se käänsi katsensa sitten takaisin Black Eyesin ja odotti mitä tuo sanoisi.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha La Helmi 04, 2012 7:02 am

Black Eyes

"Hmm... pärjäsit hyvin tuota Tansgandoggia vastaan joten teen sinusta kenraalin. Normaalisti joutuisit testiin jotta voisin arvioida sinut, mutta kun näytit voimasi Hougenia vastaan niin et joudu." Black Eyes sanoi ja katsoi siten yamazarun sotilaista ja siten metsästä saapui Black Eyesin kaksi soturia jotka toivat mukanaan 100 Sutta jotka ovat vahvoja ja hyvä vahvistus laumaan.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera La Helmi 04, 2012 8:48 am

Yamazaru

Yamazaru katsoi yhä Black eyesiä ja hymyili hieman kun Black Eyes otti sen laumansa. Sitten se laitoi sitten makulle hetkeksi. *En olisi uskonut heti nousevan arvosani kenraaliksi.* Yamazaru ajatteli ja katsoi sitten Black Eyesin sotureita jotka toivat 100 soturia mukanaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha La Helmi 04, 2012 11:39 am

Black Eyes & Satoru

Black Eyes oli menetänyt 50 soturia taistelussa ja sai 150 lisää. Black Eyes katsoi saapuneita sotureita ja siten meni vuoristotempeliin lepämään ja kerämään voimia. Black Eyesin 1000 soturia lepäsivät ja keräsivät lisää voimia ene kun jatkavat harjoitelua joka jäi kesken kun Hougen ja muut tulivat. Satoru laitoi myös hetkeksi makuule ja keräsi voimia enen kun Black Eyes antaisi sille ja muille jonkin tehtävän.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Viesti  Amarath Su Helmi 05, 2012 4:04 am

// Thunder & Hougen poistuvat //
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Su Helmi 05, 2012 7:00 am

Yamazaru

Yamazaru keräsi voimia kun oli menetänyt niitä jonkin veran Hougenia vastaan taistelessa. Yamazaru seurasi sivusta kun osa Black Eyesin sotureista jatkoi harjoitusta jotta vahvistuisivat.

//Sori lyhyt//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Su Helmi 05, 2012 8:04 am

Black Eyes & Satoru

Black Eyes sai voimansa takaisin ja aikoi lähteä muutaman soturinsa kanssa Fuji metsää hakemaan lisää vahvoja sotureita laumasa. Black Eyes oli kuulut imperiumin ja monarnakian sodasta fuji metsässä josta sai idean liitää ne laumaansa joman kuman lauman johtajan kuoltua. Black Eyes tuli vuoristtempelistä ulos ja katsoi sotureitaan kenet lähetää tappamaan Yurikon ja Black Eyesin katse osui siten Yamazarun. " Yamazaru sinä saa menä tappamaan Yurikon." Black Eyes sanoi Yamazarulle ja lähti muutaman soturinsa kanssa Fuji metsää kohti ja jätti suuren osan sotureistaan alun vartijoiksi. Satoru alkoi harjoitella lisää ja vahvistua.

//Black Eyes poistuu//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Su Helmi 05, 2012 8:20 am

Yamazaru

Yamazaru katsoi Black Eyesiä hetken ja nousi sitten seisoman ja nyökäsi Black Eyesille. "Hyvä on." Yamazaru vastasi kunioitavasti Black Eyesille. Sitten se katsoi Black Eyesin perän ja käänsi katsensa Satorun. "Satoru vai mitä? Muten kuka se Yuriko oikein on?" Yamazaru kysyi Satorulta ja odotti savansa vastauksen. Se ei ollut aijemin kuullut Yurikosta mitän eikä tuntenut sitä.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Su Helmi 05, 2012 8:28 am

Satoru

Satoru katsoi myös aluksi Black Eyesin perään ja käänsi siten katseensa Yamazarun. "Yuriko on johtajan serku." Satoru vastasi Yamazarulle ja meni siten harjoitlemaan ja piti silmät auki tunkeutujien varalta.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Su Helmi 05, 2012 8:42 am

Yamazaru

Yamazaru katsoi hetken Satorua ja lähti sitten estimään Yurikoa. *En tienytkään että Black Eyesillä on serku jonka se haluaa hengiltä.* Yamazaru ajatteli ja katosi pian metsään.

