Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


5 posters

    Itse paholaisnen aluella

    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 9:34 am

    Black Eyes

    Kun Black Eyes oli tehnyt varjoklonauksen ja kun Sniper oli hyökämässä Black eyes väisti nopeasti ja sirtyi toisen taakse ja yritti sikeä hampaansa tuon niskaan ja heitää se päin kaliota ja hyppäsi siten korkealle.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 9:38 am

    Sniper

    Toisen iskiessä niskaan tuo tunsi vain pienen nykäyksen. Se oli paianvampi kuin toinen selvästi luuli rautajalkojensa ansiosta.. Tuo naurahti taas. "Olet kyllä aikamoinen idiootti Turkis. Ehäsinusta ole kuin väistelemään." Tuo pilkkasi toista ja hypääsi toisen perään. Se näytti yrittävän tarrata toiseen mutta kääntyi juuri toisen edessä ympäri ja yritti uudelleen potkaista. Tuo oli käyttnänyt hämäystä ja liike saattaisi hyvinkin onnistua.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 9:57 am

    Black Eyes

    Black Eyes ei saanut väistetyä sniperin iskua, mutta ei kuitenkaan saanut juuri kovin kuomisia vaurioita ja meni siten kauemmas ja yritti tehdä Retsu Gemu-Batougan Sniperin ja otti huomioon Sniperin rautatakajalt jotta pystyisi väistämään ne. Siten Black Eyes yritti viltää terävilän hampailaan Sniperin kaulan auki ja siten taas viltää joka puolelta Sniperiä.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Su Tammi 29, 2012 10:48 am, muokattu 1 kertaa
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 10:43 am

    //Hmm, Black Eyes vaikuttaa vähän ylimuchaavalta jos se ei muka voi saada vaurioita RAUTAjaloista. Ne ovat hyvin kovat joten kyllä siitä nyt jotain pitää tapahtua//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 10:49 am

    //Black Eyes sai pari pientä naarmua, mutta ei juuri mitään vakavia vamoja.//
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 10:56 am

    //No siinä tapauksessa pitää sopia että jalat eivät kunnolla osuneet. Jos ne osuvat kunnolla niin vammat OVAT vakavia//

    Sniper

    Uros väisteli. Toisen liikkeet eivät olleet erikoisnopeita joten tuo pystyi väistämään ne. Yllättäen se kuitenkin hyppäsi toista vastaan (?) ja yritti tarttua toisen kuonoon vahvoilla leuoillaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Su Tammi 29, 2012 11:00 am

    // eäöh ei millään pahalla mutta minusta molemmat pelaavat aika muchaavasti... ((: //

    Hougen & Thunder

    *Hougen väisti juuri ja juuri Black Eyesin raapaisun hypähtämällä taaksepäin, ja tuon kynsi leikkasi ilmaa aivan Hougenin naaman edessä. Yhtäkkiä jokin isku Hougenia niskaan ja tanskandoggi katseli yllättyneenä ympärilleen. Tuo huomasi tuntemattoman koiran/suden. "Vai niin... iskitpäs hampaasi väärään lihaan." Hougen sanoi pahaenteisesti ja hyökkäsi sitten toista kohti, yrittäen tarttua vahvoilla hampaillaan tuon kurkkuun.

    Thunder ei ollut maailman ketterimmästä päästä ja saikin puolittain viillon kaulaansa. Se ei kuitenkaan ollut kovin vakava, vaikka aiheuttikin verenvuotoa. Dobermannin kaulaa kirveli, mutta Thunder ei päättänyt luovuttaa. Koira juoksi kohti Satorua, loikkasi tuon sivulle ja yritti tarttua hampaillaan tuota kyljestä, paiskatakseen maahan.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 11:03 am

    //Pakko, en viitsi Sniperiä tappaa. Pelaisin normaalisti mutta myös Black Eyesin pitää saada edes jotain osumaa.//

