Ginga RPG

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Ginga RPG

Hopeanuoli aiheinen roolipeli


5 posters

    Itse paholaisnen aluella

    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga To Helmi 02, 2012 11:32 am

    Sniper

    Uros kääntyi toista vastaan omalla tekniikallaan sitä kuitenkaan pysäyttämättä. Toisen battoga vain lisäisi tekniikan vaarallisuutta. Nyt uros yrittikin osua toiseen edelleen omalla tekniikallaan.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Pe Helmi 03, 2012 6:34 am

    Hougen

    *Ensimmäisen viillon tanskandoggi väisti leikiten, mutta seuraavassa Hougen ehti laskeutua alas liian myöhään ja sai ikävän viillon selkäänsä. Hougen ei kuitenkaan välittänyt. Se säästi voimiaan ja oli varmasti vähemmän väsyneempi kuin Yamazuru. Hougen odotti vain, että tuo hyökkäilisi itsensä väsyksiin, ennen kuin antaisi lopullisen iskunsa.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Helmi 03, 2012 6:35 am

    Black Eyes,Nanika & Satoru

    Black Eyes sai jotenkin väistetyä toisen teknikan, mutta sai kuitenkin pieniä vaurioita. Siten Black Eyes jatkoi hyökäämistä ja yritti viiltää Sniperiä rintaa ja kylkeen. Black Eyes aikoi pikuhiljaa käytämään enemän voimaa Sniperiä vastaan. Kun Nanika oli kadonut se ilmestyi pian Victorin ylä puolelle ja yritti viiltää Victoria selkään ja siten se yritti repiä Victorin toisen korvan irti. Satoru juoksi suoraan Tunderia kohti ja hyppäsi juuri toisen edestä sen taakse ja yritti iskeä hampaansa toisen niskaan.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Pe Helmi 03, 2012 6:49 am

    Sniper ja Victor

    Victor naurahti. Toinen viilsi tätä selkään mutta sitten tuo keksi ovelan juonen. Tämä yritti tarttua Naninkan kaulaan erittäin nopeasti kun toinen yritti kinni korvaan. Se yritti tehdä nartusta panttivangin ja neuvotella sitten Black Eyesin kanssa.
    Sniper sai itseensä kaksi pientä viiltoa ja sitten tuo loikkasi nopeasti ilmaan pois toisen katseen ulottuvilta sen ollessa yhä selin koiraan. Se tuli vauhdilla alas ja yritti oikein kunnolla viiltää sutta lamaannuttavasta hermosta niskassa.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Helmi 03, 2012 7:00 am

    Black Eyes & Nanika

    Nanika ei osanut odotaa Victorin iskua ja ei ehtinyt väistää sitä joten Victor sai Nanikan pantivangiksi. Black Eyes sai jotenkin väistetyä Sniperin hyökäyksen, mutta vahingoitui myös ja siten Black Eyes huomasi Victorin saanen sen Nanikan pantivangikseen ja Black Eyes katsoi siten hetken Victoria.
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Pe Helmi 03, 2012 7:07 am

    Yamazaru

    Yamazaru tajusi nyt miksi Hougen ei ollut hyökännyt juurikaan sen kinpuun. *Vainiin yritääse väsytää minut ja iskee sitten.* Yamazaru ajatteli ja hymyilis sitten hieman ilkeä virne kasvoilaan. "Pelkäätkö hyökätä kinpuuni?" Yamazaru kysyi yrittäen ärsytää Hougenia tahalaan sadakseen sen hyökäämän ensin sen kinpuun.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Pe Helmi 03, 2012 7:08 am

