Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli

5 posters

Itse paholaisnen aluella

Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viestien lukumäärä : 4067

Itse paholaisnen aluella - Sivu 8 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

Viesti  Amarath Ke Helmi 15, 2012 7:50 am

Tiger

*Tiger käytti kogien vakioliikettä ja katosi paikoiltaan, ilmestyen Black Eyesin yläpuolella olevalle oksalle. Sieltä mustavalkoinen koirasusi katsoi vahingoniloinen virne kasvoillaan sutta. Tiger päätti hiukan leikkiä, ja ilmestyi alas Black Eyesin eteen seisomaan, mutta katosi uudelleen ja ilmestyi tuon taakse.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1206
    Ikä : 29

Viesti  Tesha Ke Helmi 15, 2012 8:32 am

Black Eyes

Black Eyes huomasi Tigerin kadoneen ja siten sen ilmestyi sen taakse Black Eyes hymähti ilkeästi ja yritti tarttua nopeasti toisen niskaan enen kun se katoaisi taas. Siten Black Eyes myös katosi toisen silmien edestä.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viestien lukumäärä : 1792

Viesti  Nyera Ke Helmi 15, 2012 8:49 am

Yamazaru

Yamazaru katsoi vierestä kun Black Eyes ja Tiger taistelivat. Se olisi valmis taistelemaan Tigeriä vastaan jos Black Eyesiä ei enään huvitaisi taistella Tigeriä vatsaan. Se pysyi aivan tyynenä koko ajan ja sen kasvot olivat ilmetömät.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Ke Helmi 15, 2012 9:09 am

Tiger

*Tiger vain hypähti hiukan sivulle Black Eyesin hampaiden käväistessä sen niskassa, ja väisti näin kovemman puraisun. Jäänsiniset, elottoman näköiset silmät käväisivät hetken Black Eyesissä ja sitten tuo jo katosikin. Tiger vain venytti hiukan selkäänsä ja haukotteli tylsistyneenä, kunnes jäi taas paikoilleen seisomaan kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja tuijotti tyhjyyteen.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha To Helmi 16, 2012 7:57 am

Black Eyes & Satoru

Satoru ja muut Black Eyesin soturit katsoivat vierestä. Black Eyes katsoi yhä Tigeriä jäätävälä katselaan ja odoti toisen seuraavaa liikettä.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath To Helmi 16, 2012 8:58 am

Tiger

*Tiger vain seisoi paikoillaan ja tuijotti. Koirasusi ei liikahtanutkaan paikoiltaan, vaan vain seisoi, tekemättä yhtään mitään. Tiger näytti oikeastaan aivokuolleelta, kuin ei olisi tajunnut yhtään mitä ympärillä tapahtui. Sen seuraavaa liikettä oli siis oikeastaan mahdotonta arvioida. Tiger ei vilkaissutkaan Black Eyesin suuntaan, mutta aivan yhtäkkiä, sinkoutui paikoiltaan pökerryttävää nopeutta kohti Black Eyesiä, yrittäen iskullaan lävistää tuon.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Pe Helmi 17, 2012 6:32 am

Black Eyes

Black Eyes väisti toisen hyökäyksen ja hyppäsi sitten korkealle aikoen tehdä Retsu Genmu-Battougan Tigerin. Sitten Blac Eyes syöksyi vauhdilla Tigeriä kohti ja yrtitti ouhkaista toisen silmän.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath Pe Helmi 17, 2012 8:30 am

Tiger

*Tiger katosi paikoiltaan nopeasti ja ilmestyi puun oksalle. "Mitä käytöstapoja. Näinkö otatte vastaan vieraanne?" Tiger murahti, vaikka olikin itse aloittanut taistelun. Tosin se johtui siitä, että hänelle oli annettu tasan kaksi vaihtoehtoa:laumaan liittyminen tai taistelu. Tiger oli valinnut jälkimmäisen. "Mikäli olisit tahtonut minut joukkoihisi, olisit pyytänyt kauniisti. Toivottavasti joka ikinen laumasi jäsen sairastuu paiseruttoon ja sinä myös." Tiger pilkkasi ja kääntyi, kunnes katosi.
    Eihän Tiger nyt oikeasti olisi mihinkään laumaan liittynyt, kunhan vain kiusasi.*

// Tiger poistuu //
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Pe Helmi 17, 2012 10:09 am

Yamazaru

Yamazaru katsoi vihaisena Tigerin perään se olisi mielelään lähetenyt sen perään, mutta ei mennyt sillä odoti mitä Black Eyes sanoisi. Sitten se käänsi katsensa Isanagin opetajaan jonka katsesta pystyi päättellä että sillä oli huonoja uutisia.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Pe Helmi 17, 2012 10:24 am