    Victor

    Urod repi vihollisia hampaillaan ja käytti Valloittajan suudelmaa satunnaisesti. Se oli voimakas liike eikä sitöä pystynyt koko aikaa käyttämään. Tuon kimppuun kuitenkin hyökättiin joukolla ja se sai paljon naarmuja. Onneksi sen vakavampaa ei vielä sattunut.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Su Tammi 29, 2012 11:07 am

    // jep jep (; ja jos toinen pelaa muchaavasti, niin miksei toinenkin? : D //

    Shiroka

    *Shiroka oli jättänyt laumansa Gajyon lähettyville ja lähtenyt tutkimaan Kasain aluetta. Shiroka ei ollut kuullut sen uusista tulokkaista, ja yllättyikin nähdessään käynnissä olevan taistelun. Akitaa muistuttava koira loikkasi ääneti puun oksalle ja tarkkaili Black Eyesiä ja sitä vastaan taistelevia koiria. Keitä nuo ovat? Shiroka ihmetteli ja painoi noiden ulkonäön tarkasti mieleensä. Shirokan täytyi kertoa näkemästään ylipäällikölle. Shiroka loikkasi alas puun oksalta ja lähti nopeaan juoksuun kohti Gajyota.*

    // Shirokan pikavierailu x) //
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Su Tammi 29, 2012 11:13 am

    //En minäkään Black Eyesiä halua tapaa kun vasta sain sen.//

    Black Eyes
    &Satoru

    Black Eyes sai väistetyä helposti Sniperin hyökäyksen eikä Black Eyes ollut vielä lainkaan tosisaan Sniperiä vastaan enemäkseen piti hauskaa enen kun aikoi olla tosisaan. Black Eyes hyökäsi Sniperin kimpuun ja harhautti sitä niin että aluksi juoksi Sniperiä kohti, mutta juuri Sniperin edessä vaihtoi suuntaa ja hyökäsi sivulta ja yritti iskeä hampaansa Sniperin niskaan ja tehdä siten Neck the killingiä. Satoru huomasi nopeasti Tunderin sen sivulla ja väisti juuri ja juuri Tunderin hyökäyksen ja hyökäsi sitä kohti uudestaan aikoien iskeä hampansa tuon kurkuun.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Su Tammi 29, 2012 11:19 am

    //Hmm, ymmärrän. Mitenköhän tämä sitten saadaan päätökseen?//

    Sniper

    Uros tunsi toisen hampaat kaulassan. Tuo kuitenkaan ei aikonut jäädä suurempia vammoja odottamaan vaan liikahti ja yritti iskeän hampaansa toisen vatsaan sen pyöriessä. Ei tuokaan vielä tosissaan taistellut. Se ei ollut näyttänyt yhtään tekniikoistaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ma Tammi 30, 2012 1:18 am

    // no toinen osapuoli voittaa, ei nyt vielä tietoa että kumpi (: ja toinen osapuoli ei kuole, mutta häviää, joten kai se sillä jotenkin sitten ratkeaa? : D Senhän näkee sitten kun peli vähän etenee.. //

    Thunder

    *Satorun hampaat iskeytyivät Thunderin kurkkuun. Dobermanni tunsi kipua, mutta aikaisemman iskun aiheuttama haava oli umpeutunut paksuksi arpikudokseksi ja suojasi näin Thunderin kurkkua paremmin. Tosin se oli vielä melko kosketusarka, ja siksi Thunder ei juurikaan voinut repiä itseään irti. Dobermanni nousi kahdelle jalalle ja yritti huitaista Satorua kynsillään silmille.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Ma Tammi 30, 2012 2:40 am

    Yamazaru

    Yamazaru onistui väistämään helposti Hougenin hyökäyksen ja hyppäsi puun runkoa vasten ottaen siittä vauhtia ja hyökkäsi uudestaan Hougenin kinpuun yrittäen iskeä hanpaansa sen kaulaan ja alkaa sitten tehdä siinä Neji Kiitä. Teknikan lopettetuaan Yamazaru aikoi viiltää Hougenia rintaan terävillä hanpailaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ma Tammi 30, 2012 3:30 am

