Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


5 posters

    Itse paholaisnen aluella

    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ma Tammi 30, 2012 11:11 am

    Black Eyes

    Black Eyes hyppäsi suoraan Sniperiä kohti yritäen iskeä terävän kepin Sniperin ainoaan silmään ja sai väistettyä juuri ja juuri Sniperin hampaat, mutta sai pienen viilon kasvoihinsa. Siten Black Eyes meni kauemmas Sniperistä ja aikoi hyökätä uudestaan Sniperin kimpuun.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ma Tammi 30, 2012 11:14 am

    Sniper

    Uros käänsi päätään ja keppi kimposi sivuun sen osuessa tuon rautalevyyn jonka ihmiset porasivat tuon kalloon kiinni. Toisen tullessa taas kohti tuo hyökkäsi vastaan ja yritti tehdä Neck The Killingiä terävillä hampaillaan. Rautalkojen paino saisi vauhdin ja voiman paranemaan liikkeen onnstuessa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ti Tammi 31, 2012 2:33 am

    Hougen

    *Kun Yamazuru hyökkäsi Neck The Killingillä, ensimmäisen kierroksen jälkeen Hougen yritti tarttua tuon kaulaan ja painaa vasten maata. (?) "Kuuleppas, Neck The Killing on tehty minuun niin monesti, ettei se osaa enää yllättää.." Hougen murahti ja yritti paiskata Yamazurun taas kauemmas. Hougenin kaulan ympäri meni verinen haava, mutta se ei ollut kauhean syvä.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Ti Tammi 31, 2012 4:18 am

    Yamazaru

    Yamazaru ei ehtinyt väistää Hougenin hanpaita ja isketyi uudestaan maata vasten, mutta katosi ennen kuin Hougen ehti paiskata sitä kauemmas. Se ilmestyi puun oksalle ja naurahti hieman Hougenille. Sitten se syöksyi uudestaan Hougenia kohti aikoen viiltää sitä kylkeen ja sitten kadota uudestaan se aikoi jatkaa katoamista ja iskemistä jonkin aikaa.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ti Tammi 31, 2012 5:07 am

    Black Eyes & Satoru

    Satoru yritti repiä Tunderin kurkun auki ja siten se hypähti hieman kauemmas ja hyökäsi taas Tunderin kimpuun ja yritti tehdä Neji kiin Tunderin. Black Eyes ei edes vaivautunut väistämään Sniperin hyökäystä, mutta supisti kaula lihaksiaan että se ei vahinoitu pahasti. Muutaman kirroksen jälkeen Black Eyes yritti otaa Sniperiä jalasta kiini ja paiskata sen maata vasten.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ti Tammi 31, 2012 5:55 am

    Sniper ja Victor

    Sniper siirsi jalkaansa toisen hampaiden edestä. Ei se kuitenkaan pyörimistä jatkanut vaan pysäytti liikkeen raskaasti saadakseen hampaansa kunnolla toisen kurkkuun. Dobermannin hampaat olivat tappavan terävät. Niiltä ei pystynyt pelkällä lihasten jäykistämisellä kauaa suojautumaan.
    Victor repi vihollisia minkä kerkesi. Se ei ollut vieläkään saanut kuin muutaman viillon. "Te olette heikkoja paskoja! Eihän teistä ole mihinkään!" Tuo herjasi. Muutama sotakoira nauroi tuon kanssa samalla tastelua jatkaen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ti Tammi 31, 2012 6:09 am

    Black Eyes

    Black Eyes ei tuntenut juurikaan kovin hirveää kipua kun Black Eyes ei onistunut iskemään toista maahan niin se yritti tarttua toista hampailaan Sniperin pään kohasta jossa ei ollut metalin palaa. ja alkoi purra tosi lujaa. Siten Blac Eyes onistui pääsemään Sniperin otesta ja otti sen saman kepin nopeasti jolla oli yrittänyt puhkasta Sniperin silmän ja juoksi lujaa vauhtia Sniperiä kohti yrittäen viiltää syvän viilon Sniperin kaulastan sillä kepillä ja siten Black Eyes katosi ja pian ilmestyi Sniperin vireen pirulinen ilme kasvoilaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ti Tammi 31, 2012 6:16 am

