Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


5 posters

    Itse paholaisnen aluella

    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Pe Tammi 27, 2012 8:48 am

    Hougen

    *Hougen ei ollut toimettomana. Suden suorittama liike oli vielä tuoreena Hougenin mielessä ja siksi tanskandoggi väistikin liikkeen täpärästi, ja jäi seisomaan paikoilleen hengästyneenä. "Olet kyllä vahva rakki. Miksi kyhjötät yksin täällä metsikössä, kun voisit liittoutua laumamme kanssa ja syöstä Ohun vallasta?" Hougen kysyi häijysti virnuillen ja nuolaisi huuliaan.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Tammi 27, 2012 9:18 am

    Black Eyes

    " Ensinäkin minä en ole rakki ja toiseksi Me sudet emme alistu minkään laisten pahaisten piskien alaisuuten." Black Eyes vastasi Hougenille vihaisena ja hyökäsi siten Hougenin kimpuun yritäen tehdä Neji Kiitä suoraan Hougenin kaulassa olevaan havaan joka Black Eyes oli tehnyt.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Pe Tammi 27, 2012 11:27 am

    Hougen

    *Hougen pyöräytti päätään alas, niin, että Black Eyesin liike meni ohi ja samalla Hougen yritti tarttua Black Eyesin kaulaan. "Kuka alistamisesta on puhunut? Et taida olla kovin kokenut johtaja, jos et erota alistamisen ja liittolaisuuden eroa." Hougen sanoi ja hypähti sitten Black Eyesin eteen. Tanskandoggi ei enää jaksanut keskittyä taisteluun. Jos puheet eivät tehoaisi, Hougen hakisi Sniperin ja tuon pojan apuun ja he tappaisivat Black Eyesin, ellei tuo tekisi itsensä kannalta järkevämpää päätöstä. Taisteluun tässä turha oli ryhtyä. Hougenilla ei ollut yksinkertaisesti kärsivällisyyttä jatkaa, sillä yleensä se voitti vastustajansa parin ensimmäisen iskun jälkeen.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Tammi 27, 2012 11:46 am

    Black Eyes

    " Liiitolainen tai alainen ihansama en misään tapauksessa ala kaveramaan moisten rakien kanssa." Black Eyes sanoi vihaisena ja hyppäsi puun runkoa vasten ja otti siitä vauhtia ja yritti viiltää udestaan Hougenia ja puhkaista sen toinen silmä. Siten Black Eyes yritti repiä Hougenin kurkun auki.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Pe Tammi 27, 2012 11:50 am

    Hougen

    *Hougen ei aluksi noteerannut Black Eyesin hyökkäyksiin, mutta saatuaan ilkeän viillon kaulaansa, Hougen raivostui. Se väisti suden seuraavat hyökkäykset, yrittäen aina ohimennen purra tuota. Lopulta Hougen yritti tarttua Black Eyesin kaulaan, paiskatakseen tuon maahan. "Selvä on. En minä tuollaista kirppusäkkiä tarvitsekaan. Mutta odotahan vain, räkäkuono. Kauaa ei mene, kun ryömit maassa ja anelet armoa." Hougen sanoi pahaenteisesti, vilkaisten Black Eyesiä ilkikurisella katseellaan, ja rauhallisesti käveli sitten takaisin joukkojensa luo. "Lähdetään. Muistakaa kieriskellä maassa, jotta tämä saastainen löyhkä irtoaa turkistanne." Hougen sanoi dramaattisin elkein ja käveli pää pystyssä ulos Black Eyesin alueelta. "Me palaamme vielä...." Hougen kuiskasi, lähinnä itsekseen ja räkätti sitten kuin mielipuoli, ennen kuin vei 650 koiraansa takaisin Sumuvuorta kohti.*

    // Hougen poistuu //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Tammi 27, 2012 12:05 pm

    Black Eyes&Satoru&Nanika

    Black Eyes katsoi Hougenin perään. " Noniin soturit ette rupea laiskotelemaan van saate vahvistua kokoajan." Black Eyes sanoi ja palasi vuoristo tempelin sisälle lepämään hetkeksi enenkun itekin aikoisi vahvistua. Black Eyes lähetti muutaman sotureistaan etsimään uusia sotureita vahvistkseen. Satoru saapui Black Eyesin aluelle ja huomasi kaikien soturien harjoitelevan ankarasti. * Näytää siltä että se Tanskandoggi on lähtenyt.* Satoru tuumi. Nanika katsoi myös Hougenin perään ja ajatteli lähteä isänsä aluelta hetkeksi ja aikoi katsoa mikä on totta ja mikä ei.