    Black Eyes & Satoru

    Satoru sai laitettua silmänsä kiini, mutta sai arven silmän pääle ja alkoi purra vielä kovemmin Tunderiä kaulasta eikä aikonut helitää otetaan ihan heti. Black Eyes sai muutaman naarmun vatsaansa ja jatkoi taistelua aikoen tappaa Sniper tai kunes Sniper ja muut häipyvät sen aluelta. Black Eyes hyökäsi uudestaan yeittäen viltää Sniperiä rinan kohalta ja siten toisen keran kyljestä.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ma Tammi 30, 2012 7:10 am

    Sniper

    Uros naurahti toisen viiltäessä sitä kahdesti. Onnekseen sillä oli taisteluissa parkkiintunut kova nahka. Se suojasi tätä jotenkin. Heti toisen hyökkäyksen jälkeen tuo loikkasi kohti toista mutta ponnistikin ilmaan ja yritti potkaista toista selkään voimakkaasti rautajaloillaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ma Tammi 30, 2012 7:28 am

    Black Eyes

    Black Eyes sai Sniperin potun selkäänsä, mutta Black Eyes ei välittänyt vaan nousi ylös ja jatkoi taistelua eikä aikonut luovutaa milään. Black Eyes meni hieman kauemmas ja aikoi tehdä Retsu Genmu-Batougan Sniprin. " Retsu Genmu-Batouga!" Black eyes huusi ja syöksyi lujaa vauhtia Sniperiä kohti.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ma Tammi 30, 2012 7:32 am

    Sniper

    Toisen lähtiessä battogalla kohti, myös Sniper lähti pyörimään sivuttain. "Sogeki no fukushū!" Tuo karjaisi. Liike oli sen oma. Se yrittkin nyt osua toisen liikkeeseen erittäin vaarallisesti takajaloillaan. Liikkeen tuo on kehotellyt vastustamaan battoga-liikkeitä.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ma Tammi 30, 2012 8:28 am

    Black Eyes

    Black Eyesin Batouga törmäsi Sniperin teknikaan ja Black Eyes sai hiemna pieniä narmuja, mutta mikään ei saanut Black Eyesiä luovutamaan. * Näköjään pitää keksiä jotain muuta jolla voitan keinölla millä hyvänsä.* Black Eyes ajatteli ja hyökäsi Sniperin kimpuun.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ma Tammi 30, 2012 8:33 am

    Sniper

    Kahden uroksen vauhti ol ollut sama joten ne eivät saaneet paljon naarmuja. Dobermannikin vain tuhahti. Sen rintaan oli ilmestynyt pieni verinen mutta kirvelevä viilto. "Säästän henkesi jos luovutat alueen suosiolla." Tuo sanoi ja väisti pois toisen hyökätessä. Se valmistautui mutta aikoi oottaa mitä susi sanoisi. Jos se kieltäytyi´si niin Sniper saisi hyvän syyn tappaa suden. Se olisi voimakas liittolainen mutta valitsi väärän tien hyökätessään dobermannin kimppuun.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ma Tammi 30, 2012 8:56 am

    Black Eyes

    Black Eyes katsoi Sniperiä vihaisella katsela. " Hmm... empä taida antaa aluettani teidän haltuune." Black Eyes vastasi ja hymähti siten ilkeästi ja juoksi täyttä vauhtia Sniperiä päin, mutta meni tarkoituksella ohi ja hyppäsi kohti puun oksaa ja tartui hampailaan sitä ja alkoi pyöriä sen ympäri ja katkaisi terävän oksan. Siten Black Eyes jäi seisomaan toisen puun oksalle joksikin aikaa.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Ma Tammi 30, 2012 9:00 am, muokattu 1 kertaa
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ma Tammi 30, 2012 8:59 am