//Yamazaru poistuu//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ti Helmi 07, 2012 7:27 am

Black Eyes & Satoru

Black Eyes tuli takaisin alueleen ja meni lepämään joksikin aikaa vuoristo tempeliin, kun sen soturit taas harjoitelivat ahkerasti ja vahvistuvat päivä päivältä kuten Black Eyes itsekin. Satoru harjoiteli myös ankarasti ja aikoi vahvistaa teknikoitaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ti Helmi 07, 2012 8:49 am

Tiger

*Uros kuljeskeli Black Eyesin alueella kuin kotonaan. Se vähät välitti, kenelle paikka kuului, vaikka tiesikin, että saattaisi hyvinkin päästä hengestään. Samassa yksi sotureista tuli Tigeriä vastaan. "Mitä ihmettä teet täällä ja kuka luulet olevasi?!" Toinen ärähti. Tiger vain katseli toiseen suuntaan ja haukotteli leveästi. "Hei, kuunteletko sinä lainkaan?" Toinen huusi mutta Tiger ei vieläkään reagoinut mitenkään. Toinen luuli hetken, että koirasusi oli kuuro tai sokea tai jotain muuta. Toinen astui lähemmäs ja samassa Tigerin silmät nauliutuivat tuohon, ja koirasusi syöksähti eteenpäin viiltäen toisen kurkun auki yhdellä viillolla. Tiger nuolaisi verisiä huuliaan ja lähti sitten jatkamaan matkaansa.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ti Helmi 07, 2012 9:12 am

Black Eyes & Satoru

Satoru huomasi tunkeilia aluela ja meni tuon luo. " Kuka olet ja mitä haluat?" Satoru kysyi Tigeriltä ja katsoi tuota vihaisena. Black Eyes aisti nopeasti tunkeilijan aluelaan ja meni katsomaan kuka oli tunkeutunut sen aluele ja huomasi jonkun koirasuden aluelaan ja huomasi tuon hyökäneen sen soturin kimpuun. * Tuosta voisi saada hyvän soturin joukohini.* Black Eyes tuumi ja katsoi aluksi puun oksalta tilanetta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ti Helmi 07, 2012 10:09 am

Tiger

*Tiger ei vastannut, mutta siirsi silmänsä Satoruun. Uros käveli toisen ohi, kuin ei olisi huomannutkaan tuota, eikä välittänyt tippaakaan tuon läsnäolosta. Tiger vain jatkoi kävelyään ja pysähtyi sitten, huomaten Black Eyesin. Kukakohan tuokin oli? Tiger huomasi ison lauman, ja huokaisi. Itseä sitä ei laumat kiinnostaneet tippaakaan. Jos joutui työskentelemään jonkun alaisuudessa, se vain murtaisi tahdon ja oman päätösvallan. Tiger kuitenkin vain seisoi paikoillaan ja näytti jälleen tuijottavan vain tyhjyyteen.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ke Helmi 08, 2012 6:51 am

Black Eyes & Satoru

Black Eyes hyppäsi alsa puusta ja meni Tigerin eteen. " Jos haluat säästää henkesi niin liity laumaani, mutta jos kieltäydyt joudun tapamaan sinut." Black Eyes sanoi ja katsoi tuota jäätävälä katseela ja odoti toisen vastaavan. Satoru katsoi kun Black Eyes yritti saada Tigerin laumaansa ja pian Satoru huomasi Isanagin opetajan tulevan takaisin aluele.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Ke Helmi 08, 2012 10:47 am

Yamazaru

Yamazaru oli palannut takaisin Black Eyesin aluelle se oli viellä hieman haavoitunut kun taisteli Shikokussa Doragoa vastaan. Yamazaru haistoi melkein heti vieraan hajun ja pian se huomasikin Black Eyesin, Satorun ja jonkun tunkeilia. Yamazaru käveli rauhalisesti Black Eyesin vierelle. Se katsoi Tigeriä vihaisena, mutta sen katseesta huomasi myös kysyvän ilmeen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha To Helmi 09, 2012 9:18 am

Black Eyes

Black Eyes huomasi Yamazarun saapuvan ja oli saanut hoidettua tehtävänsä. Black Eyes katsoi siten Tigeriä ja jänniti lihakset valmiiksi jos tuo kieltäytyisi niin Black Eyes tappaisi tuon heti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ma Helmi 13, 2012 9:48 am