Black Eyes

Isanagin opettaja katsoi Black Eyesi. " Johtaja Oun soturit ilmestyivät ja veivät nuoren heran kesken harjoituksen." Isanagin opettaja kertoi Black Eyesille. Black Eyes katsoi aluksi Tigerin perään hetken kunes käänsi katsensa Isanagin opetajaan. " Senkin typerys! miten kehtaat antaa niiden viedä poikani tiedätkö yhtään mitä Oun soturit tekevät Isanagille he yrittävät saada poikani pään sekaisin." Black Eyes sanoi vihaisena ja hyökäsi Isanagin opettajan kimpuun ja teki tuolle syvän viilon kaulaan.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Pe Helmi 17, 2012 12:20 pm

Yamazaru

Yamazaru yllättyi hieman kun Black Eyes kävi sen yhden soturin kinpuun. *Black Eyesin käskyjä ei näköjään kanata uhota.* Yamazaru ajatteli ja katsoi sitten hetken Satorua ja muita Black Eyesin sotureita.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath La Helmi 18, 2012 3:37 am

Weed

*Weed ilmestyi puun oksalle seisomaan. Se katsoi paikalla olevia koiria ja veti syvään henkeä, kunnes pudottautui maahan. "Kuka teistä on Black Eyes?" Weed kysyi sitten. Koira oli varuillaan, muttei näyttänyt sitä ulospäin.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha La Helmi 18, 2012 4:27 am

Black Eyes

Kun Black Eyes oli rankaisut Isanagin opetajaa se katsoi siten paikalle tuleseen Weedin. " Minä olen Black Eyes ja mitä asiaa sinun kaltaiselasi rakilla on tulla täne varsinkin kun olet yksi Oun johtajista." Black Eyes sanoi ja katsoi Weediä jäätävälä katselaan ja katsoi siten sotureitaan jotka olivat valmiina hyökämään Weedin kimpuun isolla joukolla.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath La Helmi 18, 2012 5:31 am

Weed

*Weed ei hievahtanutkaan. "En tullut tänne taistelemaan, vaan puhumaan." Weed sanoi, ja katsoi Black Eyesiä naama peruslukemilla. "Ohun tilanne on jo valmiiksi niin huono, ja tulin ottamaan sinusta selvää. Oletko tosiaan yhtä tyhmä kuin Hougen tai Sniper, tai ne muut mielipuolet, vai olisiko sinulla edes kunnollinen järki päässä?" Weed kysyi tuolta. "Onko sinusta juttelemaan kuin mies miehelle, vai usutatko soturisi kimppuuni heti?" Weed heitti, ja katsoi tuon sotureita.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha La Helmi 18, 2012 5:57 am

Black Eyes

Black Eyes hymähti ilkeästi ja piti katseensa Weedissä. " Minä en ole saman laine kuin ne kaksi rakia. Minä tiedän mitä olen tekemässä." Black Eyes sanoi ja vilkaisi sotureitaan. " Tappakaa se." Black Eyes komensi sotureitaan ja melkein kaikki Black Eyesin soturit hyökäsivät rynäköllä Weedin kimpuun yritäen tappa sen.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri

Viesti  Amarath La Helmi 18, 2012 6:01 am

Weed

*Weed katosi nopeasti koirien keskeltä, ja hyppäsi puun oksalle. "Kuten arvelinkin. Sinulta puuttuu viisaus ja päättelykyky. Et kykene edes keskustelemaan. Tulin vain ilmoittamaan, että Hougen ja Sniper tuskin pitävät sinua kauaa liittolaisena. He käyttävät sinua hyväkseen ja sitten tuhoavat sinut." Weed sanoi ja siristi silmiään. "Sääli, sinusta olisi voinut tulla hyväkin johtaja laumallesi, mutta olet tyhmempi kuin luulinkaan." Weed sanoi ja katosi sitten paikalta.*

// Weed poistuu //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha La Helmi 18, 2012 6:08 am

Black Eyes

Kun Weed oli lähtenyt Black Eyes känsi katseensa Yamazarun. " Sinähän olet nopea liikeisäsi vai mitä. Joten saat thetäväksi hakea poikani pois viholisen aluelta." Black Eyes sanoi Yamasarulle ja lähti kävelemään vuoristomajaa kohti ja laitoi makuule.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera La Helmi 18, 2012 7:52 am

Yamazaru

Yamazaru katsoi Black Eyesiä hetken ja nyökkäsi vastaukseksi. Sitten se katsosi paikalta ja ilmestyi puunoksalle siittä se lähti nopeasti puussa liikuen kohto Ohun aluetta.