    Sniper

    Uros sai naarmuja naamaansa mutta onnstui välttämään syvät haavat päästämällä toisesta irti. Sitten toinen jo viilsikin tätä kepillä. Se kuitenkin osui rintaan koska tuo oli ehtinyt ottaa yhdsen askeleen taaemmas. "Olet surkimus. Snusta ei ole vastusta ja osaat taistella näköjään vain väistellen." Tuo herjasi häijy virne kasvoillaan. Uros oli valmistautunut yllätyshyökkäykseen mutta ei sitä vielä aikonut toteuttaa. Toinen ei tulisi tajuamaan mikä siihen iski.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ti Tammi 31, 2012 8:09 am

    Black Eyes

    Black Eyes juoksi suoraan Sniperiä kohti ja katosi juuri Sniperin edssä ja kun Black Eyes ilmestyi se tarttui Sniperin etujalsta ja yritti viskata sen päin kaliota ja siten se hyökäsi Sniperin kimpuun udestaan ja yritti tehdä Neji Kiitä Sniperin kaulaan.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm Ti Tammi 31, 2012 8:36 am, muokattu 1 kertaa
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ti Tammi 31, 2012 8:22 am

    //Anteeksi vain mutta meni vähän metapelaamisen puolelle. Black Eyes ei mitenkään voi tietää mitä Snipein päässä liikkuu. Uros ei mitenkään osoittanut suunnittelevansa jotain. Hahmosi ei voi tietää kaikkea mitä sinä.//
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ti Tammi 31, 2012 8:37 am

    //Sori unohdin hieman.//
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ti Tammi 31, 2012 8:46 am

    //Juu, eipä mitään...//

    Sniper

    Sniper tunsi toisen hampaat etujalassaan. Se kuitenkin jarrutti heittoyritystä eikä juurikaan siitä liikkunut. oisen yrittäessä sen kaulaan keksi uros pienen vaarallisen tempun. Juuri kun toinen oli parin sentin päässä sen kaulasta, uros väisti alas selälleen ja erittäin nopeasti yritti potkaista toista leukaan rautajaloillaan.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ti Tammi 31, 2012 9:31 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes ei ehtinyt väistää Sniperin teknikaa ja sai jonkinlaisia vamoja leukaansa, mutta Black Eyesin leuat eivät murtuneet ja jatkoi siitä huolimatta taistelua Sniperiä vastaan. Black Eyes alkoi jo hieman raisvostua Sniperille ja hyökäsi Sniperin kmpuun yrittäen viilää tuon kurkun auki. Black Eyes ei aikonut luovutaa alutaan Sniperille eikä Black Eyes edes ollut vielä näytänyt kaikkia voimiaan. Nanika Saapui juuri takaisin isänsä aluelle ja huomasi jo taistelun käynissä. * En mieleläni tekisi tätä, mutta kai on pakko autaa isää tässä.* Nanika ajatteli ja hyökäsi suoraan Hougeni muutaman soturin kimpuun ja sai nopeasti tapettua pari soturia ja hyökäsi uudestaan Hougenin soturien kimpuun ja tappoi taas jonkin verran Hougenin sotureista.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ti Tammi 31, 2012 12:13 pm

    //Muistathan sitten että Nanika ei pysty haavoittumatta tappamaan esim. kymmeniä sotureita ; )//

    Sniper

    Uros väisti toisen hyökkäyksen ja naurahti. Samalla se hyökkäsi yllätyksenä. Se ilmantuikin nopeasti yhtäään varoittamatta toisen eteen. "Tässä tulee Teräksen uhka..." Tuo sanoi ja hyökkäsi. Se hyppäsi nopeasti ilmaan ja lähti putoamaan. Se käänsi jalkansa valmiiksi ja yritti osua suurella painollaan toiseen rautaisilla takajaloillaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ke Helmi 01, 2012 12:37 am