    //Nanika poistuu//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Tammi 28, 2012 3:54 am

    Black Eyes&Satoru

    Black Eyes katsoi soturiensa tereenausta ja piti huolta että kukaan ei jää heikoksi. " Satoru! Miten sinulla meni Yurikon känytämisessä." Black Eyes kysyi ja odotti Satorun vastaavan. " Huomasin yurikon aikovan liityä sen tanskandoggin laumaan ja sotivan Oun laumaa vastaan." Satoru kertoi Black Eyesille. " Vai niin se peturi siten pitää tappaa ja sinunkin pitää vahvistua." Black Eyes sanoi vihaisena. " selvä johtaja." Satoru vastasi ja meni itsekin treenamaan lisää. * Niiden soturien on parasta löytää kunon sotureita joista tulisi vahvistuksia laumaani.* Black Eyes ajatteli ja meni itsekin vahvistumaan jos se Tanskandoggi tulee takaisin ja Black Eyes ei vlitänyt saamistaan narmuista vaan jatkoi treenausta ja tarkaili sotureitaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Tammi 28, 2012 10:53 am

    Black Eyes & Satoru

    Black Eyesin eräs soturi tuli paikalle 150 soturin kanssa jotka oli kerännyt Black Eyesin märäyksestä. " sain 150 vahvaa soturia joukoome." eräs Black Eyesin soturi kertoi johtajaleen. Black Eyes katsoi jokaista soturia tarkaan. " Hmm... Hyvä nyt meillä on 900 kunon soturia,tekin saaten ryhtyä harjoitelemaan. Minun laumasani ei siedetä laiskureita ja jos yksikin teistä aikoo petää minut se saa surmansa heti siinä paikalla onko tämä selvä!" Black Eyes huusi vasta tuleille sotureile. Satoru katsoi myös jokaista 150 soturia. Usimat Black Eyesin soturit lähti heti harjoitamaan omia taitojaan ja vahvistumaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga La Tammi 28, 2012 12:43 pm

    Sniper ja Victor

    Victor oli lähtenyt levittäytymään. 200 sotakoiraa olivat piirittäneet osan Black Eyesin alueista niiltä kohdin joilla oli koiria harjoittelemassa. Kovien harjoitusten jälkeen eivät voimakkaimmatkaan soturit jaksaisi täysillä taistlla. Sniper marssi vakva ilme kasvoillaan esiin kunnes lkoi viruilemaan. "Huhuu, missäs se meidän pikku turkiseläimemme viipyy?" Tuo huuteli törkeästi.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath La Tammi 28, 2012 12:46 pm

    Hougen & Thunder

    *Hougen nyrpisti nenäänsä saapuessaan tutulle alueelle. Samoin teki Thunder, tunnistaessaan samankaltaisen hajun kuin Satorussa. Hougen kuulosteli ympäristöä. "Ihmeen hiljaiselta vaikuttaa. Ehkä he lähtivät pakoon." Hougen vitsaili, vaikka tiesi, että yllätyshyökkäyskin oli mahdollinen.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Tammi 28, 2012 12:57 pm

    Black Eyes&Satoru

    Black Eyes odotti Tanskandoggin palavan ja pian haistoikin kamalan rakki lauman löykän. Black Eyes oli kutsunut kaiki soturinsa koole ja oli valmiina sotaan vaikka se ei kulunut sen sunitelmiin. Satoru haistoi Tunderin hajun ja oli myös valmis kuten kaikki Black Eyesin 900 soturia. * Näytää siltä että saan tappaa sen Dobermannin.* satoru ajatteli ja virnisti ilki kurisesti kuten Black Eyeskin. * Tänään minä voitan nuo piruliset rakit.* Black Eyes ajatteli.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga La Tammi 28, 2012 1:01 pm

    Victor ja Sniper

    Sniper lähti marssittamaan joukkoja tahdissa eteenpäin. Näilläkin oli nyt noin 900 soturia. Vnään sotakoirat olivat osa susiakin mahtavempia taistelijoita. Lisäksi Black Eyesin joukot eivät tienneet niistä. Victor oli käskenyt ne piilotumaan. Ne hyökkäisivät tarvittaessa.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Tammi 28, 2012 1:11 pm