//Yamazaru poistuu.//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ke Helmi 29, 2012 8:16 am

Black Eyes & Satoru

Black Eyessin soturit olivat vahvistuneet hieman rankasta harjoitelusta ja lepäsivät nyt jonkin aikaa. Black Eyes oleskeli vuoristomajassaan ja odotti että Yamazaru tulisi tuomaan uutisa viholisista. Satoru oli myös harjoitelut hirveän rankasti ja piti nyt taukoa erään lammen luona.

Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Ma Maalis 05, 2012 2:05 am, muokattu 1 kertaa
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera La Maalis 03, 2012 10:39 am

Yamazaru

Yamazaru oli palannut takaisin Black Eyesin aluelle ja oli tuomassa Black Eyesille uutisia viholisista, sillä oli saanut jotain tietoa kun kävi Ohun aluella. "Johtaja! minulla on uutisia Ohun laumasta." yamazaru sanoi ja pysähtyi sitten vuoristomajan eteen ja jäi odotamaan että Black Eyes tulisi ulos tai sitten saisi luvan astua vuoristomaja sisälle.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ma Maalis 05, 2012 2:15 am

Black Eyes

Black Eyes tuli vuoristomajasta ulos ja katsoi jäätävällä katsela yamazarua. " Mitä tietoja olet saanut Oun rakeita?" Black Eyes kysyi pelotavalla äänelään ja vilkaisi siten Sotureitaan jotka ottivat renosti. Siten Black Eyes katsoi aluetaan joka kolkasta josa oli sen sotureita vartiossa että kukaan ei pääsisi aluelle. Siten Black Eyes känsi katsensa takaisin Yamazarun.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Ma Maalis 05, 2012 2:27 am

Yamazaru

Yamazaru katsoi tyytyväisenä Black Eyesiä hetken. "Ohun rakit ovat saanet lisä voimia laumansa ja heidän joukosaan on joku jätiläis susi. Lisäksi Nanika on liittynyt heidän laumansa, mutta sain tietää yhden Ohun vahvimmista soturein tekniikan. Se Johnin Battouga ei tosin ole kovin tunnettu, mutta hyvinkin vaarallinen, sitä kannataa varoa sodassa." Yamazaru kertoi uutisensa ja piti katseensa koko ajan Black Eyesissä ja odotti mitä tuo sanoisi. Se ei kertonut viellä epäonnistuneen tehtääsään saada Isanagi pois Ohun laumasta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ma Maalis 05, 2012 9:48 pm

Black Eyes

Black Eyes katsoi Yamazarua ja yhtäkiä olikin jo viiltänyt toista kasvoille ja virnisti siten pirulisesti. " Vai niin, on ne rakit siis saanet liisää apu voimia." Black Eyes sanoi paha enteisellä äänelä. Vaikka Yamazaru jätti kertomatta epä onistuneensa Black Eyes huomasi sen silti. * Hmm... pitää kasvataa omaa joukojen määrää. jotta moni soturini selviää ensimäisestä suunitelmastani* Black Eyes tuumi ja känsi siten katsensa sotureihinsa. " Ten saatte lähteä hakemaan lisää sotureita eri japanin kolkista ja japanin ulko puolelta." Black Eyes komensi muutamia sotureitaa jotka lähtivät samantien etsimään lisää vahvoja sotureita japanin ulkopuolelta.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira

Viesti  Nyera Ma Maalis 05, 2012 10:42 pm

Yamazaru

Yamazaru sai viilon kasvoihinsa katsoi sitten Blac Eyesiä joka komensi muutaman soturinsa etsimään uusia sotureita laumaan. "Mitä aijot tehdä tytärellesi joka petti meidät?" Yamazary kysyi black Eyesiltä ja istahti sitten odotamaan Black Eyesin vastausta kysymykseen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira

Viesti  Tesha Ti Maalis 06, 2012 12:00 am

Black Eyes & Satoru

Black Eyes känsi katsensa Yamazarun. " Tiesin että Nanika aikoisi petää minut. " Black Eyes sanoi ja känsi siten katsensa Satoruun. " Satoru sinä saat käydä tappamassa Nanikan. " Black eyes antoi käskyn Satorulle joka lähti saman tien pois Black Eyesin aluelta suoritamaan anettua tehtevää.

//Satoru poistuu. Tän aiheen voisi laitaa jo lukoon//

Sponsored content

Viesti  Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 1:57 am