    Victor ja Sniper

    Victor virtnuili pirullisesti ja rutisti Nanikaa leuoissaan (?) Narttu ei pystyisi pakenemaan sakemannin hampaista repimättä omaa kurkkuaan samalla. "Meillä olisi tälläinen tässä vankina. Onko hänellä arvoa sinulle? Jos on niin aloitamme neuvottelut." Vuictor julisti. Sniper perääntyi hiukan kauemmas Black Eyesistä virnuillen. Hänessä on jotain samaa näköä kuin sinussa. Vain vähän mutta silti. Lienette sukua?" Dobermanni kysisi. "Jos rtahdot nartun elävänä niin silloin sinun täytyy suostua ehtoihin. Saat kuitenkin kolme vaihtoehtoa. a. Lähde pois ja luovuta alue meille. Älä koskaan palaa. b. Liittoudu meihin. Mekin tarvitsemme vahvistusta. tai c. Kuolema korjaa sinut ja me kaappaamme laumasi." Dobermanni luetteli vaihtoehdot rauhallisesti virnistellen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Helmi 03, 2012 7:18 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes virnisti ilkeän näköisenä ja katsoi hetken Nanikaa ja samalla sai kieron idean. " Hmm... ekasi tuo narttu joka on panti vankina on tytäreni enkä välitä hänen hengestään, mutta voin liitoutua, mutta vain jos saan pitää alueeni ja minä määrän sotureitani." Black Eyes sanoi. Nanika katsoi isänsä hetken vihaisena ja puri hampaitaan yhteen. * Tuo on kyllä kaikein huonoi isä ikinä.* Nanika ajatteli ja vilkasisi siten Victoeia.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Pe Helmi 03, 2012 8:30 am

    Hougen & Thunder

    *Hougen oli älykäs, ja vaikka toisen kommentti solvasikin tanskandoggin egoa, niin Hougen vain tuhautti kuonoaan. "Sinunko? Älä naurata." Hougen nauroi, mutta kiinnitti sitten huomionsa käynnissä olevaan neuvotteluun. Thunder sai iskun Satorun hampaista, mutta heilautti toisen irti ja siirtyi myöskin kuuntelemaan, mitä olisi luvassa. "Niin, tietenkin määräät sotureitasi ja olet oman alueesi herra, mutta jos liittoudumme, Murder S. ja minä olemme ne, jotka määräävät, milloin ja mihin hyökkäämme." Hougen laittoi väliin. Jos he liittoutuisivat Black Eyesin kanssa, tuo olisi vahva apuri. Hänen avullaan Ohun valtaus kävisi leikiten, ja joukko kasvaisi melkein kahteentuhanteen.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Pe Helmi 03, 2012 8:39 am

    Yamazaru

    Yamazaru käänsi katsensa myös sitten Black Eyesin ja Victorin. *Juuri selainen johtaja kun kuten kuvitelinkin. Eli juuri sopiva johtaja minulle ja sotureileni.* Yamazaru ajatteli ja nolaisi hieman huuliaan. Se piti lihakset jänityneenä kaiken varalta.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha Pe Helmi 03, 2012 10:51 am

    Black Eyes,Nanika & Satoru

    Satoru lopeti myös taistelun kun Nanika oli saatu pantivangiksi Satoru ylätyi hieman Black Eyesin vastauksesta kun Black Eyes ei kuitenkaan viihtynyt koirien kanssa. * Mitä! Eihän Johtaja pidä koirista.* Satoru ajatteli ja katsoi siten vierestä. Black Eyes vilkaisi Hougenia ja Sniperiä. "Hmm.. hyvä on." Black Eyes vastasi. Nanika katsoi Hougenia,Snipriä ja Victoria. * Tästä ei varmaan seuraa mitään hyvää.* Nanika ajatteli. " Hmm... muten olette kaiki kolme kohdaneet Oun soturit ja sotineet niitä vastaan ja hävineet. Koska olette hävineet siksi liitouduitte jotta voisitte voitaa Oun soturit yhdessä vai mitä?" Nanika kysyi ja uskoi olevansa oikeassa.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath Pe Helmi 03, 2012 11:22 am

    Hougen & Thunder

    *"Terävää, narttu." Hougen sanoi, oikeastaan vähän ivallisesti. Thunder mulkoili sivusta muita. Se ei pitänyt yhtään siitä, että Black Eyes oli niiden liittolainen, ja Thunder joutuisi tekemään yhteistyötä Satorun kanssa. Tosin dobermannin täytyi sopeutua. Ehkäpä se jossain vaiheessa tulisi toimeen toisen kanssa.*
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera Pe Helmi 03, 2012 12:01 pm

    Yamazaru

    Yamazaru kuunteli mitä Black Eyes puhui Hougenin, Victorin ja Sniperin kanssa sitten se rentouti hieman lihaksiaan ja katsoi Thuderin ja Satorun. *Saanähdä miten nuo kaksi tulee toimeen.* Yamazaru ajatteli ja käveli sitten Black Eyesin vierelle.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga Pe Helmi 03, 2012 1:24 pm