Tiger

*Tiger vain seisoi paikallaan ja vilkaisi välinpitämättömästi Black Eyesiä, muttei sanonut sanaakaan vaan käveli taas pari askelta eteenpäin. Yhtäkkiä Tiger katosi paikoiltaan ja ilmestyi Black Eyesin taakse, välähtäen kirkkaasti paikoillaan. Valonvälähdys sokaisisi vastustajan hetkiseksi. Tiger loikkasi sitten salamannopeasti eteenpäin ja yritti viiltää Black Eyesiä kaulaan, ja valonvälähdyksen hälvennyttyä Tiger oli kadonnut.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ma Helmi 13, 2012 10:36 am

Black Eyes

Black Eyes oti iskun tahalaan vastaan kun toinen katosi se ei olut ylätynyt ja tarkaili joka suntaa jopa ylhältä ja pysyi valpaana. Black Eyes odti toisen ilmantuvan taas esille jolei tuo siten ollut päätänyt lähtyeä pakoon.

Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Ti Helmi 14, 2012 6:29 am, muokattu 1 kertaa
    Battouga
    Battouga
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4245
    Ikä : 27

Viesti  Battouga Ma Helmi 13, 2012 10:43 am

//Pakko taas papattaa tänne tähän väliin. Pahoitteluni ja en tarkoita tätä pahalla mutta... Miten Black Eyes muka voi taas tietää toisen hyökkävän? Tiger ei sitä mitenkään ole osoittanut ja on ollut koko ajan rauhassa. Eikä se mitenkään voi arvata että toinen viiltää ja sitten ottaa sen tahallaan vastaan. Lisäksi kannattaa keskittyä koko tekstiin. Toisen vahvuus on selvästi nopeus ja se on salamannopea, ei siihen voi ehtiä noin vain miettiä ja reagoida...//
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ti Helmi 14, 2012 12:30 pm

Tiger

*Tiger tarkkaili nyt Black Eyesiä korkealta tuuheiden oksien seasta. Raidallinen koirasusi ei pelännyt tippaakaan, Tigerin kieroutuneesta mielestä oli pelko hälvennyt aikoja sitten, mutta tyhmä Tiger ei ollut. Se ei aikonut kauaa jatkaa taistelua, sillä toisella oli suuri lauma ja Tiger tiesi, ettei voisi voittaa taistelua. Lisäksi vastustajakin oli vahva, mutta siitä Tiger viis veisasi. Koirasusi kävisi vaikka vuoren kimppuun pelkäämättä. Tiger jännitti lihaksiaan hetken ja ponnisti nopeasti oksalta vauhtia, kiitäen hurjaa vauhtia alas ja yrittäen iskeä Black Eyesiä selkään.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ke Helmi 15, 2012 3:03 am

Black Eyes

Black Eyes huomasi Tigerin hyökävän ylhältä ja väisi sen nopeasti ja hyökäsi Tigerin kimpuun yritäen aluksi viltää tuon kurkun auki. Black Eyes ei aikonut pitkitää taistelua liikaa ja hyökäsi uudestaan yritäen tarttua toista takajalasta ja viskata tuon päin puuta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ke Helmi 15, 2012 7:31 am

Tiger

*Tiger väisti täpärästi Black Eyesin viillon, mutta se vei huomion muualle hetkeksi, ja Black Eyes ehti tarttua Tigerin takajalkaan. Tiger lensi päin puunrunkoa, mutta pysäytti liikkeen ja jäi puunrunkoa vasten "seisomaan." Koirasuden etu- ja takajalat olivat tarrautuneet puun kylkiin ja Tiger seisoi paikoillaan pää alaspäin, mahdottoman näköisessä asennossa. Uroksen silmät olivat nauliutuneet Black Eyesiin, ja ne näyttivät tuijottavan vain tyhjää, vaikka tosiasiassa Tigerin mielessä liikkui sillä hetkellä vaikka mitä.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ke Helmi 15, 2012 7:44 am

Black Eyes

Black Eyes katsoi Tigeriä jäätävällä katselaan ja katosi siten näkyvistä ja ilmestyi toisen taakse ja yritäen tehdä Muda-Zukai Kiba ja tartua sen kaulaan ja alkaen pyöriä siinä ja tehden Neck The Killingin näköistä liikettä jonka piti poltaa vastustajan kaulaa joka kieroksella enemmä.

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 1:34 am