    Hougen & Thunder

    *Hougen vain nauroi Yamazurun alkaessa tehdä viiltohyökkäyksiään. Tanskandoggi sai osumia, mutta ei onneksi kovin syviä, sillä Hougen teki parhaansa väistelläkseen. Lähes jokainen hyökkäys kuitenkin osui jonkin verran, sillä olihan Hougen iso maali. Kun Yamazuru hyppäsi hänen ohitseen taas viiltääkseen tanskandoggia (?) Hougen yritti kesken vauhdin tarttua tuota kurkusta.
    Thunder paiskautui maahan ja joutui hetken vetämään syvään henkeä. Dobermannin jalat eivät hetkeen kantaneet, sillä hapenpuute oli saanut ne voimattomiksi. Yhtäkkiä Satoru hyökkäsi Neji Killä, eikä dobermanni voinut juuri väistää. Se sai kylkeensä haavan, ja viimein adrenaliini antoi voimia Thunderille nousta ylös. Itsepuolustusvaisto heräsi jälleen ja dobermanni hyökkäsi kohti Satorua, yrittäen tehdä viillon hampaillaan tuolle rintaan tai kaulaan.*
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ke Helmi 01, 2012 2:20 am

    Victor

    Uros huomasi Nanikan ja lähti vrinuillen tätä kohti. Sotakoira oili löytänyt juuri oivan maalitaulun voimiensa käyttöön. Erittäin voimakasta soturia vastaan narttu joutuisi koville. "Hei sinä, narttu! Vastustajasi on täällä!" Tuo huudahti mutta kierikin jo toista kohti vauhdilla. Se tuli nopeasti ja yritti osua omalla tekniikallaan toisen voimakkaasti. Parhaimmillaan tuo pystyisi aiheuttamaan murtumia.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Helmi 01, 2012 5:33 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes sai väistettyä Sniperin potkun ja ilmestyi nopeasti Sniperin taakse ja yritti iskeä hampaansa Sniperin niskaan ja alkoi tehdä omaa liketään Muda-Zukai Kibaa. " Muda-Zukai Kiba!" Black Eyes huusi ja alkoi tehdä siten liikettän ja pyöriä Sniperin kaulan ymprärllä ja Black Eyesin hampaat kuumenivat joka kieroksella enemmä. Nanika oli saanut muutamia pieniä arpia ja pian huomasi Victorin hyökäävän sitä kohti. " En haluaisi hoitaa tätä väkivalan keinoilla." Nanika sanoi ja sai väistettyä Victorin likeen jotenkin, mutta sai jonkin laisia haavoija.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ke Helmi 01, 2012 5:44 am

    Sniper ja Victor

    Dobermanni tunsi kaulansa lämpenevän kun siihen lmestyi viiltja. Onnekseen tuolla oli kova nahka joka esti sitä aukeamasta kauheaan verenvuotoon. Tuo heilautti päätään nopeasti ja yritti erittäin tarkasti tarttua toista juuri tiettyyn pehmeään kohtaan vatsassa ja repiä sen auki.
    Victor asettui virnuillen nartun eteen seisomaan. "Siihen ei ole muuta keinoa jos Black Eyes ei luovuta tätä aluetta meille. Laumalle jolle se oikeast kuuluukin." Uros vastasi. Tuo oli kokenut soturi ja sen olemuksesta kuvastui voima ja kokemus. Se lipaisi huuliaan ja hyökkäsi. Toisen lähellä se kuitenkin vihtoi suuntaa, ohitti toisen nopeati ja kääntyikn yhtäkkä yrittäen iskeä hampaansa toisen selkään.