    Black Eyes

    Black Eyesin yksi soturi oli hyppänyt puuhun ja tarkistanut alueen joka kolkan mistä viholinen voisi hyökätä ja huomasi Victorin joukot pilossa ja aikoivat hyökätä ylätäen, mutta Black Eyesin soturi lähti nopeasti Black Eyesin luo kertomaan asiasta. " Johtaja viholinen on saanut lisävoimia ja aikovat hyökätä muutamalla sadalla soturilla ylätäen." Se soturi kertoi Black Eyesille ja meni siten taistelu valmiuteen. " Vai niin, yritävät ne selaista se ei tule onistumaan. Käske jokaisen pysyä valpaan ja valius asenossa." Black Eyes sanoi ja maksi vielä vuoristotempelisään. Black Eyesin soturit olivat trenaneet ankarasti, mutta vahvistuneet niin että ne voivat taistella kaatumatta.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Su Tammi 29, 2012 4:45 am

    Hougen & Thunder

    *"Taistelua pidetään yleensä rehellisenä, mutta minä en ainakaan ole rehellinen taistelija." Hougen aloitti vihjaavasti ja vilkaisi Sniperiä. "Me kaksi vastaan tuo hyypiö?" Tanskandoggi kysyi sitten ja virnisti. Thunder katsoi paikalla olijoita ja sitten Black Eyesiin. "Nuo taisivat saada tiedon Victorista ja hänen laumastaan.." Dobermanni kuiskasi hiljaa.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 4:57 am

    Victor ja Sniper

    Toiset huomasivat puolet Victorin joukoista. Loput olivat piiloutuneet muualle. Yhtäkkiä sotakoirat ympäröivät Black Eysin joukkoja. Ne eivät kuitenkaan hyökkäisi ennen käskyä. Sniper virnisti Hougenille ja nyökkäsi. "Noniin, kuka tätä laumaa johtaa? Se punasilmäinen kakarako?" Tuo herjasi.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Su Tammi 29, 2012 5:00 am

    Yamazaru

    Yamazaru oli kuullut huhun että Black Eyes olisi vallannut Kasain aluen ja taistelisi jotain koira laumaa vastaan. Yamazaru oli tullut otamaan sittä selvää ja litymään Black Eyesin joukoihin 50 soturinsa kanssa. Se tarkasteli aluetta ja huomasi pian hieman kauenpana olevan koira lauman se nuolaisi huuliaan ja meni lähemäs katsomaan oliko taistelu jo alkanut. Yamazaru hänen soturinsa oli vat hypäneet puuhun tarkailemaan taistelua jonkin aikaa ennenkuin menisi siihen mukaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 5:12 am

    Black Eyes&Satoru

    Black Eyes katsoi Hougenin joukoja ja huomasi Hougenin ja Sniperin ilmeet joista pysty pätellä että ne aikoivat hyökätä yhdessä. Samalla Black Eyes huomasi toisen pienemmän lauman tarkailevan puusta, mutta ei kinitänyt juuri sihen huomiota ja känsi katsensa Sniperin. " Sinä et taida tietää kenelle oikein puhut. Kuka haluaa kuolla ensimäisenä?" Black Eyes sanoi Siniperille ja pian huomasi yhden Hougenin sotureista hyökäävän sitä kohti Black Eyes repi sen kurkun auki ja tappoi sen yhdellä iskulla. Satoru kiniti katseensa Tunderin ja nuolaisi hieman huuliaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 5:32 am

    Sniper

    Uros aukaisi suutaan ja alkoi nauraman täyttä kurkua. Myös lauma yhtyi siihen ja ne todellakin nauroivat ilkallisesti. Sitten tuo lopetti mutta virnuilu jatkui. "Kyllä minä tiedän. Sinä olet 'Pölyhusikaturkis.'" Tup pilkkasi ja astui paremmin näkyviin. Se metallijalata kolisivat kiveä vasten. "Sinä olet se joka tahtoo ensimmäisenä pääsylipun manalaan. Anna tulla vaan jos uskallat." Tuo sanoi vitsikkäästi ja näytti jopa kieltään.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 6:15 am