    Sniper ja Victor


    Victor suorastaan nautti tilanteesta jossa se oli päättäjän asemassa. Ainakin osittain. Sniper päättäisi Hougenin kanssa mitä tämä teki nartulle mutta sen hampaissa oli näemmä susiurokselle tärkeä henkilö. Se auttaisi paljon asiaa.
    Sniper oli tyytyväinen. Se oli saanut hyvän syyn uhkailla Black Eyesiä. "Minä en suostu. Alue kuuluu meille. Mutta jos suostut kaikkiin vaatimuksiimme niin sitten voit pitää tämän nimissäsi. Ensinnäkin. KAIKKI hyökkäykset ja sotaretket tehdään meidän toimestamme. Toiseksi SINÄ tottelet MEITÄ." Tuo lateli ehtoja toiselle.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath La Helmi 04, 2012 12:49 am

    Hougen

    *Tanskandoggi vilkaisi Sniperiin. Heillä oli nyt hyvä syy uhkailla sutta, mutta Hougen oli sanonut saman asian kuin dobermanni, tosin mutkan kautta. Tässä piti käyttää oveluutta, ja harlekiini toivoi, ettei Sniper ollut mennyt liian pitkälle, ja käynnistäisi taistelua uudestaan. Hougen ei kuitenkaan sanonut mitään. Koska Sniper oli toinen johtaja, niin Hougenin täytyi luottaa tuon arviointikykyyn.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Helmi 04, 2012 2:37 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes katsoi Sniperiä. " Minähän en suostu koirien pomolteltavaksi jos haluatte apuani Oun soturien voitamiseen voin autaa, mutta teen asiat oman pääni mukaan enkä koirien tahdon. Tiedän että olette taisteleet Oun joukoja vastaan, mutta joukojen lisääminen ei ratkaise kaikia vaikka hankisite kuinka monta vahvaa soturia voi olla etä häviätte taas." Black Eyes sanoi. Nanika rimpuili hieman ja lopulta onistui pääsemään Victorin hampaista, mutta sai syvän haavan kaulaansa.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga La Helmi 04, 2012 2:46 am

    Victor ja Sniper

    Victor toimi erittäin nopeasti. Nyt ei ollut varaa päästää narttua pakoon. Tyhmähän se oli rimpuilllessaan irti mutta nyt uros yritti tarrata siihen uudestaan kiinni.
    Sniper huokaisi ja istui alas. Ihan kuin tilanne olisi ollut rentokin. "inkä takia edes olet täällä? Kuka on vihollisesi?" Tuo kysyi. Jos Black Eyes ei havittelisi Ohun johtajuuttta niin silloin näiden taistelu olisi turha. Sniperillä ja Hougenilla oli hyvä syy tahtoa Ohun johtoa itselleen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Helmi 04, 2012 2:58 am

    Black Eyes & Nanika

    Nanika huomasi Victorin yritäen otaa sen taas pantivangiksi. Nanika hyppäsi puun oksalle ja laistoi hetkeksi makamaa siinä. " Teidän on turha otaa minua pantivangiksi ei minusta ole teile mitään hyötyä sitä paitsi ei isäni välitä minusta pätkän vertaa." Nanika sanoi. Black Eyes virnist pirulisesti. " Oun lauma on yksi viholisistani ja ihmiset ja olen täälä koska valoitin alueen ja otan selvää viholisistani." Black Eyes vastasi Sniperille.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm La Helmi 04, 2012 3:07 am, muokattu 1 kertaa
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga La Helmi 04, 2012 3:01 am

    Victor ja Sniper

    Victor naurahti ja istui alas. Tilanne ei ollut enää niin kireä koska neuvottelut olivat käynnissä. Lisäksi uros laski päässään että tällä hetkellä suden joukkoja oli hiukan vähemmän. Näillä oli siis pienoinen ylivoima koska sotakoirat auttoivat Sniperiä ja Hougenia.
    Sniper murahti hiljaisesti. Sen häijy virne ei kuitenkaan kadonnut sen runnoutuneilta kasvoilta. "Me olemme Ohun pääviholliset. Ymmärrätkö sen? Voit liittoutua kanssammme jos tahdot mutta hyökkäykset tehtäisiin silloin yhdessä. Niistä tulisi sopia ensin." Tuo vaihtoi neuvottelutyyliä koska susi olisi hyvä liiittolainen.
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Helmi 04, 2012 3:13 am