    Viimeinen muokkaaja, Battouga pvm Ke Helmi 01, 2012 7:17 am, muokattu 1 kertaa
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Ke Helmi 01, 2012 5:51 am

    Yamazaru

    Yamazaru ehti väistää Hougenin hyökäyksen, mutta sai kuitenkin haavan kaulaansa josta vuosi hieman verta se ei Yamazarun vauhtia hidastanut vaan Yamazaru jatkoi hyökäämistä koko ajan. Sitten Yamazaru aikoi iskeä hampaansa Hougenin kaulaan ja reoiä sen kurkun auki.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ke Helmi 01, 2012 5:56 am

    Hougen

    *Kun toinen yritti tarttua Hougenin kaulaan, tanskandoggi hypähti taaksepäin ja yritti etutassuillaan jysäyttää Yamazurun pään maata vasten. "Yritä jotain omaperäisempää, niin saatat yllättääkin!" Hougen pilkkasi ivallisesti, kauempana seisoen. Hougen oli saanut viiltoja, muttei ollut vielä vakavasti haavoittunut. Tällä hetkellä tanskandoggi ei viitsinyt hyökkäillä. Se päätti laiskana odottaa, että Yamazuru hyökkäisi ja Hougen puolustaisi itseään niin kauan, että toinen väsyisi. Samalla Hougen aikoi antaa muutaman vastaiskun.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Ke Helmi 01, 2012 6:10 am

    Yamazaru

    Yamazaru nousi nopeasti ylös ja hyppäsi hieman kauemas Hougenista sitten se katosi uudestaan ja roikui nyt puunoksalla se aikoi tehdä uudestaan Raikan Kenin Hougeniin. "Raikan Ken!" Yamazaru huusi ja pudotautui Hougeia kohti yrittäen viiltää sille syvän haavan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Ke Helmi 01, 2012 6:27 am

    Hougen

    *"No, mihin se katosi?" Hougen mietti ja yhtäkkiä kuuli huudahduksen yläpuoleltaan. Hougen ei ehtinyt hypähtää juurikaan sivuun, ja sai viillon lapaansa. "Auts auts, kuuleppas poika. Tapan sinut jos et häivy heti. Saat mahdollisuuden." Hougen sanoi, vaikka ei ollut lainkaan tanskandoggin tapaista antaa uutta mahdollisuutta. Harlekiini katsoi nyt Yamazurua virnistellen.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Ke Helmi 01, 2012 6:30 am

    Black Eyes,Nanika & Satoru

    Black Eyes huomasi Sniperin samaa mitä se oli yritänyt tuhon Black Eyes hyökäsi Sniperin kmpuun ja yritti tehdä Sniperin kaulaan Neji Kiin. Black Eyes ei voinut sietää Koiria kun koirat olivat ihmisten ystäviä kauan ja edeleen. Black Eyes siten yritti viiltää Sniperiä kyljestä ja selästä. Nanika huomasi Victorin vaihtavan suuntaa Nanika yritti viltää Victorin kurkun auki ja siten kyljestä. Satoru ei saanut väistetyä Tunderin iskua ja sai viilon rintaansa josta alkoi vuotaa hieman verta pian Satoru hyppäsi Tunderin taakse aikoen iskeä hampaansa tuon niskaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Ke Helmi 01, 2012 6:35 am

    Sniper ja Victor

    Sniper peruutti toisen yrittäessä Neji Kitä. Se sai kuitenkin viillot selkäänsä ja kylkiinsä. Toinen oli kuitenkin tehnyt virheen tullessaan aivan lähelle. Se antoi Sniperille mahdollisuuden. Uros tarttui läheiseen terävään keppiin ja erittäin nopeasti yritti iskeä sen Black Eyesiin.
    Victor vain naurahti. Se väisti ensimmäisen viillon mutta kylkeen lmesty pieni naarmu. Uros oli kyllä taistellut paljon pahempaakin vastaan kuin jotain uhkarohkeaa narttua vastaan. Se hyppäs ilmaan ja kääriytyi palloksi. Se pudottautui kohti narttu mutta juuri ennen tätä avautui ja yritti tehdä Neji Kin tuon selkään.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Ke Helmi 01, 2012 6:46 am

    Yamazaru

    Yamazaru vain naurahti Hougenille. "Miksi muka lähtisin?" Yamazaru kysyi ja hyökkäsi sitten uudestaan Hougenin kinpuun yrittäen tehdä Neji Kiin sen kaulaan. Sen jälkeen se aikoi viiltää Hougenia uudestaan kaulasta.

    Sponsored content


    Itse paholaisnen aluella - Sivu 4 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Su Huhti 28, 2024 3:46 pm