    Hougen & Thunder

    *Hougen väisti toisen Neji Kin ja loikkasi suoraan toista kohti, saaden samalla rintaansa pari viiltoa, mutta yrittäen samalla tyrmätä suurella painollaan toiseen. Hougen yritti rusentaa tuon painonsa alle ja loikkasi sitten kauemmas. "Hei, yritä edes..." Tanskandoggi sanoi pilkaten. Thunder jännitti kaulalihaksiaan toisen hampaiden pureutuessa syvemmälle. Thunder pystyi näin hengittämään vielä ihan hyvin, vaikka tunsikin lämpimän veren valuvan kaulaansa pitkin. Thunder sulki silmänsä ja pysyi paikoillaan. Se yritti saada toisen leuat väsymään, jännittämällä lihaksiaan.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Ma Tammi 30, 2012 9:11 am

    Yamazaru

    Yamazaru onnistui väistämään Hougenin yrityksen juuri ja juuri sitten se katsoi Hougenia vihaisena ja nuolaisi hieman huuliaan. *Oli tipalla etten olisi jäänyt tuon koiran alle.* Yamazaru ajatteli. "En ole käytänyt viellä kaikkia voimiani." Yamazaru sanoi. Sitten Yamazaru katosi ja ilmestyi sitten Hougenin taakse ja yritti iskeä hanpaansa Hougenin niskaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ma Tammi 30, 2012 9:28 am

    Sniper

    Uros nauroi ja virnuili prullisesti. Toinen e selvästikään tiennyt ketä vastaan uskaltautui asettumaan. Sniperille ei kannata ruveta ryppyilemään. "Tiedätkös rakki. Olet aika säälittävä tapaus. Luulet voivasi voittaa Sniperin. Tiedätkö mistä nimeni tulee? Sitä että en koskaan osu harhaan." Tuo sanoi ja loikkasi erittäin korkealle ilmaan. Sen hampaat välkkyivät valossa tuon lähestyessä nopeasti. Isku oli äärimmäisen tarkka ja tuo yritti nyt iskeä vaaralliset hampaansa toisen niskaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ma Tammi 30, 2012 9:52 am

    Hougen

    *Yhtäkkiä Yamazaru katosi ja iskeytyi Hougenin niskaan. Tanskandoggi toimi kuitenkin nopeasti ja jatkoi liikettä pyörähtäen kuperkeikalla, yrittäen iskeä Yamazarun maata vasten itsensä alle. Hougenin täytyi käyttää kokoaan hyödyksi, sillä yleensä se oli vastustajaansa suurempikokoisempi. Hougen hypähti kauemmas ja katsoi toista. "Tämä taistelu alkaa käydä hermoilleni.." Hougen ajatteli ääneen, sillä tanskandoggi ei ollut kärsivällisimmästä päästä. Hougen kiersi Yamazurun toiselle puolelle ja yritti tarttua tuota jalasta ja paiskata puuta vasten.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Ma Tammi 30, 2012 10:14 am

    Yamazaru

    Yamazaru iskeytyi maata vasten kun Hougenin teki jonkin laisen kuperkeikan. Yamazaru nousi nopeasti ylös ja yritti väistää Hougenin hyökäyksen, mutta ei onnistunut ja paiskautui erästä puuta vasten. Kun Yamazaru nousi ylös se hyökkäsi suoraa Hougenin kinpuun, mutta hyppäsi sitten Hougenin yläpuolelle ja syöksyi Hougenia kohti. "Neck The Killing!" Yamazaru huusi ja aikoi iskeä hanpaansa Hougenin niskaan ja alkaa sitten pyöriä sen kaulan ynpärillä yrittäen katkaista Hougenilta yhden veri suonen.

    Sponsored content


    Itse paholaisnen aluella - Sivu 3 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Su Huhti 28, 2024 4:48 pm