    Black Eyes,Satoru & Nanika

    Black Eyes katse kiersi jokaisessa Hougenin ja Victorin sotilaissa tarkailen niiden vahvuuta. " Kuten sano äsken voin liitoutua kansanne, mutta teen asiat omalla tavallani." Black Eyes sanoi. Satoru katsoi vierestä eikä uskonut että tlusi toimeen Tunderin kassa. Nanika katsoi tapahtumia puusta. * Kiva nehän ovat jo nyt vahvoja jos liitoudumme noiden rakien kanssa Oun joukoila on vaikeuksia nujertaa heidät.* Nanika ajatteli.
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga La Helmi 04, 2012 3:15 am

    Sniper

    Sniper naurahti ja nyökkäsi. "En ole sanonut ettetkö voi toimia omalla tavallasi.- Sinuna en kuitenkaan hyökkäisi yksin. Voihan olla niin että...krh..joku varoittaa Ohua sinusta sitä enne,." Tuo sanoi pirullisesti.
    Amarath
    Amarath
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4067
    Join date : 13.07.2011

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Amarath La Helmi 04, 2012 3:55 am

    Hougen

    *Hougen naurahti Sniperin sanoille. "Niin, ja voi käydä niinkin, että te tuhoudutte ennen Ohua." Hougen sanoi Sniperin sanojen vahvistukseksi. "Jos suostutte ehtoihin, jätämme teidät toistaiseksi rauhaan, kunnes olemme valmiita hyökkäämään. Ja jos tarvitsemme vahvistusta, niin oletamme, että teidät voi hakea paikalle." Hougen sanoi ja vilkaisi sitten Thunderiin, joka seisoi tyytymättömän näköisenä kauempana.*
    Tesha
    Tesha
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1206
    Join date : 19.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Tesha La Helmi 04, 2012 5:04 am

    Black Eyes & Nanika

    Black Eyes hyväksyi ne ehdot katsoi siten hetken Hougenia ja katsoi taas heidän sotilaita. * Hmm... jotenkin vahvoja sotilaita vaika tuskin ovat harjoiteleet olenkaan usein.* Black Eyes tuumi. Nanika katsoi alukasi kunes hyppäsi alas puusta ja lähti kävelemään pois päin.


    Viimeinen muokkaaja, Tesha pvm La Helmi 04, 2012 6:14 am, muokattu 1 kertaa
    Battouga
    Battouga
    Upseeri


    Viestien lukumäärä : 4245
    Join date : 22.10.2011
    Ikä : 27
    Paikkakunta : Keski-Suomi...

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Battouga La Helmi 04, 2012 5:46 am

    Sniper ja Victor

    Sniper nyökkäsi Black Eyesille ja nousi ylös. Se oli äärimmäisen tyytyväinen ja nyökkäsi lähtömerkiksi sitten Hougenille ja Victorille. "Tämä on siis selvä. Oli ilo asioida kanssasi. Mutta muista mitä seuraa jos rikot sopimuksen." Tuo vielä muistutti ja lähti Hougenin rinnalla johdattamaan amreijaa pois. (?) Victor käveli vielä tämän vierellä virnuillen.

    //Victor ja Sniper postuvat//
    Nyera
    Nyera
    Taistelukoira


    Viestien lukumäärä : 1792
    Join date : 18.07.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : oulu

    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Nyera La Helmi 04, 2012 6:13 am

    Yamazaru

    Yamazaru katsoi hetken Sniperin ja Victorin perään kunnes käänsi sitten katsensa Nanikan joka oli poistumassa aluelta. *Minne tuo narttu on menossa?* Yamazaru mietti ja katsoi sitten kysyvästi Black Eyesin. Se tiesi Nanikan olevan Black Eyesin tytär, mutta se huomasi heti että Nanika ei ollut parhaissa väleissä isänsä kanssa ja se oli jotenkin erinlainen kuin muut Black eyesin soturit.

    Sponsored content


    Itse paholaisnen aluella - Sivu 6 Empty Vs: Itse paholaisnen aluella

    Viesti  Sponsored content


      Kellonaika on nyt Su Huhti 28, 2024 4:45 pm