    Black Eyes& Satoru

    Black Eyes virnisti ilkikurisesti Sniperille ja Hougenille kunes lähti juoksemaan Sniperiä kohti ja pian se heitti Sniperin silmiin hiekaa ja hyppäsi sen ylä puolelle. Syöksyen siten Sniperiä kohti ja yrittäen iskeä hampaansa sen niskaan ja katkaista yhden verisuonen. Satoru katsoi aluksi Johtajansa hyökäystä kunes hyökäsi itsekin Tunderin kimpuun yrittäen viiltää sitä rinasta samalla kaikki Black eyesin soturit hyökäsivät viholisten kimpuun yrittäen tapaa viholisen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Su Tammi 29, 2012 7:00 am

    Hougen & Thunder

    *Black Eyesin hyökätessä Sniperin kimppuun tanskandoggi hypähti suden taakse ja yritti tarttua tuota hännästä ja vetää irti dobermannista. Thunder hypähti nopeasti sivulle Satorun hyökätessä ja yritti tönäistä tuota ohimennen kylkeen terävästi.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Su Tammi 29, 2012 7:09 am

    Yamazaru

    *Tämähän on mielenkiintoista.* Yamazaru ajatteli ja katsoi sitten sotureitaan. Yamazarun katse kertoi sen sotureille että ne voi hyökätä Victorin sotureiden kinpuun. Yamazaru oli itse viellä puussa ja roikui nyt ylös alaisin. "Raikan Ken!" Yamazaru huusi ja syöksyi sitten ylhäältä päin Hougenin kinpuun ja yritti viiltää Hougenille syvän haavan niskaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 7:35 am

    Black Eyes & Satoru

    Black Eyes huomasi Hougenin sen takana ja hyppäsi ja yritti viiltää siten Hougenin kasvoille viilon. siten se hyökäsi taas Sniperin kimpuun yrittäen tappaa sen nopeasti, Siten Black Eyes alkoi tehdä Muda-Zukai Kiba Sniperiin ja yritti tartui siten Sniperiä kaulasta ja alkoi pyöriä sen ympäri ja teknikan piti poltaa Sniperin kaulaa. Satoru vaihtoi suntaa ja lähti hyökämään taas Tunderin kimpuun yrittäen repiä Tunderin kaulan auki ja tappaa sen sihen paikaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 8:27 am

    Sniper

    Sniper oli fiksu ja ehti sulkea ainokaisen silmänsä. Virne pysyi toisen hypätessä. "Tuo on vanhanaikainen temmpu typerys. Sniperiä ei noin helpolla päihitetä." Tuo sanoi ja loikkasi ilmaan toista vastaan. Black Eyes oli tippumassa kohti Sniperiä joten se ei pystyisi vaihtamaan suuntaa. Dobrmanni yritti tarttua ilmassa toisen kaulaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 8:46 am

    Black Eyes

    Huomasi epä onistuneen joten enen kun se sai iskettyä hampaansa Sniperiin se sai känettyä itsensä ympäri ja potkaisi Sniperiä selkään ja hyppäsi siten puun oksalle ja sieltä taas hyppäsi suoraan Sniperiä kohti. Aikoen tehden udestaan Muda-Zukai Kiban Sniperin kaulaan ja alkoi pyöriä siinä kaulan ympäri ja sen hampaat alkoi poltaa Sniperiä. Blac Eyes hyppäsi siten kauemmas ja teki Zanzō Sanbunshin varjoklonauksen.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 9:01 am

    //Muista YRITTÄÄ sana. Sniper voi ehtiä väistämän.

    Sniper

    Toise potku ei paljon tuntunut koska uros oli muutenkin jo kääntynyt alaspäin. Se vain naurahti ja tömähti raskaasti jaloilleen. Sitten se kääntyi virnuillen toista kohti. Toisen yrittäessä kiinni kaulaan Sniper ehti hyvin väistää ja naurahti uudestaan. Toisen kloonattua itsensä tuo sulki yhden silmänsä ja haisteli. Yllättäen se hyökkäsi. Tuo tunsi kyllä liikkeen ja tiesi tasan tarkkaan mikä susista oli oikea. Niinpä se yriottikin hypätä ja yllättäen potkaista toista naamaan rautajaloillaan.

    Sponsored content


    Itse paholaisnen aluella - Sivu 2 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Maalis 28, 2024 9:58 pm